Block Friday - Ateq, Zendid // Friday 7.4.17


שימו את זה ברקע: http://bit.ly/1MA2VuZ
ואת זה בסקוואט: http://bit.ly/2nJEiBL


מועדון הבלוק גאה להציג:
שישי ה-7 באפריל בדרום הפרוע -

Friday 7.4.2017 at wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
ATEQ - Giegling - Berlin
Partok - The Block - Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Niran Mantin - Clouds Collective - Tel-Aviv
Zendid - Timeframe - Toulouse, France
Asael Weiss - The Block - Tel-Aviv
- - - - - ART - - - - -
Flyer Art: Prop Aganda
Photography: Eli Bohbot
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עד השעה 01:15 - 70 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 100 ש"ח אח"כ.
לחברי מועדון: 50 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:15, 70 ש"ח לאחר מכן.
זכרו - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה 04:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
רק לחברי מועדון - כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת (הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה): https://www.eventer.co.il/ateqzendid
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
מגיעים לבלוק בקביעות, מכבדים את הוייב ורוצים להצטרף למועדון החברים? כתבו לעמוד הפייסבוק שלנו - The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - כל מי שירכוש כרטיס למסיבה בחמישי Âme Live, Honey Dijon - Thursday 6.4.17 at The Block יקבל בכניסה צמיד "בלוק פריידיי" המקנה כניסה חינם למסיבה בשישי עד השעה 01:30, וב-40 ש"ח מאוחר יותר.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

בלוק -

ATEQ - Giegling - Germany

"דסטין ואני מכירים אחד את השני מאז שהיינו ילדים. למדנו ביחד בווימאר. שם פגשנו את קונסטנטין ורפאל. באותו הזמן ווימאר הייתה מקום משוגע, תור הזהב של המודרניזם הבוהמייני. בכל לילה היו מסיבות לא חוקיות, לרוב בבתים פרטיים, וכולם היו מגיעים כך שכל הבית והרחוב היו מלאים באנשים."

הוא אחד מאנשי המפתח שמאחורי Giegling, הלייבל הגרמני שהצליח לפצח את קוד הכניסה לאזור הדמדומים שבין טכנו דאב פסיכדלי, אלקטרוניקה מלנכולית ומיקרו האוס מינימליסטי א.ק.א הצומת הלוהט ביותר כרגע על מפת הקלאבינג העולמית, ושזוכה להכרה בינלאומית שהגיעה לשיאה לפני שלושה חודשים, כשנבחר ללייבל השנה בעולם 2016 ברזידנט אדוויזר ויצא לטור בין יבשתי שסימן וי על כל הספוטים הנכונים על פני הפלנטה (גם אנחנו היינו שם). בדיוק כמו שאר חברי הקולקטיב המסתורי, גם הוא מקפיד לשחרר כמה שפחות אינפורמציה אישית, לפרסם כמה שפחות ריליסים והקלטות (בסטים שלו לעומת זאת, תוכלו למצוא אינספור אנריליסים שלו ושל חבריו ללייבל שהשאזאם שלכם בחיים לא יוכל לזהות) ולסאונד שלו יש את אותו גוון מסתורי ונוגע ללב של חלום ילדות מעורפל. הוא חוזר לדרום הפרוע בפעם הרביעית, אחרי שני לייבים ודי.ג'יי סט אחד עם רודהאד בערב דיסטופיאן ובערב גיגלינג ההיסטורי במרץ, ואם יש דבר אחד שלמדנו לגביו זה שאין שום דרך לצפות מראש מה הוא מכין לנו הפעם, אבל בטוח כמו שהשמש שוקעת במערב, שזה יישמע כמו חלום. בתיק העיתונות שלו כתוב: "הפרוייקט המוזיקלי אטק מאופיין בגלים אלקטרוניים עדינים הבאים וחוזרים ומשולבים בצורה חלקה אחד בשני, גדלים לתוך תחושה מיוחדת של סאונד הזוחל לקראת שיאו. המוזיקה שלו מכילה מוטיבים עמוקים ועוצמתיים, ובו בזמן מלנכוליים, בחיפוש אחר חוויה שאמאנית אמיתית." היינו שם. זה נכון.

בשישי הקרוב, המפיק והתקליטן הגרמני פלוריאן לפה א.ק.א ATEQ חוזר לביקור רביעי בבלוק והפעם לסט הבכורה שלו בליין שישי של המועדון. שימו לב - אטק יפתח את הרחבה הראשית החל מחצות ועד השעה 04:00 בבוקר, אל תחמיצו את הסימפוניה הדאבית הזאת בזמן אמת. אחריו יעלה רזידנט המועדון פרטוק הראשון. זיקוקים.

בפנורמה בר. ברוכים הבאים לעולם הנרקוטי של אטק: http://bit.ly/1MA2VuZ
עולמות חדשים מתחת למים. לייב יפייפה עם המון קטעים שעדיין לא יצאו:http://bit.ly/1XBKh6B
סימן. הגרוב שלו מפחיד: http://bit.ly/2nY1PRD
דיה. מתחת למים: http://bit.ly/2oof1jG
מינימליזים מזן חדש: http://bit.ly/1TbAu5W
טמפר: http://bit.ly/23FpXbq
פודקאסט לבאסיאני: http://bit.ly/2eSRkKC
וידאו פירטי מרגש של הקונצרט האלקטרוני של אטק ביחד עם וריל, אדוארד וקטנקרוסל במסגרת הטור העולמי של גיגלינג: http://bit.ly/2nv3nQe
פודקאסט לאינברטד אודיו: http://bit.ly/1WxRhTE

סקוואט -

Zendid

הצרפתים הבינו לאן נושבת הרוח. צמד המפיקים והתקליטנים אדריאן דומנג ולני מילאו מגיעים מטולוז שבדרום צרפת, שם נפגשו כשהיו בני 19 והחלו להפיק מוזיקה שנשארה במגירה עד שנת 2014. כיום, שלוש שנים מאוחר יותר, הם רק בני 25 אבל כבר עכשיו ניתן לזהות את הנגיעה המוזיקלית המקורית שלהם שמזריקה גוונים אסידים חלליים לתוך הנוסחה הנצחית של וילאלובוס והרומנים ומאז הריליס הרשמי הראשון שלהם בלייבל המוסקבאי "באדי פארטס" הם הפכו לכוכבים בסצינה המינימליסטית הצרפתית המתרחבת בקצב מפחיד (תציצו בקליפים) ולפייבוריטים של רבים מתקליטני המיקרו האוס המובילים בעולם - זיפ, סוניה מוניר, מרגרט דיגאס, ראדו, תומאס מלכיור ורארש, שמנגנים את הקטעים שלהם באופן קבוע וגם דואגים להזמין אותם לליינאפים משותפים במוקדי המינימל הבינלאומיים כמו רזולוט בניו יורק, הופהטוסה בברלין וקלאב אדן והגסטהאוס בבוקרשט, רומניה.

דומנג ומילאו הם Zendid ובשישי הקרוב הם מגיעים בפעם הראשונה לישראל לסט ארוך של הגרוב שאינו נגמר בחדר הבועט ביותר בדרום הפרוע. יפתח נירן מנטין, חבר הקולקטיב העולה Clouds עם הסט השני שלו במועדון. יסגור עשהאל וייס א.ק.א "הפרוע" עם שאפל ללא הפסקה. ליינאפ.

תנו לנו את המוזיקה הזו כל היום. מטריף: http://bit.ly/2nJEiBL
לעצום עיניים ולעוף: http://bit.ly/2onUATH
פאנקי שיט: http://bit.ly/2oN1bUn
בייסליינס רול דה פלנט (הטראק שגרם לרארש להתאהב בהם): http://bit.ly/2oovdkX

לפני שנה בברצלונה: http://bit.ly/2oplTO2
לפני ארבעה חודשים ב-Resolute בירת המינימליזם של ניו יורק: http://bit.ly/2owvnng
פודקסט משנה שעברה: http://bit.ly/2nu3Yk1
ככה זה נראה לפני כמה חודשים בפריז: http://bit.ly/2opwjMZ

נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.