Danny Tenaglia // Thursday 20.4.17


שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2p5T6OR



מועדון הבלוק גאה להציג, חמישי ה-20 באפריל 2017 בדרום הפרוע - שובו של המאסטרו. כמעט שנתיים לאחר הפעם האחרונה שלו ברחבה עם הפלנטות המאירות, המפיק, התקליטן והאגדה הניו יורקית דני טנגליה חוזר לתל אביב לסט מלכותי שלא יגמר לפני שהשמש תזרח מעל התחנה המרכזית.

לפניו, אחריו (למרות שכולנו יודעים שזה לא באמת קורה), מצדדיו ומעליו - ליינאפ מושחז של גיבורי המחתרת התל אביבית בשלושה חדרים: טל כהן ופרטוק בבלוק, תור גופר, ניב הדס ואנה הלטה בסקוואט, ודוד אלימלך, עמיחי מטיאס ונתי במיני קלאב החדש והמתחדש בלאונג'. Be Yourself. הריעו.

Thursday 20.4.2017 at wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Tal Cohen - The Block - Tel-Aviv
Partok - The Block - Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Tor Goffer - Tel-Aviv
Niv Hadas - The Block - Tel-Aviv
Anna Haleta - The Block, Pacotek - Tel-Aviv
- - - - LOUNGE - - - -
David Elimelech - Tel-Aviv
Amichay Matyas - The Block - Tel-Aviv
- - - - - ART - - - - -
Flyer Art: Prop Aganda
Photography: Eli Bohbot, Ben Palhov
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עד השעה 01:00 - 90 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 140 ש"ח אח"כ.
לחברי מועדון: 70 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:00, 110 ש"ח אח"כ.
זכרו - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה :04:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת לחברי מועדון: https://www.eventer.co.il/danny
רוצים לקנות כרטיס במכירה מוקדמת אבל אין לכם כרטיס חבר? כתבו לעמוד הפייסבוק שלנו: The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - כל מי שירכוש כרטיס למסיבה בחמישי, יקבל בכניסה צמיד "בלוק פריידיי" המקנה כניסה חינם למסיבה בשישי (פרטים בקרוב) עד השעה 01:30, וב-40 ש"ח מאוחר יותר.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

בלוק -

Danny Tenaglia - NYC

זה היה באמצע שנות ה-90, בעידן הפרה-היסטורי שלפני פייסבוק, יוטיוב ורזידנט אדוויזר, כששמועות על די.ג'יי אמריקאי מכושף שעושה לאנשים משהו שאף אחד אחר לא מצליח לעשות, החלו להגיע אל מחוץ לגבולות סצינת האנדרגראונד של ניו יורק. קלאברים סיפרו על יכולות מיקסוס לא אנושיות, על טלפטיה מהעמדה לרחבה, על סטים שנמשכים 10 שעות ויותר ועל הגרובים המודרניים, אבל קלסיים, המהפנטים ביותר שנשמעו אי פעם יוצאים מרמקולים.

בשנים האחרונות של המילניום הקודם, התפרסמו הריליסים Elements, Music Is The Answer, האלבום המופתי Tourism, והסט הראשון שלו לסדרת האוספים הבריטית, גלובל אנדרגראונד, וביססו את מעמדו של התקליטן האמריקאי האגדי כסופרסטאר בינלאומי הזוכה להערצה בכל רחבי הפלנטה, אבל ההצלחה לא הגיעה בעקבות עוד ריליס בלייבל ענק, סיבוב הופעות בינלאומי, או רמיקס שהפך ללהיט רדיו, היא נבנתה על גבי אלפי סיפורים אישיים של אוהבי מוזיקה מכל העולם. תגליות סודיות של רקדנים, רכישה אקראית בחנות התקליטים, או לילה שהפך באופן לא צפוי לקסם. אלפי אנשים שעברו את החוויה הפרטית שלהם עם דני טנגליה.

הוא שבר כל שיא שניתן לשבור, קיבל את עמדת הרזידנט במועדונים המובילים בתעשייה (רוקסי, טווילו, טאנל, וינל וספייס איביזה), הוציא תחת ידיו ריליסים מופתיים שהשפיעו על רבבות בליינים, מפיקים ותקליטנים, והדביק את הפלנטה במגפת טנגליה בלתי ניתנת לחיסון, אבל כל אלה לא שינו את ליבו של הילד שבתחילת שנות ה-70 בניו יורק הרגיש את מגע הויניל בידיו בפעם הראשונה, והחל לבנות את אוסף התקליטים שיהפוך להיות לאחד מהאוספים המפורסמים ביותר בהיסטוריה. הילד שבסוף מסיבות יורד מהעמדה כדי לרקוד עם הקהל, ושהתשוקה שלו למוזיקה ולריקוד, בוערת בתוכו כמו לפיד המראה לכולנו את הדרך.

דני טנגליה עם סט אפל ועצמתי ב-Output ניו יורק: http://bit.ly/1Ueq1sY
מעיף את פסטיבל BPM במקסיקו: http://bit.ly/2oeD8h4
פודקסט לסאנדיי סקול סשנס: http://bit.ly/2oyK3CJ

תחנות תרבות לפי סדר הופעתן:

ב-1985 עבר דני הצעיר למיאמי, שם החל בקריירה מצליחה כרזידנט מועדון הצ'ירס, ולימד את המקומיים את יסודות ההאוס הקלסיים של ניו יורק ושיקאגו. אבל לאחר 5 שנים החליט לחזור הביתה, אל התפוח הגדול, כדי להתחיל להפיק מוזיקה בעצמו, ופרסם שורה של רמיקסים לג'אמריקוואי, מדונה ואחרים. זה אחד מהריליסים הראשונים שהגדירו סאונד חדש שלא נשמע במועדונים עד אז: http://bit.ly/2pkgqIq

מפגש הפסגה של גרייס ג'ונס עם דני טנגליה. 1994 מאסטרפיס: http://bit.ly/2pjSyVm

ב-1996, אחרי רומן קצר עם הסופרקלאב הניו יורקי רוקסי, הפך טנגליה לרזידנט ימי שבת במועדון הטווילו, ובתקופה שניו יורק הלכה שווי אחרי המנוני דיווה של חדרים גדולים, ניגן דווקא גרוביים מינימליים וטכנואידים יותר שהגיעו מאולפנים באירופה. כשעבר למועדון ה-Tunnel ב-1998 זה היה אחרי שהוציא את אחת מהקלסיקות הגדולות של המוזיקה האלקטרונית, Elements, המנון שגרם ללסט הקולקטיבית של סצינת האנדרגראונד להישמט. עם קולו המהדהד שמספק את הקריינות, טנגליה מוליך את המאזין דרך כל המרכיבים השונים של הטראק בזמן אמת, מתחיל מהקיק, ללופ התופים, למכת הסנר, הוא עורם את השכבות אחת על גבי השניה, עד שהקטע מתפוצץ באנרגיה אפלה של מקצבים עשירים. לצד המנוני הרדיו הראוותניים של התקופה, הפשטות של Elements הרגישה כמו התגלות: http://bit.ly/2p5T6OR

אולי ההמנון הקאנוני ביותר של תרבות המועדונים מאז ומעולם, עם המסר הפשוט והברור ביותר שנשמע אי פעם על רחבת ריקודים: http://bit.ly/1Lesqyb

דרמה בבניה מושלמת מתוך האלבום Tourism המופתי: http://bit.ly/2oyUSVu

לקראת מפנה המילניום, החליט טנגליה לעזוב את הרזידנסי בטאנל ולעבור למועדון הקרוב יותר לרוח הפאראדייס גאראז', הוינל, שהיה בערך שליש מגודלו של הטאנל. שם יסד את הערב שלו Be Yourself על שם הקלסיקה שלו עם הזמרת Celeda.
Be Yourself היא המנטרה של דני עד היום, ואחד ממרסקי הרחבות הגדולים ביותר בארסנל שלו: http://bit.ly/1jadzmy

במועדון הויניל פרש טנגליה את כנפיו כתקליטן מול קהילה שהלכה איתו לאן שלקח אותם, הוא יכול היה לנגן שעתיים של טכנו בלתי מתפשר, ובאותה מידה לנגן תקליטים ישנים של מייקל ג'קסון, לקחת את המיקרופון לידו ולספר לקהל על הקטע הבא שהוא עומד לנגן, או לבקש מהתאורן לכבות את כל האורות ולהאיר מהעמדה עם הפנס המפורסם שלו, מטריף את הקהל לשיאים של שחרור רוחני וגופני.
אחת מהרמיקסים הקלסיים שלו מאותה תקופה. קתרזיס. כל מילה אחרת מיותרת:http://bit.ly/2nPLEXH
ובגרסה הנוספת: http://bit.ly/1tJ5xHV

Athens, הסט שלו לסדרת האוספים הבריטית Global Underground שיצא בשנת 1999 נשאר עד היום אחד מהסטים האפלים, המוזרים, והסקסיים ביותר שאי פעם התפרסמו. זה גם היה הדיסק שהזניק את הקריירה של מיס קיטן, שהקלסיקה שלה "פרנק סינטרה" מופיעה לקראת סוף הסט: http://bit.ly/2oidfMK

שנה מאוחר יותר, בווינטר קונפרנס במיאמי, נשברו כבלי האגו של תרבות הדי.ג'ייז, כשענקים כמו קארל קוקס והצמד דיפ דיש רקדו על רמקולים במסיבה השנתית של טנגליה במועדון הספייס שזה עתה נפתח שם, פאטבוי סלים התמנגל במרפסת והתעשייה כולה נתנה כבוד לאגדה מניו יורק. זה היה אחד מהרמיקסים שלו שהעיפו את את הגג. גרין ולווט בגרסת טנגליה: http://bit.ly/2pjW8ys

הגדיר מחדש את המוזיקה לאפטר-האוורס באור השמש. נשארו לנו עוד כמה עצמות פאנקיות בגוף שלא תחשבו: http://bit.ly/2oCGFZn

ראיון מרתק עם DMC מגזין: http://bit.ly/2pnMXKR

נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.