Atom & Tobias, tINI, Manfredas // Thursday 18.5.17


שימו את זה ברקע: http://bit.ly/1Mj1dbA
ואת זה בסקוואט: http://bit.ly/2rdC1A3
ואת זה בלאונג': http://bit.ly/2qh6tcu



מועדון הבלוק גאה להציג:
חמישי ה-18 במאי 2017 בדרום הפרוע -

בלוק - 'טכנו אודיסי' עם לייב אנלוגי מרתוני של אבירי אוסטגוט טון אטום וטוביאס, והלייבל בוסים של פרלקס, הרזידנטים פרעה ויוג.

סקוואט - 'החזרה מסאנוויבז' עם המפיקה והתקליטנית הגרמניה טיני, 4 שנים לאחר ביקורה האחרון בישראל, והרזידנטים טל כהן ועשהאל וייס.

לאונג' מיניקלאב - 'מלכה טוטי טייקאובר' עם המפיק והתקליטן הליטאי מנפרדס והלייבל בוסים קצ'לה ואסף שמואל.

Thursday 18.5.2017 at wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Techno Odyssey with
Pharaoh - The Block, Parallax - Tel-Aviv
Atom TM & Tobias. LIVE :: Ostgut Ton :: Berlin/Chille
Yogg - The Block, Parallax - Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Back from Sunwaves with
Tal Cohen - The Block - Tel-Aviv
tINI - Rolls 'N' Do, tINI and the gang - Berlin, Ibiza, NYC
Asael Weiss - The Block - Tel-Aviv
- - - - LOUNGE - - - -
Malka Tuti takeover with
Asaf Samuel - Malka Tuti, The Block - Barcelona
Manfredas - Multi Culti, Malka Tuti - Lithuania
Katzele - Malka Tuti - Berlin
- - - - - ART - - - - -
Flyer Art: Prop Aganda
Photography: Eli Bohbot, Ben Palhov
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עד השעה 01:00 - 80 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 120 ש"ח אח"כ.
לחברי מועדון: 60 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:00, 90 ש"ח אח"כ.
זכרו - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה :04:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
רק לחברי מועדון - כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת (הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה): https://www.eventer.co.il/atomtiniman
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
מגיעים לבלוק בקביעות, מכבדים את הוייב ורוצים להצטרף למועדון החברים? כתבו לעמוד הפייסבוק שלנו - The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - כל מי שירכוש כרטיס למסיבה בחמישי, יקבל בכניסה צמיד "בלוק פריידיי" המקנה כניסה חינם למסיבה בשישי (פרטים בקרוב) עד השעה 01:30, וב-40 ש"ח מאוחר יותר.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

בלוק -

Atom & Tobias

כל הסקרים מצביעים על אותו נתון - הלייב המפחיד ביותר שחווינו בדרום הפרוע הוא המופע המרתוני וההיפנוטי המשותף של שני ענקי האלקטרוניקה הגרמנים אטום וטוביאס. עם ערימה של סינתים ומכונות תופים אנלוגיות, ניסיון מצטבר של מעל 60 שנה על הרחבות, וסאונד שיעלה לכם פלאשבקים של אל.אס.די גם אם אתם לא נוגעים בכלום חוץ מקלאב מאטה, השילוב של שני המוחות הקודחים והמבריקים הללו הוא ללא ספק אחת מהפסגות המוזיקליות בהיסטוריה של הטכנו. בפעם הראשונה שהם הגיעו לתל אביב, למסיבת אוסטגוט טון זן בראש השנה, הם ניגנו לייב של שלוש שעות שעד היום מדברים עליו בלחישות בחדרים אפלים. בפעם השנייה הם ביקשו לנגן כפול ואנחנו זרמנו. לא הצטערנו לשנייה.

צפו למסע מוזיקלי פסיכואקוסטי נרקוטי - מגאיות אמביינט מהפנטים ועד לגבעות אסיד ולפסגות טכנו מרעידות סאבים, בסאונד אנלוגי אמיתי, חם ונוטף שמן מכונות. יפתחו ויסגרו בהתאמה, המפיקים, התקליטנים, הלייבל בוסים של פרלקס והרזידנטים של הבלוק, נמרוד קציר א.ק.א פרעה ויובל גורן א.ק.א יוג.

שימו לב - הנהלת המועדון ממליצה לא לפספס את ההופעה כי התוצאות עלולות להיות טראומטיות.

שלוש שעות של אלקטרוניקה מתעוררת לחיים במסיבה של הבונקר:http://bit.ly/2aNdSwm
ה-בוילר ה-זה הוא ה-דבר עצמו: http://bit.ly/1Mj1dbA
לייב מציריך מ-2012. המוזיקה מפצה על הסאונד: http://bit.ly/1ThqGYj
שעה של ג'אם אקספירמנטאלי-אמביינטי: http://bit.ly/251M78y
טוביאס מתעלל בטוקיו מתחילת השנה: http://bit.ly/2qExb1Z
פודקאסט של טוביאס לסמוק מאשין. בית ספר כמו תמיד: http://bit.ly/2pd9fPg

הקלאסיקה של אטום - Ich bin meine maschine. מושלם: http://bit.ly/1N03bR6
התרומה ההיפנוטית שלהם לאוסף 10 שנים לאוסטגוט טון: http://bit.ly/1XbJ47q
טוביאס, "כמו סם", גם מתוך האוסף החדש של אוסטגוט. זה מפחיד מאוד:http://bit.ly/1M2ZtZd
אטום בדאב טכנו מתוך אותו אוסף: http://bit.ly/1R2uGr2
חדים ומדוייקים כמו צמד מנתחים: http://bit.ly/1LOZqz9
אטום און פייר: http://bit.ly/22aekF2 וזה: http://bit.ly/1TP6SZm
אחת מהקלטות הלייב הראשונות בהיסטוריה של הטכנו. 1992 אטום וטוביאס כ-Pink Elln ו-Atom Heart. "קטע הטראנס ההיפנוטי הטוב ביותר של שנות ה-90, נוגן על ידי טובי הדי.ג'ייז האירופאיים, במועדוני ה-Afterhours החמים ביותר":http://bit.ly/1rMO5I0

סקוואט -

tINI

זה היה אחד מהסיפורים החמים ביותר שרצו בסצנה בשנים האחרונות - סוף פסטיבל סאנוויבז, רומניה 2015, תקליטן העל האיטלקי מרקו קרולה מסרב לרדת מהעמדה בסוף הסט שלו וממשיך לנגן במשך 24 שעות ברציפות, כשהוא מבטל הלכה למעשה את הספוט של מי שהייתה אמורה לנגן אחריו, המפיקה והתקליטנית הגרמניה סוניה-בטינה גונטר א.ק.א tINI. כנשאלה מאוחר יותר בראיונות לעיתונות מה קרה שם מאחורי הקלעים, ענתה טיני "הסט שלי התבטל בגלל נסיבות בלתי צפויות", אבל שנה מאוחר יותר, במהדורה ה-19 של הפסטיבל הרומני, היא הגישה את התשובה שלה על העמדה כשניגנה בק טו בק מרתוני עם ביל פטריק במשך לא פחות מ-31 שעות רצופות ושברה את השיא של קרולה מהשנה שעברה. "זו לא הייתה נקמה", הסבירה אחר כך טיני, "מרקו ואני חברים טובים וניגנו פעמים רבות ביחד. הסט שלי ושל ביל פטריק היה אמור להימשך שש שעות אבל אף אחד לא היה אמור לנגן אחרינו והקהל פשוט נשאר באוהל. אחרי 27 שעות שאלתי את מנהלת הבמה מתי נוכל לסיים והיא ענתה 'אתם לא יכולים לסיים, הרחבה מלאה!'. הייתי יכולה להמשיך כך לנצח אבל מבחינה פיזית הייתי מותשת לגמרי. בשעה האחרונה תקלטנו בישיבה כמו שתי זקנות. נאלצנו להפסיק אחרי 31 שעות כי הגב שלי פשוט לא עמד בזה יותר". גם לטיני וגם לקרולה יש עוד דרך ארוכה לעבור עד שיוכלו לאיים על השיא העולמי - 200 שעות רצופות שנוגנו על ידי התקליטן הפולני נורברטו לוקו ב-2014 (תחפשו את זה) - אבל קרב הסטים של סאנוויבז מלמד לא מעט על האופי החזק והתשוקה הבוערת למוזיקה של התקליטנית הגרמנייה הנערצת.

הרבה השתנה מאז שטיני ביקרה אותנו בפעם הקודמת, בפברואר 2013 במסיבה משותפת של הבלוק וברזילי. אז היא נחשבה לבת טיפוחיו המבטיחה של לוקו דייס - כיום היא אחת התקליטניות המצליחות בעולם עם קהל נאמן שהולך ומתרחב, בני טיפוחים משלה, לוח זמנים תזזיתי שמתפקע מגיגים, רזידנסי נחשק בפסטיבל סאנוויבז ברומניה ואחת המסיבות המדוברות באיביזה, tINI and the Gang, אבל פצצת האנרגיה המתולתלת מברלין, שהנוכחות הכספיתית-מרימה שלה על העמדה היא חלק אינטגרלי מסוד הצלחתה, היא לא רק די ג'יי מחוננת, אלא גם מפיקה שאחראית על כמה מהקטעים הטובים ביותר שיצאו ב-Desolat, הלייבל של לוקו דייס, שבמידה רבה ביסס את התשתית האסתטית של הצליל הרומני שכה חביב עלינו: מינימליזם Fאנקי, עם בייסליינים מתגלגלים ועמוקים ושכבות מרובדות של כלי הקשה שיוצרים מכונת גרוב פנימית. תקשיבו לקטע של טיני מלפני שמונה שנים ותבינו לבד: http://bit.ly/2r50MkO

יפתחו ויסגרו בהתאמה, יוצאי פסטיבל סאנוויבז 21 והרזידנטים של המועדון, טל הכהן א.ק.א אדון הקיקים שהופך לאחרונה לאדון הגרוב האפל, והדי.ג'יי הפרוע ביותר בדרום הפרוע, עשהאל וייס א.ק.א The Wild One.

מיקסמאג פודקאסט לפסטיבל סונוס מלפני מספר חודשים: http://bit.ly/2qFFj1Y
לקראת אוסטרליה. יש לה סאב: http://bit.ly/2pKS9b8
איזה גרוב: http://bit.ly/2rdC1A3
בק2בק מטריף עם ביל פטריק ממסיבה של די ג'יי מאג במיאמי: http://bit.ly/2rcIlHg
אסנשל מיקס מנובמבר האחרון: http://bit.ly/2qf8OGR
פודקאסט לרזידנט אזדוויזור: http://bit.ly/1SUF4sz
מפסטיבל בי פי אם מ-2014: http://bit.ly/2pJKSrm
ברמיקס של קרל קרייג: http://bit.ly/2rdSB2Z
בסאפלמנט פאקטס של גיא גרבר: http://bit.ly/2rcIFG7
מקסימום ממינימום: http://bit.ly/2rcQqM8
מחשמלת את אוויקנינגס: http://bit.ly/1RgKvOe
בק2בק קלאסי עם לוקו דייס: http://bit.ly/1t2dYn2

לאונג' -

Malka Tuti Takeover feat. Manfredas

אם ביקרתם במיניקלאב המתגבש בחמישי האחרון (תשכחו מה שהיה שם בשבועות האחרונים), אתם כבר יודעים שהחדר הזה נמצא בדרך הבטוחה להיות החדר עם הסאונד הטוב ביותר בדרום הפרוע. תחשבו על אולפן, או על זוג אוזניות, תחשבו על כל ניואנס קטן במרקם הסאונד עצמו, על הקריספיות המתפצחת של ההיי הטים הנוצצים, על החום העוטף של הבייסליינים המתגלגלים ועל השומן הנוטף מבין קלידי הסינטים האנלוגיים, תחשבו על אולם קונצרטים אינטימי, והפעם - השתלטות של Malka Tuti, הלייבל האקלקטי והמדובר של המפיקים והתקליטנים קצ'לה ואסף שמואל (רזידנט הבלוק הגולה בברצלונה).

הלייבל, שהוקם לפני שנתיים, נמצא כרגע בעלייה מטאורית עם לא פחות מ-11 ריליסים חדשים רק השנה, שיתוף פעולה יוקרתי עם הלייבל האנגלי Emotional Rescue (ריאישיו של הרכב שנות ה-80 C CAT TRANCE הכולל רמיקסים ואדיטים מאת חברים כמו פרינס תומאס, ג'יידי טוויץ' מאופטימו, אוטרקי והמסך הלבן, רד אקסס ואחרים), ערבי לייבל בפסטיבלים אירופאיים חשובים בקיץ הקרוב (עדיין אסור לפרסום) ועניין בינלאומי שהגיע עד לאליל הטכנו הברלינאי מייקל מאייר, שבביקורו האחרון בבלוק סיפר לנו בהתרגשות על שיתוף הפעולה הקרוב בין קומפקט למלכה-טוטי (גם על זה אסור לנו לספר יותר מדי עדיין).

בחמישי הקרוב, הלייבל בוסים של מלכה-טוטי יארחו בלאונג' א.ק.א אולם הקונצרטים של הדרום הפרוע את התקליטן והמפיק הליטאי Manfredas, חלק אינטגרלי ממשפחת הלייבל שהריליס הראשון בו ישתתף (רמיקס באי.פי החדש של הפלזמות, ההרכב של יובב ארזי ואסף בלום) יתפרסם בעוד שלושה חודשים.

מנפרדס הוא חתיכת טיפוס. ליטאי ספק-תימהוני שהביוגרפיה שלו רצופה בשגיאות לשוניות מכוונות ומצחיקות מאוד באנגלית והישגים חשודים באמינותם, כמו להיט שהגיע למקום ה-19 במצעד הליטאי, אבל מה שבאמת חשוב הוא שהתקליטן והמפיק הזה יודע את העבודה: מוזיקה פריקית, הזייתית ומכשפת על ספקטרום רחב שהעוקם הוא דרך הישר שלה. הרמיקס המהמם שלו לרד אקסס מסביר את זה הכי טוב: http://bit.ly/2qf3nHG

האירוע המכונן בקריירה של מנפרדס התרחש כשהזמין את איוון סמאג לתקלט בליין הפרטי שלו, Smala, והעביר לו USB עם הפקות עצמאיות. סמאג, שזיהה במנפרדס מוח מוזיקלי מגוון כמוהו, החתים אותו מיד בלייבל שלו Les Disques De La Mort, שם הוציא את האי-פי הראשון שלו Pink Industry, אחריו הגיעו רמיקס מכונן לטלפופמיוזיק שכבר הפך לקאלסיקה וריליס ב"מולטי קולטי" הקנדי היוקרתי. במילים אחרות: תתכוננו לצאת למסע. אחר.

קודם כל קבלו את עמוד הסאונדקלאוד של מלכה-טוטי: http://bit.ly/29IYjVt
ועכשיו מנפרדס -
צלילות: http://bit.ly/2qh6tcu
הרמיקס לטלפופמיוזיק. מוזיקה שמגיעה מתחת לאדמה: http://bit.ly/2qhiBup
סט ללייבל רליש של דניאל האקסמן: http://bit.ly/2rcML0Q
סט לפני השינה לחלומות מוזרים במיוחד: http://bit.ly/2qe4TKq
ברמיקס של וון פארטי. איטיות ממסטלת: http://bit.ly/2qf8g3v
מכונות שהשתגעו: http://bit.ly/2pJDeOD
דיסקו של ערפדים: http://bit.ly/2rcNlMj

נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.