Agents Of Time, Hunter/Game, Shinedoe + more // Friday 13.10.17


שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2y2f89i



מועדון הבלוק גאה להציג:
שישי ה-13 באוקטובר 2017 בדרום הפרוע - הקרנבל חוזר לעיר. 21 תקליטנים ותקליטניות, 8 אורחים ואורחות מחו"ל, שלוש רחבות נון סטופ מחצות עד שבת בצהרים.

בלוק - פלישה איטלקית לחופי תל אביב עם לייב אנלוגי מלא ראשון בדרום הפרוע של הטריו הפסיכדלי Agents Of Time ועם סט זריחה אורבנית של יקירי הבלוק, הדואו Hunter/Game. יפתחו עומר ושקד, תסגור עדי שבת "האחת".

סקוואט - רזידנטית הבלוק אנה הלטה והתקליטנית הרוסיה קרינה יפתחו עד 03:00, המפיקה והתקליטנית הניגרית Shinedoe תמשיך במשבצת המיין, טל כהן יקח את המושכות בשעות הקריטיות משש עד שמונה ורזידנט ארמה17 Rayo ידגים לנו איך נשמע אפטר אוורס במוסקבה.

לאונג' - עידית פרנקל והתקליטנית הרומניה Miss I ישמרו על המוטו Less Is More עד שש ואז - השתלטות בוקר של המועדון הירושלמי פרגמון עם חמישה מהרזידנטים הירושלמים של המועדון + אורח מיוחד, רזידנט הבלוק ומייסד פרלקס יובל גורן א.ק.א Yogg.

Friday 13.10.2017 at wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Omer & Shaked (Rabbits in the Sand, Tel-Aviv) 00:00 - 02:30 
Agents Of Time LIVE (Obscura, Ellum, Bari) 02:30 - 05:30
Hunter/Game (Kompakt, Just This, Milan) 05:30 - 08:30
Adi Shabat (Rabbits in the Sand, The Block, Tel-Aviv) 08:30 - -End
- - - - SQUAT - - - -
Anna Haleta (The Block, Pacotek Tel-Aviv) b2b Karina Saakyan (Belgorod) 00:00 - 03:00
Shinedoe (Intacto Records, Amsterdam) 03:00 - 06:00
Tal Cohen (The Block, Tel-Aviv) 06:00 - 08:00
Rayo (Arma17, Odessa) 08:00 - -End
- - - - LOUNGE - - - -
Idit Frenkel (Later, Te-Aviv) 00:00 - 03:00
Miss I (Misbits, Bucharest) 03:00 - 06:00
Pergamon Jerusalem Afterhours Takeover 06:00 - -End
Yogg (The Block, Parallax, Tel-Aviv) 06:00 - 08:00
Meteora b2b Kober (Pergamon) 08:00 - 10:00
German b2b I Zebra (Pergamon) 10:00 - 12:00
Liat Atar (Pergamon) 12:00 - -End
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עד השעה 01:00 - 80 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 120 ש"ח אח"כ.
לחברי מועדון: 60 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:00, 80 ש"ח אח"כ.
זכרו - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה :05:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים במכירה מוקדמת: https://www.eventer.co.il/carn
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

בלוק -

אם יש משהו שהאיטלקים מתמחים בו, מעבר לפסטה ולגלידה איטלקית, זו היכולת לעורר את קולטני הסרוטונין במוח האנושי. זה והנטייה להתקבץ בזוגות או בשלישיות. הסאונד הקוסמי והממכר של הרכבים כמו טייל אוף אס, מיינד אגיינסט, הנטר גיים ואייג'נטס אוף טיים כבר הטיס את הרחבה הראשית של הבלוק לחלל החיצון ובחזרה, והפעם החלטנו לטוס רחוק וגבוה יותר, עם השתלטות איטלקית כוללת בניצוחם של לא פחות מחמישה מפיקים ותקליטנים מארץ המגף. קבלו אותם בפרחים - האיטלקים באים!

Agents Of Time LIVE

מנה עיקרית פרק א', ביקשתם, קיבלתם - בפעם הראשונה בדרום הפרוע, לייב אנלוגי מלא של הטריו הטכנואידי-פרוגרסיבי Agents Of Time. אנדרה די סליי, פדלה לדיזה ולואיג'י טוטולו הם סוכני הזמן, שלושה מוחות מוזיקליים שמתיכים את הקונספטים הפרטיים לחזון אלקטרוני אחד, שנועד לסחוף אחריו את הרחבה עם צלילים מדוקדקים ומדודים על סינתים מודולריים ומכונות תופים עבודת יד. צפו לחוויה אסידית פסיכדלית באווירת פטריות הזיה ומסיבות טבע.

הריליס החדש בלייבל הבלגי Curle. עשרים שניות למאדים. מהפנט:http://bit.ly/2hYcNWB
לייב באיביזה, לפני ארבעה חודשים בליין של מייסאו פלאקס: http://bit.ly/2y8syQe
עוד מהריליס החדש. במילים של אחד מהמגיבים - "זה רציני": http://bit.ly/2xqFoG2


Hunter/Game

מנה עיקרית פרק ב': שובם של הציידים. כשהם נחתו בפעם הראשונה בישראל, בקיץ 2015, הם היו עדיין במשבצת של הצמד האיטלקי הלוהט הבא בתור אחרי Tale Of Us ו-Mind Against. היום, שנתיים וחצי ואלבום בכורה אחד מאוחר יותר, עמנואל ניקוסיה ומרטינו בארטולה א.ק.א Hunter/Game כבר יכולים להסתכל לסצינה הבינלאומית בלבן של העין. הסטים העצמתיים שלהם עושים גלים בכל רחבי אירופה, אלבום הבכורה המדובר בקומפקט זוכה לביקורות מהללות, הריליסים שלהם מתפרסמים בלייבלים של דיקסון, סולומון, מאייר, גרבר וג'יימי ג'ונס, הבוילר רום שלהם בברלין נמצא בדרך הבטוחה למעמד של קאלט ויומן ההופעות שלהם צפוף יותר מהתור לבלוק ב-2 בלילה כריצ'י הוטין מגיע לעיר. הנטר גיים יעלו לסט זריחה החל מהשעה 05:00 בבוקר ועד 08:00.

הרמיקס המצמרר ליקיר הבלוק קריסטיאן לופלר: http://bit.ly/2wEVaND
פודקסט ל-XLR8R מרהיב: http://bit.ly/2y2f89i
הבוילר רום המושלם שלהם: http://bit.ly/2c2WKkv

יפתחו צמד ילדי הפרא עומר ושקד בחזרה המרגשת שלהם לעמדה הראשית של הבלוק, תסגור, עדי שבת "האחת".

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

סקוואט -

Anna Haleta b2b Karina

זה מתחיל עם רזידנטית הבלוק, אנה הלטה ("הקדושה") שתארח את התקליטנית האהובה עליה ביותר - Karina. קרינה סאקיאן הגיעה מעיירה קטנה ברוסיה, היא מנגנת 15 שנים ובמשך שנים רבות הייתה אחת הרזידנטיות של פסטיבל הענק המיתולוגי 'קזנטיפ' עד יומיו האחרונים. קרינה, שהתארחה בעבר במספר מסיבות של פקוטק, מתקלטת האוס וטכנו באין ספור רחבות במדינות ברית המועצות לשעבר. קבלו עמוד הסאונדקלאוד של קרינה (יש שם גם סטים): http://bit.ly/2hvsTFz

Shinedoe

אחרי אנה וקרינה - פירוש שמה האמיתי, שינדום, בניגרית הוא "אלוהים מוביל אותי", ואם תחליפו את המילה אלוהים במוזיקה, תקבלו את תמצית מהותה של האמנית הניגרית שגרה באמסטרדם. היא התחילה את הקריירה בשנות ה-90 במועדונים המיתולוגיים של העיר כמו הרוקסי והקוואזר, עברה פאזה של דראם אנד בייס תחת שם הבמה בלאק מג'יק קווין, עד שהחליטה להתמקד בהאוס ובטכנו לקראת סוף העשור. ב-2004 היא הקימה את הלייבל המוערך Intacto ויחד איתו השיקה את ליין המסיבות שלה תחת אותו השם. מאז ועד היום היא הוציאה שלושה אלבומים, עשרות ריליסים ורמיקסים בלייבלים כמו גט פיזיקל, קוקון, בי-פיץ' קונטרול, מיוזיק מן ואחרים, ומנגנת בקביעות במועדונים המובילים בעולם את הפיוז'ן החם הפאנקי שלה שנע על הסקלה מדיפ האוס מינימליסטי וגרובי, דרך אסיד וטק האוס סליזי ועד לטכנו אה-לה דטרויט.

הסט המעיף שלה מדצמבר 2016 בסקוואט: http://bit.ly/2pSRlVh
מיקס שלה ב-XLR8R. בכושר שיא: http://bit.ly/2pS00Ee
עוד סטים: http://bit.ly/2y8YdkP

Tal Cohen

טל "הקיק" כהן - תקראו לזה מייקרו, תקראו לזה מינימל, תגידו שזה פשוט טל כהן משודרג, רזידנט הבלוק הידוע גם בכינויו טל "הקיק" כהן חווה כרגע את אחת התקופות הטובות ביותר בקריירה הארוכה שלו כדי.ג'יי. הוא יקבל את השעות הקריטיות בין 6 ל-8 בבוקר, בין שינדו וראיו -

Rayo

המפיק והתקליטן האוקראיני אנטון מליקוב א.ק.א Rayo חוזר בפעם השנייה לדרום הפרוע, והפעם לסט הבכורה שלו בסקוואט. אחרי ילדות מוזיקלית באודסה, מוקף בארט ג'אז רוק ופסיכדליה, הוא עבר למוסקבה ב-2007 והתחיל לעבוד בלייבל העצמאי הרוסי הראשון Highway Records. שנה אחר כך הוא הצטרף למועדון הרוסי החשוב ביותר בהיסטוריה המודרנית - ARMA17 כמנהל ורזידנט דיג'יי ומאז הפך לפייבוריט של תקליטנים כמו ריקרדו וילאלובוס, סוון וואת' ונאסטיה שהביאה אותו איתה לבלוק בערב הלייבל שלה בשנה שעברה. אנחנו זוכרים את הסט שלו בבלוק כבריכת סאב רוטטת שהקיפה אותנו מכל הכיוונים. הפעם הוא מגיע לאפטר אוורס, עוד תחום בו הוא מתמחה.

הריליס שלו בלייבל של נאסטיה: http://bit.ly/2l0PGue
פודקסט לפסטיבל Outline במוסקבה: http://bit.ly/2l0HSIM
אפטר עם ראיו: http://bit.ly/2yPFuYU

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

לאונג' -

תפתח עידית פרנקל עם ביטים חמים ועמוקים לגוף ולנשמה ואחריה -

Miss I

מתברר שחוץ מגברים בעלי מראה אצילי ויכולות טכנית של גיבורי על, יש ברומניה גם תקליטניות נשים, והן יכולות ללמד את הגברים שיעור או שניים בסבלנות ובזרימה אורגנית. הירינג איז ביליבינג: http://bit.ly/2y7LyhB

איונה פרלוג בעלת חנות התקליטים Misbits בבוקרשט היא אחת מדמויות המפתח של סצינת המינימל הרומנית. היא גדלה בבית מוזיקלי, עם אמא אמנית ואבא תקליטן חובב שטיפח אוסף עצום של קלטות, ניגנה פסנתר מגיל צעיר והחלה לאסוף תקליטים בעצמה לפני שלוש עשרה שנים. שנה מאוחר יותר היא קיבלה את הגיג הראשון שלה בבוקרשט ולפני 4 שנים פתחה את חנות התקליטים החשובה ביותר בעיר (וזה אומר שיש לה את כל הוינילים שאי אפשר להשיג). בשישי הקרוב היא מגיעה בפעם הראשונה לישראל לסט של שלוש שעות בחדר הקונצרטים של המתחם א.ק.א הלאונג' - צפו למוזיקה הרומנית המעודכנת ביותר שאפשר לשמוע כרגע ביקום המוכר.

הסט הזה יעשה לכם טוב: http://bit.ly/2y7LyhB
סט מהרדיו הרומני: http://bit.ly/2y8Kz1a
עם קוצו בבוקרשט: http://bit.ly/2g23d4j

אחרי מייס איי, החל מ-06:00 בבוקר ועד בכלל -

Pergamon Afterhours Takeove 06:00 - End

אפטר אוורס טייקאובר של מועדון הפרגמון א.ק.א מועדון האנדרגראונד היחיד בירושלים ובית שני עבור הרזידנטים של הבלוק ועוד רבים מתקליטני הקלאב המובילים של תל אביב, בניצוחם של חמישה מהרזידנטים הירושלמים (פודקסט של גרמן: http://bit.ly/2x949HO) + רזידנט הבלוק והלייבל בוס של פרלקס, המפיק והתקליטן יובל גורן א.ק.א Yogg במשבצת האורח המיוחד - http://bit.ly/2vu9Wsw

נתראה ברחבות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.