Mihigh, Bella Sarris, Steffi, DJ Nobu // Friday 9.2.2018


שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2nzYur4



מועדון הבלוק גאה להציג:
שישי ה-9 בפברואר 2018, מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע -

בלוק - אחרי שנרשם בספר דברי הימים של המועדון כסט הטריפי ביותר ברחבה הראשית ב-2017, רזידנט קלאב מידי בקלוז'-נאפוקה, הגאון הרומני האפל Mihigh חוזר לזירת הפשע עם כלי נשק חדשים ומתוחכמים שאוזן אדם עדיין לא שמעה. אחריו - הגברת האוסטרלית הראשונה, בת טיפוחיהם של ריצ'י הוטין וטיני ואחת מהתקליטניות האהובות ביותר בתל-אביב, בלה סאריס נוחתת למפגש לוהט עם המיקסר האנלוגי של המועדון. יסגור טל "הקיק" כהן, משבע בבוקר ועד הסוף.

סקוואט - מלכת הרחבות של ברלין ורזידנטית הברגהיין / פנורמה בר שטפי דומס א.ק.א Steffi חוזרת לבלוק ארבע שנים אחרי הפעם האחרונה והאגדה היפנית DJ Nobu נוחת בפעם השניה בישראל לסט הבכורה שלו בחדר הפאנצ'י ביותר בדרום הפרוע. יפתחו - רזידנטית הבלוק ומייסדת פקוטק אנה הלטה + לייב של אפיק נעים שהוציא את ריליס הבכורה שלו בדולי, הלייבל של שטפי, יסגור - רזידנט המועדון ומייסד פרלקס נמרוד קציר א.ק.א Pharaoh.

לאונג' - תור גופר, עידית פרנקל וסטפן בזבז "הרמות" יקחו פיקוד על הרחבה הטרייה ביותר בדרום הפרוע שעברה עיצוב מחודש עם התערוכה האדומה והמסקרנת של האמן טל אזולאי (Watch this space!).

Friday 2.2.2018 at wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Mihigh - Midi Records - Romania 00:00 - 04:00
Bella Sarris - Enter, tINI and the gang - Berlin 04:00 - 07:00
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv 07:00 - End
- - - - SQUAT - - - -
Anna Haleta - The Block, Pacotek - Tel-Aviv 00:00 - 02:00
Afik Naim LIVE - Dolly - Tel-Aviv 02:00 - 03:00
Steffi - Dolly, Ostgut Ton - Berlin 03:00 - 06:00
DJ NOBU (OFFICIAL) - Future Terror, Bitta - Chiba, Japan 06:00 - 10:00
Pharaoh - The Block, Parallax - Tel-Aviv 10:00 - End
- - - - LOUNGE - - - -
Tor Goffer - Tel-Aviv 00:00 - 03:00
Idit Frenkel - Later, Tel-Aviv -3:00 - 06:00
Stephan Bazbaz - No Waves, Tel-Aviv 06:00 - End
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת. הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Mihigh - Midi Records - Romania

קלוז'-נאפוקה בירת טרנסילבניה, הממוקמת כ־330 ק"מ צפון-מערבית לבוקרשט בעמק נהר הסומש הקטן, היא העיר השנייה בגודלה ברומניה ואחד המרכזים האקדמיים, התרבותיים והתעשייתיים החשובים ביותר במדינה. כפי שכבר הבנתם, חיי לילה הם אחד מהתחומים היותר מפותחים בתרבות הרומנית והמצב בקלוז'-נאפוקה לא שונה, עם סצינה תוססת של קלאבים שבראשם Club Midi, מועדון שנכנס לדירוג של די.ג'יי מאג כאחד מהטובים בעולם. המסיבות במידי, בין מוקדי האפטר אוורס הדומיננטיים בעיר, מתחילות בשישי בחצות ונמשכות לא פעם עד יום שני ללא הפסקה. טיני, ריקרדו וילאלובוס, רארש, ראדו ופטרו, זיפ, מרקו קרולה, כולם מנגנים שם לצד הרזידנטים של המועדון, מול אחד מהקהלים היותר סבלניים וגרוביים שתוכלו למצוא באירופה.

המפיק והתקליטן מיהיי באבי א.ק.א Mihigh, שיציין השנה 11 שנים לרזידנסי שלו במידי, הוא הרזידנט המוביל של המועדון הרומני, אחד מהרזידנטים של פסטיבל סאנוויבז (סוף אפריל מתקרב!) וחברו הקרוב של באראק הקדוש, שהיה גם זה שהמליץ לנו לעשות לו בוקינג. ב-2014 הוא הקים את הלייבל העצמאי מידי רקורדס כדי לפרסם את המוזיקה שהוא מפיק עם חבריו - אראפו, פריקו, ספ ובאראק, ועד היום הוציא שלושה ריליסים בלייבל, טיפה קטנה באוקיינוס עצום של מוזיקה שאין לאף אחד. כמיטב המסורת הרומנית, סטים עדכניים או את נשקי הרחבה שלו כמעט שלא תוכלו למצוא, אנריליסים זה הדיבור וקליפים פיראטיים ממסיבות הם הדבר היחיד שיכול לתת תחושה כלשהי לגבי העתיד לקרות ברחבה, אבל האנרגיה של מיהיי עוברת חזק וברור גם דרך פיסות האינפורמציה המצומצמות שניתן למצוא אונליין - זהו סיפור שבטי של גרוב עמוק ויציב השולח שורשים למרכז כדור הארץ, אחורה וקדימה בזמן, מוגש על ידי שועל קרבות ערמומי שלא יודע פחד על העמדה מהו. תשאלו את באראק, הוא יסביר לכם.

בשישי הקרוב אנחנו מתרגשים לארח אותו בפעם השניה ברחבה הראשית (הפעם הראשונה חקוקה בספר דברי הימים של הבלוק כהתגלות אלוהית), המפיק, התקליטן והלייבל בוס הרומני Mihigh יפתח את הערב בחצות לשיעור של ארבע שעות בהלכות גרוב שבטי נוסח קלוז'-נאפוקה. הירשמו עכשיו!

אם אתם רוצים לדעת למה לצפות פשוט תסתכלו על זה, אבל להירגע, בלי להעביר, סבלנות. 20 דקות בגן עדן עם מיהיי בפסטיבל מיוריטמיק. קלסיקה של לואי וגה וקני דופ הופכת למפלצת שבטית של המאה ה-21, מטובלת בסימפול מצמרר בצרפתית - שאפונה! רק ברומניה: http://bit.ly/2nanaqP
בסאנוויבז. טרייבליזם חמור ביותר: http://bit.ly/2nasaeM
במסיבת מחאה נגד ביטול פסטיבל Outline במוסקבה: http://bit.ly/2mWUM9j
דיפ וייבז באותה מסיבה (מנגן קטע מפחיד, כנראה אנריליס של ליז וקוסמין):http://bit.ly/2mh11HS
סט מצולם מקלאב מידי: http://bit.ly/2mYgppZ
קוששנו לכם עוד סט מלפני שלוש שנים מקלאב מידי, פתיחה של מיהיי לפני טיני. תנו לזה לקרות: http://bit.ly/2nHsJe2
בוילר רום ברומניה, אל תצפו לסט רחבה בועט, מיהיי ניצל את הבמה כדי לנגן מוזיקה מקורית סופר מינימליסטית על גבול האמביינטית, זה קסום: http://bit.ly/2nHAIaS

טעימה מהריליס החדש שללו בלייבל מידי: http://bit.ly/2FIP570
ורמיקס של ראדו בבי סייד: http://bit.ly/2FHej5L
ריליס מיוני האחרון: http://bit.ly/2EdSGNr
והבי סייד: http://bit.ly/2Eh0nSS
עם חברו הקרוב ואחד מהמפיקים הלוהטים כרגע ברומניה, אראפו, ואם תקשיבו בסבלנות אולי תצליחו לשמוע את גולום משר הטבעות: http://bit.ly/2mWTH1u
ריליסים רשמיים כמעט ולא תוכלו למצוא, אבל כמו עם שאר המפיקים הרומנים, חלק מהאנריליסים מתגלגלים לבסוף ליוטיוב. דרים בים: http://bit.ly/2nAXepj
לשמוע כזה דבר בשעות הבוקר במועדון חשוך עלול להיות מסוכן נפשית:http://bit.ly/2nH3tEI
עוד אחד שהתגלגל: http://bit.ly/2mXXADf


Bella Sarris

אחרי ילדות מוזיקלית במיוחד שכללה אבא שהיה בעלים של מועדון ג'אז ולימודי מוזיקה קלאסית וסקסופון שיצרו את הבסיס לצעדים הבאים, היא פרצה לעולם הקלאבינג עם קפיצה מעבר לגדר כדי להיכנס לפסטיבל מוזיקה בסידני כשהייתה רק בת 15. מספר שנים לאחר מכן, היא המשיכה את המסע כיחצנית צעירה באיביזה שאוספת וינילים באובססיביות וחולמת להרקיד רחבות, ונבחרה על ידי שניים מקודקודי הסצינה של אי המסיבות הספרדי, ריצ'י וטיני, שנתנו לה את הגיגים הראשונים והפכו אותה לרזידנטית הליינים שלהם - Enter ו-tINI and The Gang. היום היא מהפנטת קהלים בכל רחבי העולם עם הסטים המגנטיים שלה. דאביים, אלסטיים, מדיטטיביים, מוכי נרקוטיקה, מלאי ניואנסים פסיכדליים ומבוססים על מקצבים מינימליסטיים ורב שכבתיים, הם נשמעים כמו מקשה אחת המתפתחת ומסתעפת להרפתקאות צדדיות שנפגשות חזרה בצומת חמה של משמעות. בשישי הקרוב, התקליטנית האוסטרלית המתגוררת בברלין, בלה סאריס מגיעה למפגש השני שלה עם Traxx1, המיקסר האנלוגי של הבלוק, הכינו את נעלי הריקוד שלכם.

הסטים שלה נשמעים כמו יומן מסע של מגלי ארצות ביבשות שעדיין לא נחקרו. הרים, גאיות, יערות, אגמים והרחובות ממריאים לאט -
לפני ארבעה חודשים בסומה ביץ' איסטנבול: http://bit.ly/2y1tLcX
פודקאסט מלפני מספר חודשים: http://bit.ly/2s4VdVh
פודקסט מסע עבור טיני והגאנג: http://bit.ly/1JeKlpR
פארט אוף דה וייב. תרימו ווליום: http://bit.ly/2dpJ961
בק טו בק עם ולאדה: http://bit.ly/2nqpN7l
שלוש וחצי שעות של אלחוש בכל הגוף: http://bit.ly/2nBkyCy
שעתיים פוסט אפוקליפטיות בהשראת "מקס הזועם": http://bit.ly/2n6p2hl
אווירה ביתית בבק2בק עם מורגן מהסלון הפרטי: http://bit.ly/2nSJu8R

Steffi

היא נולדה בהולנד ואחרי עשור כתקליטנית באמסטרדם, עברה לברלין ב-2007 עם אוסף תקליטים אינסופי, נסיון עשיר וכמויות של אמביציה. הרזידנסי בפנורמה בר לא איחר להגיע, שם בנתה לעצמה מוניטין של הדי.ג'יית של הדי.ג'ייז, ידועה בזכות היכולות הטכניות שלה והכישרון הבלתי ניתן ללמידה של לדעת לשים את התקליט הנכון בזמן הנכון. החיבור עם אוסטגוט טון לא איחר לבוא ואלבום הבכורה שלה בלייבל של מקדש הטכנו הברלינאי זכה להצלחה בינלאומית כשהסינגל הראשון מתוכו, Yours, הפך ללהיט ענק והיה לקטע הראשון של הלייבל שפרץ מגבולות האנדרגראונד. שבע שנים מאוחר יותר, יש לה כבר עוד שני אלבומים באוסטגוט טון, האחרון ביניהם יצא לפני ארבעה חודשים וזכה לביקורות מהללות ("עבודה של מפיקה שמשתמשת בהשראות נצחיות כדי ליצור משהו מודרני" כתבו ברזידנט אדוויזר), המיקס החמישי בסדרת הסטים של הפנורמה בר, אלבום המיקס מספר 94 של פבריק המורכב כולו מאנריליסים שחבריה תרמו ("הידע האינצקלופדי שלה והמיקסים הבלתי מורגשים אך דינמיים גורמים לו להישמע חדש וחיוני גם כשהוא צולל לצלילי רטרו" כתבו בפיצ'פורק), להקים שני לייבלים עצמאיים, Klakson ו-Dolly ולשתף פעולה עם שלל מפיקים נוספים בפרוייקטים כמו Third Side ביחד עם הצמד האיטלקי לוקרצ'יו ומריאו (המוכרים גם כ-Analogue Cops) איתם בנתה מופע לייב אנלוגי מפעים וכ-Doms & Deykers בלייבל של מרטין 3024.

בשישי הקרוב, לא פחות מארבע שנים אחרי הפעם האחרונה שביקרה בישראל, אנחנו גאים ומתרגשים לארח שוב את מלכת הרחבה של הברגהיין / פנורמה בר, הרזידנטית, התקליטנית והמפיקה ההולנדית הגרה בברלין, מיס שטפי דומס א.ק.א Steffi.

האלבום החדש של שטפי: http://bit.ly/2nESlZW
הלהיט עם בת זוגה - וירג'יניה: http://bit.ly/1EeN2yI
שלמות: http://bit.ly/1y0vhGh
עמוק ומופלא: http://bit.ly/2nHPr6G
איזה סאונד יש לבחורה הזו: http://bit.ly/2s1KD1g

פודקאסט מספר 500 לרזידנט אדוויזר: http://bit.ly/2EDWJR1
המיקס ל-XLR8R נותן: http://bit.ly/2GKoqbm
בוילר רום, ברלין: http://bit.ly/1WnpiHW
וירג'יניה ושטפי בטוקיו: http://bit.ly/2DYgIg9
שטפי נותנת טיפים באולפן: http://bit.ly/2nFS48R

DJ Nobu

"באמנויות הלחימה היפניות אתה לא חושב רק על התגובה למהלך הראשוני שלך, אלא גם לפחות שני צעדים קדימה. המנטליות הזו מאוד שימושית עבורי גם כדי.ג'יי. אני תמיד מודע למה שאני מנגן עד סביב שלושה קטעים קדימה, אבל יש לי גם תמונה מנטלית של איפה אני רוצה להיות בעוד 30 דקות."

הוא נחשב למנהיג הבלתי מעורער של תנועת הטכנו העמוק היפנית, אגדה חיה בטוקיו ואחד מהתקליטנים המסתוריים והמרתקים ביותר בסצינה הבינלאומית. הוא נולד ב-Chiba, ארבעים קילומטר דרום מזרחית לבירה, שם התוודע לעולם המוזיקה דרך סצינת ההארדקור והפאנק של שנות ה-90 והחל לתקלט מיקס אקספרימנטלי של פאנק, היפ-הופ ודאב, לפני שחווה בפעם הראשונה בחייו את הגאון הדטרויטי ג'ף מילס ב-Liquidroom בטוקיו, חוויה ששינתה את חייו ושהובילה אותו לסאונד הטכנו הפסיכדלי, הגולמי והעצמתי, שהוא ידוע בזכותו כיום. המוניטין האגדי שלו החל לצמוח גם מעבר לגבולות ארץ השמש העולה בזכות רזידנט מועדון הברגהיין הברלינאי מרסל דטמן שהגיע לנגן בליין Future Terror (מסיבת הטכנו הטובה ביותר ביפן שנובו מפיק בקביעות כבר לא פחות מ-15 שנים!) ושהזמין אותו לנגן לצידו בברגהיין בפעם הראשונה ב-2010, מה שהוביל לכך שההזמנות לגיגים בכל רחבי אירופה החלו לזרום. הסאונד שלו קשוח, עמוק ואקספרימנטלי, קשה להגדרה, מסתורי, ממכר ומתעתע, אבל השליטה האבסולוטית שלו על רחבת הריקודים אינה מוטלת בספק (תסתכלו בקליפים).

בשישי הקרוב, המפיק, התקליטן והלייבל בוס היפני האגדי די.ג'יי נובו מגיע בפעם השניה לישראל כדי לנגן את סט הבכורה שלו בסקוואט.

הריליס האחרון של נובו מלפני מספר חודשים. מדהים: http://bit.ly/2nzYur4
עוד מאותו ריליס: http://bit.ly/2DZLOA2
טעימה מתוך הריליס האחרון של נובו בלייבל שלו Bitta, קוקו: http://bit.ly/2EBtuOB
כשהעולם ההיפנוטי והאפל של Future Terror פוגש את הקהל הצבעוני של Dekmantel, בוילר-רום מגיע לשיאים חדשים: http://bit.ly/2dTUDjo
רמיקס של נובו לדניאל אייברי תחת השם Rote, עם איפי בכורה שכבש כבר את רוב החדרים הגדולים: http://bit.ly/2e68O5x
נובו ספארי שיצא בלייבל הברלינאי טיקיטה: http://bit.ly/2e8Vm1S
הפודקסט ל-XLR8R. הגאונות: http://bit.ly/2DYgdmh
מתוך הסמפלר של Semantica משנת 2013, דיג׳יי טול צלול, שבור והיפנוטי:http://bit.ly/2ekS759
הבי סייד בתקליט הראשון של הלייבל Bitta, הלייבל של נובו. לייבל מופת לאוהבי הסאונד היפני העולה: http://bit.ly/2dkVQgJ
כמה דקות של קסם מתוך הליין שלו Future Terror, לא על הטכנו לבדו:http://bit.ly/2dhOVtG
עוד שתי דקות מהליין, נובו בלי חולצה: http://bit.ly/2dVwtVv
5 דקות של נובו על פטיפונים מול המון יפני משוגע ב-2010, מרגש:http://bit.ly/2dgiNXc

נתראה ברחבות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.