Patrice Baumel, Autarkic, Parallax Night, Lumieux // Friday 16.02.18


שימו את זה ברקע -
סקוואט: http://bit.ly/2EB0Kbq
לאונג': http://bit.ly/2shXcFK



מועדון הבלוק גאה להציג:
שישי ה-16 בפברואר 2018, מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע -

בלוק - סט בכורה בדרום של המפיק והתקליטן הגרמני המתגורר באמסטרדם, Patrice Baumel ולייב של Autarkic, אחרי פתיחה של אוריה קלפטר ולפני סגירה של עומר ושקד. עוגן הרם, יוצאים לדרך.

סקוואט - פרלקס לייבל נייט עם לייב אנלוגי של המפיק והתקליטן הלונדוני, אוליבר הו, א.ק.א Broken English Club וסט של המפיק והתקליטן הצרפתי Antigone. מסביב בנוהל - פתיחה של TV.OUT וסגירה של יוג ופרעה.

לאונג' - המינימל רום חוזר עם יומולדת לרזידנטית הקלאב, חברת קלאודס קולקטיב, אדר כהן שתרד לדרום הפרוע עם שני הרזידנטים וחברי קלאודס הנוספים, נירן מנטין וג'ונס חסן, והמפיק והתקליטן הרומני Lumieux בביקורו הראשון בישראל.

Friday 16.2.2018 at wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Uriah Klapter - News, Tel-Aviv 00:00 - 02:00
Autarkic LIVE - DIsco Halal, Tel-Aviv 02:00 - 03:00
Patrice Baumel - Kompakt, Afterlife, Amsterdam 03:00 - 06:00
Omer and Shaked - Rabbits In The Sand, Tel-Aviv 06:00 - End
- - - - SQUAT - - - -
PARALLAX RECORDS Label Night Feat.
TV.OUT - Parallax, Tel-Aviv 00:00 - 03:00
Broken English Club LIVE - Cititrax, London 03:00 - 04:00
Antigone - Concrete, Token, Paris 04:00 - 07:00
Yogg b2b Pharaoh - The Block, Parallax - 07:00 - End
- - - - LOUNGE - - - -
Adar Cohen BDay Bash feat.
Jonas Hassan - The Block, Clouds Collective, Tel-Aviv 00:00 - 03:00
Lumieux - Cuplet, Dissonant, Bucharest 03:00 - 06:00
Adar Cohen - The Block, Clouds Collective, Tel-Aviv b2b -
Niran Mantin - The Block, Clouds Collective, Tel-Aviv 06:00 - End
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת. הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה:https://www.eventer.co.il/baum
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Patrice Baumel

הוא נולד במזרח גרמניה בתקופת הגוש הקומוניסטי למשפחה מוזיקלית דרכה ספג את היסודות הראשונים של יצירתו, מג'אז, פרנק זאפה, ניק קייב, לורי אנדרסון, דרך להקות רוק ופאנק כמו הרולינג סטונס, הסקס פיסטולס והראמונס ועד לאובססיות הנעורים שלו הדפש מוד והקיור, להקות שהיסוד המלנכולי בסאונד שלהן מלווה אותו עד היום. הוא עבר לאמסטרדם ב-1996, יצא לגיחה לרד בול מיוזיק אקדמי בסאו פאולו, ממנה חזר לאמסטרדם עם החלטה להפוך את ההובי למקצוע, ובהמשך ניגן כרזידנט בשניים מהמועדונים המיתולוגיים של עיר הקסם והקופי שופס: Club 11 ואחר כך Trouw. השנתיים האחרונות היו הפוריות ביותר בקריירה שלו, עם הזמנה להקליט סט לסדרה המיתולוגית Essential Mix ברדיו 1 הבריטי, ריליסים שנוגנו ברחבות בכל רחבי הפלנטה בלייבלים כמו קומפקט וקרוסטאון רבלס, רמיקסים ל-Underworld וסטיב רייך והחתמה מדוברת ב-Afterlife של טייל אוף אס + ריליס ששני הקטעים מתוכו נבחרו לרשימת הקטעים הטובים ביותר ב-2017 של מגזין מיקסמאג.

בשישי הקרוב המפיק והתקליטן הגרמני המתגורר באמסטרדם, פטריס באומל, מגיע לסט הבכורה שלו בדרום הפרוע לסט, ברחבה הראשית של הבלוק.

הקטע Glutes מתוך הריליס שלו ב-Afterlife של טייל אוף אס נבחר על ידי מגזין מיקסמאג לאחד מהקטעים הטובים ביותר של 2017. עדיין קורה: http://bit.ly/2ptfkWY
גם הבי סייד נכנס לרשימה סוף השנה של מיקסמאג: http://bit.ly/2nRwpeY
רמיקס ל-Monolink מהדהד בחלל: http://bit.ly/2ywzgg0
הקטע שהפך להמנון הסיום של הסטים של טייל אוף אס ושגרם לצמד האיטלקי להחתים את באומל ב-Afterlife. דרמה ברחבה: http://bit.ly/2sndP38
מתקרב למיליון: http://bit.ly/2jVrN3w

בוילר רום אמסטרדם: http://bit.ly/2EvB4Nk
המסע באפרטלייף: http://bit.ly/2CbYime
האסנשל מיקס: http://bit.ly/2hvTvY7

Autarkic LIVE

"נדב שפיגל, המכנה את עצמו אוטרקי, הוא מפיק מוזיקה אלקטרונית חוצת ז'אנרים וגם סוג של משורר מודרני. בהאזנה ראשונה קשה להבין את העומק שבשיריו המינימליסטיים, אבל ככל שמתעמקים בטקסטים ובצלילים מגלים עולם חדש, מיוחד ושונה ממוזיקת הרחבות הטיפוסית והמוכרת." כתבו בהארץ. יוצא להקת קומפיוטר קאמפ, נדב שפיגל א.ק.א Autarkic הוא אחד מהיוצרים היותר מוכשרים בעיר ובשנה האחרונה מתחילים להבין את זה גם בעולם הרחב ששולח הזמנות לגיגים במועדונים ובפסטיבלים מובילים כמו רום 1 של פבריק הלונדוני, פסטיבל פרימוורה בברצלונה ו-Convenanza, פסטיבל הבוטיק של אנדרו וודרהול, תקשיבו:

רוטיישן רוטיישן: http://bit.ly/2EuFc03
הרמיקס של רד אקסס: http://bit.ly/2gjdB31
מתוך הריליס הלו לגברת בלאנק, נפלא: http://bit.ly/2eFzziW
והקליפ: http://bit.ly/2dfOcZV
אפשר להעביר את הסכין?: http://bit.ly/2ekh80l
תל אביב בדיסקו חלל: http://bit.ly/2EBf8jX
עוד בדיסקו חלל: http://bit.ly/2dTpQD3
בפסטיבל של וודרהול: http://bit.ly/2G4SBcg

Broken English Club

המפיק והתקליטן הלונדוני, אוליבר הו, א.ק.א Broken English Club התחיל את דרכו ב-1996 עם רליס בכורה בלייבל Blueprint של James Ruskin. בשנים שלאחר מכן הוציא עשרות תקליטים בלייבל Meta שהקים בשנת 1997. לצד Surgeon ו-Ruskin, הו התאפיין כמפיק טכנו תעשייתי מהשורה הראשונה, עם השפעות חדות של ג׳ף מילס ורוברט הוד, לצד הסאונד הבריטי ממנו צמח. באמצע שנות ה-2000 הוא החל להוציא תקליטים תחת השם Raudive שהתאפיינו בסאונד מינימלי, נקי יותר, בלייבלים כמו Klang, Drumcode ו-Running Back של גרד יאנסן.

הוא התחיל להשתמש בפסדונים Broken English Club לפני כארבע שנים, עם EP ראשון בלייבל Jealous God ששייך ל-Regis, Silent Servant ו-Ruskin. מיד לאחר מכן הוציא עוד ספליט EP לצד Silent Servant בלייבל הניו יורקי Cititrax ומשך אליו הרבה תשומת לב בעקבות סאונד תעשייתי/EBM עם קריצה לאלקטרוניקה מוקדמת. אלבומו האחרון שיצא בלייבל הניו יורקי L.I.E.S. וזכה לביקורות מהללות (כולל 4 כוכבים די נדיר ברזידנט אדוויזר), מתאר את חייו ב-Dungeness, אחד מהמקומות ההזויים ביותר באי הבריטי.

בשישי הקרוב, שנתיים אחרי הפעם האחרונה, אוליבר הו א.ק.א Broken English Club חוזר לרחבה הפאנצ'ית ביותר בדרום הפרוע ללייב אנלוגי אפל, פרוע ומלוכלך.

אווירה: http://bit.ly/2nY9iPe
טעימה מהעולם האפל של Broken English Club. אלוהות: http://bit.ly/1OXZ0Cv
ועוד אחד: http://bit.ly/1ZUHjM4
האלבום האחרון במלואו: http://bit.ly/2jh2Io7
מתוך האלבום הקודם: http://bit.ly/1OaSX0c
וזה: http://bit.ly/1OXYAw5
זכוכית: http://bit.ly/1SFZcwb
מזדמן: http://bit.ly/1eJ987X

פודקאסט לדקמנטל: http://bit.ly/2BS67ls
הידרמיקס: http://bit.ly/2EkBFha

Antigone (Live)

בדברי ימי הטכנו לא חסרים סיפורים משפחתיים מרגשים על שושלות מוזיקליות ענפות שמתוכן צמחו מוזיקאים, די.ג'ייז ומפיקים: הרדיו שהיה פתוח תמיד על התחנה ההגונה היחידה בשכונה, אוסף התקליטים של הדוד שעבר בירושה, או האבא שניגן ג'אז וחזר בלילות שיכור, אם בכלל חזר. אבל על סבתא שהיא די.ג'יי טכנו עוד לא שמענו. עד שהגיע אנטואן ג'יינסון א.ק.א אנטיגון (Antigone), מהכוחות הצעירים החדשים והמסעירים בסצינת הטכנו הפריזאית המתעוררת, שסבתו, שעבדה בחנות תקליטים מיתולוגית בפריז בשם BPM ותקלטה במסיבות ברחבי העיר, היא זו שחשפה אותו למוזיקה אלקטרונית כשהביאה אותו עמה, כשהיה בן 8 בלבד, למשאית עליה סובבה תקליטים בטכנו-פרייד וגרמה לו להתאהב. מאותו רגע חייו של ג'יינסון הוקדשו לטכנו. "הייתי מבזבז בין 300 ל-500 יורו בחודש רק על תקליטים, בכל הטווח שבין בוב סינקלייר לבייסיק צ'אנל", הוא מספר היום. "לא עניין אותי אם זה האוס, טכנו או מינימל. אם זה הרגיש לי נכון, קניתי". הוא הפסיק ללכת לבית הספר, כלא את עצמו בבית מול הפטיפונים ותוכנת הפקת מוזיקה פרמיטיבית ויצא רק כדי להיפגש עם סילוויאן פלטייה, לימים מפיק הטכנו המוערך Zadig, שלקח את הצעיר המוכשר תחת חסותו.

בסוף העשור שעבר הוא סוף כל סוף יצא את מפתן ביתו עם כל התקליטים שאסף, כדי לתקלט ב-Concrete, אז עדיין מסיבה נודדת על ספינה בנהר הסן. כשהמסיבה הפכה למועדון הכי מדובר בפריז, כזה שהקים לתחייה את חיי הלילה העירוניים הרדומים והכניס אותם למילניום החדש, אנטיגון, פסבדונים שטבע לעצמו על שם המחזה האהוב על אמו, השתלב בו כאחד הרזידנטים המובילים וכתוצאה מכך הפך גם לאחד הדי ג'ייז הצעירים המדוברים בעולם. הטכנו שלו, הנשען על ביט יציב ומהדהד, שזור בניואנסים דאביים הנרקמים לרצועה אחת ארוכה ופסיכדלית, הוא הפסקול המושלם למבנה הבטון האפל והדחוס של המועדון, והריליסים שפרסם בלייבל הבית של קונקריט, כמו גם בפלטפורמות טכנואידיות מוערכות וסנוביות כמו Dement3d, Indigo Area ו-Construct Re-Form, מיצבו אותו כאחד המפיקים הבולטים בצליל החדש, העמוק והעתידני של הטכנו העכשווי.

הריליס הטרי ב-Token מצמרר: http://bit.ly/2srx1g8
וגם הבי סייד: http://bit.ly/2nP7mcv
הריליס הקודם בטוקן: http://bit.ly/2bRlP1S
עוד מאותו ריליס: http://bit.ly/2cdwkO6
פריים מובר: http://bit.ly/1WJ9ueQ
ארטיפקט: http://bit.ly/2EB0Kbq
הלהיט הגדול הראשון של אנטיגון, שגם סגר את הסרט של רזידנט אדוויזור על פריז ונחשב להמנון הטכנו החדש של העיר (אווירת סטרינגס אוף לייף של המאה ה-21):http://bit.ly/2bXF4Wu
גם דאב-טכנו הוא יודע לעשות: http://bit.ly/2cgRidh
שעתיים מכושפות בפודקסט למועדון המוערך Bassiani בטיביליסי, גיאורגיה:http://bit.ly/2bYBY2D
הופך את מועדון ה-Shame בוורונה, איטליה: http://bit.ly/2bNjHoE

Lumieux

עם שם אמיתי כמו Preda Alin Razvan, שם במה כמו Lumieux, מגורים בבוקרשט, גיגים בפסטיבל Waha ובמועדונים כמו גסטהאוס בבירה הרומנית וקלאב מידי בקלוז' נאפוקה וריליסים מנוגנים בכל במה מינימליסטית ברחבי הפלנטה, אל תתפלא אם תמצא את עצמך במוקדם או במאוחר מנגן בבלוק, תל-אביב. בשישי הקרוב, המפיק והתקליטן הרומני Lumieux נוחת בפעם הראשונה בישראל לסט בחדר הקונצרטים החדש של המתחם, כמתנת יומלדת לרזידנטית הבלוק וחברת קלאודס קולקטיב אדר כהן.

כיף: http://bit.ly/2shXcFK
הריליס הטרי, כולל רמיקס של קריסטי קונס: http://bit.ly/2H2Lr9E
היי הטס מתתוקים כמו דובדבנים: http://bit.ly/2sltRKJ
אקטיו: http://bit.ly/2EwIKyD
קלאס: http://bit.ly/2H6UZ3w
קונטקט של מלאך: http://bit.ly/2nXOSpn
עוד גרוב אלגנטי: http://bit.ly/2nZnSpr
אדיט לסיילנס של דלירייום, מראה לטייסטו איך עושים את זה: http://bit.ly/2Eldz6d

סט בקלאב אדן בבוקרשט: http://bit.ly/2nYNqTL
סט לפסטיבל UR.BASM בבוקרשט: http://bit.ly/2EjVt4j
סט ממועדון הגסטהאוס בבוקרשט: http://bit.ly/2G3jflE

נתראה ברחבות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.