Robag Wruhme, Culoe De Song, Baikal, Roi Perez at The Block // Friday 13.04.18


שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2yz3jDT
ואז את זה: https://bit.ly/2GlKEUD



מועדון הבלוק גאה להציג:
שישי ה-13 באפריל 2018, מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע -

בלוק - ליינאפ קוסמי במשקל כבד עם המפיק והתקליטן הדרום אפריקאי קולו דה סונג, הגאון האקסנטרי הגרמני רובאג רום, רזידנט המועדון טל כהן והרזידנטים של רביטס אין דה סאנד עומר ושקד.

סקוואט - טאי טי רם נציג הדיפ טכנו הישראלי בטוקיו יפתח, באייקל, שותפו של מאנו לה טאף, ימשיך ובבוקר עד הצהרים: רזידנט הברגהיין/פנורמה בר רועי פרז.

לאונג' - שובו של המינימל רום עם יומולדת לנסיכת הרחבות ספיר ויינר שתנגן את סט הבכורה שלה במועדון, הופעה שלישית בקלאב של צמד המינימל החדש והמסקרן של תל אביב ISAAC וסט סגירה של רזידנט המועדון וקולקטיב העננים, ג'ונס חסן.

Friday 13.4.2018 at the wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv
Culoe De Song - Innervisions, De Song Music, South Africa
Robag Wruhme - Pampa, Kompakt, Germany
Omer & Shaked - Rabbits In The Sand, Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Itai Tai Tiram - Terminus, Tokyo
Baikal - Maeve, Berlin
Roi Perez - Ostgut Ton, Berlin
- - - - LOUNGE - - - -
Sapir Viner (Birthday Party) - Tel-Aviv
ISAAC - Tel-Aviv
Jonas Hassan - The Block, Clouds Collective, Tel-Aviv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת: https://www.eventer.co.il/robcul
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Culoe De Song

יליד החוף המערבי של דרום אפריקה, המפיק והתקליטן קולות'ו זולו א.ק.א Culoe De Song החל את הקריירה המוזיקלית שלו ב-2007, כשמורו הרוחני בלאק קופי החתים את הקטע 100 Zulu Warriors לאלבום המיקס השני שלו. עשר שנים מאוחר יותר, יש לו ברזומה כבר ארבעה אלבומי אמן, ארבעה ריליסים בלייבל העל Innervisions של דיקסון ואם שמיהרו לצרף את הילד הדרום אפריקאי המוכשר לשורות המהפכה, שני ריליסים בלייבל של מועדון הווטרגייט הברלינאי, לייבל עצמאי בבעלותו (De Song Music) ועדת מעריצים בינלאומית המונה מיליונים. דה סונג נחשב לאחד ממנהיגי התנועה הדרום אפריקאית המשלבת אלמנטים של טכנו והאוס מודרניים עם מוזיקה אפריקאית שבטית. הסטים שלו הם גרוביים, אורגניים, עמוקים ונוגעים ללב. תקשיבו -

מתוך הריליס האחרון. יפהפה: https://bit.ly/2Eu2rTH
עוד פנינה מאותו ריליס: https://bit.ly/2IC5tI4
ואחרון מאותו ריליס מושלם: https://bit.ly/2uRQ5W1
ילדים, עזרו לקולו להגיע למיליון צפיות: http://bit.ly/2nCTiEM
ילדים, עזרו לקולו להגיע למיליון צפיות חלק ב': http://bit.ly/1yQfdDe
בוילר רום אפריקאי: http://bit.ly/2yz3jDT
אורגני - הפודקסט של קולו דה סונג ב-XLR8R יכניס אתכם לזון עם גרוב מתגלגל של שקיעות במדבר: http://bit.ly/2egujQB

Robag Wruhme

דמות אפופת מסתורין, גאון מוזיקלי עם גישה אקסצנטרית ורגישות נדירה, מתבודד תמהוני שמודה בראיונות שהוא פרפקציוניסט אובססיבי המסוגל לעבור ימים שלמים בלי לאכול או לשתות, שקוע בעבודה מרוכזת על ההפקות שלו. השמועות על גאבור שבליצקי, א.ק.א רובאג רום, לא מפסיקות להסתובב בתעשייה. חלקן יותר וחלקן, מן הסתם, פחות אמינות, אבל כל מי ששמע אותו מנגן, יודע שמדובר במאסטר של שליטה באנרגיות גבוהות, משכרות חושים, שמחזיק מתחת לשרוול כמה שפנים חדשים בכל סט: אם זה שילוב של מקורות לא שגרתיים כמו נאומי אובמה או צ'רלי צ'פלין מהדיקטטור הגדול, או שימוש בתיק הסודי שלו, המלא ברמיקסים מקוריים שהוא מתעקש לא לפרסם, כדי שיוכל להיות הדי.ג'יי היחיד בעולם שמנגן אותם. פול סיימון, אפקס טווין, ג'יימס בלייק, מודרט, אפארט, גולד פנדה, מאונט קימבי, ורבים וטובים אחרים, זכו לטיפול המקורי של רובאג, ברמיקסים שנוצרו במיוחד לרחבה ושדי.ג'ייז בכל רחבי העולם מתפללים שיצאו בעתיד בריליס רשמי. בינתיים, המקום היחיד ביקום בו אפשר לשמוע אותם, זה המועדון שרובאג מנגן בו. כמה מנחם לדעת שהפעם זה יהיה אצלנו.

רובאג מפחיד: https://bit.ly/2qhbO3Z
רובאג עף: http://bit.ly/2om4BAD
הרמיקס לאודיופליי. צמרמורות ברחבות: https://bit.ly/2qdPDvG
גרובינג רובאג: https://bit.ly/2IBnWo6
הקליפ לוולטה קובי בפמפה: http://bit.ly/1RLCSRz
סט מצולם טרי של רובאג ישר מהג'ונגל: https://bit.ly/2GlKEUD
ועוד אחד מלפני מספר חודשים: https://bit.ly/2F57vyO

Baikal

אגם באיקל שבדרום סיביר, על גבול רוסיה-מונגוליה, הוא אגם המים המתוקים בעל הנפח הגדול ביותר בעולם, המכיל כ-20% מכמות המים המתוקים העיליים על פני כדור הארץ. עם עומק של 1,637 מ', באיקל הוא גם העמוק באגמי העולם, ובגיל 25 מיליון שנה, הוא נחשב גם לקדום שביניהם. מתוך העומקים הצלולים האלה מגיע התקליטן והמפיק הסיבירי, באיקל, המתגורר כיום בברלין ומפיק מוזיקה אלקטרונית רב שכבתית עבור הלב, הראש והרגליים, ואם אפשר - כולם באותו הזמן.

הרמיקס ל-Vaal באפטרלייף של טייל אוף אס: https://bit.ly/2vssh6J
הריליס במייב של מאנו לה טאף. כבר קלסיקה: https://bit.ly/2qfUKLH
לפני כשנה, אחרי כמעט שנתיים בלי סט אונליין, הוא הנחית את הפצצה הזו. סט הדוק ומושלם שמבהיר שבאיקל מנגן כרגע ברמות של מאנו לה טאף, טאלבוט ודיקסון:http://bit.ly/1UUTiqU
סט לרדיו Flux הברלינאי: https://bit.ly/2H2q9Mh
גם הצד השני של התקליט האחרון שלו במייב לא פחות מטורף מהראשון:http://bit.ly/264gdbO
רמיקס להאנטר/גיים: http://bit.ly/1UfUlzp

Roi Perez

הסיפור של רואי פרז הוא סיפור ההצלחה הקלסי שכל תקליטן יכול לחלום עליו. אחרי ילדות באשקלון, הוא עבר לתל-אביב בתחילת שנות העשרים שלו, שם החל לאסוף וינילים והפך לרזידנט מסיבות פאג ב-2011. שנתיים מאוחר יותר הוא עבר לברלין, שם תקלט במועדוני אנדרגראונד שונים, באחד מהם שמע אותו אנדי באומקר מאוסטגוט טון שהזמין אותו לתקלט בליין "סנאקס" הנודע לשמצה (מסיבת סקס לגברים בלבד שמתקיימת פעמיים בשנה בברגהיין). הגיג בסנאקס הוביל לגיג בפנורמה בר (הסט הראשון שלו במועדון, שנקבע רק שלוש שעות לפני תחילתו, היה סגירה של 10 שעות), מה שהוביל לעוד ועוד גיגים ברחבת התריסים הנפתחים של מקדש הטכנו הברלינאי ולפני שנה הוא הוחתם רשימת על ידי Ostgut Ton כאחד מהרזידנטים הרשמיים של הברגהיין (הישראלי הראשון בהיסטוריה שעשה זאת).

הברגהיין לא לבד: גם ריצ'י הוטין, שבא לקנות תקליטים בסניף של פוניקה רקורדס בברלין (היכן שפרז עובד בשנים האחרונות כסלקטור מוזיקלי), אהב את מה שהגיש לו התקליטן הישראלי, הזמין אותו לתקלט במסיבות Enter באיביזה ומספר חודשים מאוחר יותר אף הכריז שפרז הוא הדי.ג'יי האהוב עליו. ריספקט.

פרז, שצבר בשנתיים האחרונות קילומטרז' מרשים במועדונים האירופאים המובילים, יודע איך מבשלים חדר. הוא משלב בין האוס וטכנו שמוכרי תקליטים שומרים רק לעצמם (ופוניקה היא חתיכת חנות), עם הרבה מקצבים אפריקאים, פרקאסיביות סוחפת, עומק ואווירה פריקית הזייתית הממוקססים ללא רבב.

הפודקאסט הטרי ל-Truants. מרשים: http://bit.ly/2fM9duL
טריפיות בסדרת הפודקאסטים של פוניקה: http://bit.ly/1G6HNph
גם גרוב מגזין הגרמני יודע ממי לבקש סטים: http://bit.ly/29bhSBd
שעה וחצי למגזין קראק: http://bit.ly/2fsw5Ne
עולה ויורד, אחורה וקדימה, לאורך ולרוחב: ארבע שעות סולו: http://bit.ly/29fgtgK
בואו לבשל עם רואי פרז אצל פאלמז טראקס: http://bit.ly/29c5j98

ISAAC

סט אביבי וטרי: https://bit.ly/2qg0KUJ

נתראה ברחבות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.