Chris Liebing, Sepp, Ryan Elliott // 22.6.18

שימו את זה ברקע: https://bit.ly/2JUKrpg

מועדון הבלוק גאה להציג: שישי ה-22 ביוני 2018, מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע -

בלוק - שובו של המלך: ענק הטכנו, המפיק, התקליטן והלייבל בוס הגרמני כריס ליבינג חוזר לרחבה הראשית של המועדון. הרזידנטים, המפיקים, התקליטנים והלייבל בוסים יוג ופרעה יפתחו ויסגרו בהתאמה.

סקוואט - יפתח רזידנט המועדון טל "הקיק" כהן, אחריו יעלה המפיק והתקליטן הרומני ספ שחוזר לדרום הפרוע והפעם לסט הבכורה שלו בחדר הפאנצ'י ביותר במתחם, יסגור, עד אחרון הרוקדים, רזידנט הברגהיין, המפיק והתקליטן הדטרויטי המתגורר בברלין, ראיין אליוט זה טוב לנשמה.
.
לאונג' - אנה הלטה א.ק.א הקדושה תפתח, דסקו א.ק.א לא דופקת חשבון תמשיך, אדר כהן א.ק.א הדוכסית מיורק תסגור והשמים הם הגבול בחדר הקונצרטים של המועדון.

Friday 22.6.2018 at the wild wild south:
- - - - BLOCK - - - - 
Yogg - The Block, Parallax, Tel-Aviv
Chris Liebing - CLR, Frankfurt 
Pharaoh - The Block, Parallax, Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv 
Sepp - UVAR, CATREN, Constanta, Romania 
Ryan Elliott - Ostgut Ton, Berlin
- - - - LOUNGE - - - -
Anna Haleta - The Block, Pacotek, Tel-Aviv
Dasco - Housewax, Tel-Aviv
Adar Cohen - The Block, Clouds Collective, Tel-Aviv 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים: https://bit.ly/2ldq7Ve
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
לוח זמנים יתפרסם בקרוב.

Chris Liebing
יום לפני שינגן לצד נינה קרביץ, מרסל דטמן, אוסקר מולרו ואחרים בפסטיבל אינסטיטוט בפולין, ענק הטכנו, המפיק, התקליטן ובעל הלייבל הגרמני, כריס ליבינג מגיע לביקור השני שלו במועדון הבלוק.

ליבינג היה שם מהרגע הראשון. הוא החל לתקלט ב-1990, אחרי שחומת ברלין נפלה והמוזיקה האלקטרונית ביטאה בצורה הטהורה ביותר את השינוי; הוא היה הרזידנט של קוקון במשך ארבע העונות הראשונות באיביזה, לפני שעבר לנגן בקביעות עם קרל קוקס; הוא היה מהראשונים לשתף פעולה עם כישרונות כצעירים כמו מרקו קרולה ואדם באייר בלייבל החשוב שלו CLR; ההרכב שלו Collabs, ביחד עם ספידי ג'יי, אגדת טכנו נוספת, שינה את התפיסה לגבי הופעות אלקטרוניות חיות והוא נחשב, לצד חברים כמו ריצ'י הוטין ודאבפייר, לאחד מאשפי המחשב ככלי תקלוט. עם רזומה כזה + חברות במועדון המיליונרים של יוטיוב וסלוטים בכל קלאב ופסטיבל נחשב על פני הפלנטה, המפיק והתקליטן הגרמני, שעוד מעט יחגוג שלושה עשורים מאחורי העמדה, הוא אחד מהיסודות מהם יצוק הטכנו האירופאי. אבל למרות כל זאת, אם תחפשו בדיסקוגרפיה שלו טראק מהפכני או אקספרימנטלי, משהו שמנסה לשבור את החוקים ולנסח אותם מחדש, לא תמצאו כזה. פשוט בגלל שהוא מעולם לא ניסה ליצור מוזיקה כזו. ליבינג מפיק טכנו חזק, לא מתחכם ולא מתנצל, פרקסיבי ואינטנסיבי, כזה שגורם לקלאברים לקפוץ באוויר ולצעוק, ואת זה הוא יודע לעשות יותר טוב מכולם. תקשיבו -

רותח מהתנור - הסט שלו בפסטיבל Timewarp לפני שבוע: https://bit.ly/2lgHYL8
רותח מהתנור 2 - לייב מתחת לחומה הגדולה של סין מלפני מספר ימים. מטורף: https://bit.ly/2JUKrpg
טומורולנד בשנה שעברה. חשמל: https://bit.ly/2JNmXWT
וגם - הסט שלו בפסטיבל Timewarp בשנה שעברה: https://bit.ly/2JXYFsw
הבוילר רום האחרון: http://bit.ly/2n53a5P
טכנו חזק ולא מתנצל שגורם לקלאברים לעוף באוויר: https://bit.ly/2nzXNyF

Sepp
שלושה חודשים לאחר שניגן סט מופלא של ארבע שעות ברחבה הראשית של הבלוק והפך (כמו כל הרומנים) לחבר בלב ובנשמה לנצח, המפיק והתקליטן הרומני Teo Bajdechi א.ק.א Sepp חוזר לדרום הפרוע והפעם לסט הבכורה שלו בחדר הפאנצ'י ביותר במתחם א.ק.א הסקוואט. שבוע אחרי הפלא שנקרא קאלי, הכינו את עצמכם לעוד מנה מבעבעת של גרוב מינימליסטי מרפא מוגש בידי השפים הטובים בעולם.

כמו רוב התקליטנים בני ארצו, גם במקרה של המפיק והתקליטן הרומני Teo Bajdechi א.ק.א Sepp, קשה למצוא פרטים ביוגרפיים, ראיונות או צילומים של האמן. המוזיקה מדברת בעד עצמה. אנחנו יכולים לספר לכם שהם שותפו של Nu Zau בלייבל UVAR, איתו הוא מרבה לנגן בק טו בקים ברומניה וברחבי העולם, הוא אחד מהדי.ג'ייז הקבועים של פסטיבל סאנוויבז המתקיים פעמיים בשנה במאמיה, שהיא חלק מהעיר Constanta, שם הוא גם מתגורר (מתברר שיש מינימל גם מחוץ לבוקרשט ולקלוז' נאפוקה, ולא רק בסאנוויבז) והוא אחד מהמפיקים והתקליטנים האלגנטיים, הגרוביים והאינטליגנטיים ביותר שיצא לנו לשמוע כבר הרבה זמן.

סט שלמות וזהו: http://bit.ly/2GDT32p
ועוד אחד. הפלואו המושלם: http://bit.ly/2pkU487
ואחד אחרון לקינוח: http://bit.ly/2plcTY6
כמה פניני הפקה נדירות לשירותכם -
פאנקי ספ היפנוטיק: http://bit.ly/2IxWiJt
קלסיק ספ. לזריחות: http://bit.ly/2plSWkG
גרוב של מים ואוויר: http://bit.ly/2G2cXGx
פרדיס הוא שם הולם: http://bit.ly/2G4tj1u
מעבר לקשת: http://bit.ly/2IAVW4L
המהפכה מתחילה כאן: http://bit.ly/2DCepu2

Ryan Elliott

רזידנט הברגהיין, המפיק והתקליטן האמריקאי ראיין אליוט הגיע מעיר הולדת הטכנו - דטרויט, שם היה רזידנט של מועדון ה-Shelter. עם יכולות טכניות ששמורות לבאי עירו ועם תיק תקליטים ללא תחתית, הוא החל לכבוש רחבות בכל העולם עד שנקרא להצטרף לשורת הרזידנטים של מקדש הטכנו הברלינאי. בברלין הוא נודע בזכות יכולות התקלוט, כמו גם יכולותיו באולפן שסיפקו כמה מהלהיטים הגדולים והנמכרים ביותר של אוסטגוט-טון. ראיין שימש גם כ-A&R של הלייבל הנודע של מתיו דיר Spectral Sound, והסטים המשותפים של שניהם, שידועים בהיותם מינימליסטיים לכדי גיחוך, הפכו למוקד עלייה לרגל.

עם סאונד עמוק ויציב - טכנו והאוס מונעי בייסליין, מופחתים למהותם המקורית, ומכוילים במדויק כדי להוציא אנשים מדעתם על הרחבה - ראיין אליוט הפך לאחד מהפייבוריטים שלנו בחדר הפאנצ'י ביותר בדרום הפרוע.

רמיקס טרי ויפה: https://bit.ly/2LT7ZLu
מתוך אוסף העשור לאוסטגוט טון: http://bit.ly/1q701D0
עוד באוסטגוט טון: http://bit.ly/1T5YMBI
רמיקס לדטמן: http://bit.ly/274BvEr
אצל רדיו סלייב ברקידז: http://bit.ly/1q70nJX

שנה שעברה בפסטיבל דיגיטל בסאו פאולו: https://bit.ly/2LXIo4h
הפבריק מיקס: http://bit.ly/2nvaBmK
פנורמה בר 06 בעריכתו במלואו: http://bit.ly/1oWJuOh

נתראה ברחבות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.