Friday 16.08.2019 at The Block Hunter/Game present Silence: Etapp Kyle, Jamaica Suk, Abstrakt


שימו את זה ברקע: https://bit.ly/2OR5BLU
ואת זה בסקוואט: https://bit.ly/2HdL8e3


מועדון הבלוק גאה להציג:
שישי ה-16 באוגוסט 2019, מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע

הננטר/גיים מציגים את האלבום החדש - Silence, שיצא לפני כחודשיים בלייבל בבעלותם Just This וכולל עשר רצועות הבוחנות מבנים בעלי צורה חופשית, נופי צלילים מדיטטיביים וטכניקות הלחנה אוונגרדיות.

האלבום יוצא בעקבות סדרת ריליסים ואלבום הבכורה משנת 2016 אשר גיבשו את מעמדו של הצמד ממילאנו כקול בולט בתחום הטכנו האקספרימנטלי, ובעקבות סדרת גיגים משמעותיים שהדואו כיכב בהם השנה כמו פסטיבל טומורולנד, הופעות לצד 'טייל אוף אס' בליין שלהם בימי רביעי במיקונוס (שמסתמנת כאיביזה החדשה) ובאפטר ליין איביזה בימי חמישי.

בשישי הקרוב הם נוחתים בתל אביב להופעת לייב + די.ג'יי סט בערב חגיגי ומיוחד באוצרותם, הכולל את 'אבסטרקט', הדואו האיטלקי החדש, בני טיפוחיהם של הציידים בלייבל בבעלותם שינחתו בפעם הראשונה בישראל ויפתחו את המסיבה ברחבה הראשית, את נסיכת הטכנו, המפיקה והתקליטנית ג'מייקה סוק בביקור שני בישראל, שביחד עם רזידנט הברגהיין, המפיק והתקליטן הברלינאי אטפ קייל והרזידנטים המקומיים יוג ופרעה, תנהיג את הסקוואט סוף סוף לערב טכנו מחסנים כמו שהוא כל כך אוהב, ובלאונג' מינימל רום כמתבקש עם הילו וטל כהן.

Friday 16.8.2019 at the wild wild south
Hunter/Game present Silence
- - - - BLOCK - - - -
Abstrakt - Just This, Italy
Hunter/Game - Kompakt, Just This, Milan (Live + DJ Set)
Yehuda Narkis b2b DJ Zombie
- - - - SQUAT - - - -
Jamaica Suk - Gradient, Berlin
Ettap Kyle - Ostgut Ton, Klockworks - Berlin
Yog - The Block, Parallax, Tel-Aviv b2b
Pharaoh - The Block, Parallax, Tel-Aviv
- - - - LOUNGE - - - -
Minimal Room feat.
Hilu - The Block, Tel-Aviv
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
שימו לב - הכניסה מגיל 23 ומעלה בהצגת תעודת מזהה בלבד.
קוד לבוש: אין כניסה עם כפכפים או עקבים גבוהים.
כשהמקום מלא תינתן עדיפות בכניסה לחברי מועדון ולמוזמנים.
- - - - - - - - - - - - - - - -
כרטיסים: http://bit.ly/33nP6u1
לוח זמנים יתפרסם בקרוב.

Hunter/Game - Kompakt, Just This, Milan

שני דברים ידעו האיטלקים לעשות טוב יותר מכל עם אחר - פסטה וטכנו עמוק ופסיכדלי. דונטו דוצי, דינו סבטיני, טייל אוף אס, מיינד אגיינסט והדואו הלוהט הנטר/גיים, הם רק חלק מרשימה ארוכה של מאסטרים אלקטרוניים הפועלים כיום מארץ המגף. כהמשך טבעי של מסורת מוזיקלית ואמנותית מפוארת הנמתחת אחורה עד ימי הביניים, הדור הנוכחי של המפיקים האיטלקים אחראי על ארכיון הולך וגדל של מוזיקת קלאב סופר אפקטיבית הנעה על הסקאלה שבין טכנו רומנטי, אסיד האוס והשפעות פרוטו-טראנס מהמאה הקודמת, וגורמת למערכות סאונד ברחבי הגלקסיה כולה לרעוד מהתרגשות.

זהו משחק חדש והשחקנים הראשיים בו הם ציידים, ציידים המשוטטים בלילות, ציידים שהולכים בשקט, רואים ואינם נראים, מחכים לרגע הנכון, להגיח החוצה מהצללים ולצוד:

דממה, האלבום: https://bit.ly/2KHSnvq
רמיקס ג'נסיס: https://bit.ly/2MVmJ0e
הבוילר רום המושלם שלהם: http://bit.ly/2c2WKkv
עמוד הסאונדקלאוד של הציידים: https://bit.ly/1mYnmD6
בחדרים לבנים: https://bit.ly/29Dx5iW
במסיבת אפטרלייף של טייל אוף אס בטולום: https://bit.ly/2sgIlIt

Abstrakt - Just This, Italy

אבסטרקט הוא פרויקט שיתופי של לוקה רמבלי ופיליפו סקורוצ'וצ'י, העוסק במחקר האינטנסיבי של גוונים מרחביים - טיול פסיכדלי המיוצג כאסתטיקה קולית. הדואו האיטלקי החדש יחסית הוציא את ריליס הבכורה שלהם בלייבל של הנטר/גיים לפני מספר שבועות וכמו שקורה לרוב עם צמדים איטלקיים, השמים הם לא הגבול. בשישי הקרוב הם נוחתים בפעם הראשונה בישראל כדי לפתוח את הרחבה הראשית של הבלוק לפני הלייב של הנטר/גיים.

בלייבל של הציידים, עמוק ומפתה: https://bit.ly/2MTyeW1
אקס ריי: https://bit.ly/2Z0xCAi
גרוב על פני המים: https://bit.ly/2MSSI16
הרמיקס של מרסל פנגלר: https://bit.ly/2McmiiO

Jamaica Suk - Gradient, Berlin

"אני אוהבת ביטים קשוחים עם סאונדים יפים מעליהם שיוצאים ונכנסים מהקצב. אני רוצה לצייר תמונה דומה לחיים, תמונה שמשקפת גם את החשכה וגם את האור."

המפיקה והתקליטנית ג'מייקה סוק משלבת את שורשי הג'אז והמטל שספגה בילדותה באזור המפרץ של קליפורניה עם הביט של סולפול טכנו והצללים של חיי הלילה של ברלין שם היא מחזיקה סטודיו הממוקם מעל למבוכים ההדוניסטיים של מועדון הווילדן רנטה. זהו מתכון מיוחד וחד פעמי משופע במלודיות עקומות וגיטרות בס מלנכוליות, חותמת סאונד שהפכה אותה לבת בית ברחבות הנכונות של אירופה.

בוילר רום: https://bit.ly/2OPHAoc
פודקאסט לאקסלרייטור: https://bit.ly/2sNqJ7F
בסטודיו: https://bit.ly/2B6NOqN
הרמיקס של ג'מייקה להנטר/גיים: https://bit.ly/2yQAIvY
חלומות על מסע רחוק: https://bit.ly/33qWpRz
עמוק ומדויק: https://bit.ly/1PUqrDc
צבעי הייפר: https://bit.ly/2sO5iDy

Ettap Kyle - Ostgut Ton, Klockworks - Berlin

האגדה אורבנית מספרת שהקריירה של רזידנט מועדון הברגהיין, המפיק והתקליטן האוקראיני אטאפ קייל, החלה ב-2011, אחרי שהעביר דיסק דמו לבן קלוק, שטפי וריצ'י הוטין, כשאלה ניגנו בפסטיבל במוסקבה. כל השלושה התאהבו במוזיקה והציעו לקייל חוזים, וריצ'י הוטין אף הפך את "דרמה", אחד הקטעים בדיסק, לקטע הסגירה הקבוע שלו ב-2012, אלא שעם רזידנט הברגהיין נוצר לדברי קייל קליק ייחודי, שהוביל להחתמתו בקלוקוורקס, הלייבל הפרטי של קלוק. קייל הפך לאחד המפיקים הכי פוריים בלייבל, כמו גם לבן טיפוחיו של קלוק, שהכתיר אותו בראיונות כ-"עתיד של הטכנו".

תוך שלוש שנים הפך האמן האוקראיני הצעיר והמבטיח לאחד מהמפיקים והתקליטנים המדוברים ביותר בתעשייה, הוחתם באוסטגוט טון והפך לרזידנט רשמי במקדש הטכנו העולמי שבברלין, שם הוא משאיר רחבות נוטפות זיעה ופעורות פה על בסיס קבוע, כפי שתיארו זאת באוסטגוט טון: "עם השילובים המתוחכמים ביותר של סאונדים לרחבה, אטאפ קייל מזמין אותנו לחקור את מעמקיהם של קניונים קפואים ונושא אותנו מדי פעם ולהרף עין אל נוף רקום וכמעט לא מוחשי של יערות בלילה, בתנועה רכה וחלקה של אוויר חם", או משהו בסגנון.

רמיקס מדהים למקס קופר: https://bit.ly/2HdL8e3
הרמיקס המפחיד של אטאפ קייל ללאנדסייד, הפרוייקט המשותף של הנטר/גיים והלהקה האיסלנדית קורה. זה בוער: http://bit.ly/2kzZoEh
הריליס האחרון באוסטגוט טון. מרגש: https://bit.ly/2MVSouI
עוד מאותו ריליס. קוואנטום: https://bit.ly/2Dmux8f
ריטואל: https://bit.ly/2Q0OeE7
בוילר רום ברלין: https://bit.ly/2NzZV7I

נתראה ברחבות.

אירוע פייסבוק: כאן
יום שישי 16.08.19 \\ מועדון הבלוק \\ סלמה 157, תל אביב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.