Ostgut Fünfzehn - Ostgut Ton 15 Years Anniversary


שיעור קצר בהיסטוריה: https://bit.ly/31iDYh7

מועדון הבלוק ואוסטגוט טון גאים להציג: שישי ה-7 בפברואר 2020,
מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע, פתיחת דלתות 22:00.
חינם למקדימים עד 23:30, 60 ש"ח עד 00:30 

כרטיסים: http://bit.ly/38UKAoy



בדרום הפרוע, אז התקיימה במועדון הבלוק מסיבת אוסטגוט טון הראשונה בישראל, בניצוחם של הרזידנטים עטורי התהילה ממקדש הסאונד הברלינאי א.ק.א ברגהיין פנורמה בר, בן קלוק, בוריס, ראיין אליוט ואנדי באומקר.

ההשפעה של שיתוף הפעולה בין המועדונים בשבע השנים האחרונות ניכרת במספר רבדים, מחוקי הצילום והטלפונים של הבלוק אשר נכנסו לתוקף באותה מסיבה ראשונה, דרך ההתארכות ההדרגתית של המסיבות (בן קלוק היה ההדליינר הבינלאומי הראשון שעלה לנגן בשעות כמו 05:00 בבוקר) ועד לחילופי התקליטנים בין הערים (בעוד הרזידנטים הברלינאים הפכו לבני בית בתל אביב, התקליטן הישראלי רואי פרז הצטרף רשמית לצוות הרזידנטים של הברגהיין והגיבורים המקומיים אביחי פרטוק, אנה הלטה, יוג, פרעה, דויד אלימלך ואלכס לוין מופיעים שם גם הם, חלקם כבר כאורחי קבע).

בשישי הקרוב, אחרי שבע שנים של עבודה משותפת, אנחנו גאים ומתרגשים לארח את מסיבת 15 שנה לאוסטגוט טון, הסנונית הראשונה בטור בינלאומי חוצה יבשות, אשר בעוד צעד חסר תקדים כמיטב המסורת של הלייבל, שובר את החוקים כפי שהכרנו אותם - בהבעת מחאה כנגד תרבות מחזור ההדליינרים השוטפת את הפסטיבלים בכל העולם בשנים האחרונות, החליטו אנשי הלייבל הברלינאי להפנות את הזרקור חזרה לסוכנות וללייבל ולפרסם את הטור כולו ללא ליינאפ.

לראשונה גם בתולדות הבלוק, אנחנו מגישים לכם מסיבה ללא ליינאפ. הדבר היחידי שאנחנו יכולים לספר לכם הוא שמקבוצת הרזידנטים המרשימה של הברגהיין יגיעו ארבעה: שלושה תקליטנים ומופע לייב אחד, שתוכלו לגלות את זהותם אך ורק במהלך המסיבה עצמה. צפו גם לחיזוק מקומי מתל אביב ומברלין.

Friday 7.2.2020 at the wild wild south
- - Ostgut Fünfzehn - -
Ostgut Ton 15 Years Anniversary

- - - - BLOCK - - - -
Unannounced
- - - - SQUAT - - - -
Unannounced
- - - - LOUNGE - - - -
Unannounced
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
שימו לב - הכניסה מגיל 23 ומעלה בהצגת תעודת מזהה בלבד.קוד לבוש: אין כניסה עם כפכפים או עקבים גבוהים. כשהמקום מלא תינתן עדיפות בכניסה לחברי מועדון ולמוזמנים. הכניסה לא מצריכה פילטר באינסטגרם.
- - - - - - - - - - - - - - - -
נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.