LEVON VINCENT & FRED P // 2.8.12



ברוכים הבאים למסיבה הראשונה בין חבורת האסיד ומועדון הבלוק שבתל אביב!

בואו להרים איתנו במרחב הנייטרלי שאנחנו הולכים ליצור עם הבלוק ותתחברו לזה בדרככם האותנטית והחופשית. אנחנו גם מזמינים שני די ג'אים ויוצרים שאנחנו עפים עליהם ברמות – אביר הטכנו לבון וינסנט ונסיך ההאוס פרד פי AKA בלאק ג'אז קונסורטיום.

פרד פי הוא די ג'יי ויוצר מקווינס בניו יורק שמנגן ויוצר מוסיקה גאונית כבר שני עשורים. מוסיקת ההאוס והדיפ האוס שהוא משחרר לאוזני העולם תחת הלייבל הפרטי שלו SOUL PEOPLE MUSIC ולייבל האנדרגראונד האגדי UNDERGROUND QUALITY של די ג'יי ג'אס אד אהוב ליבינו, לוקחת אותנו בכל פעם מחדש אל עומק הנשמה שלנו ומחברת אותנו לרמות העילאיות ביותר של החוויה האנושית.

באשר ללבון וינסנט שצמח מאותו בית של פרד (underground quality) עם סגנון יותר טכנואידי, מצליח להפציץ את הרחבות היוקרתיות בבירות חיי הלילה העולמיות כמו קלאב פאבריק שבלונדון והברגהיין/פנורמה בר המתולוגי שבברלין שהחתים את לבון על חוזה טאלנט וקבע אותו כאחד הרזידנטים הראשיים של המועדון.
חוץ מזה, לבון הוא המייסד והנשיא של שניים מהלייבלים הנחשבים בעולם למוזיקת האוס וטכנו - נובל סאונד ודיקונסטראקט אותו הוא הקים לצד די ג׳יי אנטוני פרסול - עוד אגדה ניו יורקית חיה ובועטת.

בקיצור החבר׳ה האלה הם הרבה יותר משני די ג׳אים מניו יורק, אלא שמדובר ביוצרים מבריקים שפרצו את גבולותיה של הסצנה הניו יורקית ואחראים בין היתר על רנסנס מוזיקת ההאוס בעולם.

עוד דבר, אנחנו רוצים לראות במסיבה הזאת גם ערבים וערביות חתיכים וחתיכות, רוסים מדהימים וגם שאר בני ובנות ישראל המתוקות מרימים ביחד על רחבה אחת.

למי שטרם הבין, מדובר במסיבת חובה----> חוויה בלתי נשכחת, מאושרת וחדשה מובטחת לכם!

פתיחת שערים 23:23

מהרו לכרטיסים הזולים!! ^_^

לאב יו
אסיד קרו & הבלוק ;-)


60 שקלים במכירה מוקדמת
הר סיני, תדר, שסק, אבו דאבי

Fred p Soundcloud:
http://soundcloud.com/black-jazz-consortium/

Levon vincent Boiler Room:
http://boilerroom.tv/levon-vincent-60-min-mix/

acid crew soundcloud:
http://soundcloud.com/sami-zeibak

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.