Disco Pool Party @ The Block - Saturday, 5/9 14:00




לאחר ההצלחה ההיסטרית של מסיבת הבריכה הקודמת לפני שבועיים, מועדון הבלוק עורך מסיבת בריכה נוספת והפעם בסימן מחווה לתחילת שנות הדיסקו (כן,לפני כדור הדיסקו והפלטפורמות...)

המסיבה תהיה בשיתוף פעולה צמוד עם ליין הSIMPLE THINGS ובסימן יומולדת לדיג'אית הדיסקו המיתולוגית מיס ג'בקה ולאיש רב הפעלים אסף באר .
לצד הרוחות העזות המבשרות על שובו של הדיסקו ניצבים אלעד רון ועידן גבריאל - עם אוסף הדיסקו הנדיר שלהם, הידע האותנתי והתשוקה המתפרצת לז'אנר ולהשפעתו העצומה על תרבות הדאנס.
תחת ''סימפל טינגס'' מגישים השניים חוויה כל כך מהנה, נעימה, לא מתיימרת, ושונה לחלוטין מכל מה שקורה בנוף חיי הלילה הנוכחיים בעיר.

אחרי שלושה ערבי חברים אינטימיים עוברים אלעד ועידן לבלוק. עם הוייב הכל כך יחודי שהם מייצרים, ובתמיכה הנלהבת של ירון טרקס - בעלי ה"בלוק" וחובב דיסקו מושבע שינגן סט פתיחה מהאוסף הנדיר שלו, צפוי אחר צהריים מענג ,סביב הבריכה בחצר המועדון וכמובן במועדון עצמו לצלילי הסאונד המשובח.

את הסט המרכזי יתנו כאמור אלעד רון ועידן גבריאל שינגנו קטעים נדירים, גרסאות מיוחדות ועריכות בלעדיות, לצד קלאסיקות מרגשות. השמועה מספרת שהשניים ידפיסו כמות מוגבלת של דיסק אוסף אירוטי במיוחד שיחולק לברי מזל שיזכו לעשות בו שימוש אחרי המסיבה....
עם רדת החשיכה נכנס אל תוך המועדון ונגלוש בהדרגה לטקנו עם הדיג'ייז ירון סובל יואב רוטשטיין ואסף באר בנוסף, כיאה למסיבות כאלה תהיה גם עמדת נפנוף עם בשרים ופינוקים בכל מקום...:)
סימפל ט'ינגס פול פארטי:6.9.08 מ14:00 שבת .כניסה 20 ש"ח לחברי מועדון 40 ללא..
מסיבת בריכה בחצר של הבלוק.דוד חכמי 35 ת"א
לפרטים נוספים: דן (בלוק) 0544534727

Check This OUt:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.