MATH HEAD \\ 03.04.09


Math Head
[Trouble&Bass, New-York]
Fri., 03/04, 00:00

Photo By Ellen Stagg

בן דיץ (25), הידוע בכינוי Math Head,
מגיע למועדון הבלוק היישר מברוקלין, ניו-יורק, שם הוא מייסד ושותף בחבורת
Trouble&Bass האגדית, המורכבת מהשמות החמים ביותר של המפיקים / DJs שיש לתפוח הגדול להציע,
כמו Starkey ו- Drop The Lime.

Trouble&Bass הוא גם שמו של הלייבל הפעיל מאוד של החבורה, וגם שמו של ליין המסיבות שהם מארגנים, הנחשב לדבר הלוהט בעיר, והוכתר כמקום הנכון לשמוע את הסאונד הכי טרי ובועט בהקשר לרחבת ריקודים.

חבורת המכורים לבאס הספיקה להרעיד רחבות בכל המועדונים הנחשבים על הכדור, בין היתר את זו של מועדון-העל, Fabric, בלונדון. הם מייצגים אופנה שלמה סביב המצע המוסיקלי שלם כפי שניתן לראות באתר הבית של Trouble&Bass.

Math Head התחיל את הקריירה המוסיקלית שלו בשנות נעוריו המוקדמות, עם הפקות שנטו לכיוון של ברייקור ו-IDM. בהמשך, נחשף לגראג', גריים ודאבסטפ, והחל להפיק קטעים שחקרו את הגבולות של אותם ז'אנרים ואת החיבורים ביניהם.

הוא מהמפיקים האמריקאים הראשונים שהתעסקו עם הסגנונות הללו וזכו לפרגון והערכה מצד הסצנה הבריטית: קיבל שבחים מ-Vex'd ומשדרנית הרדיו האגדית, מארי אן-הובס (Radio1, BBC), שלמעשה נחשבת לפרומוטרית מרכזית במוסיקת האנדרגראונד האנגלי, עזרה לקדם אינספור אמנים וזכתה לשני אוספים בעריכתה, שיצאו בלייבל הנחשב Planet Mu.

כמו Drop The Lime, שביקר אצלנו בשנה שעברה והרעיד את רחבת הקומפורט 13, גם Math Head מתהדר באלטר-אגו משלו, העונה לשם Passions, ותחתיו הוא משחרר קטעי האוס ובייסליין, ניו-רייב ואלקטרו-רוק, בלייבל הצרפתי Kitsune, לצד אמנים כמו Bloc Party, Hot Chip ו- Dj Assault וזוכה לשבחים ממוסיקאים כמו The Croockers ו- Dj Mehdi.

קטע של Passions בשם ""Emergency, שיצא ב- Kitsune ב-2007, הפך ללהיט חורך רחבות רשמי. כמו כן שחרר רימיקס לקטע בשם Hummer, באוסף "Ibiza Rocks 2007", שיצא בלייבל האדיר Ministry of Sound, לצד אמנים כגון Soul Wax, Claude Von-Stroke ו- LCD Soundsystem.

הסט של Math Head הולך להיות מגוון וינוע בין הסאונד האפל והשבור של ברייקור ודאבסטפ, לבין הצליל המועדוני סליזי מעט של אלקטרו-האוס ובייסליין. הוא מתמחה בלרקוח את השיקוי המסיבתי הסמיך הזה של אינסוף מרכיבים חתוכים דק דק, ומתערבבים היטב עד שנוצר מהם משהו חדש. והמשהו הזה מבטיח לפנק לכם את הנשמה, הרגליים והישבן.

את התמיכה המקומית ללילה הזה יספקו הצמד סקילהטון, הקטיק, כלבתא (שחזר זה עתר מ-Tour באנגליה וברלין),
ויסגור – נאסטי האביט.

לילה מרגש והזדמנות נדירה להחשף לפיסת ה"הייפ" הזו היישר מרחובות ברוקלין.

Math Head בבלוק. יום שישי ה-3/4,
00:00
רח' דויד חכמי 35, תל-אביב
מחיר בכניסה: 40 ₪
לפני 01:00 ו- 60 ₪ אחרי
לפרטים: 054-7708865 (נדב)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.