MOTHERS FESTIVAL // 23.05.09


שבת 23.5 החל מ 17:00
פיקניק מוסיקלי בין לאומי ורב שיכבתי
PLANNINGTOROCK
FAGGET FAIRYS
DJ MICHELLE LE HYSTERIK

Mother Festival הוא פרויקט עצמאי שנוסד מתוך רצון וצורך במסגרת שמתמקדת במוסיקה ואמנות נשית בת זמננו שפועלת במסורת ה DIY (do it your self) 

0
במהלך שלושה ימים בלב ליבה של סצנת המועדונים והמוסיקה בת"א, יופיעו הרכבים של יוצרות מחו"ל לצד יוצרות מקומיות וכן יוצגו עבודות אמנות במסגרת תערוכה קבוצתית בינלאומית.

הפסטיבל יתקיים באזורים שונים של העיר: לבונטין 7, מועדון הבלוק וגלריית החללית,
בין בתאריכים 21-23 במאי 2009.



הפסטיבל ייפתח ב21/5 עם התערוכה "בקשה לחברות" (באוצרות של קולקטיב mother והחללית) בגלריית החללית בירקון 70. התערוכה תחקור דרכים שונות לפירוש זהות ציבורית ופרטית, ותכלול יצירות של אמניות מקומיות ובינלאומיות. בין העבודות גם הקרנה מוקדמת של "הרעש שלה" - סרט דוקומנטארי של אמה הדיטש שסוקרת את סצנת המוסיקה הנשית העצמאית מתוך פרספקטיבה של זהות וג'נדר – שזו התמה העיקרית של הפסטיבל. 


בתאריך ה22/5 יתקיים ערב הופעות בלבונטין 7 עם: קט פרנקי (סידני/ברלין), רונה קינן (ישראל), אמילי וולס (לוס אנג'לס), יעל דקלבאום (ישראל) והרכב ווי אדיט (ישראל) עם דיג'יי סט.



ב23/5 במועדון הבלוק יתקיים ערב של הופעות חיות ומסיבה עם: פלנינג טו רוק (ברלין), דיג'יי פגט פריס (קופנהאגן), דיג'יי תמי ביברינג (ישראל), דיג'יי מירב תי.קיי (לוס אנג'לס/ת"א), דיג'יי הדס אברבוך (ישראל).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.