26.11.09 \\ TABAC WEEKENDER


TABAC WEEKENDER
26+27 / November, 2009
SAUL WILLIAMS / RHYTHM & SOUND Feat. TIKIMAN
DORIAN CONCEPT / MALA (DMZ)
MEGASOID (a.k.a SIXTOO) / KALBATA
& Many more…

טבק חוגגים שלוש שנות פעילות ענפה, בכדי לחגוג בגדול מתוכנן סופשבוע פרוע, עמוס בכל טוב, כולל שני אירועים מרכזיים וכמה אירועים נלווים - בקיצור, מיני פסטיבל מוזיקה אורבני בלב תל אביב!
דאב, טכנו , היפהופ , אלקטרוניקה חיה, ביטים עתידניים וכל מה שעושה לנו טוב לצד הבניינים הגבוהים והתנועה האין סופית.

אחרי שלוש שנות פעילות בהם טבק הנחיתו בארץ אגדות (קיד קואלה, רוטס מאנובה וסוויץ' למשל) ועל הדרך הציגו סאונדים חדשים בדמות יבואים בזמן אמת של תקליטנים ומפיקים, סף הריגוש עלה והבשילה העת לאירוע שיזכר הרבה מאוד זמן.

מאלא פרץ לתודעה עם סדרה של קטעי דאבסטפ עמוק ומבעבע - עם זיקה ברורה לטכנו, דאב ומוזיקה שיבטית שהקנו לו מעריצים רבים בגבולות הז'אנר ומעבר. זכה להערכה יוצאת דופן והשמעות מצד אנשי רדיו אגדיים כמו ג'ון פיל וג'יילס פיטרסון לצד דיג'יים חורכי רחבות כמו סקרים או פרונסווה קיי.

בנוסף יעלה ויבוא אריאל תגר, הידוע בכינוי כלבתא, מהיוצרים הישראלים המדוברים בעולם ושגריר הבאסים הבלתי מעורער שלנו.כלבתא ינגן לראשונה סט לייב שמורכב מחומרים מקוריים בלבד, המנוגנים בגרסאות מיוחדות דרך שורה של מכשירים ואפקטים.

כמו כן מנה מרגשת נוספת בערב - הרכב דאב חי של אולסטארז מקומיים שייתן את הפרשנות שלו לז'אנר המעושן: נסיך הבס בנו הנדלר בלקן ביט בוקס\ דאב ת'ראפי), המתופף והעילוי מיכאל אבגיל (אקסנטריקס \ קבאקו) איש הקלידים שאול עשת (אניקוקו\ קרולינה) וירון אוזנה (התפוחים) יקחו את הערב לגבהים חדשים בניצוחו של איש הסאונד - "הדוקטור".

במקביל במהלך הסופ"ש טבק יציגו תערוכה של מיטב העיצובים שנעשו עבור האירועים אשר הפיקו ויזמו - במהלך שלוש שנות קיומם טבק הציבו רף חדש בכל הנוגע לעיצוב פוסטרים ופליירים. כחלק מהפעילויות המתוכננות בסופ"ש תוצג בבר ה"שסק" תערוכה של פוסטרים מהעבר שמתהלכים על קו התפר בין פרסומת לבין יצירת אומנות של ממש.

כמו כן, בשבוע שלפני הפסטיבל, ייערך שיתוף פעולה מקיף עם תחנת קול הקמפוס יכלול שידורים מיוחדים, אירוחים באולפן וגולת הכותרת - ערב שידורים מלא בו ישתלטו אנשי טבק על התחנה ללילה ארוך ופרוע במיוחד.

טבק ידועים לשמצה בהפקת אירועים מיוחדים, אקסלוסיבים ומעוררי הייפ (ואפילו את זקני השבט שקבורים לרוב בבית) - נעים על קו התפר בין הופעה למסיבה, בין השורשים ולעתיד הלא נודע. לפעמים במועדונים נוצצים, לעיתים במוסכים נטושים, אבל תמיד עם דגש על תוכן איכותי וחזון מוזיקלי.

ללא חסויות מסחריות וללא גב של מועדון או גוף כלשהו, טבק חוגגים בסופ"ש של אמנות עצמאית, מאתגרת ומרגשת...

הכרטיסים:

ניתן לרכוש כרטיס לכל ערב או כרטיס משולב מוזל. כרטיסים נמכרים אונליין www.misterticket.co.il
או ב- תל אביב - חומוס אבו דאבי, קרמבו, האוזן השלישית, קפה ביזאר ושסק ירושלים – אוגנדה, חיפה - פינגה פרינטס

שמרו על אוזניים ועיניים פקוחות, ביום שבת שאחרי הסערה, אפטר פארטי אקסקלוסיבי שיסגור את החגיגות בסטייל

לכבוד האירוע המרגש הוקם אתר מיוחד שבו אפשר למצוא סטים מיוחדים, וידאו קליפים ושלל אינפורמציה

WWW.TABAC-WEEKENDER.COM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.