הודעה חשובה

המסיבה אתמול (31.12.09) נסגרה על ידי המשטרה שיצאו למבצע אכיפה נרחב בכל העיר, כ10 מועדונים נסגרו, כולל הבלוק והברזילי. חשוב להסביר: לא מדובר בחמדנות. יותר ממחצית האנשים במסיבה נכנסו בחינם והמועדון עצר את הכניסה כדי שאנשים לא ידחקו בפנים כמו סרדינים. יש חוק שאומר שתפוסת הקהל המותרת היא בן אדם אחד לכל מטר מרובע. תנסו לדמיין רגע מה זה אומר - בן אדם אחד במטר מרובע! זה מה שנקרא "מסיבה עצובה" ומקום ריק. אין שום קשר בין החוק לבין המצב בשטח. מי שהיה במסיבות הכי חזקות בעיר בשנים האחרונות יודע שהן תמיד היו מלאות עד אפס מקום - כולן בעצם עברו על החוק! אם תסתכלו על שלט כמות הקהל המותרת במועדונים או ברים בעיר תבינו לבד את האבסורד ותשאלו את עצמכם כמה פעמים אותו מועדון או בר עובר על החוק - לרוב על בסיס שבועי!
יש כיום יוזמה לשנות את החוק ל0.65 ס"מ מרובע לאדם. עד שזה לא יקרה, המשטרה מחליטה מתי ואיפה היא אוכפת את החוק הקיים וב99% מהמקרים היא פשוט לא אוכפת. אתמול, בגלל הסילבסטר שידוע כתאריך עם כמויות גדולות של קהל, וכנראה בגלל מקרי אלימות שהתרחשו במקומות שונים בעיר (דבר שלא קרה מעולם בבלוק!), הם החליטו לצאת למבצע מקיף כזה.

חשוב לנו להדגיש: אנחנו מבינים את התחושה הרעה של האנשים והיינו רוצים שתבינו שמדובר גם במכה כלכלית גדולה ביותר למועדון ולא ברור עדיין מה יהיו ההשלכות שלה לעתיד הקרוב והרחוק.

הבלוק תמיד הציע את מחירי הכניסה הזולים ביותר והרבה פעמים גם כניסה חינם לקהל במסיבות עם ליינאפים עמוסים בתקליטנים והופעות חיות, וגם תקליטנים גדולים ויקרים מחו"ל שתמיד דאגנו לגבות עליהם מחירי כניסה נדירים בצניעותם יחסית לכל תקליטן חו"ל גדול שמופיע ברחבי העיר. בחלק גדול מהמסיבות המושקעות והטובות ביותר שלנו לא היה כלל רווח כלכלי בגלל העלויות הגבוהות שהשקענו, ועדיין קיימנו אותן בגלל האהבה למוזיקה ולאומנות, לקהילה ולחיי הלילה.

לא התכוונו שככה תיגמר המסיבה הראשונה של 2010, אנחנו מצטערים על האכזבה,
פיצוי לקהל יגיע, הבלוק הוא מקום של האנשים ובשביל האנשים.

פרטים נוספים בקרוב

9 תגובות:

  1. רוצים את אותה המסיבה

    השבמחק
  2. המסיבה האחרונה שאני הייתי היתה של דני קריביט בדצמבר .
    היה מאד מאד עמוס . ברמה שזה הפך להיות מטריד ולא נעים .

    אני חושבת שהבלוק זה מקום נפלא , יפה ואיכותי .אבל לתחושתי , אתם מזלזלים בי כלקוחה שלכם . שלמתי מחירים מלאים על הכרטיסים ושעה לאחר תחילת הארוע לא ניתן היה להרים יד .מבלי לתת מרפק למישהו .

    אם ארוע מסוג זה כבר קרה (ואני לא שמחה על כך ) , אולי זה המקום לעשות חושבים .

    בהצלחה ושנה באמת טובה .

    השבמחק
  3. לצוות הבלוק
    אל תעצבו ושלא תרפנה ידיכם
    כל החברים בקהילה שמוזיקה היא המניע העיקרי שלה מאחוריכם
    אין קושי שלא ניתן לעמוד בו
    רק תפרסמו מתי המסיבה הבאה
    אנחנו בדרך!
    הבלוק שולט!!!!!!!!!!!1111

    השבמחק
  4. אין בעיה לדעתי עם אכיפת החוק, אבל גם לזה יש גבול.
    אמנם לא כיף בכלל לרקוד במקום דליל באנשים אבל תסכימו איתי שעוד יותר לא כיף במקום כל כך דחוס שאי אפשר לזוז אז לא נדבר אפילו על לרקוד.

    אני נהניתי מאד במסיבה הקצרה הזאת גם מהמוזיקה וגם מהאווירה ובהחלט אשמח לחוויה מתקנת :] 

    השבמחק
  5. מאוד מצער שהמשטרה סגרה את המועדון. המסיבה של דני קריביט היתה נפלאה אבל באמת צפופה קצת יותר מדי. בנוסף לזה שנושא העישון במועדון לא נאכף כמו שצריך, היה קצת קשה לנשום שם. המוזיקה פה מדהימה, והסאונד מעולה. אני אמשיך להגיע למועדון כשתפתחו מחדש, אבל שווה לשקול לאכוף את עניין העישון. כך גם אם יהיה צפוף אפשר יהיה לנשום יותר בקלות.

    השבמחק
  6. ואללה זה ממש לא מעניין אותי. אני שלמתי 50 שח ויצאתי בעל כורחי מהמסיבה בתוך חצי שעה. אני מבקשת את כספי בחזרה.אל מי אפשר לפנות בעניין?

    השבמחק
  7. יעל גולדניר

    אני וחברות שלי עמדנו כשעה בתור מאוד עמוס , אבל המתנתי בסבלנות בתקווה להיכנס לפני השעה 11 וחצי , הגענו משדרות הרחוקה מאוד מוקדם אבל היה כבר עמוס, ברגע שהגענו לסלקציה לא הכניסו אותי ואת חברות שלי בטענה שאנחנו בנות 21 והכניסה היא מגיל 23 ומיותר לציין שבשום מקום לא פורסם מה השנתון של המסיבה בסילבסטר!
    בכל אופן הכניסו אותנו ב רבע ל12 ושילמנו והזדעזנו לראות עד כמה אתם רודפי בצע כיוון שכניסה חינם מתחת לגיל 23 לא התקבלה אבל כשהוצאנו את השטרות מהתיק הכניסו אותנו בלי שום בעיה ..
    וחבל כי שמעתי מהמון אנשים שהמקום איכותי ושומר על כך ומאוד התאכזבנו לגלות שלא ובמיוחד בסילבסטר

    השבמחק
  8. מקום מזעזע ממש מחסן מסריח

    השבמחק
  9. ירון היקר ושאר מרעיו

    הרשו לי שוב להוריד את הכובע
    המיזם שלכם נדיר מדהים ומבורך
    אנא אל תקחו את כל האנשים הקטנים ללב

    נתראה בקריזמה

    נ.ב. מה דעתכם להזמין את J ROCC

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.