28.5.10 \\ Glam-Ou-Rama Last Goodbye


GLAM-OU-RAMA'S LAST GOODBYE FROM OUR BELOVED BLOCK
גלאם-או-רמה נפרדת מהבלוק!
תאריך: 28.5 - יום שישי, 23:30 (מומלץ מאוד לבוא מוקדם)
מועדון: פעם אחרונה בהחלט במועדון הבלוק, דוד חכמי 35, ת"א
מחיר כניסה: 60-40 ₪. 60 בלי הנחה הרשמה להנחה באתר: www.glam-ou-rama.co.il

מסיבת הפרידה של גלאם-או-רמה מביתה בבלוק

אחרי כמעט שנה של מסיבות גלאם-פופ אגדיות בבלוק, אחרי שפיזזנו עם ליידי גאגא והספייס גירלז, אחרי חזרה לימי בית הספר, מיס פיגי ובנץ ואריק שהתארחו בלייב, אחרי מסיבת מכושפות ופריק בוטיק ליל הקדושים, אחרי בחירות מלכת הפופ (שבה גאגא כמובן ניצחה), אחרי שחזרנו ללונדון במסיבה בריטית ואפילו אירחנו את פופסטאר די-ג'יי בוגאלו סטו שהתאהב במסיבות, אחרי יום הולדת לפריס הילטון, מסיבת GLEE פורים, אחרי שאפילו ק'שה באה עם קצת פטריוטיות אמריקאית וסטואי מ"איש משפחה" עשה דברים שובבים ברחבה, אחרי שפיקאצ'ו ביקר אותנו במסיבה יפנית מטורפת לחלוטין ואחרי שכריסטינה אגילרה לקחה אותנו לביקור חפוז במולן רוז' בצרפת, אחרי ביקור בסקנדינביה הקרה עם אקווה, אחרי שאפילו הצ'יפמנקס עשו גיחה במסיבת להקות בנים ולהקות בנות ואחרי רגעים בלתי נשכחים במסיבת תכניות ילדים עם דודו זר מפרפר נחמד ומבלים מחופשים לדמויות האהובות ואחרי שאפילו נפרדנו מבטי המכוערת, הגיע הזמן להיפרד מהמקום שהיה לבית הגלאם החם בת"א ולצבור עוד זיכרונות מתוקים לפני שסוגרים את הדלתות. עם דמעות עומדות בעיניים אנו מזמינים אתכם לבוא לחגוג בפעם האחרונה עם גלאם-או-רמה על הרחבה ולהיפרד כמו שצריך ממועדון הבלוק.

רחבה מרכזית עם גלאם די-ג'ייז אדי ופרסטון
הכינו את נעלי הריקודים שלכם, כי ננגן את כל הלהיטים הכי גדולים שהיו
במהלך שנה של מסיבות גלאם-או-רמה בבלוק ולא תוכלו להפסיק לרקוד.
מיקס מקפיץ של קיטש מרטיט, טראש מלהיט, גלאם נוצץ ואקסטרים פופ
רחבת אייטיז-ניינטיז עם די-ג'ייז דני-אל וטומי די.
מסע בזמן ללהיטים הכי גדולים והכי קיטשיים משנות ה-80' ומשנות ה-90'
על הבמה: חוגגים יום הולדת לקיילי ונפרדים מהבלוק
מופע מיוחד של ברברלה האליוול לכבוד יום הולדתה של קיילי מינוג המהממת (בת 42 ביום המסיבה). מחרוזת פרידה מהבלוק של גלאם-או-גלי שהוקמה בין כתליו. ומופעי הפתעה נוספים!
קוד לבוש: בגלאם-או-רמה אתם הכוכבים, נא להתלבש בהתאם!
כפי שאמר אוסקר ויילד, הגורו הרוחני שלנו: "אופנה היא מה שאדם לובש, מה שלא אופנתי, זה מה שכל האחרים לובשים". זה הזמן להוציא את היצירתיות מהארון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.