פרידה ממועדון הבלוק


(English version below)


חברים יקרים,

קיווינו שהרגע הזה לא יגיע לעולם, אבל אחרי כמעט שנתיים של פעילות וחודשים של נסיונות בלתי פוסקים לשנות את רוע הגזירה, אנחנו נאלצים להודיע על סגירתו של מועדון הבלוק. המבנה שבו נמצא המועדון, אותו בנינו מאפס, לבנה אחר לבנה, ובו השקענו את כל כספינו, מרצינו ובמיוחד - ליבנו, עתיד להיהרס כדי לפנות מקום לכביש רב מסלולי שיעבור ממש בתוך רחבת הריקודים שאנחנו כל כך אוהבים.

לצערנו, כל הנסיונות לפנות לבית המשפט ולהידבר עם העיריה כדי לקבל ארכה לפחות עד לתחילת העבודות על הכביש בשטח, עלו בתוהו, ולמרות הרבה עזרה מאנשים טובים (ביניהם אפילו סגן ראש עיר אחד, שהרבה בזכות מאמציו הצלחנו לעכב את הסגירה למשך מספר חודשים), אי אפשר היה לדחות את הקץ לנצח, ואחרי מספר חודשים של דחיות, הגענו למועד הסופי והאחרון ולא נותרה לנו ברירה, אלא להיפרד.

אנחנו רוצים להודות לאלפי האנשים שאחראים ביחד איתנו לשנתיים הבלתי נשכחות האלה, שנתיים שהכילו כל כך הרבה רגעים קסומים ונדירים, מאירועי קונספט גדולים של סגנונות מוזיקה שלא זכו לבמה בעבר, דרך הופעות בכורה בישראל של אומנים מחו"ל ועד למסיבות הקטנות והמחתרתיות, תודה לכל האנשים שראו בבלוק בית, שפרגנו, עזרו ברגעים הקשים, חיבקו ונישקו ובמיוחד - רקדו.

עבורנו, עברו השנתיים האלה מהר מדי, כי היתה לנו הזכות הגדולה והנדירה לעשות משהו שאנחנו מאמינים בו וגם לזכות בהערכה והכרה למאמצינו. הכרה שהתבטאה גם בסצינה המקומית, בקרב קהל הבליינים ובעיתונות, וגם בקהילה הבינלאומית, בה הושווה הבלוק לא פעם לחלק מהמועדונים הגדולים בהיסטוריה כסמן של איכות, מוזיקה, סאונד וקהל, הוזכר ברשימת "חמשת המועדונים עם הסאונד הטוב ביותר בעולם" ברדיו 1 של הביביסי, לונדון, וזכה לפניות מכל רחבי העולם מתקליטנים שרוצים להגיע לארץ כדי נגן בבלוק.

אך אפילו יותר חשוב מאלה, זכינו לעבוד עם עשרות מפיקים, תקליטנים ואנשי תעשיה מקומיים למען מטרה משותפת, אנשים מכל גווני הקשת של חיי הלילה שעברו ביחד איתנו את הרגעים הגדולים ואת הרגעים הקטנים ומהם למדנו הרבה ממה שאנחנו יודעים היום. וחשוב מהכל - זכינו לקבל כל כך הרבה אהבה ופרגון מאתכם, הקהל! כי מעבר לליינים הרבים, סוגי המוזיקה, הקהל והקהילות השונות שהגיעו למועדון, הצליח הבלוק להיות גם בית לקהילת-על שמה שמגדיר אותה הוא לא גיל, מוצא, העדפה מינית או השתייכות לסצינה כזו או אחרת, כי אם האהבה למוזיקה. ולא משנה אם הרחבה היתה מלאה במאות אנשים או רק באדם אחד מול תקליטן ב8 בבוקר.. כל עוד המוזיקה היתה אמיתית וכל עוד ראינו אתכם נהנים - אנחנו חייכנו.

אף אחד לא אוהב פרידות, וגם אנחנו לא רוצים להיפרד כל כך מהר.. אמנם בשלב זה העתיד עדיין מעורפל, אבל אנחנו בהחלט מרגישים שהמשימה עדיין לא הושלמה ומקווים מאוד שהפרידה הזו היא רק זמנית..

תודה על הכל,

מועדון הבלוק.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מסיבות הסגירה (פרטים נוספים לאירועים בקרוב!):

יום רביעי, ה26 במאי: מסיבת סגירה לליין המינימל והטראנס

יום חמישי, ה27 במאי: מסיבת פיים אחרונה (הפקה אחרונה של צח זמרוני, דייב פרל, דיווה וטל ארגמן במועדון)

יום שישי ה28 במאי: מסיבת גלמורמה אחרונה!

יום שבת, ה29 במאי: פאנק ריבייבל אחרון בבלוק! (כניסה חינם!!!) כל אוהבי הפאנק והסול התאחדו! יש לנו הזדמנות אחרונה בהחלט :)

יום חמישי, ה3 ביוני: מסיבת טבק אחרונה - פרטים בהמשך

יום שישי, ה4 ביוני: מסיבת לג'נדס אחרונה עם דני קריביט! (שהתעקש להגיע לסגירת המועדון ושינה את תוכניותיו בשביל זה)
http://www.facebook.com/event.php?eid=112512862124870

יום שלישי, ה8 ביוני: מסיבה אחרונה במועדון, כל הליינים, כל התקליטנים, כניסה חינם לכל הקהל מ19:00 בערב ועד הסוף.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We hoped this moment will never come, but after two years of activity and many months of delays, we regret to announce the closing of The Block club. The City Hall is going to build a high road over where the dancefloor is at the moment and there was nothing we could do to delay the end any longer.

We would like to thank all the thousands of people who are responsible for these magical two years. People who saw The Block as a home, who supported us, huged and kissed and especially - danced.

We had the privilage of doing what we like to do best, and of seeing the growth of a real community which is not characterized by race, age, religion or sexual tendencies, but instead brought together by the love of music and dance.

We cannot say at this moment what will the future hold, but we do feel that our task is not over yet, and we hope this goodbye is only temporary.

Love & Respect - The Block

Closing events (more info and links soon): Thursday. 27 of May: Last "FAME" party. Friday 28 of May: Last Glamourama party. Saturday 29 of May: Last FUNK REVIVAL (Free Entrance!). and.. Thursday 3 of June: Last TABAC party at The Block!, Friday 4 of June: Last LEGENDS party with DANNY KRIVIT!!!, Tuesday 8 of June: LAST PARTY AT THE BLOCK - All the lines, all the DJs - FREE ENTRANCE to all from 19:00 in the evening until the last man..

תגובה 1:

  1. באופן די מוזר זה מזכיר את הפתיחה של המדריך לטרמפיסט בגלקסיה, עם עיריית תל-אביב בתפקיד הווגונים. תודה לכם על כיף גדול מאוד והשראה אינסופית. נשיקות :)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.