GRAEME PARK // 30.12.11

 BACK TO MANCHESTER
EARLY-SYLVESTER BASH
Fri 30.12

With Original HACIENDA Resident DJ:
GRAEME PARK
(FAC 51, Manchester, UK)
Local Support:
Arazi & Sharoni - BACK TO 1988 SET
Ofri Goffer - ACID HOUSE SPECIAL

C.U.N.T MADCHESTER ROCK ROOM
Noam Camiel // Tal Argaman

הבלוק, סלמה 157
פתיחת דלתות: 23:00
מספר כרטיסים מוגבל ב-60 ₪
מכירה מוקדמת ועד 01:00 בלילה ביום המסיבה 70 ₪/ 90 ₪ אחרי

כולם אומרים שהיום זה כבר לא מה שהיה פעם. בעולם המוזיקה של השנים האחרונות, כל שנה חדשה מחזירה איתה עוד צלילים רדומים ונשכחים מהעבר שמתעוררים מחדש וחוזרים להיות לרלוונטיים. לקראת סילבסטר 2011, חרגול, מועדון הבלוק וק.א.נ.ט יוצאים למסע בזמן אל תקופת התמימות, אל סוף שנות השמונים בצפון אנגליה, לאחד מהמקומות החשובים ביותר ללידת תרבות המועדונים המודרנית, אל מועדון ההסיינדה האגדי במנצ'סטר.

סוף שנות השמונים במנצ'סטר היתה אחת התקופות המשפיעות ומלאות ההשראה בהיסטוריה של המוזיקה הפופולרית. זה היה המקום שבו נער צנום וביישן בשם מוריסי כתב שירים שהפכו להימנוני נעורים נצחיים, המקום בו ג'וי דוויז'ן לקחו את הסאונד של הסקס פיסטולס ויצרו ממנו משהו חדש לגמרי רק כדי לעשות בדיוק את אותו דבר כמה שנים מאוחר יותר עם ניו אורדר, המקום בו נערי רוק הלכו לראשונה למועדונים וחוו התגלות שתשנה את חייהם לתמיד, המקום בו הצלילים שהגיעו משיקגו הפכו לאנשים את המוח ושלחו אותם לנסות להפיק בעצמם מוזיקת האוס, המקום בו נולדו ההאפי מאנדייז והסטון רוזס. למקום הזה היה מקדש אחד ויחיד: קראו לו ההסיינדה.

כדי להטיס את מכונת הזמן שלנו אל סוף שנות השמונים במנצ'סטר בחרנו להנחית לראשונה בישראל את הרזידנט המקורי של מועדון ההסיינדה, מר גראהם פארק, שבילה על העמדה במועדון האגדי יותר מכל אדם אחר ומכיר לעומק את החזון המוזיקלי והמסיבתי של המקום שהפך מאז לעמוד האש שלפני עולם המועדונים. לארץ מגיע גראהם לסט מיוחד שכולו מחווה למוזיקה סוף שנות השמונים ותחילת התשעים במנצ'סטר.

לערב אחד יתחפש מועדון הבלוק למקדש במנצ'סטר עם תפאורה מיוחדת לערב. את הליווי המקומי בחדר המרכזי יספקו עופרי גופר וניב ארזי, שניים מהדי.ג'ייז המוכשרים ביותר בשטח שלכל אחד מהם יש פינה חמה בלב לעיר מנצ'סטר ולמוזיקה שיצאה ממנה. על הרחבה השנייה ישתלטו אנשי ליין הק.א.נ.ט בסט של להיטי רוק ואלקטרוניקה מאגדות כמו הסמיתס, ג'וי דוויז'ן, ניו אורדר, האפי מאנדייז, סטון רוזס ועוד רבים אחרים.

לינקים:
סט של גראהם מ-1990:
http://soundcloud.com/graemepark/this-is-graeme-park-the-ha
עוד אחד מ-1989:
http://selectdj.com/oldskool-mixes/Hacienda-Old-Skool-mixes-free-download.html

חשוב - העישון מותר רק בלאונג' שצמוד לרחבה. בשאר חלקי המועדון - לא מעשנים! תעזרו לנו לשמור על אויר נקי.
KEEP IT FRESH


נקודות מכירה
שסק- לילינבלום 17
חומוס אבו- דאבי- קינג ג'ורג' 81,
מיסטר טיקט, http://misterticket.co.il/

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.