Solomun & Âme // 9.12.11



אם הבלוק היא תיבת הנוח של חובבי המוזיקה , למה לא להביא את הדי'גייז שלנו בצמדים ?
אחרי סדרת מסיבות מוצלחת במיוחד של הברזילי והבלוק יחד עם חיים, גיא גרבר,חואן אטקניס וקני לארקין אנחנו מצרפים אלינו את חבורת אי בודד שבדיוק סיימה עונה חמה על גגות תל אביב במטרה לארח שני ענקים במשקל כבד.
הראשון הוא סלומון, איש השעה די'גיי מבריק ומפיק על שמצליח למזג האוס עם דיסקו בצורה מושלמת וחווה הצלחה מטאורית בשנה החולפת בעזרת רצף רליסים משובחים.הלייבל שלו דיינמיק התברג לטופ 10 בטבלת הלייבלים המדורגים ביותר בהיסטוריה של רזידנט אדווייזר .
האורח השני הוא קריסטאן באייר החצי הדינמי של ההרכב "Ame" ,באייר יחד עם הנריק שוורץ ודיקסון מתפעלים כיום את מה שנחשב על ידי רבים כקולקטיב ההאוס הטוב בעולם Innervisions.
אמה אחראים על כמה מלהטי הרחבות הגדולים של השנים האחרונות ובאייר עצמו סיפק כמה מהסטים ההיסטריים שנשמעו במועדון ברזילי .
השניים משלימים את אחד השני בצורה מושלמת, אנחנו הכנו אותם לסטים ארוכים עליכם מוטלת החובה להגיע מוכנים למסע מוסיקלי מרתק עם הטופ שיש לסצנה האלקטרונית להציע !

עוד קצת מידע על הצמד שלנו :

סלומון הוא אחד האומנים המרעננים ביותר בעולם ההאוס והטכנו , בשנים האחרונות הוא פיתח סאונד ייחודי מקצבי דאון טמפו סקסיים ששואבים אליהם השפעות מדיסקו והאוס , קטעים שלו נחטפו כמעט על ידי כל לייבל מוביל :
Buzzin Fly, Freerange, Get Physical, Phil E, Mobilee, Dessous, Compost, Four:Twenty
הרמיקס האחרון שלו לנוייר והייז גרף מעל לחצי
מליון צפיות (!) בתוך כמה חודשים ולתוכנית הרדיו הדו שבועית שלו
עשרות אלפי מאזינים אדוקים .
הלייבל האישי שלו "Diynamic" נחשב לאחד ממעצמות הדאנס האלקטרוניות עם ערבי לייבל קבועים במועדונים הטובים בעולם ואינספור להיטי אנדרגאונד .

אמה החלו את דרכם עם תקליטים משובחים בלייבל המופת של ג'אזנובה , מעט מאוחר יותר התפוצצו בינלאומית עם "REJ" שהפך לאחר מלהיטים האלקטרונים
הגדולים של העשור האחרון.
בהמשך המשיכו הצמד בשחרור של סינגלים מדהימים שמתכתבים עם מוסיקת עולם והקימו יחד עם דיקסון והנריק שוורץ את הקולקטיב Innervisions שבסיס את מעמדם כאומני ההאוס המבוקשים ביותר בעולם .
קרסטיאן באייר חציו של הצמד ביקר אותנו כבר פעמיים במועדון ברזילי וניגן סטים בלתי נשכחים הוא מחזיק בספקטרום רחב שנע מדיפ האוס ועד לטכנו שחור .

את היבוא הרותח ילוו הכישרונות המקומיים דיפ'ה ובירי שהספיקו לשחרר בשנה החולפת
ווינלים מוצלחים שהאחרון בסדרה כולל שיתוף פעולה עם ענק הטכנו מדטרויט בלייק בקסטר .

עקב הביקוש מומלץ בחום לרכוש כרטיסים מראש

Barzilay Crew,The Block & E Boded pres
Solomun (Diynamic /Hamburg) & Âme (Innervisions /Berlin)
Deep'a & Biri (Barzilay Crew)
שישי , 9.12 , 23:00
60 ₪ המכירה מוקדמת , 80 ₪ בכניסה
*לחברי מועדון הבלוק 70 ₪ בכניסה

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.