LEGENDS: LOUIE VEGA \\ 9.2.12

Thursday February 9, At The Block:
 LEGENDS:
LOUIE VEGA
(MAW, Vega Records :: New York)
Local Support: Yogo

תקליטן ומפיק העל הניו יורקי, זוכה פרס הגראמי, ליטל לואי וגה, חוזר למועדון הבלוק!

קשה לדמיין איך היתה נשמעת היום המוזיקת האלקטרונית ללא לואי וגה. ההשפעה העצומה שלו על דורות של מפיקים, אינספור הריליסים פורצי הדרך, אלבומי המופת והמנוני המועדונים, השילוב שלו עם קני דופ בתור הצמד האגדי - "מאסטרס את וורק", שיתופי הפעולה עם ענקי הג'אז והלטין, כמו גם הזכיה בפרס הגראמי וההופעות החיות עם תזמורת "אלמנטס אוף לייב", כל אלה ועוד הקנו לוגה את המעמד הבלתי מעורר של הכהן הגדול של התעשיה. מתווה דרך, מחנך ומהפכן שזכה לכינוי "המיילס דיוויס של המוזיקה האלקטרונית".

שבעה חודשים אחרי הפעם הראשונה שהתארח כאן, חוזר וגה למועדון שכבר אחרי פעם אחת הפך להיות אחד מהמקומות האהובים עליו בעולם. הרומן הזה, שהתחיל בהמלצה של ג'יילס פיטרסון לוגה כשנפגשו בפסטיבל סאות'פורט וויקאנדר בקיץ 2010 והמשיך במסיבה בלתי נשכחת ביולי 2011, שבועיים לאחר פתיחת המועדון החדש, הוא רומן בלתי נמנע. מועדון הבלוק נבנה על היסודות התרבותיים עליהם צמח וגה בניו יורק של שנות ה80 והשילוב בין הכישרון הוירטואוזי של התקליטן הכי גדול שהיתה לנו הזכות לארח, לבין מערכת הסאונד האנלוגית והקהל המיוחד שנבנה כאן בשנים האחרונות, הוא שילוב שמרגיש טבעי לחלוטין.

בקיץ שעבר, השאיר לואי את כולנו בפה פעור ורגליים כואבות אחרי סט מטורף של 7 שעות שנגמר רק בשעות המאוחרות של הבוקר. זה היה סט מושלם של מאסטר אמיתי, תקליטן וירטואוז שניגן האוס, טכנו, דיסקו, קלאסיקות מארבעה ומשהו עשורים של מוזיקה לצד קטעים חלליים שנשמעים כאילו יופקו רק בעשור הבא, אקפלות שנכנסות ויוצאות בתזמון מושלם בשילוב עם אפקטים מהפנטים שרק הוא יודע להוציא מקופסאת האפקטים המיוחדת שהותקנה במיוחד עבורו, אצבעות שלא נחות לרגע, מפסלות וחותכות את הסאונד לפי תדרים, מיקסים רכים כמו קטיפה בין שלושה קטעים מנגנים ואנרגיה חייתית כמו לבה רותחת שלא מפסיקה לנבוע מהר הגעש המבעבע בתוך המח של הגאון הפורטו-ריקני. כל המרכיבים הנדרשים למסיבה בלתי נשכחת והתוצאה: כל נסיון התנגדות הוא חסר תועלת לחלוטין

הודעה חשובה: למי שלא רוצה לפספס את תחילת הסט - מומלץ להגיע מוקדם! וגה יעלה לגן בשעה 12 וחצי בדיוק כדי להספיק לנגן סט 5 שעות ולנסוע ישירות לשדה התעופה לתפוס את הטיסה המוקדמת חזרה!


פתיחת דלתות: 23:00.
כרטיסים במכירה מוקדמת במחיר 70 ש"ח בלבד במקומות הבאים:
שסק לילינבלום 17
חומוס אבו- דאבי- קינג ג'ורג' 81 ומיסטר טיקט
http://misterticket.co.il


Recommanded Listening:
Golden Lady 2012 :)


Tania Maria - Come With Me - Masters At Work mix


Runaway


Nuyorican Soul - The Nervous Track (Nervous Records)


River Ocean Feat. India - Love And Happiness (Strictly Rhythm)


Nuyorican Soul - It's Alright, I Feel It (Talkin' Loud)


Little Louie Vega Feat. Blaze - Elements Of Life (MAW Records)


Elements of Life - Into My Life (Vega Records)



העישון מותר רק בלאונג' שצמוד לרחבה. בשאר חלקי המועדון - לא מעשנים! תעזרו לנו לשמור על אויר נקי.
KEEP IT FRESH

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.