TALE OF US // 22.6.12


ספק גדול אם לפני שלוש שנים, כשמתיאו וקרמן נפגשו לראשונה בבית ספר לסאונד במילאן, הם יכלו לדמיין את המסלול המטאורי שיעברו יחד בתקופה כה קצרה.
הסיפור שלהם, "טייל אוף אס", שהחל כמסע פרטי להבעת החזון האישי שלהם על אהבה, חיים ומוות , הוא כבר מזמן לא הסיפור שלהם בלבד. הוא הסיפור של כולנו.

הפריצה המסחררת שלהם לתודעה העולמית הגיעה עם רימיקסים ל
Whomadwho & Thugfucker




להיטיים היסטריים שהתנגנו נונסטופ על ידי כל תקליטן בגלובוס, אשר מימשו את התשוקה שלהם לחבר בין אינדי, פופ ורוקנרול למוסיקת מועדונים וכבשו את לבבות הדור החדש של הקלאבינג.
טייל אוף אס רקחו נוסחה ייחודית של סאונד סקסי, אפל, וחם לצד צלילי באסים שמנמנים והזייתיים ששולחים זרמים מצמררים במעלה עמוד השדרה , ומשם אל אזור האגן שפשוט לא יכול להתנגד...

אבל עם כל הריספקט להפקות שלהם , הסטים וההופעה של "טייל אוף אס" על הבמה זה העסק האמיתי. מבט חטוף אל לוח השנה שלהם מראה שמעבר ללישון, לאכול ולקרוע רחבות ברחבי העולם .. לא נותר הרבה מקום.
כל סט שלהם שעולה לרשת זוכה תוך ימים לאלפי השמעות, תגובות, שיתופים וזעקות אושר ברחבי העולם. בגלל כל אלה, לא היינו מופתעים שאחד מהנושאים עליהם נשאלנו הכי הרבה בשנה האחרונה היה "מתי יגיעו טייל אוף אס???". אז הנה.. לאחר מסכת של תחינות ובקשות , איומים פיזיים מתונים, ואינספור מיילים ושיחות טלפון טראנס-אטלנטיות, סוף סוף זה קורה ! אחד מהצמדים הכי לוהטים ומבטיחים בעולם ההאוס והטכנו בשנים האחרונות, מגיעים לראשונה לתל אביב להראות לנו על מה כל המהומה.

אז תפרגנו לעצמכם , חברו את הלפטופ למערכת , השענו לאחור, וצללו אל תוך העולם של "טייל אוף אס" -
http://soundcloud.com/bon-voyage/tale-of-us-live-nordstern-basel

על החימום של טייל אוף אס יופקד יוצר נפלא שאנו יכולים להבטיח לכם שעוד תשמעו עליו הרבה:
Brandon Wolcott // Wolf + Lamb
לא הרבה יודעים , אבל ברנדון וולקוט הוא אחד מדמויות המפתח היותר משמעותיות בסצינת הדיפ האוס בברוקלין, וכוח מניע במשפחת וולף + לאמב.
במהלך סט לייב שלו לפני כמה שנים לכד את אזנו של בחור צעיר בשם ניקולס ז'אר , שהתאהב בו לחלוטין ומשם התפתח לו קשר מיוחד של אהבה משותפת למוסיקה ואמנות.. קשר שהוביל את ניקו להצטרף לכנופיית וולף + לאמב.
כבר שנים שברנדון מפיק מוסיקה נפלאה בשלל ז'אנרים שונים למופעי תאטרון , קולנוע וארועי אוונט-גארד ייחודיים. בשנתיים האחרונות הוא החל להתמקד יותר ויותר בתשוקה שלו למוסיקת מועדונים. עם שורה של של ריליסים עתידיים , ואלבום שמתבשל באולפן – אנחנו מתרגשים להביא את ברנדון לסט לייב מסקרן של האוס ודיסקו, רגעים לפני שהוא מסתער על העולם עם סכין בין השיניים.מומלץ להאזין בשעות אחר הצהריים :http://soundcloud.com/smirk/brandonwolcott-aka-smirk-dj-marcy

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.