Ben Klock // 23.8.12



Barzilay,The Block & Partok pres :
Ben Klock (Berghain,Ostgu Ton / Berlin)
Deep'a & Biri , Partok
חמישי 23.8 , 23:30 מועדון הבלוק


ביום חמישי ה- 23.08, ברזילי, הבלוק ואביחי פרטוק יאחדו כוחות לטובת מסיבה ששלושתם חיכו לה זמן רב. הבאתו של אחד מדי.ג'ייז הטכנו הכי טובים בעולם כיום:
Ben Klock
(Berghain / Berlin)                                             

זהו ביקורו השלישי של קלוק בארץ בחסות ברזילי, כאשר האחרון היה ב- 2008, ומאז קלוק הפך להיות אחד הדי.ג'ייז המבוקשים בעולם, וכשזה מגיע לטכנו, גם אחד הטובים והוירטואוזים בז'אנר, עם יכולות סגולה על הפטפונים, ניסיון סופר עשיר וידע פסיכי בכל מה שהוא טכנו לדורותיו.

קלוק הוא אחד הרזידנטים של הברגהיין, החלל הראשי והאפל של קומפלקס הברגהיין-פנורמה בר, כאשר לפני כן היה גם רזדינט הטרזור, ה- WFM וכל מעוז הטכנו בעיר בערך.
בברגהין קיבל קלוק במה חופשית שאותה ניצל לסטים ארוכים במיוחד שבהם הצליח יחד עם שותפו מרסל דטמן לפרוס קו מוזיקלי חדשני ומדויק שמחבר בין עולם הדאב, אלמנטים אלקטרונים קלאסיים משנות ה90 יחד עם סאונד נוקשה וסופר חדשני.
אבל לא רק על הפטפונים הוא נותן עבודה, בן הוא גם מפיק חד ומוכשר, מוזיקאי מגיל צעיר, ומפיק כבר מעל עשור וחצי, עם רליסים די משוגעים ב- BPitch Control, Deeply Rooted House, הלייבל של הברגהיין Ostgut (שקלוק היה ההוגה והיזם של הקמתו), וגם בלייבל הנפלא שלו Memo.
הביקורים הקודמים של קלוק בברזילי נכנסים בקלילות לטופ 5 ברשימת המסיבות ההיסטריות ,
כעט שהספיק לצבור קילמוטרז מרשים על העמדות הטובות בעולם אנו מפקידים בידיו את הבלוק לסט ארוך במיוחד .

המסיבה הזו היא שיתוף פעולה ראשון של ברזילי ושל פרטוק בבלוק, אחרי שפרטוק ניגן הפיק והיה מעורב עמוקות בכמה ממסיבות הטכנו הנוסטלגיות של הברזילי
פרטוק גם יעלה אחרי קלוק להמשיך את הקרחנה, ועל החימום יופקדו הרזידנטים של ברזילי קרו דיפה ובירי בסט דאב טכנו מיוחד רווי בחומרים מקוריים .

כדי להשלים את האווירה, על התאורה יופקד וירטואוז אחר לא פחות מבן קלוק: שי שטרקר שיהפוך את הבלוק לברגהיין ללילה אחד.

צפו ללילה ארוך ובלתי נשכח :) זאת הבטחה.


מחירי הכניסה יהיו 50 - 70 ₪.
כרטיסים במכירה מוקדמת יהיה אפשר למצוא אונליין באתר מיסטרטיקט (www.misterticket.co.il).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.