DIPLO & JACKMASTER // 06.9.12



תדר ומרגוזה מציגים - המסיבה המושלמת

DIPLO (Mad Decent, US)
JACKMASTER (Numbers, UK)
Local Support -
Hecktik / Kalbata / Doni Kisluk
6.9 @ The Block


הרדיו בר החזיוני תדר והמוסד היפואי מרגוזה משתפים פעולה לראשונה לערב מוגזם ומנחיתים בבלוק שני תקליטני על שידאגו לספק לכם את המסיבה המושלמת!

נראה שדיפלו הוא מסוג המפיקים שהתחילו הכי חזק ומהר שהם יכולים ומאז רק הגבירו את הקצב.
אמנם הוא נולד במיסיסיפי אבל עם כל הכבוד לפולק ולקאנטרי, החליט דיפלו לקרוא לעצמו על-שם הדינוזאור הנודע דיפלודוקוס, ומאז הוא אכן חי את הדימוי.
קשה לתאר במילים את תרומתו העצומה של דיפלו ושל הלייבל בבעלותו-Mad Decent, לעולם המועדונים ובמיוחד את העובדה שאחרי כל-כך הרבה שנים בתחום, הסטים שלו עדיין נשמעים רעננים והוא ממשיך להיות עם אצבע על הדופק וקצת מעבר.
אמנם השת"פ עם MIA הוא מה שהפך אותו לכוכב ואת הביילה פאנק לז'אנר נפוץ בכל בית אבל דיפלו לא נח על זרי הדפנה ויצר יחד עם מפיק העל סוויץ' את פרוייקט המחץ  "Major Lazer"על טהרת הדאנסהול הג'מייקני ונקודת המפגש שלו עם מוזיקת המועדונים העכשווית. אלבום הבכורה של ההרכב שהוקלט בג'מייקה הניב להיטי רחבה מיידים בשיתוף ווקאליסטים כמו סנטיגולד, וייבז  קרטל, ביזי סיגנאל, אמנדה בלאק, פרינס זימבו ומיסטר ווגאס,  וגרר  אינספור רמיקסים מכל די.ג'יי אפשרי בעולם. הסינגל "Pon De Floor" היכה גלים אפילו בביונסה שאף קנתה את הביט מההרכב והפכה אותו לסינגל הראשון והמצליח ביותר מתוך אלבומה האחרון-""Run The World (Girls), כמו כן מדובר בקטע שחייבים לשמוע במערכת הסאונד של הבלוק בכדי לוודא שהוא אמיתי.

האלבום השני של מייג'ור לייזר צפוי לצאת בקרוב וכבר סיפק לעולם להיט קיץ נפיץ- . Get Free
כיום דיפלו הוא אחד המפיקים העסוקים בתבל שעובד עם רשימה בלתי נתפסת של אמנים ומייצר להיטים בקצב מדאיג.  בזמנו הפנוי הוא ממשיך לעמוד בראש הלייבל מד דיסנט, לגלות כשרונות חדשים על בסיס יומיומי, לעשות תכנית רדיו קבועה ברדיו 1של ה-BBC ואפילו גם מצא את הזמן להוציא ספר.
לדינוזאור החביב יש סיפור אהבה רציני עם תל אביב וזה יהיה ביקורו החמישי בעיר. ותיקי הסצנה עדיין זוכרים את הסט הראשון שלו כאן לפני 7 שנים בכליף באחת מהמסיבות הכי טובות שהעיר הזו ידעה. בימים אלו, דיפלו מופיע בעיקר בפסטיבלי ענק ובהם הוא נגרר לא פעם לנגן מוזיקת אצטדיונים ולא את מה שבהכרח היה רוצה לנגן. אחרי ששמע  רבות על הבלוק, הוא ביקש להגיע ולבדוק את מערכת הסאונד ולקחת אותה (ואת הקהל) למסע חוצה ז'אנרים וחסר גבולות... יפה מצידו.

אבל רגע, זה לא נגמר כאן.
דיפלו לא מגיע לכאן לבד, כי אם יגובה בחבר יקר ומקסים לא פחות-   Jackmaster !!!
אם אתם לא מכירים את ג'קמאסטר, זוהי קריאת השכמה מיוחדת לפגוש את הדי.ג'יי שיעניק לאוזניים שלכם טיפול עשרת אלפים כולל הכל. ג'קמאסטר הוא מסוג התקליטנים שיכולים להפיל ג'אז אחרי האוס לפני אסיד בתוך גאראג' מחוץ להיפ-הופ ואחרי קלאסיקת רייב. נכון שזה נשמע קצת מפוקפק בתיאוריה אבל מה שיפה אצל ג'קמאסטר זה לא רק השילובים הכיפיים בין ז'אנרים כי אם האופן בו הריקוד האימפולסיבי משתלט על גופכם בעת ההאזנה לו.
הדי.ג'יי מגלזגו הוא (עדיין) לא אייקון כמו דיפלו אבל אם תשאלו הרבה מאוד דיג'יים ומפיקים מרחבי העולם מי התקליטן האהוב עליהם - הם יצביעו עליו מבלי למצמץ.
בניגוד לכל ילדי הפלא שמפיקים כמה קטעים טובים ואז יוצאים לתקלט במועדוני ענק מבלי ממש לדעת מה הם עושים, ג'קמאסטר הוא תקליטן מהאסכולה הישנה -
כזה שיושב שעות בחנות תקליטים ומחפש את הקטע המושלם, שמערבב בין ישן וחדש בלי להסס, שמלהטט על הפטיפונים אבל גם יודע לתת לשיר להתנגן מהתחלה עד הסוף מתי שצריך. זה מה שגרם למגזין הנחשב  DJ Mag לבחור בו לדיג'יי הפורץ של השנה (2010), למועדון האגדי פאבריק להוציא לו סט בסדרה היוקרתית שלהם ובעיקר להזיז מאות אלפי ישבנים ברחבי העולם.

בנוסף להיותו תקליטן על ואחד מקובעי הטעם של סצנת הקלאב/בייס הבריטית, ג'קמאסטר הוא גם ממקימי הלייבל הסנסציוני Numbers, שהפך לאחד המדוברים בסצינת המוזיקה העכשווית, הרבה בזכות המסיבות המטורפות שלו אבל בעיקר בגלל שהם ידעו לזהות בזמן כישרונות ענק, ביניהם-
Deadboy, Redinho, Jamie xx, Untold & Roska, SBTRKT, Lazer Sword
שנת 2012 הייתה ללא ספק שנת הפריצה של ג'קמאסטר שהפך מדיג'יי מצוין למביני עניין ובעל תיקלוטים היסטריים בתחנת הרדיו המושלמת Rinse Fm, לשם שטבעי למצוא על ההזמנות לפסטיבלים הגדולים בעולם ובסיכומי השנה של כל המגזינים הנכונים.
באמת שאנחנו נרגשים וחוששים מהמסיבה הזו.
אין הרבה אנשים ברחבי העולם שיודעים לגשת ולחוש רחבת ריקודים כמו שהשניים האלה יודעים. ראו הוזהרתם  ובענק.
את התמיכה המקומית יתנו מיטב בני העיר - דוני קיסלוק, הקטיק וכלבתא.
יום חמישי, 6.9, מועדן הבלוק.
מסיבת השנה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.