Jerome Sydenham & Argy // 27.9.12


Black Crow & Block Host :
Ibidan Label Night
Jerome Sydenham (Ibdan/Berlin)
Argy (Ibdan, Cadenza/Greece)
חמישי , 27.9 , 23:30 , מועדון הבלוק,סלמה 157 תל אביב.
60 ₪ במכירה מוקדמת , 80 ₪ בכניסה

בלאק קרו חוזרים מחופשת הקיץ ומשיקים את שיתוף הפעולה החדש עם מועדון הבלוק שבו נארח את אחד מהלייבלים החשובים בהיסטוריה של המוזיקה האלקטרונית למסיבה שמסתמנת כפגישת מחזור בין ותיקי השבט לילדי הטכנו, לילה שבו קלאסיות ענק מתחברות עם סאונד המחר.

-IBDAN RECORDS-
איבדן הינה חממה לכמה מאבני היסוד של מוסיקת ההאוס ומילה נרדפת להאוס ניו יורקי איכותי.
הלייבל התמקד ב20 שנה האחרונות בשלושה אומנים : ג'רום סינדהם,קרי צ'נדלר ודניס פרר שהפכו כולם לכוכבי ענק, לפני מספר שנים צורף לחבורה ילדון הפלא שממיס את רחבות אירופה – ארגי .
אל מועדון הבלוק יגעו ג'רום סינדהם המייסד והבעלים של הלייבל שמתמקד בשנים האחרונות בסאונד טכנואדי וזוכה לחיבוק חם ממשפחת הברגהיין וארגי שהספיק כבר להבעיר את הרחבה במסיבה קודמת שלנו ויגיע לעצירת ביניים מסיבוב ההופעות הפסיכי שלו יחד עם משפחת קדנזה ולואציאנו .

ג'רום סינדהם החל את דרכו בתחילת שנות ה90 כאחד מהסלקטורים של הלייבל המיתולוגי "אטלנטיק" והקים כעבור מספר שנים את איבדן רקורס הלייבל האישי שלו שיהפוך במרוצת השנים לתו תקן בכל מה שקשור במוזיקת האוס . לחממה המוזיקלית של סינדהם נבחרים אומנים בפינצטה ובמשך שנים ארוכות שיחרר הלייבל חומרים בלעדיים של סינדהם,דניס פרר,ג'ו קלסוואל וקארי צ'אנדלר - נבחרת חלומות של מפיקי האוס שהצליחו במרוצת השנים למזג מוסיקת סול והשפעות אפריקניות אל תוך ביט אלקטרוני , סאונד שקנה לו קהילת מאזינים חוצת יבשות.
ג'רום שנמצא במחקר תמידי אחרי סאונדים חדשים נכנס לאחרונה לעולם הטכנו שם הוא זוכה להצלחה מדהימה עם רמיקסים לקארל קרייג,לן פאקי,אדם באייר,לוק סלטייר ואחרים שחשפו אותו למאסות של קהל צעיר ואל מועדון הברגהיין שמעניק לו חיבוק חם ומארח את ערבי הלייבל בקביעות .

את המורשת של נבחרת החלומות מאבידן נבחר להמשיך ארגי :
ילד פלא יווני שכבר בגיל 18 שחרר את "Love Dose" אחד מלהיטי העשור והמנון מועדונים נצחי , בגיל 25 הוא יכול להסתכל אחורה בגאווה אחרי שקטעים ורמיקסים שלו נחטפו על ידי סוון ואט',לוציאנו,סטיב באג, די'גיי דיפ והלייבלים הטובים בעולם.
ארגי מוביל את אחת המגמות המוסיקליות המסקרנות בתעשיית הדאנס כאשר הוא מצליח לשלב אלמנטים שורשיים מדטרויט ושיקאגו אל תוך מקצבים ועריכה סופר עדכנית .
הילדון מגיע אלינו בשיאו אחרי שישחרר בחודשים האחרונים אלבום אמן שקצר מחמאות ושבחים מכול מגזין אפשרי ובעיצומו של סיבוב ההופעות הקייצי של קאדנזה/לוציאנו .
השניים ינגנו סט ארוך במשך כל הלילה מרגע הפתיחה ועד אחרון הרוקדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.