PRINS THOMAS // 17.9.12



חברים וחברות,

אנחנו רוצים להודות לכם על כל ההצעות והתמיכה בימים האחרונים. אחרי כמה לילות ללא שינה ואין ספור שיחות בין לאומיות לכל סוכנות אפשרית על פני הגלובוס, גילינו שלמרות שהרבה מהתקליטנים שדיברנו איתם התלהבו להגיע, זה היה כמעט בלתי אפשרי לארגן טיסות שיתאימו בהתראה כל כך קצרה.

ממש לפני שהתכוונו להניף דגל לבן, קיבלנו שיחה מפתיעה ומשמחת ששינתה את כל התמונה.. מדובר באחד מהדיג'ייז שאנחנו מתכננים להנחית פה כבר הרבה שנים: ויקינג אמיתי, חובב וינילים וציוד אנלוגי מושבע, אחד משלושת חברי משפחת המלוכה הנורווגית והאוחז בתואר הבלתי מעורער של "נסיך הדיסקו" העולמי, קבלו את הגואל הרשמי שלנו לראש השנה - פרינס תומאס!!!

שימו לב! הנסיך הנורווגי הוא דיג'יי ומפיק מדהים, אחד מהטובים ביותר ששמענו, ואנחנו יודעים שהוא הולך להעיף את הבלוק באוויר, אז שלא יהיו אי הבנות: מדובר על חוויה שפשוט אין מצב להחמיץ!

פרינס מכיר את כל הסיפור הדרמטי של הימים האחרונים והוא גם שמע על מערכת הסאונד של הבלוק ועל המיקסר האנלוגי והוא אמר לנו הבוקר בשיחה טלפונית שהוא נרגש ומגיע דרוך לקראת הגיג המיוחד הזה. הוא כבר ארז את המזוודות עם הוינילים, הטיסה הוזמנה וביום שני בערב אתם יכולים לצפות לסט ארוך ומפותל של המוזיקה הכי מעיפה על הפלנטה!

יפתחו הרזידנטים שלנו: יוגו ואוריה (פרינס ביקש מאיתנו במפורש שלא יהיו תקליטנים שמנגנים אחריו כי הוא רוצה לנגן עד הבוקר בעצמו).

כל אלו שקנו כרטיסים מראש, יהנו כמובן מכניסה למסיבה ובנוסף דרינק ראשון חינם עלינו (בירה + צ'ייסר / לונג דרינק) כדי להיכנס לאווירה.

כמובן שכל מי שמעוניין בהחזר כספי, בין אם דרך מיסטרטיקט או בנקודות המכירה יוכל לעשות זאת ללא בעיה.

מיותר לציין שזה מאוד לא מומלץ
פרינס תומס מיילל בלילות , מיילל אליכם ...

http://www.youtube.com/watch?v=V1vvM3TV7YE

Visuals By : Lustwandeln - Augsburg // Germany

פתיחת דלתות : 00:00
עד 01:30 - כניסה בשישים ש"ח
שמונים ש"ח אחרי.

נתראה על הרחבה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.