ARIL BRIKHA & KINK // 15.11.12


Barzilay & The Block Present

>> LIVE ANALOG NIGHT >>
Aril Brikha (Transmat / Art Of Vengeance / Stockholm) LIVE
KiNK (Rush Hour / Liebe*detail / Sofia) LIVE
Deep'a & Biri (Barzilay Crew) + Yogo (The Block) + Yaron Cohen

Thursday 15.11.2012, 23:30

Tickets: Online Pre Sale - 60 Nis at  HYPERLINK "http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fbit.ly%2FRKAlEN&h=cAQH-UBix&s=1" \t "_blank" http://bit.ly/RKAlEN
80 Nis at the door

הברזילי והבלוק מציגים:

<< ערב לייב אנלוגי >>
אריל בריקה (טראנסמט / שטוקהולם)י
קינק (ראש האוור, לייבדיטייל / סופיה)י
ד'יפה ובירי (ברזילי קרו)
בלאונג': יוגו (הבלוק) + ירון כהן

חמישי 15.11.2012, בשעה 23:30 

כרטיסים: 60 שקל במכירה המוקדמת אונליין -  HYPERLINK "http://bit.ly/RKAlEN" \t "_blank" http://bit.ly/RKAlEN
80 שקל בכניסה

============================

ברזילי והבלוק נרגשים להציג ערב של מופעי אלקטרוניקה חיה עם שניים מאומני הלייב המדוברים והמבוקשים בעולם: אריל בריקה וקינק! 

בעולם שלאחר מהפכת הדיגיטציה נדמה שרבים מהאומנים האלקטרונים נכלאו אל תוך מסגרת צרה של סאונד המאפיינת את המגבלות של תוכנות ההפקה הפופולריות. 
אלו מהאומנים שמצליחים לשבור את תקרת הזכוכית הזאת, לרוב בעזרת ציוד אנלוגי והרבה תעוזה, מקבלים חיבוק כמעט מיידי מסצנת המועדונים הבינלאומית ובצדק. הם מחזירים את החום, הצבע והאורגניות לעולם שנשלט על ידי לופים ותבניות, משגרים לרחבה סאונד שעוטף אותך ומזכיר לך שוב מה גרם לך להתאהב במוזיקה הזו בתחילת הדרך. 

אחרי מחשבה מרובה החלטנו לקיים בבלוק ערב ששם במרכז את הסאונד האנלוגי, אלמנט האלתור וההופעה החיה - לשם כך גייסנו שני אמנים מהטופ העולמי - אריל בריקה, ענק הדיפ טכנו ואחד האייקונים של הסאונד הדטרויטי, שינגן לייב בביקור ראשון בישראל לצד קינק, כוכב עולה עם סאונד ייחודי, שאחראי לכמה מלהיטי האנדרגראונד הגדולים של השנים האחרות ושכבר הספיק להדהים אותנו עם היכולות שלו בביקור הקודם בברזילי.

בריקה, שנולד באירן והיגר לשוודיה בגיל צעיר, חשש במשך שנים רבות להגיע לתל אביב, ואנחנו נרגשים, לאחר משא ומתן ארוך ועקשני לארח אותו למופע ראשון בארץ. קינק מגיע אלינו בשיאו, אחרי שבשנה האחרונה ערך רמיקסים לאומנים מובילים וחרש את המועדונים הטובים בעולם, מברגהיין בברלין ועד סמארט באר בשיקגו .

יחממו הרזידנטים של ברזילי קרו, ד'יפה ובירי, שהחתימו לאחרונה קטע בלייבל טראנסמט של דריק מאי (!). רזידנט הבלוק יוגו יחד עם ירון כהן מופקדים על הלאונג' .

נתראה על הרחבה עם שולחן ענק עמוס בצעצועים אנלוגיים, שני אמני לייב מבריקים וסאונד מהחלומות!

ברזילי קרו והבלוק.

============================

// אריל בריקה, האיראני שמגיע לתל אביב למרות הכל //

בסוף שנות התשעים, כשהוא מנותק כמעט לחלוטין מתעשיית המוסיקה האלקטרונית, יוצר אריל בריקה את הקטע "groove la chord". חברים ממליצים לו לשלוח את הקטע לענק הטכנו מדטרויט דריק מאי. האחרון מחליט להחתים במיידית את הקטע ולהוציא אותו בתת לייבל של טראנסמט כבלון ניסוי בתוך זמן קצר הבלון מתפוצץ. הקטע קוצר הצלחה מטורפת ומשגר את בריקה להיכל התהילה של עולם הטכנו – "גרוב ל'צורד" מוכתר כקלאסיקה על זמנית ונחשב כקטע מכונן שסימן לתקליטני הטכנו מסביב לעולם שניתן להרעיד רחבות ריקודים גם בעזרת חומרים עמוקים ואורגניים. 

מאז מפתח בריקה בהדרגה את כישורי ההפקה והיכולות המלודיות המדהימות שלו ונחטף על ידי לייבלים מובילים כמו טרז'ור, קומפאקט, פוקר פלאט ואחרים. על שמו רשומות אינספור קלאסיקות מועדונים, ומופע הלייב שלו משובץ בכל המועדונים והפסטיבלים המובילים מזה שני עשורים.


// קינק, הבולגרי שמחובר חזק לציוד האנלוגי //

ובפינה השמאלית: קינק, האיש שאוהב לעשות את מה שהכי מדליק אותנו - למזג חדש עם ישן, להפגיש בין פסנתרים אנלוגים משיקגו למקצבים אירופאים חדשים, למזג בין האוס קלאסי שחור ואסיד מבעבע - וכל זה במופע לייב מהפנט.

קינק מגיע אלינו מבולגריה, שם העביר את נעוריו ברייבים של אסיד האוס וטכנו. בגיל 20 הוא קיבל את הסינטיסייזר הראשון שלו וכעבור שנה התחיל לשחרר תקליטים מדהימים ומרגשים. הוא מצליח למחזר באופן מבריק את הסאונד הקלאסי והחלוצי של מוזיקת ההאוס והטכנו בעיקר בזכות שימוש כבד בציוד אנלוגי חם. קטעים של הבחור מנוגנים על ידי כל השמות המובילים, ומופע הלייב שלו הפך בשנים האחרונות לאחד האקטים המדוברים והמבוקשים בסצנה העולמית.

======

מועדון הבלוק
סלמה 157, התחנה המרכזית, תל אביב
 HYPERLINK "http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.block-club.com%2F&h=uAQHARa-a&s=1" \t "_blank" http://www.block-club.com/
_______________________

* העישון מותר אך ורק בלאונג' העישון. עזרו לנו לשמור על אוויר נקי!
* כרטיסי חבר (להנחות קבועות, צ'ייסרים חינם ושאר הטבות) ניתן לרכוש בקופת המועדון ב-50 שקל.
* חניון חינם עם אבטחה של הבלוק נמצא בצמוד לתחנת הדלק. הכניסה אליו מרחוב השלכת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.