Derrick Carter & Daniel Bell // 29.11.12


Thursday 29.11.2012 at The Block
The Block, Pacotek&Flashmob proudly present:

>>Legends: Double Room>>
Main Floor:
Derrick Carter
(BHQ, Classic Rec / Chicago)
+ Yogo, Lev&Yotam Avni 
The Squat:
Daniel Bell
 (7th City, Accelerate / Detroit)
+ Anna

Doors open: 23:30 || Tickets: 70-100 nis
Online pre-sale: link to be published soon
-------------------------------
חמישי 29.11.2012 בבלוק
הבלוק, פאקוטק ופלאשמוב גאים לארח:
<< לג'נדס דאבל-רום >>
בלוק: דריק קארטר (קלאסיק / שיקאגו) + יוגו, לב ויותם אבני
סקוואט: דניאל בל (אקסלרייט / דטרויט)+ אנה

פתיחת דלתות: 23:30 | כרטיסים: 70-100 ש"ח
כרטיסים מוזלים אונליין כאן

ליין הלג'נדס גאה לארח בפעם הראשונה שתי אגדות חיות בשני חדרים:
בבלוק - הגאון משיקאגו, וירטואוז טכני שנחשב לאחד מהתקליטנים הטובים והמשפיעים ביותר בהיסטוריה,  המפיק, בעל הלייבל ותקליטן העל: דריק קארטר!
ובסקוואט  -שנפתח מחדש, לאחר התקנת רצפת עץ - מי שנחשב לסנדק המינימל-טכנו, השותף של ריצ'י הוטין להפקות הראשונות בלייבל פלאס 8, האגדה מדטרויט: דניאל בל!

חלוצים ופורצי דרך בכל תחום שהוא התחלקו מאז ומעולם לשני סוגים- אלו שקובעים טרנד ואלו שקובעים סטנדרט. דריק קרטר ודניאל בל, למקרה שתהיתם, שייכים לקבוצה השנייה. על פניו לא נראה שיש קשר מהותי בין השניים. האחד גיק קנדי לבנבן ומופנם, והשני שור אפרו-אמריקני ידוע לשמצה משיקאגו, אבל כל אחד בזירה המוזיקלית שלו, מי בג'אקינג ומי במיקרו האוס ובמינימל טכנו, נחשב ליוצר במעמד פולחני.

דריק קארטר, שיקאגו // ממציא צליל הבאמפי באמפ
מהרגע שהחל את צעדיו הראשונים בתיקלוט - באירועים משפחתיים בגיל תשע (!) - היה ברור לקרטר שזהו ייעודו בחיים. כמי שגדל והתחנך בשיקאגו של שנות השמונים, קרטר היה עד ממקור ראשון להתהוותה של תרבות הדאנס מפי גדוליהאומה פראנקי נאקלס, ליל' לואיס ורון הארדי. לצידם של ידידיו האהובים די.ג'יי סניק וקרטיס ג'ונס (קאז'מיר / גרין וולוט), היה קרטר ועודנו אחד הקולות הדומיננטיים ביותר בהתהוות מה שרבים מכנים צליל הדור השני של מפיקי ההאוס בשיקאגו.

בתיווכן של חברות תקליטים נחשבות דוגמת קג'ואל, וכמובן, קלאסיק, שהקים עם שותפו לוק סולומון, קרטר יצר לעצמו את אחד מצלילי הדאנס הייחודים ביותר בכל תולדות התעשייה. ה-Bumpty Bumpאיננו רק שם המתאר את סגנון יצירתו של קרטר באולפן, אלא גם ובעיקר את סגנון התיקלוט הקרקסי שלו. חמוש בטכניקת מיקסוס אשר לרוב שמורה רק לאלופי DMC, קרטר על העמדה הוא שד משחת. אפשר לשמוע אותו מניח ערוצי שירה של ביונסה על טראק סווינג ג'אז עליז, מנגן שיר של The Doors על מצע אסיד טכנו בועט, מלטף ומשקר, שורט וקורע את הלב.

לכבוד כניסתו להיכל התהילה של ההאוס עם כרך חגיגי משלו בסדרת אלבומי House Masters של דפקטד, ולאור העובדה שמדובר באחד התקליטנים הגדולים ביותר שידעה אומת הדאנס, הבלוק גאה ומתרגש לארח את דריק קרטר לסט מיוחד ללג'נדס.

דריק קרטר – הקטעים שאתם חייבים לשמוע:
המנון אלמותי


הרמיקס להרקולס אנד לאב אפאייר. אי אפשר שלא לזוז


שיתוף הפעולה עם החברים מאינרוויז'נסן: הנריק שוורץ, אמה ודיקסון. זה מה שקורה כשהקצב של שיקאגו ושל ברלין נפגשים במעלית


סולפול ג'אקינג

 הסט הגאוני של קארטר במיקסמאג, סט שגרם לעיתונות האנגלית להכתיר אותו כ"תקליטן הגדול ביותר מאז לארי לאבן" (כדאי להמשיך לשמוע את שאר החלקים ביוטיוב!)


ראיון נדיר של דריק קארטר ולוק סולומון, מייסדי הלייבל "קלאסיק"

 הראיון המוקלט החדש של קארטר ל"רזידנט אדוויזר" (עלה לפני כמה ימים!)
http://www.residentadvisor.net/podcast-episode.aspx?exchange=122


דניאל בל, דטרויט // בורא צליל המינימל טכנו והמיקרו-האוס
השם דניאל בל אולי לא שגור בפיו של כל בליין (לא כמו ריצ'י האוטין, נניח), אך למעשה מדובר בחלוץ בשיעור קומה שאינו נמוך מזה של פלסטיקמן, הן כמפיק והן כתקליטן. כמי שהיה שותף לריצ'י וג'ון אקווהויוה בפרוייקט Cybersonik, פרויקט שהפך את הלייבל "פלאס 8" לשגעתחובקת עולם, דניאל בל יכול לזקוף לזכותו, ובצדק, את בריאתו של צליל המינימל טכנו והמיקרו-האוס.

בתחילת שנות ה-90, עקב חילוקי דעות אומנותיים, נפרדת דרכו של בל מריצ'י וג'ון והוא פוצח בקריירת סולו תחת הכינוי DBX ואשר בדרך להקנות לו תהילת עולם. תחת שמו המקורי והכינוי החדש, בל מוציא לאור צרורות תקליטים בחברות אנינות טעם דוגמתPeacefrog  וכמובן תחת הלייבלים שהקים בעצמו - 7th Cityו-Accelerate (שם גילה בין השאר גם את ג'ון טחדה וקלוד יאנג).

דרך תקליטים משפיעים אלה תחת השמות המתבקשים Blip, ,Bleep  או להיט הרייבים הנצחי Losing Control, קנה לעצמו בל תהילת עולם והגיע למעמד פולחן בקרב שוחרי הטכנו האליטיסטי ברחבי העולם. ב-2008 דורג דניאל בל במקום הראשון במשאל עשרת מופעי הלייב הנחשבים של השנה, וכעת הוכתר גם אלבום המיקס המופתי שלו "The Button Down Mind" במקום ה-2(!) במצעד מאה אלבומי המיקס הטובים בעולם.

כתקליטן, בל מפורסם בסלקשן מוזיקלי קפדני ומעורר קנאה,כזה שמאתגר את השכל ואת הישבן גם יחד. דיפ האוס, דטרויט ביטדאון, מינימל טכנו ואלקטרוניקה נסיונית הם רק קמצוץ מהשפע המסחרר אשר מרכיב את עולם התוכן של בל כתקליטן, שפע שנזכה לשמוע בחלל הסקוואט בחמישי הקרוב.

דניאל בל – הקטעים שאתם חייבים לשמוע :

קלאסיקה על זמנית ואחד מהרגעים המכוננים בהיסטוריה של המוזיקה האלקטרונית

 בייסליין שיכול להרקיד סלעים
קלאסיקה על זמנית ואחד מהרגעים המכוננים בהיסטוריה של המוזיקה האלקטרונית

 והפעם, קטע מקורי מתוכנית הטלוויזיה המיתולוגית "דה סין" משנות ה-80 המאוחרות, המקבילה הדטרויטית ל"עוד להיט" - לא לפספס!!

 מינימליזם דטרויטי קלאסי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.