REDSHAPE & MARTYN // 31.01.13

Black Crow & The Block present

REDSHAPE
Delsin, Running Back

MARTYNWarp, 3024
Deep'a & Biri

Lounge :
 Draper & Keen (Random Circles)

Door opens: 23:30
Tickets: 60-80 Nis
Online Pre-Sale: http://bit.ly/Whh5BI


לא ברור אם זה הסט של הנוקשה של נינה קרביץ או הלילות הקרים שגורמים לנו לפזול שוב לעבר הסאונד המחוספס והטכנואידי. כידוע, על טכנו לא מתפשרים, ולכן להפקה הבאה של בלאק קרו והבלוק הזמנו שניים מהאמנים שמובילים את הקו הכי עדכני ומסקרן בסצנת הטכנו העולמית.

הראשון - רדשייפ - אחד ממופעי הלייב הטכנו המבוקשים בעולם. הסט הקודם שלו בארץ השאיר לסתות שמוטות על הרחבה במסיבה שדורגה על ידי רבים, כולל טיים אאוט תל אביב, כאחת ממסיבות השנה. עכשיו תעצמו עיניים, תיזכרו בסט הפסיכי הזה, ותדמיינו לכם איך זה ישמע בבלוק!

המפיק החריף הזה חוזר לתל אביב כחלק מסיבוב ההופעות להשקת האלבום החדש שלו, שזכה למחמאות כמעט בכל פורמט אפשרי. היינו שמחים לספר לכם עליו יותר, אבל אלו הפרטים שהצלחנו לדלות על העוף המוזר הזה: הבחור מוכן להופיע רק מאחורי מסכה אדומה, כשהדבר היחיד שניתן לראות דרכה זה את לובן העיניים ואת האישונים המרצדים שבוחנים את הקהל בזמן שהוא מכה בו במקצבים קשים. מאז 2006 הוא משחרר קטעים מבריקים בלייבלים נבחרים כמו מוזיק מאן, אר אנד אס וסטיירקס ליבס, ונחשב לאחר מאמני הדגל של לייבל העל דלסין.

מיד אחריו יעלה לעמדה מרטין - גאון ומפיק על, שזכה להכרה עולמית בתור המפיק הראשון בעולם שהצליח למזג בצורה מדהימה בין הסאונד הטכנואידי לסצנת הדאבסטפ, לייסד את תנועת הפוסט-דאבסטפ ולסחוף אחריו המוני מעריצים משני מחנות שנחשבו עד לפני כמה שנים כמנותקים. 

את הסאונד המבריק של מרטין אימצו ענקים מכל קצוות הסקאלה האלקטרונית - ממודסלקטור, סקובה, פלאייניג לוטוס, פיבר ריי ואפראט ועד לבן קלוק, אפדמין וטיגה. כולם זכו ממנו לטיפול יסודי לצד הפקות מקור. שני האלבומים שהוציא מיצבו אותו כאחד האמנים האלקטרונים הכי מסקרנים בעולם. במקביל, מרטין הוא גם די.ג'יי מבריק בעלת טכניקה מרשימה וסטים שלא מפחדים לשבור את הגבולות הברורים של הז'אנרים בהם הוא מתעסק.

אנחנו שמחים ונרגשים בטירוף להציג לכם ליינאפ שמגלם את הסאונד של העתיד - חום אנלוגי שמשתלב עם מתכתיות דיגיטלית וז'אנרים שמתמזגים בגאונות נונשלנטיות.

חימום מדויק יספקו דיפ'ה ובירי, ששחררו לאחרונה קטע בלייבל האגדי טראנסמט של דרייק מאי.

להשלמת הפאזל המוזיקלי שלנו, חבורת הרנדום סירקלז ישתלטו על חדר הלאונג' עם תערובת ז'אנרים מצלילים שבורים יותר ועד פור און דה פלור. החברה כבר מריצים ליין כבר יותר משנה והספיקו לשתף פעולה ולנגן ברדיו הקצה, 106 קול הקמפוס, תפוֹ"ד ודלי ואנחנו שמחים לארח את דור העתיד.

עוד בתפריט - תפאורה ספוקית במיוחד ושלל מיצגי וידיאו ארט מבית בלאק קרו. מומלץ להתארגן על כרטיסים מראש!

============================

עכשיו תקשיבו:

בוילר רום יודעים מה טוב להם ולכן הם הזמינו את רדשייפ לשידור הראשון שלהם אי פעם

וככה נראתה הפעם השנייה

מרטין בבוילר רום

מרטין בלייבל של הברגהיין

להיט היסטרי של מרטין אחרי טיפול של בן קלוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.