SHE.J // 12.1.13


Dana ve Anat & BPM present:

SHE.J - The Best Women DJs in Town!

עם פתיחת השנה האזרחית החדשה, אנחנו מציגות בפניכן בפעם האחת-עשרה: 
שתים-עשרה תקליטניות מובילות מתכנסות תחת קורת גג אחת למסיבה שחוגגת כוח וגרוב נשי על עמדת הדי ג'יי!

סימון דה-בובואר כתבה: "אישה לא נולדת אישה, אלא נעשית אישה". יש לנו את הכוח, כנשים, להיות מה שנרצה. לא להיכנע לתכתיבים, להלחם בתקרת הזכוכית, לפרוץ. 

גם היום בשנת 2013, כשיש יותר נשים בחיי הלילה ובסצנת המועדונים, עמדת התקלוט נתפסת לרוב כמקום גברי, ממנה שולטים במועדון שלם ומנהיגים קהל גדול. שי ג'יי נוצרה כדי לתת במה, לחשוף, לקדם ולשים תקליטניות במרכז, ולהראות מה קורה כאשר נשים מכתיבות את הטון. מדובר במסיבה עם ליין אפ עשיר ובועט, על טהרת האיכות המוזיקלית, ובאירוע שמותיר את חותמו שנה אחר שנה, כבר 11 שנים. תקליטניות צעירות ומוכשרות שהגיעו להישגים מרשימים בתקופת זמן קצרה, לצד תקליטניות ותיקות שפרצו את הדרך בתקופה בה להיות תקליטנית היה משהו באמת יוצא דופן, ומובילות אג'נדה מוזיקלית אשר מכתיבה את הקצב של העיר – אחת המסיבות שאסור לפספס.

והפעם, לא פחות משתים-עשרה (!) תקליטניות בשתי רחבות:

Electronic floor

Nil & Karin Romano
Sonia
Narkis Tepler
Tami Bibring 
Winnie Pootz
Diana Up

Alternative & pop floor

Michal Rosenthal
Reut Zohar
Michal Serr
Anat Gilad
Maya Jakobson
Shaked Dudovich

שבת 12.1
20:00
מועדון הבלוק - רחוב סלמה 157 תל אביב

צפו בפרומו

מחיר בקופות: 60 ש"ח
הירשמו כאן להנחה למסיבה:
http://bit.ly/W4BqJf


עד המסיבה ובנוסף לליין אפ המעולה שלה, במיוחד לכבוד האירוע, הכינו תקליטניות מצליחות נוספות סטים שלא נשמעו מעולם. הסטים הללו ישתתפו בתחרות שיג'יי 2013 בשיתוף מכללת בי.פי.אם, בה תוכלו להצביע בעבור הסט האהוב עליכן של התקליטנית שלא השאירה אתכן אדישות. מיותר לציין שמבין הבוחרים/ות יוגרלו פרסים שווים ביותר. פרטים נוספים בקרוב כאן באיוונט.

מכללת בי.פי.אם מעורבת מאוד בכל הקשור בנשים ומוזיקה, יחד עם דנה וענת הפקנו משאית גאווה ומסיבת גאווה מרכזית, את דיסק העשור של דנה וענת ועכשיו את שי ג'יי 2013. לא בכדי מייצאת בי.פי.אם בוגרות רבות כל שנה שהופכות לתקליטניות מובילות. גם השנה בי.פי.אם תהיה שם איתנו בכל מה שקשור בגאווה, נשים, ומוזיקה

העישון מותר רק בלאונג' | יש שמירת חפצים בכניסה

**

12 leading women DJs under one roof, in a party that celebrates women-power and groove on the DJ stand!

"One is not born, but rather becomes, a woman", Simone De-Beauvoir wrote. We do, as women, have the power to be what we choose. To break the glass ceiling, not to surrender to social constructions.
Even today, when there is a growing number of women in the club scene, the DJ stand is conceived as men's territory. After all, the person standing there controls the whole club and leads a large crowd. SHE.J is an event which exposes, promotes and puts women DJs in the center.
The lineup is rich and fascinating, young talented women, along with experienced DJs who lead Tel Aviv's musical agenda.

12 DJs, 2 dance floors:

Electronic floor

Nil & Karin Romano
Sonia
Narkis Tepler
Tami Bibring
Winnie Pootz
Diana Up

Alternative & pop floor

Michal Rosenthal
Reut Zohar
Michal Serr
Anat Gilad
Maya Jakobson
Shaked Dudovich

Sat 12.1
20:00
The Block club (Salame 157 Tel Aviv)

promo:

Entrance fee: 60 NIS
Click for discount:

Until the party, a row of successful women DJs, not only the ones who will spin at SHE.J, made fresh and hot sets that were never heard before for you to listen and rate. in SHE.J 2013 competition you can vote for your favorite one and win prizes. More details – soon

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.