tINI, SHLOMI ABER, PAT PAHONEY // 7.2.13

Barzilay & The Block present:
~~WINTER CAMP~~

<< Main Room
Shlomi Aber :: Be As On :: Tel Aviv
tINIi :: Desolat :: Germany
Deep'a & Biri

<< The Squat
Pat Mahoney :: LCD SoundSystem , DFA :: USA
Yogo + Zidan

<< Smoking Lounge
Hila Seroussi

Door opens: 23:30
Tickets: 60-90 Nis.
==================

מחנות הקיץ/חורף של הברזילי היו הפקות חד שנתיות, שבהן הרשינו לעצמנו להתפרע על מספר רחבות עם כמות לא הגיונית אבל מדויקת של די'.גייז ואמנים מבריקים. החדשות הטובות הן שמחנה החורף חוזר והפעם בשותפות עם הבלוק, מה שהולך לשדרג את החוויה על כל מרכיביה לגבהים חדשים. היכונו לשלוש רחבות בצבעים מוזיקליים שונים עם נבחרת חלומות של די.ג'ייז מהארץ ומחו"ל, שמתמחים בז'אנרים שהכי מרגשים אותנו – מטק-האוס וטכנו הדוק ברחבה הראשית ועד דיסקו, סול והאוס בסקוואט ובלאונג'.

תחזיקו חזק – הנה הליינאפ:

// בחדר הראשי // טק האוס וטכנו עם הייצוא הישראלי הלוהט שלומי אבר, שינגן סט בק טו בק עם ענקית הגרוב של אירופה ובת טיפוחיו של לוקו דייס – טיני! האבר וטיני מתמחים בריצות למרחקים ארוכים וסטים שנמדדים במספרים דו ספרתיים, נא להיערך בהתאם.
את התמונה ישלימו דיפ'ה ובירי, שמשחררים כמה ימים לפני המסיבה קטע שנבחר על ידי דרייק מאי לאוסף "We Love Detroit" בלייבל של מועדון ספייס איביזה האגדי.

// בסקוואט // דיסקו והאוס עם יוגו וזידן, שיארחו את פט מהוני, המתופף של להקת אל.סי.די סאונדסיסטם האגדית! מהוני הנחשב לאספן האוס ודיסקו כבד, ומאז פירוק הלהקה הוא מבלה את ימיו בפיתוח קריירת הרוק שלו ובטור עולמי משותף עם ג'יימס מרפי.

// בלאונג' // כישרון מקומי וסופר גרובי שבידיו הפקדנו את החלל לסט ארוך - הילה סרוסי.

======================

קצת על נבחרי מחנה החורף >>

// שלומי אבר // 
אבר פרץ יחד עם גיא גרבר בתקליט משותף בלייבל קוקון של סוון ואט. השניים הצליחו להחזיר צבע לסצנה האלקטרונית, ששקעה באותן שנים תחת מבול של לופים מינימליסטים, על ידי מלודיה מרהיבה והמון רגש. מאז אבר התפתח בכיוון עצמאי – הוא הקים את הלייבל "Be As One", ששיחרר פרויקטים משותפים עם ענקים כמו די.ג'יי סניק וקני לארקין, ונחשב לאחד הבולטים בגזרת הטק האוס, וגם רשם על שמו את כמה מהלהיטים המבריקים של השנים האחרונות. אבר נמצא בסיבוב הופעות אינסופי בין המועדונים הטובים בעולם, והלילה הזה הוא שלנו.

שלומי אבר בפרויקט משותף עם קני לארקין (!)

שלומי אבר עם ההאוס גנגסטר די.ג'יי סניק

שלומי אבר בפודקסט בלייבל של לוציאנו - קדנזה :

++

// טיני //

הסיפור של טיני מתחיל באמצע שנות האלפיים, כשמפיק העל לוקו דייס נתקלט באחד מסיבובי התיקלוט שלו בפצצת האנרגיה המתולתלת טיני, ומגייס אותה מיידית ללייבל שלו, דיסולט. טיני סיפקה במיידית את הסחורה עם כמה מהתקליטים הבולטים של הלייבל וזינקה למעמד של אחת האמניות האלקטרוניות המובילות באירופה עם רזידנסי במסיבות הסירקולוקו ומסיבות דיסולט מסביב לגלובוס.

דמו סט של טיני עם מעל ל-35.000 האזנות

פודקאסט של טיני לרזידנט אדווייזור

++

// פט מהוני //

מהוני, המתופף של אל.סי.די סאונדסיסטם, הוא מרכיב קריטי של אחת מלהקות האינדי המצליחות בכל הזמנים, להקה שחיבקה בו זמנית את אנשי האינדי–רוק יחד עם ילדי המועדונים ועיצבה סאונד של דור שלם. מאז פירוק הלהקה בשנה שעברה, מהוני וג'יימס מרפי (הבעלים של הלייבל הלוהט די.אף.איי) מתקלטים יחד במועדונים הטובים בעולם. השניים גם הוציאו בעבר אלבום מיקס משותף בסדרת הפאבריק היוקרתית. מהוני ידוע כדי.ג'יי אקלקטי ומבריק, המתמחה בסטים של רוק אלקטרוני ודיסקו.

פט מהוני לייב על במת הלייבל די.אף איי בפיוצ'ר מיוזיק פסטיבל

פט מהוני וג'יימס מרפי מתארחים אצל טים סוויני לבק טו בק


נתראה על הרחבות :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.