JOHN TALABOT & ROMAN FLUGEL \\ 20.6.13

ימים עמוסים ומשמחים עוברים על הבלוק, והפעם יש לנו את העונג להגיש לכם מסיבה של שניים שהביקור הקודם של כל אחד מהם במועדון הותיר כזה רושם עצום שלא יכולנו לעמוד בפיתוי ולתפור עם שניהם יחד מסיבת חלומות.

The Block Proudly Present::

JOHN TALABOT :: Permanent Vacation
ROMAN FLUGEL :: Dial, Running Back, Cocoon

Local support by
AVIHAY PARTOK
YOGO

Thursday 20.6.13 at The Block | Doors Open: 23:30
TICKETS: 70-100 Nis
Link for Online PreSale will be published shortly

=====================================

// ג'ון טלבוט //

ג'ון טלבוט ביקר בבלוק לא הרבה אחרי שאלבום הבכורה היפייפה שלו "fIN" יצא והנסיק את הקריירה שלו. הוא ניגן סט בלתי נשכח, משלב חומרים חדשים עם אולדסקול באופן הדוק ובעיקר שומר על אווירה חלומית שנגעה באופן אישי בכל מי שהיה ברחבה. מאז המסיבה הזו טלבוט הספיק להפוך לאחד השמות המבוקשים והחמים בתעשייה, ואלינו הוא מגיע בין גיגים בעשרות פסטיבלים שהוא מנגן בהם הקיץ, כולל הפרימוורה האחרון, שם נתן סט שלא מפסיקים לדבר עליו.

כמו שאתם יכולים לדמיין, מאז הסט הקודם שלו אצלנו ומאז שגם מגזין NME, גם רזידנט אדווייזור וגם פיצ'פורק הגדירו בתור פריצת הדרך הכי מבטיחה, טלבוט היה מ-א-ו-ד עסוק, ואם ככה הוא נשמע לפני שנה וקצת, אנחנו מאוד סקרנים לשמוע אותו שוב אחרי כל הניסיון שהוא צבר בשנה שכנראה הייתה השנה העמוסה והמרגשת בחייו.

<< מוזיקה >>

הקלטה של סט היסטרי שלו מלפני שלושה חודשים מפסטיבל 10 Days Off

DFA חושפים את טלבוט לעולם ברמיקס מ-ד-ה-י-ם ל- Shit Robot

הרליס הראשון של טלבוט בלייבל שלו עצמו. השמש מוסרת תודה

הרמיקס המדובר ל- XX

הסט שהקליט למגזין XLR8R 

* * * * * * * * *

// רומן פלוגל //

כשאנחנו מתחילים לדבר על רומן פלוגל קודם כל מעקצץ לנו קצת באצבעות ועולה לנו חיוך ענק על הפנים. בפעם הקודמת שפלוגל ניגן בבלוק, אף אחד לא ציפה שכשהוא יעלה לעמדה בשלוש וחצי בבוקר אנחנו ניכנס למסע שהמון (אתם לא מבינים כמה) אנשים יגדירו בתור הסט הכי טוב שהם שמעו במועדון.

בניגוד לטלבוט, פלוגל נמצא בתעשייה כבר הרבה מאוד זמן. את הריליס הראשון שלו הוא הוציא כבר בתחילת שנות ה-90, הוא היה מכוכביה הראשיים של סצנת פרנקפורט המדוברת של הניינטיז כאשר יחד עם ריקרדו וילבולוס, אטה, לוסול ואמנים נוספים הקים את הלייבל העל פלייהאוס שהטביע את חותם המינימל האוס שכבש את גרמניה ואז את שאר העולם. פלוגל גם היה אחד מכוכבי הטכנו של סוון וואת', שחרר רליסים בקוקון תחת כמה וכמה פסבדונים ונחשב לאחד מדי.ג'ייז הטכנו המבוקשים של התקופה. בתחילת שנות האלפיים, ההרכב שלו ושל יורן ווטקה - Alter Ego, לקח חלק בעיצוב האלקטרו קלאש, כשהוציאו שורה ארוכה של להיטים קרוס-ז'אנרים שכיכבו בכל רחבה אלקטרונית ובראשם אחד מלהיטי הדאנס הגדולים של כל הזמנים – "Rocker".

כל זה באמת על קצה המזלג. פלוגל עבד תחת עשרות שמות, הוציא מספר תלת ספרתי של הפקות, עשה רמיקסים למוזיקאים כמו פריימל סקרים, קיילי מינו, היומן ליג, פט שופ בויז ועוד רבים אחרים וניגן בכל נקודה על הפלנטה. אבל השנים האחרונות שלו בתעשייה, לא רק שהן האהובות עלינו ביותר מכל המסע המוזיקלי הארוך שלו, הן האהובות ביותר גם עליו.

ב- 2010 פלוגל הגיע לנקודת מפנה - החליט שנמאס לו מכל הפסייבדונים והכינויים, והתחיל לשחרר רליסים רק תחת שמו האמיתי. ההחלטה הזו הובילה לשני אי.פיים יפייפים בלייבל הדיפ-האוס הנחשב דיאל: 
הראשון "How to spread lies" והשני- "Brazil", קיבלו כמויות אדירות של שבחים בעיתונות ועל הרחבות, ופתחו את הפרק הנוכחי במסע החדש של רומן פלוגל.

<< מוזיקה >>

How to spread Lies, הריליס המהפנט שיצא ב- Dial Records 

הריליס האחרון והטרי של פלוגל. יצא לפני שבועיים וכבר מפרק מאות רחבות

הבוילר רום המשוגע של פלוגל 

וגם טעימה מהעבר הרחוק, רומן פלוגל תחת השם Acid Jesus, בדיוק לפני 20 שנה - 

************

אין לנו צל של ספק שהמסיבה הזו הולכת להיות סוחפת ומיוחדת מהצליל הראשון ועד האחרון, ואנחנו ממליצים בחום גם להתארגן על כרטיסים מראש וגם לבוא מוקדם :)

======================================

מועדון הבלוק
סלמה 157, התחנה המרכזית, תל אביב

הבלוק בפייסבוק https://www.facebook.com/blockclubtlv
הבלוק בטוויטר https://twitter.com/TheBlockTLV
הבלוק באינסטגרם @theblocktlv

שימו לב:
* העישון מותר בלאונג' בלבד. עזרו לנו לשמור על אוויר נקי.
* הצילום עם פלאש אסור ברחבי המועדון.
* כרטיסי חבר (להנחות, צ'ייסרים חינם ועוד) ניתן לרכוש בקופת המועדון ב-50 שקל. 
* חניון חינם עם אבטחה של הבלוק נמצא בצמוד לתחנת הדלק. הכניסה אליו מרחוב השלכת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.