JUS ED & DYED SOUNDOROM // 8.8.13

חתולי העולם התאחדו! 
ביום חמישי, ה-8 באוגוסט, אנחנו שמחים להזמין אתכם למפגש פסגה בין שני חתולי ענק הידועים בזכות כישוריהם המופלאים על הפטיפונים. תסתכלו על הציור המופיע בפוסטר כדי לבחון את יחסי הכוחות. מצד אחד של הזירה, עומד אחד מהדי.ג'ייז האהובים בתל אביב, חתול רחוב וותיק וערמומי מארה"ב, שינגן בפעם הראשונה בבלוק. מהצד השני, מחכה לו חתלתול צרפתי צעיר עם אינסטינקטים של פנתר, שמאז ביקורו הראשון במועדון אנחנו סופרים את הימים לחזרתו. המפגש המחשמל בין שני הטורפים הליליים האלה יכול להיגמר רק בצורה אחת - ניצוצות.


:The Block present
Jus Ed
(Underground Quality, US)

Dyed Soundorom
(Apollonia, Freak n' Chic, France)

Local support by Idit Frenkel & Niv Hadas :: Tapud / Later

At the Lounge: Punch Music – Muzarco, Amotz Tokatly & Tami Bibring

Tickets: 60-80 Nis
For Club Members: 60 Nis + free chaser
Link for the Online PreSale: http://bit.ly/13rU6G1

================================

ג'אס אד, אחד מגיבורי האנדרגראונד של השנים האחרונות, שמאז ביקורו הראשון ב- 2011 הספיק לחזור שלוש פעמים נוספות לארץ ולצבור כאן קהל מעריץ ואוהב, מגיע אלינו בנקודת הרתיחה של הקריירה שלו.

את הסופ"ש האחרון הוא העביר בפנורמה בר בברלין, במסיבת הפתיחה לרזידנסי החדש שלו שם ולמחרת במועדון הפאבריק הלונדוני, ביחד עם אשתו, התקליטנית ג'ניפה מאיינג'ה, להשקת הלייבל החדש המשותף שלהם "אי.די.ג'י".

אד הוא אחד מהדיג'ייז והמפיקים האמריקאים הנדירים שגדלו על שורשי הדיפ האוס והאסיד הקלאסי משיקגו וניו יורק, אבל מצליחים לשלב את המסורת הזו עם האסטתיקה האירופאית העכשווית. ההפקות שלו פשוטות ומינימליסטיות להפליא, לופ תופים צ'אנקי וחם, מעליו כמה סמפולים מתוזמנים היטב ועוצמה נדירה של מתח, אבל יש בהן קסם ונשמה שרק אמן עם נסיון וכישרון גדולים יכול להביא לשולחן. ככה גם נשמעים הסטים שלו, עמוקים ומהפנטים, לעולם לא מתרברבים, אבל כובשים אותך בהדרגה בדיוק ובעוצמה המצטברת שלהם.

ג'אס אד יעלה לסיבוב הראשון של הלילה, כשהוא רואה לנגד עיניו משימה אחת ויחידה: לפתות את הרחבה של הבלוק לתוך עולם מרגש וחם בסאונד חללי, שלא יותיר מקום לספק מי בעל הבית בתחנה המרכזית.

אבל בסיבוב השני מחכה לו הטוען לכתר, די.ג'יי העל הצרפתי, דיאד סאונדורום שגם לו יש משימה ברורה: להבעיר את הרחבה של הבלוק בלי לקחת שבויים. דיאד, שמפיק ומתקלט מוזיקה פסיכדלית, סקסית, עמוקה ומעל לכל - גרובית בטירוף, ניגן בבלוק בפעם הראשונה בדצמבר 2012 וכבר באמצע הסט שלו, היה לנו ברור שזו תחילתה של ידידות מופלאה כי על דיג'יי כזה לא מוותרים בקלות.

גם דיאד מגיע אלינו אחרי שנה עמוסה במיוחד. לאחר שביסס כבר את מעמדו כדי.ג'יי על עם שורה של להיטי רחבות ענקיים, רזידנסי בסירקו לוקו בדי.סי10 באיביזה והתברגות במקום מכובד ברשימת הדי.ג'ייז הטובים בעולם של הרזידנט אדוויזר שלוש שנים ברציפות, את השנה האחרונה הקדיש דיאד בעיקר ל"אפולוניה" - ההרכב החדש והמדובר שהקים עם שני חבריו הוותיקים מסצינת האנדרגראונד של פאריז, דן גנסיה ושונקי. ההרכב מתפקד גם כלייבל, שמוציא בעיקר חומרים מקוריים, וגם כקבוצת תקלוט - ביוני ביוני האחרון הוציאו את הסט ה-70 במספר בסדרה היוקרתית של מועדון הפאבריק, ובשנה האחרונה הם ניגנו בכל פסטיבל חשוב ברחבי הגלובוס ביחד עם הרכבי על אחרים כמו וויז'נקוואסט, אינרוויז'נס ועוד.

שניהם מגיעים לדרום העיר בכושר שיא, לשניהם יש לב ונשמה אבל גם ציפורניים לשלוף כשצריך וכמובן, שניהם מגיעים חמושים בתיקי תקליטים עמוסים בנשקים סודיים ומסוכנים ביותר לשלום הציבור. ראו הוזהרתם!

את המסיבה יפתחו עידית פרנקל וניב הדס, האנשים שעומדים מאחורי הבלוג המשובח תפו"ד וליין מסיבות האנדרגראונד בדלי, "לייטר". תפו"ד, יחד עם הליין "יוד" של אביחי פרטוק ויותם אבני, היו הראשונים להביא לכאן את ג'אס אד ב-2011, לרייב מחתרתי מאחורי בלומפילד, בו הוא ניגן סט בלתי נשכח של שמונה וחצי (!) שעות, והמסיבה הסתיימה בעשר בבוקר עם לא פחות מקשת כפולה בחוץ. אנחנו מאמינים שאיחוד המשפחות הזה יוליד גם הפעם סיפורים לספר לנכדים.

בלאונג' אנחנו שמחים לארח בפעם הראשונה את צוות פאנץ' מיוזיק, שיחגוג יומולדת לאמוץ טוקטלי. יפתחו מוזרקו ואחר כך תמי ביברינג ואמוץ בק טו בק.

==================================

<<<<<< מוזיקה >>>>>

מסיבות

Jus Ed
מרקיד את ה"סאנדיי בסט"

מתקלט עם נינה קרביץ

הצצה לביקור הראשון של אד בארץ במסיבה שכבר הפכה למיתולוגית

Dyed Soundorom

ככה זה נראה ונשמע כשדיאד ניגן בבלוק בדצמבר של השנה שעברה. מספיק לשמוע את הצעקות של הקהל כדי להבין שמדובר פה בסיפור אהבה

דיאד הופך את הדי.סי10, מועדון שהפך עבורו לבית שני

אפולוניה מציגים לכם את עצמם עם סרטון משעשע במיאמי

-----------------------------------
הפקות מקוריות ורמיקסים

Jus Ed

רוצים לצלול פנימה לסאונד של ג'אס אד? המים עמוקים!

CT beat down

Unbelievabely Beautiful 

Dyed Soundorom:
טעימה מהגרוב הממכר של דיאד

על הלייבל של אפולוניה

הרמיקס שלו למאיה ג'יין קולס

דיאד בשיתוף פעולה חדש עם לא פחות מאשר גרין וולוט, א.ק.א קאז'מיר

--------------------------------------
סטים

Dyed Soundorom

דיאד בסט למיקסמאג דיג'יי לאב

לאחר שתסיימו לרקוד בסלון את כל הסט הזה, לייב מבריקסטון, אתם מוזמנים לחפש סטים נוספים שלו ברשת. הנאה מובטחת.

Jus Ed

סט של ג'אס אד, לייב בפאריס

ג'אס אד בבוילר רום

=================================

מועדון הבלוק
סלמה 157, התחנה המרכזית, תל אביב

הבלוק בפייסבוק https://www.facebook.com/blockclubtlv
הבלוק בטוויטר https://twitter.com/TheBlockTLV
הבלוק באינסטגרם theblocktlv

שימו לב:
* העישון מותר בלאונג' בלבד. עזרו לנו לשמור על אוויר נקי.
* הצילום עם פלאש אסור ברחבי המועדון.
* כרטיסי חבר (להנחות, צ'ייסרים חינם ועוד) ניתן לרכוש בקופת המועדון ב-50 שקל. 
* חניון חינם עם אבטחה של הבלוק נמצא בצמוד לתחנת הדלק. הכניסה אליו מרחוב השלכת.

The Block
Salame 157, Tel Aviv-Jaffa, Israel
View Map · Get Directions

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.