PURIM WONDERLAND ft. BICEP, METRO AREA, MANO LE TOUGH 13.3.14


"...אוי ואבוי, אוי ואבוי! אני מאחר!, אמר לעצמו הארנב הלבן בעל העיניים הוורודות בשעה שהתרוצץ חסר מנוחה בין השיחים. אליס לא חשבה שיש בכך משהו יוצא דופן במיוחד, אבל כאשר שלף שעון מכיס החליפה שלבש, התבונן בו בדאגה ואחר כך המשיך לרוץ בשדה הרחב, זינקה על רגליה, כי עלה בדעתה שמעולם לא ראתה ארנב עם כיס של חליפה או עם שעון שאפשר לשלוף מכיס כזה. בוערת מסקרנות רצה על פני השדה בעקבותיו, ולמרבה המזל, עוד הספיקה לראות אותו חומק למטה לתוך מאורת ארנב גדולה שמתחת לשיחים.

עוד רגע ואליס ירדה אחריו, מבלי ששאלה את עצמה אפילו פעם אחת, איך תצא משם בחזרה..."

ביום חמישי ה-13.3, בשעה עשר וחצי בדיוק, יפתחו שערי מועדון הבלוק ומסדרון הכניסה לרחבה יהפוך למאורת הארנב המובילה לעולם המכושף של ארץ הפלאות, בו זחלים מעשנים, חתולים מחייכים וקלפים נלחמים עבור מלכת הלבבות. על החגיגה ינצחו חמישה אורחים בינלאומיים שינחתו הישר מניו יורק, לונדון וברלין, כדי להשתתף במסיבת תה מטורפת שתימשך לאורך כל הלילה, עד שהשמש תעלה מעל לתחנה המרכזית.

אזני המן, מבצעים משוגעים על הבר, תפאורה חסרת תקדים, הופעות אמני במה ועוד הרבה הפתעות מרגשות במסיבה שתסכם את השנה הגדולה ביותר בתולדות המועדון. הכינו את התחפושות ואת נעלי הריקוד, הספירה לאחור לקראת מסיבת הפורים של הבלוק מתחילה !

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ P Ů Ŗ Ï M - Ŵ Ö Ņ Đ Ë Ŗ Ļ Ä Ņ Đ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
------------------- Main Floor: Feel My Bicep Night feat -------------------
B I C E P - Belfast / London :: M E T R O - A R E A (Live) - Brooklyn
------------------------ The Squat: Mad Hatter Floor ---------------------
---- M A N O - L E - T O U G H - Internasjonal, Miaru Musik, Berlin ----
---- Local support by: Yogo :: Partok :: Benji :: Anna :: Adi Shabat ----


שימו לב - כרטיסים במכירה מוקדמת, ללא דמי טיפול: http://bit.ly/1obweBN

מכירה מוקדמת לכרטיסי חבר: http://bit.ly/1pEvkkK

כרטיסים ניתן להשיג גם במקומות הבאים בתל אביב
Tickets are also available at the following locations in TLV

Hummus Abu Dabbi - 81 King George st || חומוס אבו דאבי - קינג ג'ורג' 81
Mersand Caffe - 70 Ben Yehuda st || קפה מרסנד - בן יהודה 70
The Bun - 18 Hilel HaZaken st || דה באן - הלל הזקן 1
Café Kaymak – Levinski 49 || קפה קאימק – לוינסקי 49
Wok – Allenbi 37 || ווק – אלנבי 37
------------------------------------

"...מאורת הארנב המשיכה ישר כעין מנהרה במשך כברת דרך, ואז צנחה בפתאומיות כלפי מטה; כל כך בפתאומיות, עד שלא נותר לאליס אפילו רגע אחד לחשוב על עצירה, לפני שמצאה את עצמה נופלת למטה במורד באר עמוקה מאוד..."

את מסיבת התה המטורפת ברחבה הראשית, יפתח רזידנט הבלוק, יוגו, עם סט חימום לקראת אחת מההופעות המרגשות ביותר שהיה לנו את הכבוד לארח במועדון. אחרי עשר שנים שלא הופיעו ביחד, לראשונה בישראל ובמסגרת רשימה מצומצמת ביותר של הופעות שהם מקיימים ברחבי העולם, קבלו את הקאמבק המרגש של הרכב העל הניו-יורקי Metro Area, בלייב אנלוגי מלא.

ההרכב Metro Area, פרי רוחם של המפיקים האמריקאים Morgan Geist ו-Darshan Jesrani, פרץ לראשונה לתודעת הסצינה בשנת 1999, לאחר יותר משנה של מפגשים ליליים בניו-ג'רסי ובמנהטן, בהם רקחו שני המפיקים הוותיקים תמהיל מהפכני המשלב את סאונד הטכנו העתידני של דטרויט, עם ההאוס האבסטרקטי של שיקאגו, החום של ניו יורק וצלילי האנדרגראונד דיסקו של הלופט והגאראז'. התוצאה היתה שפה אסתטית חדשה, עתידנית ונוסטלגית בעת ובעונה אחת, שסללה את הדרך למפיקים כמו טוד טרייה, לינדסטרום, טנסנייק, טלבוט ועוד, ולקחה חלק דומיננטי בעיצוב סאונד ההאוס והדיסקו המודרניים.

אחרי סדרה של ריליסים פורצי דרך, שהפכו להיות לשיחת התעשייה, והולידו וויכוחים לוהטים לגבי תאריך הייצור של התקליטים, שחרר ההרכב את ה-EP הקלסי Metro Area 4, עם הטראק Miura, שתפס את דמיונם של חתך רחב של תקליטנים, קלאברים, ומאזינים כמעט מכל ז'אנר, ושנבחר בתחילת 2010, כ-"קטע הטוב ביותר שנוצר בשנות ה-2000" במסגרת מצעד 100 הקטעים הטובים של העשור של הרזידנט אדוויזר. Miura עדיין מנוגן באדיקות על ידי מספר רב של תקליטנים ונחשב לאחת מהקלאסיקות המודרניות של המוזיקה האלקטרונית.

שנה אחר כך בדיוק, התפרסם סוף סוף האלבום הראשון, ובינתיים גם האחרון, של ההרכב. האלבום שיצא בלייבל של גייסט, Environ, זכה לשבחים מקצה לקצה של תעשיית המוזיקה, עם ביקורות מהללות ב-New York Times, בבלוגים ברחבי הרשת, במגזין המוזיקה הבריטי The Wire, ואפילו ב-Rolling Stone האמריקאי, שבחרו בו לרשימת "50 האלבומים הטובים של השנה", רשימה הנשלטת לרוב על ידי מוזיקת רוק וראפ, ונדיר שאלבום אלקטרוני נכנס אליה. בנוסף, זכה האלבום בתואר "Dance Album of the Year" של ה-BBC/Radio 1 הבריטי, ובפרס ה-"Best New Artist" בתחרות ה-"American Dance Awards".

ואז, בשיא ההצלחה, וללא כל הסבר, בחרו השניים להיפרד ולצאת לקריירות סולו נפרדות. ב-2008 הם הקליטו סט מיוחד לפאבריק שהתברר כסט המשותף האחרון שלהם, למרות שכבר ארבע שנים לפני כן, הפסיקו להופיע לייב בתור Metro Area.

נדמה שהשנים שחלפו מאז שנפרדו, רק הוסיפו להילת המסתורין והסקרנות מסביב לצמד האמריקאי. המוזיקה שלהם הוכיחה את עצמה כרלוונטית היום בדיוק כמו ברגע שנוצרה, כשהיא מתקיימת על מישור על-זמני, איפשהו בין שנות ה-70 של המאה שעברה לבין העתיד הלא נודע של המאה ה-22, והלייב שלהם ממשיך להיות אחד מהמדוברים ונחשקים ביותר במועדונים ובפסטיבלים ברחבי העולם, גם עשר שנים אחרי ההופעה האחרונה שלהם ביחד. לפני כשנה, אחרי עשור של סירובים, החליטו השניים לחזור ולהופיע למספר גיגים נבחרים, עם לייב אנלוגי חדש, בו הם מבצעים עיבודים של הקלאסיקות מתקליטיהם הראשונים, בשילוב עם חומרים חדשים ומסקרנים שלא התפרסמו מעולם.

לינקים:
הקטע Atmosphrique מתוך הסינגל הראשון של Metro Area. חמוש בבייסליין זוויתי, הנתמך מלמטה על ידי קצב 4/4 של דיסקו מלוכלך, וה-Claps הבולטים ביותר בצד הזה של 1977.

הקטע Miura נבחר על ידי הרזידנט אדוויזר לקטע הטוב ביותר בנוצר בשנות ה-2000, לפני Rej של Ame ו-The man with the red face של לורן גרנייה.

פשוט יפהפה

מוזיקה אלקטרונית על זמנית

עוד רצועה גאונית שמשלבת השפעות של דטרויט, שיקאגו וניו יורק

אחד ממופעי הלייב האחרונים של מטרו ארייה משנת 2003:

אחרי ההופעה, יעלו לנגן הצמד הלוהט של הסצינה בשנתיים האחרונות:

Bicep

מי היה מאמין שלפתוח בלוג יכול להוביל אותך לרזידנסי במועדון ה-Space באיביזה? בטוח שלא אנדי פרגוסון ומאט מקברייאר, חברי ילדות מבלפסט, צפון אירלנד, שהקימו אתר בשביל הכיף בשנת 2008.

Bicep, הצמד הלוהט של השעה, בכלל לא חיפשו את התהילה, אבל אנדי ומאט כנראה פשוט קורצו מהחומר ממנו עשויים כוכבים. כבר כנערים החלו לתקלט ביחד וזייפו תעודות זהות כדי להיכנס למועדון הטכנו המקומי. כשהתבגרו, אנדי עבר ללונדון לעבוד בסוכנות קריאטיב ומאט נסע לדובאי לעבוד כמעצב גרפי, וכדי לשמור על קשר מוזיקלי, הקימו את הבלוג www.feelmybicep.com, מקום בו יכלו לחלוק את האובססיה המשותפת שלהם לקטעי רחבה נפלאים ומוזרים.

לא עבר זמן רב עד שהטעם המשובח של השניים קנה להם קהל והבלוג הפך להיות תחנת עצירה ראשונה לכל מי שמחפש מוזיקת קאטינג אדג' נדירה.

ב-2010 הוציאו את שני הריליסים הראשונים שלהם על וינל ותוך חמישה חודשים הכל נהיה מטורף. זה התחיל עם הטראק Stripper, שהודפס רק ב-500 עותקים, שנמכרו כולם תוך שבוע, והמשיך עם הלייבל החדש שהקימו ועם הריליס Visions of love, עוד טראק שיצא על ויניל בלבד, ושבעט את הצמד לתודעה בינלאומית רחבה. את Visions of love, שנשמע כמו קלאסיקה מרגשת משנת 1992 וממכר עוד לפני שהוא נגמר, כולם כולל כ-ו-ל-ם ניגנו, ובסוף 2012 קיבלה הפריצה המסחררת הזו הכרה רשמית, כשנבחרו לראשונה בצמרת רשימת הדי.ג'ייז הטובים בעולם של הרזידנט אדוויזר וזכו בתואר "Best Breakthrough DJs of the year" של מגזין DJ MAG.

"במקום ז'אנר מסויים, יש לנו סוג של וויב," מסביר מאט. מרכיבי המפתח כוללים דיסקו סליזי, ניו יורק גאראז' מטלטל, האוס קשוח ונגיעה של טכנו. "רוב הפרומוטרים סומכים עלינו שאנחנו יכולים להתאים את עצמנו," אומר אנדי. "אתה תמיד צריך צמד תקליטנים שאתה יכול לדחוף לכל מקום." התוצאה הסופית תמיד תהיה מסיבה משוגעת.

ההצלחה של הצמד הפכה אותם לעצמאיים, גם ברמה הכלכלית וגם ברמה היצירתית. "עושים לנו בוקינג בכל סוף שבוע כרגע," אומר מאט. אחרי שהם משלמים את שכר הדירה, הם משתמשים בכסף שהרוויחו כדי לקנות עוד תקליטים, מה שמוביל לעוד גיגים. "זה סגנון החיים המושלם," הם מספרים. "ובנוסף, אנחנו מנגנים רק על וינל, אנחנו רואים בכך השקעה לטווח ארוך."

לבלוק הם יגיעו חמישה ימים אחרי שיארחו בלונדון את מסיבת ההשקה של האלבום החדש של טוד טרייה, ואחרי שנה עמוסה במיוחד שכללה תקלוטים במועדונים ובפסטיבלים החמים בפלנטה, רזידנסי קיצי ב-Space באיביזה וב-Warehouse Project במנצ'סטר, שיתוף פעולה מדובר עם Simian Mobile Disco, ומיקסים שזכו לשבחים ודורגו במקומות הראשונים בכל האתרים החשובים.

סטריפר. 500 עותקים שהרקיעו למחירי עתק. תעשו פליי כדי להבין למה

Visions of Love. קלאסיקה מודרנית או הומאז' לקלאסיקות מהניינטיז? מה שבטוח, כבר שנתיים שהקטע הזה מעיף רחבות בכל העולם

Feel My Bicep 02 - איטלו-ברייקס-האוס יפייפה.

הלהיט המשותף עם Simian Mobile Disco

בבוילר רום

מעיפים את פסטיבל Parklife

סט שהקליטו למלבורן דיפקאסט

ועוד אחד טרי טרי ומעולה מעולה מלפני שלושה חודשים

Mano Le Tough

בזמן שכל אלו ועוד יתרחשו ברחבה הראשית, על הסקוואט ישתלט הכובען המשוגע יליד אירלנד, הגולה בברלין, שיכשף את הרחבה האינטימית של המועדון בעזרת שיקויי הקסם האלקטרוניים שלו.

תוך פחות מארבע שנים, הפך נייאל מאניון, א.ק.א Mano Le Tough, מדי ג'יי ומפיק אלמוני למטאור של הסצינה הבינלאומית. זה התחיל ב-2009 עם ה-EP הראשון שיצא בלייבל של פרינס תומאס, והמשיך עם מטר כבד של קטעים ורמיקסים מעיפי רחבות ששילבו האוס אלקטרוני עוצמתי, עם נגיעות של דיסקו מלודי ופסיכדלי. ב-2013 הוא הוציא את אלבום הבכורה שלו "Changing Days” בלייבל המשובח Permanent Vacation והוכיח שבדומה לחברו ללייבל ג'ון טלבוט – גם לו יש את היכולת הנדירה להרקיד ולרגש באותה נשימה.

השנה האחרונה היתה השנה של מאנו, שקפץ לא פחות מ-34 מקומות ברשימת 100 הדי.גייז הטובים בעולם של הרזידנט אדוויזר, וזינק הישר ל-20 הגדולים של 2013, זכה בכינוי "העתיד של מוזיקת ההאוס", וקיבל תמיכה רחבה מהשמות החזקים בתעשייה, ביניהם חבורת אינרוויז'נס בראשות דיקסון ואם, שאמרו שבזכותו הם לא חוששים לעתידה של מוזיקה ההאוס.

הסט שלו מהביקור הראשון בבלוק, לפני חצי שנה בדיוק, עדיין זכור לנו בתור אחד מהסטים הטריפיים והמשוגעים ביותר ששמענו, והפעם, הוא יקבל את הרחבה האינטימית של הסקוואט כדי לנגן סט ארוך ופסיכדלי עד הבוקר.

לעוף איתו

הבס האלסטי של מאנו עובד שעות נוספות. זה פשוט מדהים

אחד מהקטעים החזקים מהאלבום החדש של מאנו לה טאף, ברמיקס מעיף של חברים אחרים שאנחנו כבר מתגעגעים אליהם - Tale Of Us. עוצמתי

נאבדים בג'ונגל עם מאנו

רמיקס של דיקסון לעוד אחד מהקטעים מהאלבום החדש של מאנו

 מי שרוצה להבין למה אומרים שמוזיקת האוס היא אהבה, צריך רק להאזין לקטע הבא כדי להפוך למאמין. קלאסיקה לשמונה בבוקר, דקות ספורות לפני שהולכים הביתה, ברגע הזה שאתה מבין שהמפגש עם השמש הולך להיות כואב אבל יודע שזה היה לגמרי שווה את זה:

הרמיקס הקלסי של מאנו לרוזין מרפי:
http://www.youtube.com/watch?v=Dmo5wYTU4wk 

סט משוגע של מאנו מפסטיבל BPM 2014 בערב של הלייבל Life & Death

הסט הפסיכי של מאנו בבוילר רום הפיל אותנו מהעקבים. ללא ספק אחד הסטים טובים שיצא לנו לשמוע מהבוילר רום. הטרקליסט המלא מופיע בתגובות – לגזור ולשמור!

כל זאת ועוד, בחמישי ה-13.3 במסיבת הפורים של הבלוק.

"מעניין כמה קילומטרים נפלתי עד עכשיו?" אמרה אליס בקול רם, "בטח אני כבר מתקרבת למרכז כדור הארץ.."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.