ANOMALY (FRED P) // 4.9.14

הצד האפל של פרד פי מגיע לתל אביב! 

שבוע לאחר שהופיע בפסטיבל Dimensions בקרואטיה, יומיים לפני שינגן סט בק טו בק אקסקלוסיבי עם ג'אס אד במועדון הספייס באיביזה, ובתזמון מדויק עם פרסום הריליס השני תחת פסבדונים הטכנו החדש שלו, מאסטרו האולטרה-דיפ האוס העמוק ביותר של ניו יורק, נוחת לביקור בתל אביב. פרד פי חוזר למועדון הבלוק, והפעם לסט טכנו מיוחד תחת השם החדש Anomaly.

Thursday September 4 at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ANOMALY (FRED P)
 Soul People Music :: NYC
Anna :: Partok
The Sofa Cocktail Lounge:
Shai Appelberg :: Avigad Baggio
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
שימו לב - מחיר מיוחד למקדימים: 50 ש"ח עד השעה 01:00, 70 ש"ח אח"כ
ולחברי מועדון: 40 ש"ח עד השעה 01:00, 60 ש"ח אח"כ

כן, 2014 ראתה את מפיק הדיפ האוס האולטימטיבי מנגן כמה סטים של טכנו במועדונים ובפסטיבלים ברחבי הפלנטה, ואף מוציא שני ריליסים תחת השם Anomaly, המייצג את הצד האפל של הפרסונה המוזיקלית שלו. אולי מדובר במהלך צפוי למדי בתקופה בה חיידק הטכנו משתולל חסר רסן ברחובות, אבל תסמכו על פרד פי שגם כשהוא עושה מהלך צפוי, הוא יעשה אותו בסטייל שאין להרבה אחרים.

זה התחיל עם ריליס פוסט דטרויטי אפוקליפטי שזכה לביקורות נלהבות, והמשיך עם הופעת בכורה שיצרה גלים ברחבה הגדולה של מועדון הברגהיין ביולי האחרון, ועם הסט המדובר ביותר בפסטיבל Wave באמסטרדם לפני כשבועיים + ריליס לוהט נוסף שיוצא בימים אלו ממש. בברגהיין, כידוע, אסור לצלם, אבל הקליפ המתעד את הדקות האחרונות מהסט של אנומלי באמסטרדם, שכנע אותנו סופית שהבלוק חייב להיות המקום הבא בו משתמש מר פי בצד האפל של הכוח: https://www.youtube.com/watch?v=8cNU0iyyy1c

מי שנודע בסגנון הדיפ האוס האלגנטי, העמוק והמלודי שלו, מופשט למרכיבים הנחוצים ביותר, אם אלו מוטיבים מעושנים של ג'אז, ניאו סול או אלקטרוניקה מונוטונית ומטשטשת חושים, משתמש בדיוק באותן רגישויות כשהוא ניגש לז׳אנר שנולד בדטרויט בשנות ה-80: אמריקאי, עמוק, מלודי לא פחות, אבל בועט הרבה יותר חזק.

בחמישי הקרוב, ה-4 בספטמבר, פרד פי חוזר למועדון הבלוק בתור Anomaly, וינגן סט טכנו ארוך שיצלול עמוק לתוך אוקיינוס של צלילים מתוקים ושיגמר רק אחרי שהשמש תזרח על פני המים. 

אנחנו שמחים לבשר לכם שקונספט לאונג' הקוקטיילים ומוזיקת המעליות שלנו ממשיך ובגדול, והפעם: שי אפלברג מארח את אביגד באגיו לסשן הזיות ואשליות. 

לינקים

רוצים טעימה מהצד האפל החדש של פרד פי - קבלו את סט הטכנו המכונן שלו בפסטיבל Wave באמסטרדם לפני שבועיים. מושלם!

הבוילר רום של פרד

הריליס הראשון של Anomaly קו אופק פוסט דטרויטי אפוקליפטי מרגש

It is what it is

קסם שחור

ויברציות

Your love

אופק חדש

סט טרי של פרד פי 

פרד פי ב Dommune

פודקאסטים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.