KOMPAKT CHIRSTMAS SPECIAL // 25.12.14

שימו את זה ברקע: http://bit.ly/1AJaPaq
מועדון הבלוק גאה להציג:

זהו הזמן בשנה בו סנטה קלאוס מחלק מתנות לילדים.

בחמישי הקרוב בבלוק - פתיתי שלג מרחפים, עצי אשוח מנצנצים, איילים מעופפים וסנטה קלאוס עם מצנפת ושק מלא במתנות, בספיישל חג המולד של לייבל העל הגרמני KOMPAKT.

ברחבה הראשית - יפתח את הערב החגיגי, אייל הצפון האהוב על סנטה, רודולף אדום־האף, א.ק.א קפטן אביחי פרטוק, שהבטיח לנו שיעלה לנגן עם קרניים. אחריו יעלה הלייבל בוס של קומפקט ואחד מהתקליטנים המרגשים באירופה, המאסטרו מייקל מאייר, א.ק.א המתנה הראשונה שלנו להערב, שינגן סט קסום כמו ליל חג המולד וארוך כמו הזקן הלבן של סנטה, עד הרקדן האחרון על הרחבה.

בסקוואט - שלושת איילי הצפון: דאשר, דאנסר ופראנסר, א.ק.א עמיחי מטיאס (עיוני חוגג יומולדת!), אנה וסוזאנה (פאקוטק), ינגנו לפני ואחרי המתנה השנייה שלנו הערב, נסיכת קומפקט ופמפה היפיפייה, הידועה גם כמוזה הקסומה של די.ג'יי קוצה, קבלו את המפיקה והזמרת מהאמבורג, מיכאלה דיפל א.ק.א ADA במופע לייב מלא וחגיגי במיוחד (מכונות תופים וסינטים אנלוגיים + שירה).

בלאונג' הקוקטיילים ומוזיקת המעליות - עץ אשוח, ספות, עציצים, שטיחים שאפשר לשבת עליהם, מרגריטות קפואות וכבוד הנשיא, מועמד פרס נובל לשלום, פרזידנט אפלברג + האורח שלו הפעם - אורי קנת, א.ק.א Alek Lee א.ק.א אח של קצ'לה, בסשן גרביים ממולאות מסביב לאח הבוערת.

במסדרונות, בכוכים ובפינות החדרים - חפשו את סנטה קלאוס ואת שק המתנות השוות שלו.

Thursday December 25 at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Kompakt Christmas Special
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Main Floor:
Rudolph the Red-Nosed Reindeer a.k.a Partok
MICHAEL MAYER - Kompakt :: Cologne
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
The Squat:
Dasher, Dancer & Prancer a.k.a
Soussana, Anna & Amichay Matyas (BD Boy)
ADA - Kompakt, Pampa :: Hamburg
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
The Cocktail Lounge:
President Appelberg feat.
Alek Lee + Christmas Socks
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Walking around in the corridors:
SANTA CLAUS with a bag of gifts
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - המבצעים למקדימים נמשכים!
מחיר מיוחד לכולם, עד השעה 01:00 - 60 ש"ח בלבד + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר (100 ש"ח לאחר מכן).
לחברי מועדון - 50 ש"ח וצ'ייסר עד השעה 01:00, 60 ש"ח וצ'ייסר לאחר מכן.

רק עד יום שלישי, כרטיסים במכירה מוקדמת במחיר מוזל במיוחד, ללא הגבלת שעת הגעה. הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה: http://bit.ly/1wsf3Cw ולחברי מועדון: http://bit.ly/1wsf753
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Respect The Santa

לייבל העל הגרמני KOMPAKT, שחגג לא מכבר 20 שנות פעילות ושהוכתר על ידי העיתונות הבריטית כ-"לייבל שתרם יותר מכל לייבל אחר לדומיננטיות הגרמנית במוזיקת המועדונים האלקטרונית של ימינו", התחיל ב-1993 כחנות תקליטים קטנה בקלן והפך עם השנים לענק מוזיקלי עם קרוב לחמש מאות רליסים, מתוכם כמה מהאלבומים החשובים והמעצבים של השנות התשעים והאלפיים. כיום קומפקט הוא ללא עוררין אחד מהלייבלים המשפיעים, המגוונים והיציבים באירופה. הוא מאכלס מבנה בין חמש קומות, ומנוהל בידי אמנים שחופש יצירתי נמצא בראש סולם העדיפויות שלהם. חנות התקליטים הישנה עדיין פועלת בקומה הראשונה, בעוד יתר הקומות מוקדשות לפעילויות נוספות כמו - הפצה בינלאומית של וינילים, הפקת אירועים, חנות מוזיקה אונליין, משרדי הלייבל, וכמובן, ארבעת אולפני ההקלטה המפורסמים, הממוקמים במרתף הבניין.

מינימל טכנו, מיקרו האוס, אמביינט או פופ, לעולם לא תדעו בדיוק מה מצפה לכם כשתשימו את המחט על התקליט החדש של קומפקט. המגזין הגרמני Groove כתב "המטרה האסתטית העליונה של קומפקט תמיד היתה הזיווג המושלם בין טקסטורות אבסטרקטיות של אמביינט לבין המקצב האינטנסיבי של הטכנו וההאוס״, תוסיפו לזה מעט מלנכוליה ורגישות מלודית גבוהה, כמו גם הבנה עמוקה בחוקי הפיזיקה של רחבה, ותקבלו את הסאונד של קומפקט - הסאונד של קלן. 

MICHAEL MAYER

"טכנו יהיה משעמם אם הדיג'יי שמנגן אותו משעמם", אמר מאייר לקראת ביקורו הראשון בבלוק, בקיץ 2013. מי שנכח במסיבה ההיא ובמסיבה האחרונה עם הלייבל בוס של קומפקט, לפני שנה בדיוק, יודע שמשעמם לא היה ולא יהיה.

מייקל מאייר גדל ביער השחור אי שם באייטיז, והתגורר לידו שכן שעבד בתור די.ג'יי ומעצב תאורה. לא ידוע מה ראה אותו שכן בעיניים של הילד הגרמני הצנום, אבל הוא נתן לו קלטת עם מספר קטעים, ואחר כך גם הגניב אותו למועדון שבו עבד. באמצע המועדון היתה בריכה עם מגלשות מים, לצדה היה כלוב ובתוכו אריה חי, הרמקולים העצומים ירו מלודיות דרמטיות ומתוקות של איטלו-דיסקו, והרחבה התפוצצה לרסיסים. מיכאל בן ה-14 חווה התגלות. "התמונה של האיש מאחורי עמדת התקליטן נצרבה לי בזיכרון" הוא נזכר שנים מאוחר יותר, "ידעתי מיד שזה מה שאני רוצה לעשות".

כיום נחשב מאייר לאחד מתקליטני העל של אירופה ואת הסטים הנרטיביים שלו מלמדים בבתי הספר למוזיקה. הוא קידם ונתן גב לאמנים כמו מתיאס אגויו, קוצה, הו מייד הו, גאסגאס וגיא בוראטו, הוא רקח רמיקסים לשמות כמו דפש מוד, מובי והפט-שופ-בויז והיה אחראי למה שגם "רזידנט אדוויזר", גם "פיצ'פורק" וגם "פאקט", הכתירו בתור אחד מהמיקסים הטובים ביותר של שנות האלפיים.

המסעות המוזיקליים המהפנטים של מיכאל מאייר בנויים כמו יצירות אומנות, קומפוזיציות מורכבות ועשירות שמשלבות ישן וחדש ונעות מאמביינט למינימל, מדיפ לניינטיז האוס משיקגו וניו יורק, עד לטכנו, אסיד האוס, ועוד כוכבי לכת לא ידועים.

"לדי.ג'יי יש אחריות", אומר מאייר. "הוא צריך לבדר, אבל לא להוריד את הסף של הקהל. להיות חתרני ולהרקיד עם מוזיקה שאף אחד לא היה חושב לשמוע במועדון".

כאשר נשאל כיצד להתכונן לסטים הארוכים שלו, הוא משיב: "קחו תנומה קלה, אל תאכלו כבד מדי, מזגו לעצמכם כוס משקה, שימו ביט עדין וצאו מהבית עם חיוך".

קבלו, על קצה המזלג, כמה דברים מטורפים שמאייר הספיק לעשות מאז שביקר כאן לפני שנה:

למשל הדבר המשוגע הזה: http://bit.ly/1v6NN8O
או הדבר היפהפה זה: http://bit.ly/1w9WDmm
טרי טרי ופוגע ישר בלב: http://bit.ly/1v6NTgJ
מיראז' בעומק של אוקיינוס, תנו לזה לשטוף אתכם לאט לאט מכל מה שצריך:
http://bit.ly/1w9WEXu
אומרים שמדיטציה טרנסנדנטלית זה דבר מומלץ: http://bit.ly/1qBZ5zW
דקה וחצי מתוך הרמיקס הרותח לגי בוראטו: http://bit.ly/1x7Nodt
והרמיקס למת'יו דיר, אודיון: http://bit.ly/1CfwafD

מתחילים להבין את האווירה?

קבלו עוד קצת:
הבוילר רום המדהים מלונדון: http://bit.ly/1xzofIo
סרטון קצר שהופק לכבוד חגיגות 20 השנה של קומפקט, ומתאר את סיפור עלייתו של אחד מהלייבלים האיקוניים ביותר במוזיקה האלקטרונית: http://bit.ly/13Olfvb
פרומו מיקס לפאבריק מאפריל האחרון: http://bit.ly/1hB0jq3
הסט היפיפה שלו מהקומפקט נייט ב-ADE האחרון: http://bit.ly/1CfHkB2

כמה קלסיקות מאייר בולטות: סופרמאייר - http://bit.ly/1rapH1n יפיפה - http://bit.ly/1ASVpQM קוסמי - http://bit.ly/1rapM5p מי עשה את מי - http://bit.ly/1z8oAgw יום בחייו של כלב מקלן - http://bit.ly/1v8oaEI עולם צף על ענן - http://bit.ly/1wYUjCD ארבע בבוקר - http://bit.ly/1waW63v ג'ונגל - http://bit.ly/1GI9QuP 

Ada

מסעה של מיכאלה דיפל, א.ק.א אדה, מתחיל בצירוף מקרים. חבר ללהקה מבקר את הזמרת כדי להפיק מוזיקה. חבר ללהקה שוכח את הגרוב-בוקס שלו בביתה של הזמרת. חבר ללהקה לא מגיע לקחת חזרה את הגרוב-בוקס במשך תקופה.

חצי שנה מאוחר יותר, החברים מהלייבל Areal Records לא מאמינים למשמע אוזניהם כשאדה משמיעה להם שני קטעים שהפיקה (זה נראה כמו בזבוז להשאיר את המכשיר עומד סתם כך ללא מטרה). זהו הסיפור מאחורי שני הקטעים המופלאים בליינדהאוס ולאקיצ'ארם, הריליס הראשון ותחילת המסע של אדה.

אחרי שני אלבומים, הראשון ב-Areal, והשני ב-Pampa של קוצה, אדה היא כבר לא רק זמרת עם גרוב-בוקס שנשכח מאחור, היא אחת מהנשים היחידות בתעשייה שעושות לייב אלקטרוני אנלוגי שלם, וההופעות החיות האגדיות שלה לקחו אותה מסביב לעולם ובחזרה. 

"במובן הרחב ביותר של המילה, זהו פופ" כתב עליה טייקון הקונצרטים של המבורג והסופר הכוכב טינו הנקמפ. "אבל בסופו של דבר, זו מוזיקה שמשדרת כל כך הרבה חום ושלווה, שהיא מצליחה להרפות אפילו את צרור העצבים התפוס ביותר, ולהכניס אותו למצב של פתיחות מוחלטת ומכוילת באופן מדוייק".

הקטעים הראשונים שהפיקה עם הגרוב-בוקס שנשכח מאחור. בליינדהאוס:
שיתוף הפעולה של אדה וקוצה מתוך אלבום המופת של קוצה שיצא בפמפה: http://bit.ly/1v6TPX6
קוצה לוקח את שיר הערש של אדה ומנפיק ממנו ניגון עדין אך עוצמתי: http://bit.ly/1wAJwzQ
משתפת פעולה עם דייוד הרסט בריליס משותף מדהים שיצא בקומפקט לפני מספר חודשים (אל תפספסו את הקליפים): http://bit.ly/13pf5AQ וגם זה - http://bit.ly/1khsFsB
ושוב עם הרסט תחת השם DAMH - עדין ומרגש על גבול המופתי: http://bit.ly/1xznb78
אדה עושה רדיוהד. וואו: http://bit.ly/1zilV99
רמיקס שעשתה בשנה שעבר לאוןן פלט (שביחד עם ארקייד פייר כתב את המוזיקה לסרט her): ו http://bit.ly/1z7vqCY
משלבת פופ ואלקטרוניקה - רמיקס לגאס גאס: http://bit.ly/1fFQ4mD
ראיון מרתק בסלייסס: http://bit.ly/1wXSCFo
פודקסט לאלקטרוניק ביטס: http://bit.ly/1sTX3D7
אלבום האמן שהוציאה בפמפה: http://bit.ly/1AS0Zmz

מתוך האלבום מיקסטייפ שיצא בקומפקט ב-2009.
קטעים מקוריים של אדה, רמיקסים שלה ורמיקסים שעשו לה.
בין המשתתפים : מייקל מאייר וטוביאס תומאס: http://bit.ly/13OMiqi קוצה: http://bit.ly/1zOrGdE אלכס סמוק: http://bit.ly/1JAYZ8g וטרייסי ת'ורן: http://bit.ly/1wAJyHV

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.