Mind Against, Maurice Fulton // 29.01.15

בואו נתחיל עם זה: http://bit.ly/15AaDR0


מועדון הבלוק גאה להציג: חמישי ה-29 בינואר, 2015 - הקלות הבלתי נסבלת של הקיום.

Thursday January 29 at The Block
- - - - - - - - - - - - - - 
Main Floor:
Adi Shabat :: The Block :: Tel Aviv / Berlin
M I N D - A G A I N S T :: Life and Death :: Berlin
Tal Cohen :: The Block :: Tel Aviv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
The Squat:
Yogo :: The Block :: Tel Aviv
MAURICE FULTON :: Bubbletease Com :: Sheffield
Partok :: The Block :: Tel Aviv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
The Cocktail Lounge:
President Apfelberg :: Dror Sher :: Eilon Elikam
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - המבצעים למקדימים נמשכים:
מחיר מיוחד עד השעה 01:00 - 50 ש"ח בלבד + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר (90 ש"ח לאחר מכן).
לחברי מועדון: 40 ש"ח לפני 01:00, 60 ש"ח לאחר מכן.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ברחבה הראשית - יום הולדת שמח לגברת הראשונה של הטק-האוס הישראלי, עדי שבת האחת והיחידה, שאמנם עזבה אותנו לברלין לפני מספר חודשים, אבל חוזרת לביקורי מולדת כדי להמשיך את הרזידנסי שלה במועדון. שבת, שהוציאה בשנה האחרונה ריליסים ב-BPitch Control ובלייבלים ברלינאים נוספים, ושהעיפה את הרחבה של הסקוואט למימד אחר בפעם האחרונה שהייתה בארץ, תפתח את המסיבה עם אנרגיות של חג ותשמור על האש בוערת לקראת עלייתם של האורחים הגדולים של הערב: הצמד האיטלקי הלוהט ביותר של השנה האחרונה, Mind Against מהלייבל Life and Death, שמגיעים בפעם הראשונה בישראל וינגנו סט פסיכואקטיבי ונרקוטי במיוחד על המיקסר האנלוגי של הבלוק. שומעים את הצלילים העקומים האלה ברקע? אז כדי שלא יהיו אי הבנות נודיע כבר עכשיו רשמית: אין מצב לפספס.
יסגור מלך הקיקים של הרחבה, טל כהן העצמתי.

בסקוואט - יום הולדת שמח לקיטי שלנו, מלכת הלבבות, סולקאט האחת והיחידה! המוזה הנצחית של הבלוק, האמא של חברי המועדון, הרקדנית שכל די.ג'יי מייחל שתישאר מולו עד אור הבוקר, ואחת מהפרסונות הנדירות שמקבלות מאיתנו סימן קריאה בסוף משפט. קיטי תרקוד מול האורח המיוחד שהזמינה למסיבה, הגאון האמריקאי האקסצנטרי, מר חושך בכבודו ובעצמו: מוריס פולטון, או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לו: חבר מכוכב אחר. עכשיו תחשבו על זה.
פרטוק ויוגו ינגנו לפני ואחרי וידאגו שמר פולטון, גברת קיטי וכולנו, נהיה מרוצים.

בלאונג' הקוקטיילים ומוזיקת המעליות - חזרתו המתוקשרת של אל פרזידנטה לאוטונומיה שהקים במו ידיו.
אחרי נבצרות של שבוע אחד עקב סיבות אישיות ומוצדקות, העם יקבל חזרה את הנשיא בתשואות רמות, בזמן שיארח את הוירטואוז הטקטי והאסטרטגי, העיתונאי, המפיק, המנהל, ואחד מעשרת מלאכי הבלוק, דרור the amazing שר, ואת אילון אליקם, שגם הוא בחור די מגניב והשמועה מספרת שהוא מחזיק באחד מאוספי התקליטים המפוארים ביותר בעיר. צפו לסשן מצמרר של מוזיקה שבחיים לא שמעתם וכנראה שגם לא תשמעו עוד.

Mind Against

"כמו ל-Tale Of Us, חבריהם ללייבל Life and Death, גם לצמד האיטלקי/ברלינאי הפורץ Mind Against יש סאונד קוסמי ושופע בצורה נפלאה שהזניק אותם הישר לליגה של השחקנים הגדולים". כתבו ברזידנט אדוויזר על הקפיצה של האחים אלסנדרו ופדריקו פוגניני ממעמד של שני כישרונות עולים ומבטיחים, למקום ה-33 ברשימת הדי.ג'ייז הגדולים של המגזין ב-2014.

האחים פוגניני שנולדו באיטליה וחיים כיום בברלין, ומגיעים משורשים משפחתיים ומוזיקליים משותפים הנטועים בטכנו, האוס ו-IDM, יוצרים תמהיל כבד ונרקוטי של סאונד מהביל, סקסי, מלנכולי וממכר, שקשה להגדיר במילים, אבל הוא יוצר תמונת צליל המספרת יותר ממה שאלפי מילים יכולות לספר.

הפרוייקט הוקם ב-2011 וכבר ב-2012 יצא הריליס הראשון שלהם בלייבל Life and Death, שם הם אומצו על ידי הצמד האיטלקי הראשון של הסצינה, Tale Of Us שראו באחים פוגניני את הדרך המובילה אל העתיד. בשנים הבאות הספיקו האחים ליצור רמיקסים לאמנים כמו WhoMadeWho, Art Department, Róisín Murphy, Green Velvet ואחרים, בלייבלים כמו Kompakt, Cocoon וכמובן Life and Death.

לילה של הרמות צפוי לכוחותינו.

*

Maurice Fulton

חבר שלנו מכוכב אחר ממשיך לרחף בחלל ולחקור עולמות לא ידועים בתחום ההאוס, הטכנו והדיסקו, בעודו מחובר בצינור החמצן לספינת החלל של פרלמנט פאנקדליק והרבי הנקוק. מג׳אז אקספרימנטלי לפוסט-טכנו עתידני, מפאנק אלקטרוני להמנוני גראז׳ האוס מרגשים, רוחב היריעה של מוריס פולטון הוא בלתי נתפס.

היוצר והתקליטן יליד בולטימור הוא טיפוס מסתורי בדיוק כמו המוזיקה שהוא מפיק ומתקלט. הוא לא מרבה לדבר וכשהוא עושה זאת הוא אומר דברים מאוד מוזרים, הוא שונא מלונות ולרוב מגיע לכאן כשעה או שעתיים לפני שהוא מתחיל לנגן וטס בחזרה מיד בבוקר שאחרי, הוא רגיש במיוחד לאור וכשהוא מנגן הוא נוהג לשים מגבת או חולצה ארוכה על ראשו כדי להסתיר את פניו, הוא לא אוהב להשתמש באזניות תקליטנים ומעדיף אזניות זעירות של אייפון (דבר כזה עוד לא ראינו), הוא נשוי לזמרת יפנית אוונגרדית אבל מגדל את בתם המשותפת לבדו בשפילד שבאנגליה, הוא טוען בתוקף שהוא בכלל לא מחשיב את עצמו כדיג'יי, למרות שניגן פה כמה מהסטים ההיסטריים והחקוקים ביותר בזיכרון הקולקטיבי של הסצינה. הוא מתבודד, מסרב להתראיין ואפילו תמונות שלו כמעט שאי אפשר למצוא ברשת, אבל כל זה לא מפריע לו להיות מוכתר על ידי מגזין Wire כ-"מפיק הקצב היצירתי ביותר שעובד כיום במוזיקת הדאנס האלקטרונית" ולזכות להערצה מצד כל גווני הקשת של התעשייה.

פולטון לנצח.

*

לינקים מיינד אגיינסט:

ביחד עם החברים מ-Tale Of Us

"שלחתי את הטרק הזה של טרנטמולר לדי ג'י טניס כדי שיעשה רמיקס", סיפר לנו סטיב באג בביקורו אצלנו לפני שבועיים, "הוא היה ממש עסוק וקצת לחצתי עליו שיעבוד על זה, אז הוא עבד על הרמיקס עם מיינד אגנסט, האמת שעד אז לא ממש הכרתי אותם, לשמחתי נוצר אחד הקטעים הכי חזקים שהוצאנו השנה בפוקר פלאט".

דרמה רגשית ארוגה בעדינות נקלעת לכדי טכנו מלודי מהפנט
והצד השני היפייפה של אותו התקליט

רמיקס לרויזין מרפי עם טייל אוף אס

רמיקס ל-Vaal

חם מהתנור- האי פי האחרון והלוהט של האחים שיצא בחודש שעבר ב- life and death

וגם רמיקס של רקונדייט

אי פי הבכורה שחשף אותם, בלייבל של הפטרונים הרשמיים שלהם Tale of Us

הרמיקס לארט דיפרטמנט

רמיקס מרגש ל-WoMadeWho

מטביעים חותם על כריסטין לופר - מלהיטי הקיץ

לוקחים את גרין וולוט - ריווה סטאר והרובוטים למסע בחלל

ואחד גם ל-My Favorite Robot


סטים

פרומו מיקס למועדון הפבריק

מתוך מסיבת עשור לליף אנד דת' עם טייל אוף אס, ודי ג'י טניס

פודקסאט שהכינו לקראת ADE

הקלטה חיה מיוני האחרון

חיים ומוות בידי הפודקאסט

*

לינקים פולטון:

הלהיט הקיצוני, הקאמפי וחסר המעצורים של Mu, ״Paris Hilton״. כמובן שיש גם קליפ הולם. מטורף.

קטע מתוך האלבום החדש בלייבל של גרד יאנסן, מי שהיה במסיבה השניה של פולטון בבלוק הראשון, יזכור את הקטע הזה שאף אחד לא הצליח לשאזם והפעם אפשר גם סוף סוף לשמוע איך הוא נגמר.

עוד קטע מתוך האלבום החדש. פולטון בועט חזק.

כן, הבנאדם גאון מוזיקלי

או שאולי מטורף?

האוס, דיסקו, אלקטרו-פאנק פסיכדלי. Bring it on

עוד קלסיקת בלוק

גרד יאנסן מראיין את מוריס פולטון ברד בול מיוזיק אקדמי 2006 - ציטוט אהוב: ״אני אוהב למצוא קיק שאם הוא היה כדור באולינג, הוא בטוח היה פוגע סטרייק!״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.