BLOND:SH, KARIZMA // 26.02.15

מועדון הבלוק גאה להציג:

חמישי ה-26 בפברואר: Let Yourself Go - מסיבה פסיכדלית בשלושה חדרים.

ברחבה הראשית - הופעת בכורה במועדון של צמד התקליטניות והמפיקות הקנדיות הלוהטות Blond:sh, ילדות הפרחים, גיבורות פסטיבל ברנינג מן וחברות שני בתי האצולה האירופאים, קומפקט של מייקל מאייר ו-Get Physical, שיגיעו לתל אביב מספר חודשים לאחר שקיבלו את הכבוד למקסס את דפש מוד עבור Columbia Records, כדי להרחיב לנו את גבולות התודעה ולשדר את האנרגיה הקוסמית שלהן רחוק ועמוק אל האזורים הנידחים ביותר של היקום. יפתח יוגו, תסגור עדי שבת. וויבז -http://bit.ly/1vpt5aV

בסקוואט - האגדה חוזרת. מספר חודשים לאחר שנכנס להיכל התהילה של המוזיקה האלקטרונית, המפיק המוזיקלי המחונן והתקליטן הוירטואוז מבולטימור, כריס קלייטון א.ק.א קריזמה, יהפוך את הסקוואט למחסן הכי לוהט בתל אביב. יעזרו לו, לפני ואחרי, עמיחי "עיוני" מטיאס בפתיחה ואנה הקדושה בסגירה. חם - http://bit.ly/1zYeHBM

בלאונג' הקוקטיילים ומוזיקת המעליות - הנשיא בכושר שיא, מארח את סוזאנה, החצי הפחות יפה של צמד הפקוטקים, לסשן חתרני בצל העציצים והסטיקלייטים. קחו - http://bit.ly/1vpBxXO


Thursday February 26 at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
LET YOURSELF GO - A Psychedelic Night
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Main Floor:
Yogo :: The Block :: Tel Aviv
BLOND:SH :: Kompakt, Get Physical :: London
Adi Shabat :: The Block :: Berlin
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
The Squat:
Legends Special
Amichay Matyas :: The Block :: Tel Aviv
KARIZMA :: Kohesive :: Baltimore
Anna :: Pacotek :: Tel Aviv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
The Cocktail Lounge:
President Apfelberg feat
Soussana :: Pacotek :: Tel Aviv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

שימו לב - רק עד יום שלישי:
כרטיסים במכירה מוקדמת ב-60 ש"ח בלבד (40 ש"ח לחברי מועדון), הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה: http://bit.ly/1EWsbmw ולחברי מועדון: http://bit.ly/1wsf753

וגם - המבצעים למקדימים נמשכים:
מחיר מיוחד עד השעה 01:00 -
50 ש"ח בלבד + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר (90 ש"ח לאחר מכן).
לחברי מועדון: 40 ש"ח לפני 01:00, 60 ש"ח לאחר מכן.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Blond:ish

"turn on, tune in, drop out" "הדלק, התחבר, נשור", ססמתו האלמותית של טימותי לירי, שקראה לדור שלם לצאת מהעולם הממסדי והתבניתי שנכפה עליו, הייתה לססמתם של ילדי הפרחים בארצות הברית של סוף שנות השישים. הם שאפו לשבור את חוקי העולם הישן והשמרני בדרכים שונות ומגוונות, אם על ידי מוזיקה, מדיטציות, סקס, או משני תודעה, קם לו דור שלא הפסיק לחפש איך לחוות את העולם הזה מחוץ לקופסה.

חמישים שנה חלפו מאז, אבל צמד התקליטניות הקנדיות Blond:ish מעדיפות להתעלם מהזמן שחלף: "אנחנו אוהבות להעמיד פנים שאנחנו חיות בשנות השישים, באווירה אורגנית, עם תחושה נעימה וחושנית של להיות פתוחות במחשבה, חופשיות, על כרי דשא, בהזיות.."

2007, וי-וי אן ואנסטסיה, משועממות מהסצינה האלקטרונית המקומית במונטריאול, מחליטות להקים ליין מסיבות של האוס וטכנו במועדון הנקרא צ'רי. מועדון קטן יחסית, עם מערכת סאונד אנלוגית בהשראת הפרדייז גאראג'. לליין הן קוראות Blond:ish, ושתיהן מתפקדות כדי-ג'ייות, פרומוטריות ומפיקות. הרעיון היה ליצור אווירה שלא הייתה קיימת אז בעיר, לכוון למסיבות ארוכות, פסיכדליות, עם דגש על האווירה והאנרגיה. הליין הפך במהרה לערב החם ביותר במונטריאול, עם המסיבות הכי הדוניסטיות וחושניות בעיר, ואם תנסו להבין מה בדיוק הלך שם, תגלו במהרה שרב הנסתר על הנגלה.

המסיבות, שהתרחבו לשלל לוקיישנים נוספים, היו מחווה של אהבה, עם דגש על הווייב בחלל, ועל החוויה של המאזין שנותנת לו להגיע למקום הנינוח והמסתורי הזה שנקרא: "Let yourself go". הבועה הפסיכדלית שהצמד יצר הדהדה, וב-2010 החליטו השתיים שהגיע הזמן לצעד הבא, ארזו את המזוודות ועברו ללונדון.

בבירה האנגלית הן נחשפו לכמות ענקית של די-ג'יים ומפיקים, והחלו ליצור הפקות בעצמן. על תהליך היצירה הן מספרות שרק לאחר המון נסיונות, טעויות וכשלונות, הן הגיעו למצב בו הן מרוצות מהסאונד שלהן. לא עבר זמן רב מהמעבר ללונדון ועד שבלונדיש התברגו לחזית של המוזיקה האלקטרונית העולמית, חבר ישן קישר אותן ללייבל Kompakt - מעצמת ההאוס והטכנו הגרמנית של המאסטרו מייקל מאייר, ובערך באותו הזמן נרשמו להם ריליסים גם ב-Get Physical הברלינאי, מהלייבלים האלקטרוניים האיכותיים והמשפיעים באירופה.

"נצחית, מעקמת חוקים, אלקטרונית, אקלקטית, פסיכדלית, רומנטית, טכנואיש טק-האוסית", במילים אלו הן מתארות את התמהיל שרקחו ושהתגלה כנוסחה מנצחת לשלל פסטיבלי ענק ורייבים בעולם. ההופעה השנתית שלהם בפסטיבל הברנינג מן היא אחת מהיי-לייטס של מה שנחשב היום לאירוע הכי אסקפיסטי עלי תבל. עדים מספרים שהאנרגיות בהופעתם האחרונה בפסטיבל היו פשוטו כמשמעו, מעולמות אחרים.

בחמישי הקרוב, וי-וי אן ואנסטסיה מגיעות להופעת בכורה במועדון הבלוק, במטרה להפוך את הרחבה הראשית ליקום מקביל של עולמות רחוקים. צפו לאנרגיות קוסמיות, גוד וויבריישנס ואהבה חופשית סטייל שנות ה-60.

Karizma:

אחרי שנה עמוסה שכללה שיתופי פעולה עם חברו הקרוב, Osunlade, הופעות כהד-ליינר בהפקות ה-Myhouse ההולנדיות, לצידם של מודימן וקארל קרייג, מיקס ל-Fact Magazine שהכתיר אותו כ"אחד ממפיקי ההאוס הבכירים של הדור האחרון", וכניסה להיכל התהילה של המוזיקה האלקטרונית בתוכניתנו של פיט טונג, אנחנו מתכבדים לחזור ולארח את האיש והאגדה, Karizma, לסט אימתני ברחבה עם הסאונד הפאנצ'י ביותר במזרח התיכון.

1980 היא השנה בה החל כריס קלייטון א.ק.א קריזמה את הקריירה שלו בתור די.ג'יי בתערוכות אופנה ומסיבות קולג'. בהמשך שנות השמונים הפך לכוכב מקומי בעיר הבית שלו בולטימור, אחת מחמשת הערים המשפיעות בתחומי המוזיקה האלקטרנית בארצות הברית, כתקליטן היפ הופ, בוגי ואלקטרו. כשנשאב לבשורת ההאוס, היה אחד הראשונים למקסס בין האוס והיפ-הופ בתוכניות רדיו מקומיות. כיום נחשב קלייטון ל"דון" של ההאוס ולא פחות מאגדה בבולטימור.

הוא מציג יכולות פסיכיות לחלוטין על המיקסר ובמיוחד על הקומפקטים של פיוניר, בהם הוא שולט בצורה הוירטואוזית ביותר שראינו עד היום. כנראה שגם פיוניר חושבים כך, כי הם בחרו בקלייטון להיות האמן שמציג את דגם הסי.די.ג'יי 2000 שלהם.

במהלך השנים יצר לעצמו שם של מפיק סאונד מחונן והפיק קטעים לאמנים דוגמת מרי ג'יי בלייג', קים אינגליש ועשה רמיקסים לרוי איירס, אלישיה קיז, לני קרביץ וג'וסלין בראון. כדי ג'יי הוא מלהטט בין דיפ האוס, לטכנו, לאסיד ג'אז, ושורף כל רחבה הנקלעת לדרכו. קריזמה ניגן כבר ב-34 מדינות, בחלק מהן, כמו יפן, הוא בגדר כוכב על הזוכה להערצה הגובלת בפולחן.

לינקים:

בלונדיש:

עמוק כמו האוקיינוס

דיפ האוס פסיכדלי, מכשפות של אהבה...

ההוצאה האחרונה ב-Kompakt, לעצום עיניים ופשוט להשתחרר.

הרמיקס הנהדר לדפש מוד, כל כך הרבה רצו לרמקסס את הטראק הזה, בסופו של דבר הכבוד ניתן לקנדיות הלוהטות.

וואו. שימו לב לאמביינס שרץ כאן, תנו לבלונדיש לסחוף אותכם ללופ האינסופי. עוד הוצאה בלייבל המופת Kompakt.

קסם של האוס, חושניות מתפרצת, סקס באוויר. חוזרים לימים של דור הפרחים, א ה ב ה.

ההוצאה הראשונה בKompakt , האוס עמוק ואורגני.

גל הקטיפה, אורגן משנות השישים, שברי גיטרות, באסים מהדהדים.

האוס חללי ואפל, אמביינס מרחף.

סט חללי ל-Get Physical –, לסגור את העיניים ולעבור למציאות חלופית.

סט של שעה, בלונדיש מתאימות לספייס איביזה כמו כפפה ליד. אקזוטיקה!

בוילר רום חם.

סט מהפסטיבל המטורף בKodus Beach, אלופות בלהחזיק אלפי אנשים על הרגליים למשך שעות.

חלק 2 של אותה המסיבה.

הסט מברנינג מן 2013, שעה אחרונה עד לזריחה, הקהל פשוט באקסטזה.

קריזמה:

עם חברו הטוב, אושונלדה

השפעות של ברייקס ושיקאגו ברורות, פצצה!

נטוע עמוק במוזיקה שחורה.

ברייקס, מאת קאריזמה 1996

די ברור שקאריזמה אוהב את ההאוס שלו שלו עם קצת לכלוך.

תפיסה ריתמית מתקדמת.

לוקחים משיקגו מוסיפים את בולטימור, מקבלים את קאריזמה.

פשוט למות על הקיק-סנייר-מצילות שלו, כל כך גולמי.

כשמתכנתים מקצבים כל כך קריספיים ואורגנים פשוט אי אפשר לטעות.

פסיכדליה עם ניחוחות מברזיל.

השקת אלבום, לונדון 2010.

סטים:
בוילר רום ממנצ'סטר.

היפניים חולים עליו, קטע קצר מתוך סט בטוקיו.

ביחד עם Atjazz, במעבדת התקלוט של מיקס-מגזין.

קצת פחות משעה של האוס עם הרבה אופי.

סט ממועדון הסיאלו בניו יורק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.