BADBADNOTGOOD LIVE // 30.06.15



נרנג׳ה, תדר והבלוק גאים להציג -

יום שלישי, ה-30 ביוני 2015, בפעם הראשונה בישראל - BADBADNOTGOOD הטריו האינסטרומנטלי הקנדי שמותח את גבולות הג׳אז / היפהופ / אלקטרוניקה, נוחת במועדון הבלוק למופע לייב המורכב מקטעים מקוריים לצד קאברים מיוחדים להמנונים עכשוויים, והצועד על קו התפר שבין הופעה למסיבה.

חמים וטעים - http://bit.ly/1AIKVsb

Tuesday June 30 at The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
BADBADNOTGOOD LIVE
Lex Records :: Canada
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Warmup: Hectik vs Walter
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Salame 157 Doors Open: 22:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
שימו לב - כמות מוגבלת של כרטיסים במכירה מוקדמת: http://bit.ly/1wsf3Cw
ולחברי מועדון הבלוק: http://bit.ly/1wsf753

מת'יו טבארס, אלכסנדר סובינסקי וצ'סטר הנסן נפגשו ב-2010 בתוכנית ג'אז בהאמבר קולג' בטורונטו. אהבה משותפת דווקא להיפ-הופ (ובעיקר האלטרנטיבי, עם דגש על חבורת Odd Future) חיברה בין השלושה, מה שהוליד הופעת בכורה אל מול מורי הג'אז המזועזעים שלהם, שהכתירו את ההרכב כ-"חסר ערך מוזיקלי".

זה לא מנע מהם להעלות את הקאבר ל-"Gucci Mane" ליוטיוב ומיד לתפוס את תשומת לבו של השם החם ביותר בסצנת ההיפ-הופ האלרטנטיבי "Tyler, The Creator", שהתאהב בהם והפך את הקליפ לויראלי.

ב-2011 העלו השלושה את אלבום הבכורה שלהם, BBNG, לBandcamp שהתפוצץ ברשת מהר מאוד, בזכות יצירות מקוריות שלהם ושלל קאברים עם אינטרפרטציה בלתי צפויה להמנוני היפ-הופ (בין השאר, של A Tribe Called Quest, Waka Floka Flame וגם Flying Lotus ואפילו ג'וי דיוויז'ן). האלבום הוקלט בשלוש שעות בלבד, מה שלא מנע מדנטה אליהיירי מ-"Sputnikmusic" לקרוא לו "אינטרפרציה מבורכת של ג'אז מודרני, ללא העמדת הפנים של מסיבות יין מתנשאות או דינוזאורים היפסטרים".

העניין הראשוני בהם מצד טיילר התפתח עם הזמן לסדרת שיתופי פעולה עם Earl Sweatshirt, Danny Brown ושאר ענקי ההיפ-הופ האלטרנטיבי, והשילוב בין אלה לבין הטריו הצעיר והרענן (בהערות האלבום השני שלהם, BBNG2, מצוין בפירוש "אף אדם מעל גיל 21 לא היה מעורב בהכנת אלבום זה"), עם היד על הדופק בכל מה שקשור למגמות מוזיקליות, הוליד תוצאות רלוונטיות ומעניינות במיוחד.

אבל אין ספק שהיכולות שלהם באות לידי ביטוי בצורה מקסימלית בהופעות חיות - השילוב של וירטואוזיות ג'זיסטית, Canada visa online. חוצפה היפ-הופית ומסכות חזירים, הוא לא דבר שרואים בשום מקום אחר.

באדבאדנוטגוד אמנם התפרסמו בזכות קאברים לקלאסיקות מודרניות (מקנייה ווסט ועד ג׳יימס בלייק והדסון מוהוק) אבל הגרסאות שלהם לאותם שירים רחוקים שנות אור מהקאבר הממוצע, מדובר בעיבודים אינסטרומנטלים ארוכים ומלאי דרמה שלוקחים את המקור למחוזות חדשים. הנה דוגמה -http://bit.ly/1RFYkp7

לתל אביב הם מגיעים בדיוק שההייפ סביבם מתחיל לצאת משליטה ורגע לפני שהם מעבירים את הקיץ על הבמות של הפסטיבלים הגדולים. האלבום המשותף שלהם עם אגדת ההיפ הופ Ghostface Killah עתיד לצאת בשבועות הקרובים וברשת כבר חוגגים את הקליפ שכבר יצא: http://bit.ly/1AIKVsb

ואת ההופעה העוצמתית עבור בוילר רום ב-SXSW:
http://bit.ly/1GRJdpv

והנה האלבום להאזנה - http://bit.ly/1Nyhcbc

ועוד כמה קטעים חשובים -
Seven (יחד עם Tyler, The Creator):
http://bit.ly/1sXI75o

Goblin ב"Odd Future Sessions":
http://bit.ly/1JehMI8

Mass Appeal (Gangstarr) + Transmission (Joy Division):
http://bit.ly/1d9l3L7

Can’t Leave The Night -
https://youtu.be/caY0MEok19I

והאלבום השני להאזנה -
http://bit.ly/19i9QWV

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.