Robert Hood, Funkineven // 19.8

שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2btCqKc

"גם כשהשמש יוצאת מחוץ לעננים, עדיין יש פה משהו מוזר באוויר. אני לא יודע אם זה הזיהום ממפעלי התעשייה או משהו אחר, אבל לשמיים יש מין אובך אפור קבוע, שביחד עם הבתים שנותרו ריקים והתחושה העמוקה של חוסר חיות, בעיקר באזורים המסחריים של העיר, מקנה למקום כולו אווירה של מוזיאון נטוש; פיתחתי משהו שאני קורא לו 'סאונד השטח האפור'. מעולם לא שמעתי סאונד כזה בעבר, זה הגיע מהג'ונו, הסינטיסייזר של רולנד. זה סאונד של אקורד שמתאים בדיוק לאיך שאני חווה את העיר הזו - סוג של ממלכה אבודה, יצירת אומנות העומדת ללא תנועה, מרחפת ומנותקת מהזמן."

מועדון הבלוק גאה להציג:
שישי ה-19 באוגוסט 2016 בדרום הפרוע -
*
בלוק - שבועיים לאחר ההופעה המדוברת שלו בדקמנטל שנבחרה על ידי רזידנט אדוויזר לאחת מחמשת ההופעות הטובות ביותר בפסטיבל השנה, נביא המינימליזם הדטרויטי, מייסד הרכב הטכנו האגדי אנדרגראונד רזיסטנס, המפיק, התקליטן, בעל הלייבל והכומר האמריקאי, רוברט הוד, מביא איתו את הפסטיבל לתל אביב. יפתח יוג, תסגור עדי שבת. על התאורה דורי ואביב.
*
סקוואט - חודש לאחר יציאת אלבומו החדש שהוכתר על ידי המגזין FACT כאחד מאלבומי השנה של 2016, הכוכב הלונדוני העולה שהצליח לשתול את הנשמה של פרינס, הנפטונס וג'ורג' קלינטון אל תוך ערימת המכונות האנלוגיות שיושבות אצלו באולפן, חוזר לעשות צרות בדרום הפרוע. קבלו את המפיק, התקליטן ובעל הלייבל סטיב ג'וליאן א.ק.א פאנקינאיבן בביקור השני שלו במועדון. סטפן בזבז יפתח, ניב הדס יסגור.
*
לאונג' - פרזידנט אפלברג יארח את הרכב הלייב האנלוגי יקיר הלונג' רה-ארבייטן לעוד אודיסאה של צלילים במעלית, ואת אילון אליקם שהסט האחרון שלו בחדר עדיין מתגנן לנו בראש בלילות ללא שינה.

(שימו לב - כל מי שירכוש כרטיס למסיבה בחמישי -
יקבל בכניסה צמיד "בלוק פריידיי" המקנה כניסה חינם למסיבה בשישי עד השעה 01:30, וב-40 ש"ח מאוחר יותר)

Friday 19.8.2016 at wild wild south:

- - - - BLOCK - - - -
Robert Hood // Floorplan - M-Plant - Detroit
Yogg - The Block, Parallax - Tel-Aviv
Adi Shabat - The Block - Tel-Aviv

- - - - SQUAT - - - -
Steven Julien / Funkineven - Apron - London
Stephan Bazbaz - E-Boded - Tel-Aviv
Niv Hadas - The Block - Tel-Aviv

- - - - LOUNGE - - - -
President Apfelberg feat
Re-Arbeiten and Eilon Elikam
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עד השעה 01:15 - 60 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 100 ש"ח לאחר מכן.
לחברי מועדון: 40 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:15, 70 ש"ח לאחר מכן.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
מכירה מוקדמת: http://bit.ly/2b5pUPY ולחברי מועדון: http://bit.ly/2aVba8I
כרטיסים מוזלים בתוקף עד 01:15 בלבד: http://bit.ly/2aXbi3I ולחברי מועדון:http://bit.ly/2btrXi3
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

בלוק - 

רוברט הוד הוא אדם דתי. מאוד דתי. הדי ג'יי והמפיק שעל מעריציו נמנים ריקרדו וילאלובוס ובן קלוק, ושמו השני הוא "חלוץ הטכנו המינימליסטי של דטרויט" (תואר קלישאתי שבמקרה הנדיר של הוד הוא גם אמת צרופה), הוא גם כומר מוסמך, וכמי שבשורת האל נמצאת בפיו, הוא מטיף אותה באדיקות כבר כמעט שלושים שנה באמצעות התקליטים שהוא יוצר ומתקלט. הנה עוד קלישאה בלתי ניתנת להפרכה: בשביל הוד, הטכנו הדטרויטי הוא דת, וכשרחבות מועדונים בעולם כולו ניזונות היום מהטכנו המינימליסטי, הFאנקי והקשוח שהוא עצמו ברא לראשונה בתחילת שנות התשעים, רוברט הוד הוא לא עוד כומר - הוא הכהן הגדול.

הוד לא רוצה לקרב אתכם לאל הטוב בעזרת דרשות בשבחו; הוא עושה זאת באמצעות ביטים מכאניים, רפטטיביים ומהפנטים שבטכניקת התקלוט הייחודית שלו הופכים לסימפוניה מעיר המכונית. “אני חושב איך לתקשר את התקליטים שלי למאזינים," הוא סיפר רק בחודש שעבר בתוכניה של פסטיבל דקמנטל, עוד לייבל עכשווי ומרענן הרואה במוזיקה של הוד נקודת השראה. "הרעיון הוא להגדיר נקודה ולזרום ממנה. אני בונה את הסיפור מהאינטרו לקטע הראשון שאני מנגן. חשוב לי לבסס את התודעה לכיוון הנכון כבר בביט הראשון. חשוב לי שכשהמחט תיגע בשעווה, הקהל כולו יידע מיד שהאווירה השתנתה".

השעווה שמביא איתו הוד טעונה בהיסטוריה של המוזיקה השחורה, בניסיון החיים שצבר ובפנטזיות העתידניות שמתרחשות בראשו. זה הג'אז שניגן אביו, להקות הדו-וופ שהעריצה השמרטפית שלו, או אייזיק הייז, סטיבי וונדר והטמפטיישנז שהשמיעה לו דודתו, אבל גם סרטי מדע בידיוני כמו "איש האומגה", סדרת "מלחמת הכוכבים" וסיפורי הג'דיי, קרבות כנופיות, אנשים שמאבדים את עבודתם, גזענות, ההתפוררות של דטרויט וההתפשטות של קראק בשכונות.

הוד מייצר אוטוסטרדה מהפנטת בתוכה הוא מתנועע עם רגל בוטחת על הגז. הביטים שלו מהירים וחותכים, המלודיות מכושפות ומרוחקות, מורגשות יותר משהן נשמעות, וגם אחרי עשרים שנה ללייבל שלו M-Plant, המוזיקה שהוא ממשיך לפרסם ולתקלט נשארה משוננת, סוחפת ורלוונטית מתמיד.

שיתופי הפעולה הבוערים עם דקמנטל, לקראת האלבום שבדרך:
מתוך פרדיגם שיפט 1: http://bit.ly/2b7bgHo
מתןך פרדיגם שיפט 2: http://bit.ly/2aLbo17
והבי-סייד שלו: http://bit.ly/2b6QrM8
מתוך האלבום החדש והמדובר של פלורפלאן:
האם אתה אלוהים? גם אנחנו היינו שואלים את עצמנו את אותה שאלה אם הסינטים שלנו היו מתחילים להוציא סאונדים כאלה: http://bit.ly/1KZEyVj
קלאסיקה של הוד בלייבל METROPLEX של חואן אטקינס מ-1996 שעדיין נשמעת טרייה וחמה: http://bit.ly/1mKD7zS
שתי מיליון צפיות ללהיט שלו כ-Floorplan. מתברר שארת'ה באה טוב גם בברגהיין, וגוספל וטכנו זה לא עד כדי כך שונה בעצם: http://bit.ly/1lfvcJm
כזה דבר היה יכול לצאת רק מדטרויט: http://bit.ly/2btCqKc
אלמותי: http://bit.ly/1gvh6SU

הבוילר רום האלמותי: http://bit.ly/JDsOKZ
תנו לרוברט הוד להראות לכם איך מנגנים טכנו כמו באגדות: http://bit.ly/1pEr6sT
בפסטיבל Weather בפריס שנה שעברה: http://bit.ly/2aLJ7aD
הבוילר רום בדקמנטל שנה שעברה: http://bit.ly/1KKROsK
מיקס שהוציא למכירה ב-300 עותקים ב-2008, ופרסם רק בשנה האחרונה בעמוד הסאונקלאוד שלו. מרהיב ביופיו ודיוקו ועמוס באופי של רוברט הוד. דיפ קונסטריישן, התחום האפור: http://bit.ly/2b8pBkU
הוד מרצה על הקשר בין רוחניות לטכנו: http://bit.ly/2bfdsO9

יפתח רזידנט המועדון והלייבל בוס של פרלקס יובל גורן א.ק.א יוג עם ביטים משוננים תוצרת תל אביב, תסגור הרזידנטית הזוהרת בחשכה עדי שבת "האחת" עם הגרסה החדשה שלה לטכנו מעבר לקשת.

סקוואט - 

FUNKINEVEN

לסטיב ג'וליאן יש פיצול אישיות. בימים שימשיים הוא נוהג להשתמש בשמו הפרטי ולהפיק ביטים נינוחים ומוזרים עם אווירה ג'אזית מחופפת. בלילות אפלים, לעומת זאת, הוא קורא לעצמו פאנקינאיבן ומנגן האוס וטכנו אנלוגיים, מחוספסים, מלאי נשמה וחמים. "Fallen", אלבום הבכורה של ג'וליאן הלונדוני יצא לפני חודש וקצת ב-Eglo, הלייבל היוקרתי של פלוטינג פוינטס, וכבר הוכתר על ידי המגזין גבה המצח FACT כ"אחד מאלבומי השנה". כמו יוצרו, גם הוא מפוצל - חציו הראשון עגמומי, מהורהר וחולמני ואילו חציו השני קשוח, נחוש ופיזי.

כדי.ג'יי, פאנקינאיבן מביא את הקטבים שבו לכדי הרמוניה מנצחת. הוא מנגן תקליטים מגורענים לצד קטעים ווקאליים, אקורדים עמוקים על גבי ביטים מתפצפצים וסקיצות חדשות ליד קלאסיקות נדירות, כשמכל מגע שלו בפטיפון ובמיקסר נוטף גרוב שחור. ג'וליאן, כמו האמנים שהוא מחתים בלייבל הפרטי 'אפרון' - ג'יי דניאל, דלרוי אדוארדס, קייל הול (שותפו לצמד פאנקינאיבל) ושאנטי סלסט - הוא הדור הבא והדבר הבא; מי שגדל לתוך תרבות רייבים ומועדונים שרירה וקיימת, ניצל אותה עד תום וכעת מביא את הגרסה החדשה, המקורית, החללית והמחורפנת לז'אנרים המסורתיים שמועברים בתוך שדירת סינתיסייזרים, פרוססורים ומכונות תופים אנלוגיים שהוא אוגר באולפן. 

מי שהיה בסקוואט בפעם האחרונה שהוא ניגן כאן יודע מה מצפה לנו, מי שלא - מומלץ להתכונן:
הקטע שהפך לקלסיקת אסיד ששום קרחניסט אינו שלם בלעדיה: http://bit.ly/1kLznr9
מתוך אלבום הבכורה: http://bit.ly/2aVlt8V
חלומות: http://bit.ly/2bsnOdW
הרליס האחרון לפני האלבום, יפיפה: http://bit.ly/2bsnUCk

סט מלכותי מפסטיבל 'קבינט' של כנופיית דקמנטל: http://bit.ly/1QbPMcX
חם מהתנור, פודקאסט ל-Fact שמורכב כמעט כולו מקטעים שעדיין לא יצאו ב-Apron הלייבל שלו: http://bit.ly/2b7Tul7
עוד ב-Fact, ראיון ארוך ומעמיק עם סטיבן + ביקור בסטודיו שלו, והסבר למה אלבום הבכורה שלו הוא אחד החשובים והיפים של השנה: http://bit.ly/2bsjQly
ביקור אצל טים סוויני ב-Beats in Space לפני שלושה חודשים: http://bit.ly/2aS8tP2
מחשמל + מבעיר + מרגש את ליון באפריל: http://bit.ly/2b45lUa
הבוילר רום החדש איתו השיק את האלבום: http://bit.ly/2bhH1f0
בוילר רום בק2בק עם קייל הול: http://bit.ly/2aW4hQq
בתכנית שלו ב-NTS רדיו: http://bit.ly/2bvdzXv

סטפן בזבז יפתח עם סטדי ביטס כמיטב המסורת, רזידנט המועדון ניב הדס יסגור מעבר לקשת ולענן.

לאונג' - 

פרזידנט אפלברג יארח את הרכב הלייב האנלוגי יקיר הלונג' רה-ארבייטן לעוד אודיסאה של צלילים במעלית, ואת אילון אליקם שהסט האחרון שלו בחדר עדיין מתגנן לנו בראש בלילות ללא שינה.

האותיות הקטנות -
- - - - - - - - - - - - - -
* שימו לב : הכניסה מגיל 24 ומעלה בהצגת תעודת מזהה בלבד.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
* מומלץ לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור, רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 01:15 יהיה זכאי להנחה!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
זכרו - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה 04:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
* המועדון אינו אחראי על בגדים או חפצים שלא ננעלו בלוקרים או בשמירת חפצים
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
כל מי שירכוש כרטיס למסיבה בחמישי (http://bit.ly/2bfgIJo) יקבל בכניסה צמיד "בלוק פריידיי" המקנה כניסה חינם למסיבה בשישי עד השעה 01:30, וב-40 ש"ח מאוחר יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.