Guy Gerber // Thursday 2.2.17


שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2jMgJ9z

מועדון הבלוק גאה להציג:
חמישי ה-2 בפברואר 2017 בדרום הפרוע -

בלוק - התקליטן הישראלי מספר 1 בעולם חוזר לתל-אביב. יפתח הכישרון המתפרץ דור ציפורי שניגן בחודשים האחרונים כמה סטים הדוקים במיוחד בסקוואט ויעלה לסט הבכורה המסקרן שלו ברחבה הראשית, יסגור רזידנט המועדון ניב הדס א.ק.א "המהנדס" וביניהם - גיא גרבר אולה אולה.

סקוואט - תפתח, התגלית החדשה של מחלקת הסקאוטינג (א.ק.א סקוואטינג) של המועדון ועוד כישרון חדש ונוצץ בשמי הסצינה התל אביבית, קבלו את נסיכת המינימליזם האורבני המתחדש, אדר כהן בסט הבכורה שלה בדרום הפרוע. אחריה יעלה אדון הקיקים של התחנה המרכזית טל "מאה אחוז" כהן, יסגור רזידנט המועדון עמיחי "עיוני" מטיאס.

לאונג' א.ק.א החדר המוזר - טל זילברשטיין, סוזנה והנשיא הנערץ פרזידנט אפפלברג הראשון שיפקח על כל האופרציה תוך כדי גיפוף פסלון של וינסטון צ'רצ'יל וחתימה על צווים נשיאותיים.

Thursday 26.1.2017 at wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Dor Zipori - Tel-Aviv
Guy Gerber​ - Rumors - Planet Earth
Niv Hadas​ - The Block - Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Adar Cohen​ - Clouds - Tel-Aviv
Tal Cohen​ - The Block- Tel-Aviv
Amichay Matyas​ - The Block - Tel-Aviv
- - - - LOUNGE - - - -
President Apfelberg​ feat.
- - - - - ART - - - - -
Flyer Art: Prop Aganda
Photography: Eli Bohbot
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עד השעה 01:00 - 110 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 140 ש"ח אח"כ.
לחברי מועדון: 80 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:00, 110 ש"ח אח"כ.
זכרו - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה :04:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
מספר מוגבל של כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת לחברי מועדון בלבד, הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה (שימו לב - כדי לאשר את הרכישה תצטרכו להזין את המספר המודפס על גב הכרטיס המגנטי, קודים אחרים לא יאושרו): https://www.eventer.co.il/guy

* המכירה לחברי מועדון מוגבלת לכרטיס אחד לכל חבר. לרכישת כרטיסים נוספים עבור חבריכם שאינם חברי מועדון, ישלחו הנחיות במייל אישור ההזמנה.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - כל מי שירכוש כרטיס למסיבה בחמישי, יקבל בכניסה צמיד "בלוק פריידיי" המקנה כניסה חינם למסיבה בשישי (פרטים בקרוב) עד השעה 01:30, וב-40 ש"ח מאוחר יותר.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
לדף האירוע: http://bit.ly/2iZezq0

Guy Gerber

"יש שני דברים שהופכים את המוזיקה הזו לכל כך מיוחדת. הדבר הראשון הוא שבקטע טכנו טוב, הדרמה והדינמיקה נמצאות בניואנסים הקטנים, וזה תמיד סקרן אותי כמפיק, היכולת ליצור רגשות מסוימים על ידי פרטים כל כך קטנים. הדבר השני הוא, שבניגוד לכל ז'אנר אחר, ברגע שסיימת לנגן כדי.ג'יי ואתה יורד מהעמדה, אתה מוצא את עצמך בתוך האירוע עצמו. בטכנו, כל אדם שאתה רואה בקהל יכול למצוא את עצמו בחדר מלון באפטר פארטי עם הדי.ג'יי האהוב עליו, זה קצת מוזר וגם די מצחיק." גיא גרבר, 2017.

הוא הקליט אלבום אנדרגראונד עם אחד מכוכבי ההיפ הופ הגדולים בעולם, הפיק ליין של מוזיקה אלטרנטיבית באחד מהמועדונים המסחריים ביותר באיביזה והחליט להפסיק לפרסם ליינאפים במקום בו הליינאפ הוא המלך. כמו אמן הליכה על חבל, גיא גרבר, הסופרסטאר הישראלי והמורד הנצחי שכבש את אי המסיבות הספרדי עם ליין המסיבות המסתורי שלו Rumors, אוהב לפלרטט על הגבול הדק בין מחתרתיות למיין סטרים והוא עושה זאת באלגנטיות ובקלילות, כאילו זה היה הדבר הטבעי ביותר בעולם. שבוע לאחר שינגן עם לי בורידג' במסיבת רומרס בלונדון, ושבוע לפני מסיבה לצד אהובתנו הנצחית נסטיה במיאמי, גיא גרבר חוזר לבלוק. הכינו את נעלי הריקוד שלכם -http://bit.ly/2kmYMh2

מפגשים סודיים: http://bit.ly/2kfZpMN
הנה בא הגשם: http://bit.ly/2k5E1H9
הרמיקס לאודיון א.ק.א מתיו דיר (אז יהיה אלבום או לא?): http://bit.ly/2jEwnp1
צבא של סטוקרים: http://bit.ly/2jEuN6F
מעגל שלם: http://bit.ly/2jJXDAd

מסיבת רומרס באיביזה מהקיץ האחרון: http://bit.ly/2kmYMh2
ברנינג מאן 2016, רובוט הארט: http://bit.ly/2d0yCQy

נתראה ברחבות - http://bit.ly/2iZezq0

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.