Eduardo De La Calle, Nicolas Lutz, Roi Perez // Frday 03.03.17

שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2lglKX9



מועדון הבלוק גאה להציג:
שישי ה-3 במרץ בצד האפל של העיר -


Friday 3.3.2017 at wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Roi Perez - Ostgut Ton - Berlin
Eduardo De La Calle - Analog Solutions - Spain
Partok - The Block - Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Idit Frenkel - Later - Tel-Aviv
Nicolas Lutz - My own Jupiter - Berlin
Tal Cohen - The Block - Tel-Aviv
- - - - - ART - - - - -
Flyer Art: Prop Aganda
Photography: Eli Bohbot
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עד השעה 01:15 - 70 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 100 ש"ח לאחר מכן.
לחברי מועדון: 50 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:15, 70 ש"ח לאחר מכן.
זכרו - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה 04:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
רק לחברי מועדון - כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת (הבטיחו את מקומכם לפני שהמחיר יעלה): https://www.eventer.co.il/eduardonic
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
מגיעים לבלוק בקביעות, מכבדים את הוייב ורוצים להצטרף למועדון החברים? כתבו לעמוד הפייסבוק שלנו - The Block
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - כל מי שירכוש כרטיס למסיבה בחמישי יקבל בכניסה צמיד "בלוק פריידיי" המקנה כניסה חינם למסיבה בשישי עד השעה 01:30, וב-40 ש"ח מאוחר יותר.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
בלוק -

Roi Perez 00:00 - 03:00

אחרי שכבש את הסקוואט בביקורו הקודם, התקליטן הישראלי ברלינאי, רזידנט מועדון הברגהיין/פנורמה רואי פרז מגיע לביקור נוסף במועדון והפעם כדי לפתוח את הרחבה הראשית מחצות עד 03:00 בבוקר.

פרז, שרק בסופ"ש האחרון כיכב ברחבות הרוברט ג'ונסון בפרנקפורט וברייב סודי בפריז, יודע איך מבשלים חדר. הוא משלב בין האוס וטכנו שמוכרי תקליטים שומרים רק לעצמם (ופוניקה היא חתיכת חנות), עם הרבה מקצבים אפריקאים, פרקאסיביות סוחפת, עומק ואווירה פריקית הזייתית הממוקססים ללא רבב.

והברגהיין לא לבד: גם ריצ'י הוטין, שבא לקנות תקליטים בסניף של פוניקה בברלין (היכן שפרז עובד בשנתיים האחרונות), אהב את מה שהגיש לו התקליטן הישראלי, הזמין אותו לתקלט במסיבות אנטר שלו באיביזה ומספר חודשים מאוחר יותר אף הכריז שפרז הוא הדי.ג'יי האהוב עליו. ריספקט.

מבשל אצל פאלמז טראקס לפני חדשיים: http://bit.ly/2lM1Ox3
בפסטיבל מלט: http://bit.ly/2fumn0j
טריפיות בסדרת הפודקאסטים של פוניקה: http://bit.ly/1G6HNph
גם גרוב מגזין הגרמני יודע ממי לבקש סטים: http://bit.ly/29bhSBd
שעה וחצי של קראק: http://bit.ly/2fsw5Ne
עולה ויורד, אחורה וקדימה, לאורך ולרוחב: ארבע שעות סולו: http://bit.ly/29fgtgK

Eduardo De La Calle Live 03:00 - 04:00

"מבחינתי, מוזיקה אלקטרונית זו לא רק מוזיקה. כשאני נוסע לניו יורק, או יפן, או ספרד; כשאני הולך ברחובות, אני מרגיש את הטכנו באדריכלות. אני יכול לחוש את זה בגישה, במבנים, בזוויות המכוניות, בעיצובים ובלוגואים על התקליטים, אפילו בפלסטיק עצמו. עבורי טכנו וטכנולוגיה זה לא רק מוזיקה, זו דיסציפלינה."

אם שמעתם מוזיקת קלאב בשנים האחרונות, שמעתם את הצלילים המופלאים של המפיק, התקליטן, בעל הלייבל ובמאי הסרטים הספרדי אדוארדו דה לה קלה; אם שמעת סטים של טל כהן, פרטוק ועוד רשימה בלתי נגמרת של די.ג'ייז בכל הסגנונות ומכל העולם, הגוף והנשמה שלכם כבר מכירים את מגע הקסם של אחת מהדמויות "המסקרנות והלא מובנות ביותר בהיסטוריה של הז'אנר" כפי שכתבו עליו ברזידנט אדוויזר. עם קטלוג בלתי נתפס של למעלה ממאה תקליטים, רובם מהשנים האחרונות, לאחר שפרש מהעיר כדי להקים אולפן על הר בכפר נידח בדרום ספרד, ללא חיבור לאינטרנט וצמוד לאשראם בו הוא מתרגל את אומנותו הנוספת, בהקטי יוגה, דה לה קלה מאזן בצורה מדויקת בין פסיכדליה למינימליזם נרקוטי, שולח שורשים הרחק אחורה בזמן לערש המהפכה, תחילת שנות ה-90, ומותח ענפים חדשים למעלה אל העתיד הבלתי ידוע.

"ביליתי ארבע שנים בהרים ביחד עם היוגה מאסטר שלי, ארבע שנים של משמעת בהן גיליתי חלק מעצמי, גיליתי כמה היבטים של מה האדם באמת והייתי המום לגמרי, כי זה היה באמת משהו בלתי צפוי. לדוגמה, אבי נפטר לפני זמן מה ואני לא בוכה. אני לא בוכה בגלל שאין על מה לבכות. במקום זאת, אני מפיק מוזיקה ומקדיש לו אותה."

"כשהתחלתי את הלימודים שלי בהרים הפסקתי עם הסמים. הפסקתי לעשן, הפסקתי לאכול בשר, דגים, אלכוהול ועוד דברים רבים. בעזרת הכח שקיבלתי ממאסטר היוגה שלי אני יכול להשיג דברים רבים מאוד שלא יכולתי להשיג לבדי. אני חייב להכיר בכך שמאז שהתחלתי את המשמעת הזו, הקטעים שלי נהיו יותר ויותר מיוחדים, עם יותר עומק ומסר, יותר חכמה, יותר רגשות, יותר טקסטורות ואטמוספרה. הכל פשוט נהייה יותר טהור ורוחני."

זה היה אמור לקרות כבר לפני כשנה וחצי, אבל בגלל ציוד שנתקע בשדה התעופה, זה לא קרה. הפעם אנחנו סומכים על הגורל - בשישי הקרוב אדוארדו דה לה קאלה יופיע לייב בפעם הראשונה בישראל.

הופך רחבות: http://bit.ly/2lglKX9
בהייברן דיסקס של טלבוט: http://bit.ly/2l2U4tp
טסלה: http://bit.ly/2mBLJth
בסמנטיקה. שירה: http://bit.ly/2aaWvFO
אנימה בקדנצה: http://bit.ly/2lXedk1
במעבדה: http://bit.ly/2mBUGm1
אצילות: http://bit.ly/2muWmOY
השפעות ריצ'י הוטין מוקדם: http://bit.ly/2lftXLi
אוטוסטרדות שמיימיות: http://bit.ly/2mlvbJF
מרכז כדור הארץ: http://bit.ly/1R5O1d3
מלודיות מיופיטר: http://bit.ly/2mBU8wH
האלבום שיצא בתחילת שנה שעברה: http://bit.ly/2ldXc0P

הסרט הדוקומנטרי BEATS בביומו של אדוארדו דה לה קלה הוא אחד מהמסמכים החשובים שנוצרו על המוזיקה האלקטרונית. לורן גרנייה, קארל קרייג, ניקולס ז'אר, דריק מאי, אפראט, סת' טרוקסלר, קרל קוקס, ועוד רשימה בלתי נגמרת של גיבורי המתחתרת העולמית מדברים עם אדוארדו על העבר, ההווה והעתיד. צולם בתקציב אפס במשך שלוש שנים בדרכים: http://bit.ly/2lWKxDE

Partok 04:00 - End

אחרי הלייב יעלה לעמדה רזידנט המועדון קפטן פרטוק הראשון עם סט בשרני לתוך הבוקר. חלום.

סקוואט -

Idit Frenkel 00:00 - 02:00

ריחופים ברחבה.

Nicolas Lutz 02:00 - 05:00

"כשניקולס לוץ מקליט סט, אנשים שמים לב", כתבו ברזידנט אדוויזר לפני כמספר שבועות, כשבחרו את הפודקאסט של התקליטן האורגוואי ל-XLR8R כאחד מחמשת הסטים הטובים של 2016.

שרוולי הקעקועים המרהיבים שמכסים את ידיו מבהירים שמדובר בבחור שלוקח את התחביבים שלו מאוד ברצינות. ומלבד קעקועים, התחביב העיקרי של לוץ, הרזידנט של המוסד הברלינאי קלאב דה ויז'ינר והבעלים של הלייבל My Own Jupiter, הוא חפירה בארגזי תקליטים ישנים, שמהם הוא דולה פנינים נדירות שבוהקות על הרחבה. בדומה לריקרדו וילאלובוס עמו הוא מרבה לנגן, לוץ הוא דרום אמריקאי שחי באירופה, מאסטרו של מינימליזם נרקוטי, ממכר, רצוף בחללים מסתוריים אליהם הראש מתעופף בזמן שהרגליים לא יכולות להפסיק לרכב על הגרוב. דמיינו גשר שעובר מרומניה לפרלון. וכמו וילאלובוס (וכמו מרגרט דיגאס, סוניה מוניר ו-Binh חבריו), גם הוא חלק מרצף אינטר-גלקטי של די ג'ייז עם אוספי תקליטים מפוארים המלאים בקלאסיקות האוס, טכנו ואלקטרו נשכחות חסרות זמן, מהן הוא מרכיב סטים וירטואוזיים על גבי תקליטים בלבד.

למרות הביטול הדרמטי של הרגע האחרון בפעם שעברה, אנחנו לא מוותרים - בשישי הקרוב אנחנו גאים לארח את המפגש הראשון בין אוסף התקליטים של ניקולס לוץ, לבין הרחבה המתפצחת של הסקוואט.

כיתת אמן בגרוב מהפנט. בוילר רום באורוגוואי בק2בק עם די ג'יי קולט. זה די משוגע:http://bit.ly/2ixMULR
הפודקאסט של רזידנט אדוויזור. מה זה הקטעים האלה? http://bit.ly/2isVhpx
מתכבד בפודאקסט עשר שנים ל-XLR8R. קבלו: http://bit.ly/2iWnJmT
מסע לשביל החלב בצרפת http://bit.ly/2iF3Ahv
פודקאסט למועדון הרקס בפריז http://bit.ly/2iUniFy
ככה חלומות האפטר פארטי שלנו נשמעים http://bit.ly/2i0jtyv
שעתיים באווירת פטריות מאמסטרדם http://bit.ly/2injzmO
גדול ביפן http://bit.ly/23WalLB

Tal Cohen 05:00 - End

אפשר להיות רגועים.

נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.