Etapp Kyle, Rhadoo, Abelle, Pergamon // Thursday 6.7.17


שימו את זה ברקע: http://bit.ly/1Plf4hZ



מועדון הבלוק גאה להציג:
חמישי ה-6 ביולי 2017 בצד האפל של העיר -

בלוק - כוכב השביט האוקראיני ורזידנט הברגהיין בברלין א.ק.א "העתיד של הטכנו" על פי בן קלוק, אטאפ קייל חוזר לרחבה הראשית של הבלוק, אחרי פתיחה של רזידנטית הבלוק אנה הלטה ולפני סגירה בנוהל של הלייבל בוס של פרלקס ורזידנט המועדון נמרוד קציר א.ק.א Pharaoh. איטס טכנו טיים בייבי.

סקוואט - שנה ושלושה חודשים מאז הפעם הראשונה, האבא של המינימל הרומני חוזר לביקור שני בישראל. יוצאי סאנוויבז והרזידנטים, טל כהן א.ק.א "אדון הגרוב האפל" ועשהאל וייס א.ק.א "הפרוע" יפתחו ויסגרו בהתאמה וביניהם - העולם על פי ראדו.

לאונג' - טייקאובר שני של מועדון הפרגמון א.ק.א מועדון האנדרגראונד היחיד בירושלים ובית שני עבור הרזידנטים של הבלוק ועבור עוד רבים מתקליטני הקלאב המובילים של תל אביב, והפעם בניצוחה של רזידנטית ומייסדת Arma17 ופסטיבל Outline במוסקבה Abelle שתנגן לצד כמה מהרזידנטים של המועדון הירושלמי שהעדיפו לא לשתף פעולה עם התחקירנים שלנו.

Thursday 6.7.2017 at wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Anna Haleta - The Block, Pacotek - Tel-Aviv
Etapp Kyle - Ostgut Ton, Klockworks - Berlin
Pharaoh - The Block, Parallax - Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Tal Cohen - The Block - Tel-Aviv
Rhadoo - [a:rpia:r] - Bucharest
Asael Weiss - The Block - Tel-Aviv
- - - - LOUNGE - - - -
Pergamon - פרגמון Second Takeover feat,
Olsvangèr - Eyal Samson - I Zebra - Pergamon - Jerusalem
Abelle - Arma17 - Moscow
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עד השעה 01:00 - 70 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 110 ש"ח אח"כ.
לחברי מועדון: 60 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:00, 80 ש"ח אח"כ.
זכרו - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה :04:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים במכירה מוקדמת: https://www.eventer.co.il/etradab
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

בלוק -
Etapp Kyle

האגדה אורבנית מספרת שהקריירה של רזידנט מועדון הברגהיין, המפיק והתקליטן האוקראיני אטאפ קייל, החלה ב-2011, אחרי שהעביר דיסק דמו לבן קלוק, שטפי וריצ'י הוטין, כשאלה ניגנו בפסטיבל במוסקבה. כל השלושה התאהבו במוזיקה והציעו לקייל חוזים, וריצ'י הוטין אף הפך את "Drama", אחד הקטעים בדיסק, לקטע הסגירה הקבוע שלו ב-2012, אלא שעם רזידנט הברגהיין נוצר לדברי קייל קליק ייחודי, שהוביל להחתמתו ב-Klockworks, הלייבל הפרטי של קלוק. קייל הפך לאחד המפיקים הכי פוריים בלייבל, כמו גם לבן טיפוחיו של קלוק, שהכתיר אותו בראיונות כ-"עתיד של הטכנו", ולמי שמנגן לצדו באופן כמעט קבוע.

תוך שלוש שנים הפך האמן האוקראיני הצעיר והמבטיח לאחד מהמפיקים והתקליטנים המדוברים ביותר בתעשייה, הוחתם באוסטגוט טון והפך לרזידנט רשמי במקדש הטכנו העולמי שבברלין, שם הוא משאיר רחבות נוטפות זיעה ופעורות פה על בסיס קבוע, כפי שתיארו זאת באוסטגוט טון: "עם השילובים המתוחכמים ביותר של סאונדים לרחבה, אטאפ קייל מזמין אותנו לחקור את מעמקיהם של קניונים קפואים ונושא אותנו מדי פעם ולהרף עין אל נוף רקום וכמעט לא מוחשי של יערות בלילה, בתנועה רכה וחלקה של אוויר חם", או משהו בסגנון.

סגנון התקלוט של קייל מושפע מהסאונד של הסביבה בה הוא יוצר, אבל לוקח אותה לקונכיה הפרטית והמוזיקלית שלו - טכנו דאבי, מינימליסטי, נושם ואלגנטי עם חללים מרווחים בין הצלילים, נרקוטי ומהפנט עם קיק יציב וניואנסים שמערפלים את המוח.

אנה הלטה תפתח, פרעה המלך יסגור. קוואליטי טיים.

הרמיקס המפחיד של אטאפ קייל ל-Landside, הפרוייקט המשותף של הדואו האיטלקי יקירי הבלוק הנטר/גיים והלהקה האיסלנדית קורה. זה בוער: http://bit.ly/2kzZoEh
מתוך הרליס המשותף בסמנטיקה עם פטר ואן האוזן, מארקו שאטל ויקיר הבלוק נוסף - וואטה איגארשי: http://bit.ly/2d4gQhy
הרמיקס ל-Ichinen שיצא לפני מספר חודשים עמוק ונושם לא פחות:http://bit.ly/2cGutTd
התרומה היפייפיה שלו לאוסף של אוסטגוט לחגיגות עשור ללייבל: http://bit.ly/1O7IaaA
הרליס הראשון והמדהים בקלוקוורקס של בן קלוק. הקטע שהקפיץ לו את הקריירה:http://bit.ly/1TwXl9w

הבוילר רום האחרון. תצוגת תכלית: http://bit.ly/1Plf4hZ
פודקאסט שהקליט למגזין XLR8R האמריקאי: http://bit.ly/2cAXDye

סקוואט -

Rhadoo

הרבה היי הטים נוצצים זרמו בנהר הגרוב האינסופי מאז שראדו נחת בפעם הראשונה בישראל באפריל 2016. אז הוא ניגן רוב הערב מול רחבה כמעט ריקה, לקהל שעדיין לא היה מסוגל לעכל את המינימליזם הבלתי מתפשר שבקע מהרמקולים של הסקוואט. היום, שנה ושלושה חודשים מאוחר יותר, מינימל זו כבר מילת באז בתל-אביב, עשרות קלאברים מקומיים ארזו מזוודות ונסעו לסוף-שבוע ארוך במאמאיה, רומניה, לפסטיבל Sunwaves המסתמן כפסטיבל המשפיע והמתעצם ביותר כרגע באירופה (מעל 70 אלף אנשים מכל רחבי העולם בסוף מאי האחרון), והגרוב האינסופי שראדו הוא אחד מנביאיו המובילים ("ראדו השפיע על ריקרדו באותה מידה בה ריקרדו השפיע על ראדו" אומרים ברומניה) , כבר מוטמע עמוק ב-DNA הקבוצתי של קהילה מקומית הולכת ומתעצמת.

המפיק, התקליטן והלייבל בוס הרומני Radu Bogdan Cilinca א.ק.א Rhadoo מרכיב ביחד עם רארש ופטרה אינספרסקו את שלושת המופלאים של בוקרשט, איתם הוא מופיע תחת השם RPR Soundsystem ומנהל את הלייבל הרומני המרכזי [a:rpia:r], הוא זכה שלוש פעמים ברציפות בתואר הדי.ג'יי הטוב ביותר ברומניה, מחזיק ברזידנסיז נחשקים בפסטיבל סאנוויבז ובאיביזה, והשמועות שהגיעו לאזנינו (הרבה אנשים מכל העולם עוברים במשרד של הבלוק) מספרות שבסטים שלו באי המסיבות הספרדי תוכלו למצוא לא מעט מהדי.ג'ייז הגדולים בעולם, שמתנקזים למקום אחרי שהם מסיימים את הסטים שלהם במועדונים אחרים, רק כדי לשמוע את המאסטרו הרומני.

יפתחו ויסגרו בהתאמה - יוצאי סאנוויבז והרזידנטים, טל כהן א.ק.א "אדון הגרוב האפל" ועשהאל וייס א.ק.א "הפרוע".

אחד על אחד עם וילאלובוס באפטר אוורס של סאנווייבז: http://bit.ly/1Y6ImXA
המרובע הקדוש? ראהדו, וילאלובוס, פטרה ורארש באיביזה: http://bit.ly/1UueAMI
עם חבריו רארש ופטרה RPR Soundsystem בפסטיבל הבית שלהם:http://bit.ly/1qfMIkA
ובברצלונה: http://bit.ly/1W2D5Sc
ארבע שעות של סט מזמן ומקום לא ידוע: http://bit.ly/2tEbvEJ
ב-Dommune בטוקיו: http://bit.ly/2sAWb6M
ב-Arma במוסקבה: http://bit.ly/1V0ZPm0

מינימליזם אבסורדי עם קליפ מהפנט: http://bit.ly/2suj9Br
העצמה של הברות אנושיות: http://bit.ly/2tdt0J3
פאנק: http://bit.ly/2se0BBd
גיין: http://bit.ly/2tCQbiH
17 וחצי דקות שהגיעו לכאן ממימד אחר: http://bit.ly/1X6SPBZ
אחד מהלופים האהובים על לוצ'יאנו: http://bit.ly/1ZVshWg
הגרוב שאינו נגמר: http://bit.ly/221eOvn
"אני יכול לשמוע שם שד!" (מגיב יוטיוב אקראי): http://bit.ly/1X6VLyE

לאונג' -

טייקאובר שני של מועדון הפרגמון א.ק.א מועדון האנדרגראונד היחיד בירושלים ובית שני עבור הרזידנטים של הבלוק ועבור עוד רבים מתקליטני הקלאב המובילים של תל אביב, והפעם בניצוחה של רזידנטית ומייסדת Arma17 ופסטיבל Outline במוסקבה Abelle שתנגן לצד כמה מהרזידנטים של המועדון הירושלמי שהעדיפו לא לשתף פעולה עם התחקירנים שלנו.

Abelle

יש לה לוק של טייסת קרב בצי חלל מתוך סרט עתידני, היא המייסדת המסתורית והנערצת של Arma17, המועדון החשוב ביותר ברוסיה בעשור הנוכחי, ושל פסטיבל Outline, שביחד עם סאנוויבז הרומני נחשב בעיני רבים (תשאלו את נאסטיה או את נינה קרביץ) לפסטיבל החדשני ביותר כרגע ביקום המוכר. כמוזיקאית, היא חוקרת את הצדדים האפלים של הטכנו והז'אנרים הנלווים לו, היא הבוסית של הלייבל Arma (לייבל החודש של רזידנט אדוויזר), ובנתה לעצמה מוניטין מרשים של תקליטנית אפטר-אוורס מבריקה המשתמשת בטכנו, אסיד, אלקטרו וכל הצלילים שביניהם. בחמישי הקרוב, התקליטנית הרוסייה Abelle מגיעה בפעם הראשונה לישראל לגיג כפול בבלוק התל אביבי ובפרגמון הירושלמי, שיארחו אותה בטייקאובר השני שלהם על הלאונג' המחודש.

סאונדקלאוד: http://bit.ly/2suxEF3

נתראה ברחבות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.