Function, Partok, Fred P // Thursday 07.09.2017


שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2vBXAAe
ואת זה בסקוואט: http://bit.ly/2iS9Fvq



מועדון הבלוק גאה להציג:
חמישי ה-7 בספטמבר 2017 בדרום הפרוע -

Thursday 7.9.2017 at wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Partok - The Block - Berlin
Function - Ostgut Ton, Sandwell District - NYC / Berlin
Pharaoh - The Block, Parallax - Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Idit Frenkel - Later - Tel-Aviv
Fred P. AKA Black Jazz Consortium - Soul People Music - NYC
Tal Cohen - The Block - Tel-Aviv
- - - - LOUNGE - - - -
Jonas Hassan - Clouds Collective - Tel-Aviv
David Elimelech - Tel-Aviv
Uriah Klapter - NEWS, Correspondant - Tel-Aviv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עד השעה 01:00 - 70 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 110 ש"ח אח"כ.
לחברי מועדון: 50 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:00, 70 ש"ח אח"כ.
זכרו - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה :04:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים במכירה מוקדמת: https://www.eventer.co.il/funcp
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

בלוק -

Partok

זה קרה כמעט בלי ששמנו לב - ראש מועדת הרזידנטים של הבלוק א.ק.א קפטן פרטוק הראשון והאחרון (שמככב בשעות אלו ממש ברחבה הראשית של מועדון הברגהיין הברלינאי, לצד חבריו לנבחרת הרזידנטים של הבלוק, יוג ופרעה) הפך בשנים האחרונות לשם מוערך ואף נערץ בכל רחבי הפלנטה (ואם הייתם שומעים את גדולי תקליטני העולם מדברים עליו , הייתם מתמלאים בנחת כמו אמא פולנייה גאה). מה שהתחיל עם מוניטין שנבנה במשך שנים ארוכות ויציבות של הפיכת רחבות העיר תל אביב על פיהן, המשיך ברזידנסי בבלוק וסלוטים לוהטים לצד הדי.ג'ייז הטובים בעולם, ובגיגים חוזרים באירופה, שהפכו להיות תכופים יותר ויותר בשנים האחרונות. התהליך המרגש הזה הגיע לשיא חדש לפני כחודשיים, כשפרטוק ארז כמה מזוודות מלאות בוינילים וקצת בגדים, ועבר לברלין - עיר האפשרויות הבלתי מוגבלות, לא לפני שהבטיח לנו שימשיך להגיע לנגן כרזידנט הבלוק על בסיס חודשי. בחמישי הקרוב, תקליטן הטכנו שמערכת הסאונד של הבלוק הכי אוהבת, נוחת מברלין כדי לנגן לנו סט בשרני ומורחב של ארבע שעות, בין 23:30 ועד 03:30.

הבוילר רום בבלוק: http://bit.ly/2eziWqG
בגלסטונברי: http://bit.ly/2wuP6d1
הריליס בקומפקט: http://bit.ly/1GU1Xqr

Function

הוא התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו כרזידנט הצעיר ביותר של מועדון הליימלייט האגדי בתקופה היפה ביותר של חיי הלילה בניו יורק. זה היה אמנם הערב החלש ביותר בשבוע, אבל הוא הספיק כדי להתחיל לבנות קהל מעריצים ולא פחות חשוב, לחוות בפעם הראשונה בחייו את התופעה הנקראת ג'ף מילס שהיה רזידנט של הליין Future Shock בימי שישי. הסטים של מילס הם אלה שעיצבו את הגישה שלו לאמנות התקלוט ("ג'ף מילס הוא המורה שלי." הוא מבהיר בראיון לרדבול מיוזיק אקדמי). אלו היו שנות התשעים המוקדמות, ילדי הקלאבים היו מגיעים למועדון מחופשים לכל מה שאף פעם לא הרשו להם להיות והכל היה יכול לקרות; פגישה מקרית עם המפיק הניו יורקי דיימון ווילד הולידה את הריליסים הראשונים שלו בלייבל הטכנו המיתולוגי Synewave וחידדה את הכיוון העמוק והטריפי שהוא עתיד לפתח לדרגות של רב אמן בשנים הבאות. מכאן הקריירה שלו הייתה אמורה רק להמשיך ולפרוח, אבל לראש העיר ג'וליאני היו תכניות אחרות; הוא סימן את חיי הלילה של ניו יורק כיעד ראשון לחיסול והליימלייט, שנחשב למועדון העל האחרון שידעה העיר, היה היהלום שבכתר. סגירתו בידי המשטרה באמצע שנות התשעים סימלה את סיומו של תור הזהב של הקלאבינג בתפוח הגדול.

התקליטן והמפיק האמריקאי הצעיר, שגדל בברוקלין בבית קטן באמצע רחוב סואן, יושב בחדרו ומקשיב לצלילים שהגיעו ממועדון השחייה הפרטי מעבר לכביש שבכל סוף שבוע היה מוציא רמקולים החוצה לבלוק פארטי ניו יורקי טיפוסי עם מוזיקה מאת קראפטוורק, סופט סל, Human League ושאר אבני יסוד אלקטרוניות של שנות השמונים, ושהעבודה הראשונה שלו הייתה כמוכר בחנות סינטיסייזרים (עד היום הוא יכול לומר לכם בדיוק באיזה מודולר השתמשו בסרט אפוקליפסה עכשיו או איזה סינטי הפיק את קולו של R2D2 ממלחמת הכוכבים), הרגיש שהוא פשוט לא יכול לוותר על החלום והחל להפיק מסיבות בעצמו בנסיון לשמור על הגחלת והוייב שהלך ונעלם מהעיר. "היה לי דחף עצום לחלוק מוזיקה, ליצור מוזיקה ולנגן מוזיקה." הוא מספר באותו ראיון, אבל אחרי מספר שנים שלא הובילו לשום דבר משמעותי, הוא החליט לנסות את מזלו במקום אחר. בשנת 2007 הוא נסע לטור של מספר שבועות באירופה וסיים אותו בברלין עם גיג בטרזור ופגישה גורלית עם המפיק והתקליטן הבריטי קארל אוקונור א.ק.א רג'יס. הוא חזר לניו יורק, נפרד מהחברים, ארז את המזוודות וקנה כרטיס לכיוון אחד חזרה לברלין.

בתשע השנים שעברו מאז הוא ביסס את מעמדו כאחת מהדמויות הבולטות בתור הזהב החדש של הסצינה, כחלק מהקולקטיב בעל המעמד הפולחני Sandwell District (ביחד עם Regis ועם Silent Servant), הנחשב לאחד מהרכבי הטכנו המשפיעים והנערצים ביותר בהיסטוריה של הז'אנר, כרזידנט רשמי (היזהרו מחיקויים!) בברגהיין, המקדש החדש של הקלאבינג העולמי, וכרזידנט הבינלאומי הראשון והיחיד של מועדון הבסיאני בגיאורגיה שנחשב לאחד ממועדוני הטכנו המובילים כרגע בעולם.

בשישי הקרוב, המפיק, התקליטן ובעל הלייבל יליד ניו יורק ותושב ברלין, דייב סאמנר א.ק.א Function נוחת ברחבה הראשית של הבלוק,החל מהשעה 03:30 אחרי הסט של פרטוק הגדול.

הרמיקס החדש ללוק סלייטר מדהים: http://bit.ly/2xGCcqZ
הבחור בכושר מפחיד: http://bit.ly/2vBXAAe
הבוילר הבוער בברלין: http://bit.ly/2euSKtM
הצעד הגדול: http://bit.ly/2iUkAVs
רמיקס מצמרר ל-Abstract Division משנה שעברה: http://bit.ly/1Re0Dn1
רמיקס לסקובה מנובמבר האחרון. טכנו-דאב: http://bit.ly/1RcFfNn
קלאסיקה (וגם אחד מכוכבי בדיקות הסאונד שלנו במועדון): http://bit.ly/1NUfKe6
רמיקס עמוק וקטיפתי ל-Ich Bin Meine Maschine הגאוני של אטום:http://bit.ly/1UoNXc7
טירוף: http://bit.ly/1YGhcI3
בסאנדוול דיסטריקט: http://bit.ly/1RDVwH0
רמיקס לרודהד: http://bit.ly/1oZPPYp
ברגהיין 07, מקום שלישי ברשימת עשרת המיקסים הטובים ביותר ב-2015 של רזידנט אדוויזור: http://bit.ly/1eg2yW9
מיקס לטאמפ (הקלטה מפסטיבל בקולורדו) עם שלושה סידיג'ייז ו-909 אחת:http://bit.ly/1MbKE1c
עוד בוילר רום: http://bit.ly/1prRgjw
מופיע לייב: http://bit.ly/1pcWHpJ

יסגור - עוד רזידנט של הבלוק שנמצא ברגעים אלו בברלין, מנגן את סט הבכורה שלו בברגהיין, קבלו את נסיך פרלקס, המפיק, התקליטן והלייבל בוס נמרוד קציר א.ק.א Pharaoh שיסגור את הרחבה הראשית אחרי הסט של פאנקשן, כי לזה הוא נולד.


סקוואט -

Fred P

"יש מהלך מסויים של אקורדים שנמצא כמעט בכל קטע שאני מפיק. הסיבה שאני ממשיך לחזור אליהם שוב ושוב היא שהאקורדים האלה גורמים לך להרגיש משהו מאוד מסוים כשאתה שומע אותם. זה כמו להגיד 'אני אוהב אותך' באלף דרכים שונות."

אין הרבה מפיקים בסצינה האלקטרונית העכשווית שאפשר באמת לקרוא להם מלחינים. אמנים שמצליחים לחרוג מתחום הפונקציונליות של דאנס מיוזיק לרחבה ולחדור לעולם המופלא והמרגש של מוזיקה בעלת ערך מוסף הרמוני, מלודי, קצבי ובעיקר - רוחני. המוזיקה של פרד פי מוגדרת על ידי היכולת שלה להגיד את אותו הדבר באינסוף צורות חדשות. על פני עשור של ריליסים, אחד המנסחים הבולטים של הדיפ האמריקאי העכשווי נודד בחופשיות וללא מורא בין האזורים העמוקים במיוחד של האוס וטכנו. הסאונד שלו אלגנטי, מלודי ומופשט למרכיבים הנחוצים ביותר, הדרך בה הוא מנווט את הספינה בין הקרחונים לעבר היבשה היא פנומנלית והאיכויות הבסיסיות של האישיות המוזיקלית המיוחדת שלו - התבוננות פנימה, חום, כנות - הופכות אותו לסוג של התמכרות מתוקה.

בחמישי הקרוב, אחד המוזיקאים המרגשים ביותר שפועלים כרגע בסצינה, פרד פי חוזר לסקוואט.

עידית פרנקל תפתח, טל כהן יסגור - אל תשכחו משקפי שמש.

נדיר שמוזיקה אלקטרונית מגיעה לשיאים כאלה של רגש ומוזיקליות:http://bit.ly/2iS9Fvq
הרמיקס החדש לסאטושי טומיי, מטריף: http://bit.ly/2eRlHjV
צמרמורת שלא נגמרת: http://bit.ly/2gutCnE
עומק מכשף בלייבל של סיקרט סאנדייז. ללקק את האצבעות: http://bit.ly/2nBldnt
בגובה מייל: http://bit.ly/2eRndT9
ארכיטקט מודרני: http://bit.ly/1WsN2dd
רמיקס ממסטל לפסקל ויסקארדי: http://bit.ly/2ezkEZ6
בוילר רום: http://bit.ly/24erPD0
בוילר רם ברלין: http://bit.ly/2vVo9Mk
בוילר רום גם: http://bit.ly/1D5pTAF

לאונג' -

כבר כמה חודשים שהוא מוכיח שהוא אחד מהתקליטנים הטובים ביותר שצמחו לאחרונה בתל-אביב ואנחנו לא נשארים אדישים - ג'ונס חסן פותח את הלאונג' עם ביטים חמים, שמנים ועמוקים למטרות רפואיות בלבד. אחריו - דויד אלימלך בכושר שיא, תשאלו את כל מי שעף איתו בפעם האחרונה ברחבה המחתרתית ביותר בדרום הפרוע. יסגור - האיש והאגדה - אוריה "רוקנרול" קלפטר מ-5 בבוקר ועד ממש ממש מאוחר.

נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.