Ellen Allien, Fabio Florido, Fumiya Tanaka, caLLy // Friday 20.10.17


שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2udz2sP

מועדון הבלוק גאה להציג:
שישי ה-20 באוקטובר 2017 בדרום הפרוע, מחצות ועד שבת אחר הצהרים -



בלוק - מספר חודשים לאחר צאת אלבומה החדש והמדובר וארבע וחצי שנים לאחר ביקורה האחרון בדרום הפרוע, מלכת הטכנו הברלינאית, התקליטנית, המפיקה, הלייבל בוס ומעצבת האופנה אלן אליין חוזרת לתל-אביב. אחריה - סט בכורה בישראל של בן טיפוחיו של ריצ'י הוטין, המפיק והתקליטן האיטלקי המתגורר בברלין פאביו פלורידו. יפתח אוריה "רוקנרול" קלפטר, יסגור נסיך הטכנו של העיר, המפיק, התקליטן והלייבל בוס של פרלקס - נמרוד קציר א.ק.א פרעה.

סקוואט - יומולדת שמח למנהלת המועדון וסוכנת התקליטנים החדשה שי פניני א.ק.א "האמא של הבלוק" שארגנה לעצמה ליינאפ כלבבה עם הופעת בכורה בסקוואט לרזידנטית הסגירות הנצחית בלאונג' נתי וסט כפול של טל "הקיק" כהן. ביניהם ינגנו המפיק והתקליטן הרומני קאלי והאגדה היפנית פומייה טאנקה, שניהם בפעם הראשונה בישראל.

לאונג' - תור גופר, ג'ונס חסן ומשה אבוטבול יקבלו את הרחבה השלישית של המועדון מחצות ועד בכלל.

Friday 20.10.2017 at wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Uriah Klapter 00:00 - 02:30
Ellen Allien 02:30 - 05:00
Fabio Florido 05:00 - 08:00
Pharaoh 08:00 - End
- - - - SQUAT - - - -
* Shay Pnini BDay Bash *
Natti 00:00 - 02:30
Tal Cohen 02:30 - 04:00
caLLy 04:00 - 07:00
Fumiya Tanaka 07:00 - 10:00
Tal Cohen 10:00 - End
- - - - LOUNGE - - - -
Tor Goffer 00:00 - 03:00
Jonnas Hasan 03:00 - 07:00
Moshe Abutbul 07:00 - End
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עד השעה 01:15 - 80 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 120 ש"ח אח"כ.
לחברי מועדון: 60 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:15, 80 ש"ח אח"כ.
שימו לב - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה 05:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים במכירה מוקדמת: https://www.eventer.co.il/alfu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Ellen Allien

"מייסדת הלייבל BPitch Control משלבת בין הלחות המשכרת של הטכנו הקלסי לבין המרקם המתפצפץ של שעות הבוקר בברגהיין, כדי ליצור מערכת אקולוגית אוטופית המתקיימת בזכות עצמה." כתבו במגזין Pitchfork על האלבום החדש של אלן אליין שבשישי הקרוב תנחת בתל אביב.

בכל מקום בו תמצאו את אליין, תמצאו תנועה. מאז 1999 היא מנהלת את הלייבל BPitch Control בברלין ומעצבת ליין חולצות הקרוי על שמה. כתקליטנית, היא מרעידה רחבות ופסטיבלים בכל רחבי העולם כרזידנטית של ה-DC10 באיביזה, Nitsa בברצלונה, Watergate בברלין ופסטיבלים מובילים כמו Melt הגרמני ו-Name הצרפתי, ההפקות שלה בוצעו במקדשי אמנות מודרנית כמו מרכז פומפידו בפריז והרזומה שלה כולל עשרות ריליסים ורמיקסים ולא פחות משמונה אלבומי אמן שהאחרון ביניהם יצא לפני מספר חודשים וזכה לביקורות מהללות.

ארבע וחצי שנים לאחר הביקור האחרון שלה כאן, יום אחרי המסיבה של BPitch בשיתוף עם מועדון הטרזור בפסטיבל ADE באמסטרדם ושבוע לפני שתנגן לצד רומן פלוגל ותומאס מלכיור במסיבת האלווין בפאבריק הלונדוני, אלן אליין חוזרת לבלוק.

מתוך האלבום החדש. תמימות: http://bit.ly/2xGCBs6
זכרונות סוערים: http://bit.ly/2gcvq4C
עין אלקטרונית: http://bit.ly/2gcPS5u
בוילר רום איביזה: http://bit.ly/1thcyzQ
בוילר רום ברלין: http://bit.ly/21dNqPM

Fabio Florido

כשריצ'י הוטין הכריז על הצטרפותו של בן טיפוחיו פאביו פלורידו לשורות שגרירי Model 1, המיקסר החדש שבנה, לצד שמות ענקיים כמו לוקו דייס, ניקול מודאבר ודאבפייר, היתה זו נקודת שיא בקריירה היחסית קצרה של המפיק והתקליטן האיטלקי המחונן. אחרי לימודים בקונסרבטוריון למוזיקה במילאנו, הוא התאהב בביט האלקטרוני ועבר לאיביזה ב-2013, שם תפס את תשומת ליבו של הוטין שצירף אותו לרזידנטים של Enter באי המסיבות הספרדי וברחבי העולם. ארבע שנים מאוחר יותר, פלורידו מפרסם מוזיקה בלייבלים כמו Minus של ריצ'י, Sci + Tech של דאבפייר ו-Elevate של פיג אנד דאן, מנגן בפסטיבלים כמו Awakenings, Exit, Sonus ו-Tomorrowland ובמועדונים כמו הווטרגייט, פאבריק, קוקוריקו ואחרים.

בשישי הקרוב הוא מגיע ביחד עם המיקסר של ריצ'י הוטין לביקור ראשון בישראל וינגן סט זריחה החל מ-05:00 בבוקר אחרי אלן אליין.

בפסטיבל אקזיט: http://bit.ly/2xGBxof
סלפי עם איש שלג: http://bit.ly/2z9FwL3
בצ'ילה: http://bit.ly/2xGLZMl
בוילר רום ברלין: http://bit.ly/2gcI3gn

caLLy

המפיק והתקליטן הרומני המתגורר בלונדון דראגוס גבריאל דומיטרו (עם שמות כאלה לא ברור למה הם צריכים פסדונימים) א.ק.א caLLy מגיע בפעם הראשונה לישראל. במשך שנים הוא פיתח את הסאונד הגרובי, החם והעמוק שלו על גדות הים השחור, לפני שעבר לבירת אנגליה, שם הפך לרזידנט Stump, ליין האנדרגראונד הלונדוני המבוסס על סאונד המינימל הרומני (כן, גם בלונדון ובפריז כבר הבינו את הבשורה) ולאחרונה גם גוייס לאוהלי המהפכה של סאנוויבז, שם ניגן בשני הפסטיבלים האחרונים. צפו לרחף על אוויר כי ההיי הטים שלו נשמעים כמו כנפיים של פרפרים והבייסליינים כמו קרני השמש ביום חורפי.

באוהל הרומני בסאנוויבז. אווירה: http://bit.ly/2xGjLBw
והסט המלא: http://bit.ly/2wX5PDK
גרובין: http://bit.ly/2zqaC23
גרובין חלק ב: http://bit.ly/2kQlenC

Fumiya Tanaka

אחרי יותר מעשרים שנה בסצינה הבינלאומית, התקליטן והמפיק היפני המתגורר בברלין פומייה טאנקה, הנחשב לאחד מהאמנים הפוריים והמשפיעים ביותר שצמחו בטוקיו, מגיע בפעם הראשונה לישראל. הוא מנגן מינימל טכנו והאוס לצד חברים כמו זיפ, ריקרדו, נאסטיה ואחרים בספוטים כמו הפנורמה בר בברלין, מועדונים ופסטיבלים ברומניה, צרפת ורוסיה ובליין המסיבות שלו Chaos ביפן, ומפרסם מוזיקה ב-Torema הלייבל העצמאי שהקים וב-Perlon, הלייבל המיתולוגי של זיפ וסמי די, בו הוציא אלבום מדהים בשנה שעברה.

בפרלון. או מיי גאד: http://bit.ly/2zavnhe
בעולם יש כמויות בלתי נגמרות של מוזיקה רעה ומוזיקה טובה: http://bit.ly/2yqwTyP
מלא מלא מוזיקה טובה: http://bit.ly/2ifsSY5
מה זה???: http://bit.ly/2xIb6mX
בסאנקיז איביזה: http://bit.ly/2zbbwie

נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.