Woo York Matrixxman Secretsundaze Arapu Boris // Friday 5.1.18


שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2rfhevw



מועדון הבלוק גאה להציג:
שישי ה-5 בינואר 2018, מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע -

בלוק - מספר חודשים לאחר שסימן וי על אחת מפסגות הקריירה הנחשקות ביותר שניתן לדמיין, עם פרסום האלבום האחרון של דפש מוד בו שימש כמפיק מוזיקלי אלקטרוני, מפיק ותקליטן הטכנו האמריקאי, צ'ארלס דאף א.ק.א Matrixxman ינגן ברחבה הראשית של המועדון. לפניו - כשהם נוחתים בתל אביב ללייב אנלוגי, מערכת הסאונד של הבלוק מקבלת צמרמורת, קבלו אותם בפרחים: הדואו האוקראיני, יקירי הבלוק, Woo York באים. יפתחו ויסגרו בהתאמה נסיכי הטכנו של תל אביבי, מייסדי הלייבל פרלקס והרזידנטים של הבלוק יוג ופרעה.

סקוואט - לילה ארוך צפוי לכוחותינו: יפתחו מחצות ועד 04:00 בבוקר, ג'יימס פריסטלי וג'יילס סמית א.ק.א Secretsundaze אשפי הדיפ האוס המהפנט, ימשיך המפיק והתקליטן הרומני המבריק Arapu עם שלוש שעות של מינימליזם גרובי מבעבע ואחריו - הקדוש של הדרום הפרוע, סט סגירה אינטנסיבי של שיאן ההופעות של הברגהיין בכל הזמנים (וגם שיאן ההופעות של התקליטנים הבינלאומיים בבלוק) - בוריס האלוהי יתחיל ב-07:00 בבוקר ויישאר איתנו עד הצהרים המאוחרים.

לאונג' - רזידנט הבלוק ואדון הגרוב האפל טל "הקיק" כהן יפתח עד 04:00, אחריו - ביקור ראשון בישראל של איגור גלושקו, אחת מדמויות המפתח של הסצינה האוקראינית המבעבעת ורזידנט מועדון Closer בקייב (שנחשב לאחד מהקלאבים הטובים בעולם נכון לכתיבת שורות אלה), תסגור - שוב היא כאן ושוב הכל מאבד צורה: נתי.

יומולדת - אנחנו שמחים לארח את אחת מאגדות הסצינה התל אביבית של כל הזמנים, מפיק העל, מלך חיי הלילה והראשון שגילה וטיפח את הרזידנט הנצחי שלנו טל "הקיק" כהן, יומולדת שמח לשירזי 3> (ואחרי בריין סטורמינג קורע מצחוק שבוע שעבר במשרד של הבלוק, אנחנו יכולים רק לרמוז לכם שצפויות הפתעות!)

Friday 5.1.2018 at wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Yogg - The Block, Parallax, Tel-Aviv 00:00 - 02:30
Woo York Live - Afterlife, Dystopian - Kiev 02:30 - 03:30
Matrixxman - Dekmantel, Ghostly International - San Francisco 03:30 - 06:00
Pharaoh - The Block, Parallax, Tel-Aviv 06:00 - 08:00
- - - - SQUAT - - - -
Secretsundaze - Secretsundaze Rec, London 00:00 - 04:00
Arapu - Liniar Rec, Pressure Traxx, Bucharest 04:00 - 07:00
Boris - Ostgut Ton, Berlin 07:00 - End
- - - - LOUNGE - - - -
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv 00:00 - 04:00
Igor Glushko - Closer, Kiev 04:00 - 07:00
Natalie Nätti Shainholtz - Tel-Aviv 07:00 - End
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
עד השעה 01:15 - 80 ש״ח + מבצע צ'ייסרים 1+1 על הבר. 120 ש"ח אח"כ.
לחברי מועדון: 60 ש"ח + צ'ייסר חינם לפני 01:15, 90 ש"ח אח"כ.
שימו לב - קלאברי הגל השני יקבלו הנחות הדרגתיות בקופה מהשעה 05:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים במכירה מוקדמת: https://www.eventer.co.il/woobo
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Matrixxman

וויליאם אורביט ומדונה, גיא גרבר ופאף דאדי, הרשימה של תקליטני ומפיקי אנדרגראונגד שחברו לכוכבי פופ להפקות משותפות היא מצומצמת ויוקרתית במיוחד ובמרץ האחרון, מפיק ותקליטן הטכנו האמריקאי, צ'ארלס דאף א.ק.א Matrixxman הצטרף לרשימה הזו עם צאת האלבום החדש של להקת Depeche Mode, אותו הפיק אלקטרונית (סינטים ומכונות תופים). "גם אני לא בטוח איך בדיוק זה קרה, אני מתאר לעצמי שהיו כמה מועמדים לתפקיד הזה ומסיבה כלשהי, מרטין [גור] התחבר לסאונד שלי", הוא מספר בצניעות אופיינית בראיון מלפני מספר חודשים.

המוזיקה שהוא מפיק חולשת על צומת הדרכים שבין דטרויט טכנו קלסי, שיקגו דיפ אסיד האוס, וטכנו מודרני של המאה ה-21, אפקטיבית בכל תנאי שטח ומזג אוויר ומנוגנת למוות על ידי רשימה בלתי נגמרת של תקליטנים כמו רודהאד, ריצ'י הוטין, בן קלוק, דאבפייר, ג'וזף קפריאטי, ג'ף מילס ואחרים; אלבום הבכורה שלו, שיצא בלייבל Ghostly International, נבחר ובצדק לרשימת האלבומים הטובים של השנה ברזידנט אדוויזר; הסט שלו בדקמנטל האחרון היה אחד מהסטים המדוברים בפסטיבל, ואותו דבר נכון גם לגבי הסטים שלו ברחבה הגדולה של הברגהיין, ומעבר לשיתוף הפעולה הלוהט עם הדפש מוד, הוא עובד כבר שנים על פרוייקט סודי במיוחד עליו הוא לא מוכן לחשוף יותר מדי פרטים, מעבר לרמזים אבסטרקטיים על רחבת הריקודים, אבל ממה שהצלחנו להבין מדובר ביצירת פסקול ל-Technological Singularity, הרגע בו הבינה המלאכותית תעבור את הבינה האנושית ועולם חדש ומופלא יתגלה, או במילים שלו עצמו: "אני פשוט רוצה ליצור שיט פוסט אפוקליפטי בועט".

בשישי הקרוב Matrixxman ינגן ברחבה הראשית של הבלוק - אפוקליפסה עכשיו!

קבלו את זה: http://bit.ly/2keQkAp
ישר לווריד: http://bit.ly/2kg1aKp
ביקון: http://bit.ly/2zSKuMn
בדקמנטל: http://bit.ly/2lqr5hv
ארייבל, גם בדקמנטל: http://bit.ly/2EkHfkj
פיץ' בלאק: http://bit.ly/2BYAR0l
רוזבאד רמיקס: http://bit.ly/2loTy7l
האלבום של דפש מוד: http://bit.ly/2kMw6my
בסיום העבודה על האלבום נשאר עוד קצת זמן אולפן להפיק כמה גרסאות דאב אלקטרוניות: http://bit.ly/2DDgZ3z
הסט המדובר בדקמנטל: http://bit.ly/2eVYnip
בוילר רום בדקמנטל: http://bit.ly/1NRcekQ
בן קלוק מעיף את המועדון האיטלקי Clorophilla לאוויר (כן, זה מועדון על צלע הר מוקף ביער!) עם הלהיט הראשון של מטריקסמן, Protocol - דיג׳יי טול 909 על זמני:http://bit.ly/2brMboy
והקטע המלא. כשהמהנדסים של Roland ישבנו במעבדה וליטשו את מכונת התופים המיתולוגית TR909, אי שם בשלהי שנת 1983, אנחנו די משוכנעים שזה (לא) בדיוק מה שעבר להם בראש: http://bit.ly/1ykb3nv
כנראה שדיפ האוס כזה חם יכול לצאת רק מאמריקה. מטריקסמן אה לה מיסטר פינגרז:http://bit.ly/2b8XyWA

Woo York

עם רזידנסי ב-Afterlife, הלייבל והליין החדש של Tale Of Us שבחרו בהם לצד אמנים כמו רקונדייט, מת'יו ג'ונסון, מיינד אגיינסט ואחרים, כדי לייצג את העתיד על פי חזון הדואו האיטלקי הנוצץ, שני ריליסים מדוברים ב-Dystopian של רודהאד ו-Semantica של סוורקה וסאונד פסיכדלי סוחף, מצוחצח, שמן ומבעבע בדיוק כמו שהמערכת של הבלוק אוהבת, Woo York, א.ק.א הדואו האוקראיני הלוהט ביותר על גדות הים השחור, שולחים את זרועות התמנון האנלוגיות שלהם לכל הכיוונים הנכונים. לייב מהתחנה המרכזית בתל אביב: http://bit.ly/2sPmHdU

עולמות חייזריים, מתוך הריליס החדש בדיסטופיאן של רודהאד: http://bit.ly/2lwmAkM
הדים של אורניום מאושר: http://bit.ly/2zUA6Uw
האגם הקפוא בסמנטיקה: http://bit.ly/2CgT0ef
מתוך האוסף הראשון של Afterlife, הלייבל החדש של טייל אוף אס:http://bit.ly/2d8bhKV
כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על החיבור האלוהי בין המכונות האנלוגיות של וו יורק לבין המיקסר של הבלוק: http://bit.ly/2sPmHdU
הרמיקס ל-Hunter/Game בקומפקט של מייקל מאייר: http://bit.ly/2chaW9K
פודקאסט לאקסלרייטור שהוא למעשה אלתור חי באולפן שלהם: http://bit.ly/2cHpPDc
נסו להתנגד לזה: http://bit.ly/1Q3orJN
בלייד ראנר המופתי: http://bit.ly/1nU2HDW
והביסייד הלא פחות מטורף: http://bit.ly/1TKtKgH

Secretsundaze

כמו לורל והארדי, לנון ומקרטני, סטוקטון ומאלון, או ביבי ושרה, גם ההבנה בין ג'יימס פריסטלי לג'יילס סמית עיוורת לחלוטין. כשהם בתוך העמדה קשה לדעת מי מהם אחראי לאיזה תקליט שמתנגן; מי שולף את הקלאסיקות האיזוטריות המלמדות על הבנה היסטורית ממעלה ראשונה של האוס וטכנו ומי את הפרומואים הנדירים ומעוררי הקנאה.

פריסטלי וסמית מוכיחים את הקלישאה ״מי שמאמין בחלקת האלוהים הקטנה שלו ומטפח אותה ללא פשרות, סופו להצליח״, ו-Secretsundaze, מסיבה שמתוקף שמה החלה כאפטר סודי ואינטימי בימי ראשון בלונדון, היא חלקת אלוהים קטנה שהפכה למותג על - ליין בעל מוניטין עולמי, לייבל דיפ האוס מוקפד, סוכנות די ג'ייז משגשגת, ועם כל הכבוד לאורחים השווים שעומדים בתור כדי לנגן מול הקהל האופנתי שלהם בלונדון, אלה הסטים הארוכים, העמוקים ובעלי הפלואו נטול הרבב של פריסטלי וסמית, שהפכו את סירקטסאנדייז לשם דבר עבור קלאברים בכל רחבי הפלנטה.

הביקור האחרון אצל טים סוויני בביטס אין ספייס: http://bit.ly/1Xrrlah
בית ספר לדיפ האוס בסדרת מלבורן דיפקאסט האוסטרלית: http://bit.ly/22gYKrA
פודקאסט יפהפה שהקליטו לקלאבריה: http://bit.ly/2cC82dT
ועכשיו בווידאו - נסו גם אתם להבחין מי מנגן מה: http://bit.ly/2chhQeK

Arapu

"אני כל כך בר מזל שהקריירה שלי היא גם התשוקה שלי ואני אוהב כל כך את מה שאני עושה, כך שאין לי ממש ציפיות מעצמי מבחינת מה יצא לי מזה. אני חושב שאנשים לא מצפים לעשות את מה שהם אוהבים, אז אתה פשוט מקווה שתוכל להמשיך לעשות את זה כמה שיותר זמן ולחלוק את מה שאתה עושה עם כמה שיותר אנשים."

איונוט אראפו החל לתקלט דראם אנד בייס וברייק ביט במסיבות שהפיק בעיר קלוז'-נאפוקה ברומניה כשהיה בן 15 בלבד. ב-2008 הצטרף רשמית לסצינת ההאוס והטכנו הרומנית כתקליטן במשרה מלאה ושלוש שנים מאוחר יותר גם כמפיק שהקטעים שלו מנוגנים על ידי גיבורי מחתרת מינימליסטיים כמו ריקרדו וילאלובוס, ראדו, רארש ופרטה אינספרסקו. הוא רזידנט פסטיבל סאנוויבז, הוא מאמין בכוחה של המוזיקה לא רק לחבר בין אנשים, אלא גם לרפא ולהשפיע על "ההתנהגות המוסרית של הנשמה", יש בסאונד שלו אלמנט טכנואידי, גולמי ותעשייתי, אבל כפי שהוא עצמו מדגיש: "אני מנסה לפתח את הקול היחודי שלי ולמתוח את הגבולות, אבל באותו הזמן גם לשמור על היסודות הבסיסיים ועל היופי המקורי של הסאונד הרומני", ושני הלהיטים האחרונים שלו מרמזים על אופק חדש עבור הז'אנר, כשהוא משלב, כמו ליז, סימפולים ווקאליים באופן לא צפוי ומקורי וכך מרחיב את האימפקט לקהלים נוספים.

בשישי הקרוב, התקליטן והמפיק הרומני איונוט אראפו א.ק.א Arapu ינחת בפעם השנייה בישראל וינגן סט עמוק ומינימליסטי בחדר הבועט ביותר בדרום הפרוע א.ק.א הסקוואט.

הלהיט הענק שובר הרחבות של אראפו, Wasted, התפרסם סוף סוף לפני מספר שבועות:http://bit.ly/2C1ayXr
מנגן את Wasted בפסטיבל מיורטימיק, רומניה. שימו לב למה שקורה לאט לאט תוך כדי הקליפ כשהקהל מפנים לפתע את מה ששמע בדקות האחרונות: http://bit.ly/2qknWAZ
ולמי שאוהב לחפור, קבלו את מקור הווקאל המהפנט: http://bit.ly/2qkrJ1e (מ-0:38). אראפו סימפל את אחת מדמויות המשחק ועל ידי חיתוכים והרכבה מחדש, יצר מהלך ווקאלי חדש שיש בו תנועה מלודית ואנרגיה של מתח הנבנה ומשתחרר שוב ושוב. השילוב עם הטון המתכתי והמוזר של הדיבור יוצר מנטרה פסיכדלית שנשמעת כאילו חייב להיות לה מובן עמוק כלשהו. מבריק.
תקשיבו לדבר היפהפה הזה. כמו מפל של מים מתוקים בזריחה אינסופית:http://bit.ly/2rfhevw
רמיקס מקפיץ ומהפנט לכריסטופר לדג'ר: http://bit.ly/2r79v66
פרספקטיבה של דרך בין הכוכבים: http://bit.ly/2pMX3nc
פה-פינאל: http://bit.ly/2pZnATM
סאבים למות: http://bit.ly/2lxl1D7
האזארד: http://bit.ly/2pM4trO
עם הרבי גאון הדור, פריקו: http://bit.ly/2pzOzVn
עוד טריפ עדין עם פריקו: http://bit.ly/2pLX77J
גרובים שאפשר לרכב עליהם לנצח בשקיעה: http://bit.ly/2qkB6xZ
טכנו במשקל נוצה: http://bit.ly/2qgZZww
עם יקיר הבלוק Mihigh, קסם: http://bit.ly/2qkBV9L

לוהט מהתנור, הסט שלו בפסטיבל Mioritmic האחרון ברומניה: http://bit.ly/2BZ8tv9
בפסטיבל Sunwaves 21 בסוף אפריל האחרון. קסמים: http://bit.ly/2zTmOHv
פודקאסט טרי ל-MEOKO, גרוב: http://bit.ly/2CnXDlH
הסט שלו מהמהדורה ה-18 של סאנוויבז: http://bit.ly/2pNOaKi
פודקאסט מלפני שלוש שנים: http://bit.ly/2qlOYYK
עוד אחד: http://bit.ly/2rgDeWN

Boris

מערכת היחסים ארוכת השנים של בוריס עם הקהל הישראלי התחילה הרבה לפני שהברגהיין הפך ליעד תיירותי מועדף על הישראלים, או שמישהו כאן ידע איך מבטאים את השם "אוסטגוט טון". בוריס דולינסקי, אחד הרזידנטים הכי ורסטיליים של היכל הטכנו הברלינאי והאיש המחזיק בשיא התקלוטים במועדון, הגיע לכאן שוב ושוב לא בזכות הייפ, טרנדיות או מיתוג, אלא פשוט כי הוא העיף לקהל הישראלי את המוח פעם אחרי פעם. הסטים המרתוניים שלו, שיכולים להגיע גם ל-12 שעות, הם השפעה ישירה ששאב ממורו הרוחני לארי לבאן, התקליטן האמריקאי האגדי ששימש לו כמנטור בשנותיו בניו יורק, אותן העביר בעיקר על רחבת הפרדייז גראג', וכמו שלבאן בעל הספקטרום המוזיקלי הרחב לא היה עוד די ג'יי דיסקו, כך גם בוריס הוא לא עוד די ג'יי טכנו או די.ג'יי האוס. לצד אלקטרוניקה אפלה, דורסנית וקשוחה, הוא ישלוף קטעי דיסקו מלוכלך, פוסט פאנק וגראג', כמו קרונות שונים של רכבת אחת השועטת לעבר תחנה בלתי ידועה במרחב ובזמן.

באוסף העשור לאוסטגוט טון: http://bit.ly/1WhZZ9O
פודאקסט לצאת איתו לקרב: http://bit.ly/1rB2c34
מיקס ברגהייני למיקסמאג: http://bit.ly/1Q4KLi1
אמביינט פודקאסט מדהים לסמוק מאשין: http://bit.ly/2C1cAGX
פותח את בברגהיין: http://bit.ly/1UJnCX9
שלוש שעות מהברגהיין: http://bit.ly/1O7W3p2
סט אמביינט: http://bit.ly/24EGXeZ
בוריס והתחנות בחייו: http://bit.ly/2d9aPOV

Igor Glushko

רזידנט מועדון Closer בקייב ומייסד ליין הטכנו Rhythm Büro, איגור קלושקו הוא אחד מאנשי המפתח של הסצינה האוקראינית הרותחת. בשישי הקרוב הוא ינגן בפעם הראשונה בישראל.
פודקאסט טרי: http://bit.ly/2DCyK2S
עמוד הסאונדקלאוד שלו: http://bit.ly/2kDAikO

נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.