Nastia, Lenna Willikens, Vladimir Ivkovic, Autarkic at The Block // 4.5.18

שימו את זה ברקע: https://bit.ly/2KgpfKT



מועדון הבלוק גאה להציג: שישי ה-4 במאי 2018, מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע -
בלוק - התקליטנית, המפיקה ובעלת הלייבל האוקראינית אנסטסיה טופולסקאיה א.ק.א Nastia חוזרת לתל-אביב לסט של ארבע שעות בגיג המסורתי שלה של תחילת מאי. יפתח ויסגור, רזידנט המועדון, טל "הקיק" כהן. זיקוקים ברחבה.

סקוואט - המפיק והתקליטן התל-אביבי נדב שפיגל א.ק.א Autarkic יפתח, רזידנט המועדון יובל גורן א.ק.א Yogg יסגור וביניהם - אחד מהצמדים הלוהטים והמדוברים ביותר בסצינה, קבלו את שני הרזידנטים של המועדון הגרמני המוערך Salon Des Amatuers בדיסלדורף: לנה וויליקנס וולדימיר איבקוביץ' בבק טו בק ראשון בישראל.

לאונג' - נחיתה רכה ומינימליסטית אחרי סאנוויבז עם כל הסאבים שצריך בחסות רזידנט המועדון גונ'ס חסן והצמד הקטלני החדש ISAAC א.ק.א המרימים.

Friday 4.5.2018 at the wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv
Nastia - Propaganda Records, Kiev
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Autarkic LIVE - Disco Halal, Turbo, Tel-Aviv
Lena Willikens - Cómeme, Cologne
Vladimir Ivkovic - Offen Music, Düsseldorf
Yogg - The Block, Parallax, Tel-Aviv
- - - - LOUNGE - - - -
Jonas Hassan - The Block, Clouds Collective, Tel-Aviv
ISAAC - Tel Aviv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
כרטיסים: https://bit.ly/2vJCOz8
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
לוח זמנים יתפרסם בקרוב.

Nastia - Propaganda Records - Kiev

אחרי שנים של חיזורים מצד אחד המותגים החזקים ביותר בעולם המוזיקה האלקטרונית, התקליטנית והמפיקה האוקראינית אנסטסיה טופולסקאיה א.ק.א נסטיה הסכימה סוף סוף להקליט את הבוילר רום הראשון שלה. אולי זה עברה כרקדנית גו-גו וכמתמודדת בתחרות היופי של מיס אוקראינה 2007, כמו גם העובדה שלאורך רוב הקריירה שלה נאלצה להתמודד עם טענות שהיא משתמשת במראה שלה כדי להתקדם בתעשייה, שגרמו לה להירתע מפני פורמט כל כך ויזואלי ששם את הדי.ג'יי במרכז תשומת הלב, ואולי זו גם הסיבה שהיא בחרה להגיע לסט חמושה בכובע רחב שמסתיר חלק מפניה, במוזיקה בועטת, לא מתחנפת ולא מתפשרת בעליל ובחולצה עם הכיתוב המושלם "Sample - Not For Sale" שמדגישה את המסר - לא משנה איפה היא מופיעה, במועדונים מחתרתיים כמו הברגהיין והבלוק, בפסטיבלים ענקיים כמו סאנוייבז וטיים וורפ, או בלב המאפליה של תרבות האינסטנט המודרנית א.ק.א חדר הדוודים הידוע לשמצה, נסטיה לא מתכוונת להתמסחר.

"הטכניקה שלה מושלמת, בחירת הקטעים מרעננת ופרובוקטיבית, והדרך בה הם ממוקססים וערוכים ממלאת את הגוף באנרגיה מלאת נשמה וברצון בלתי נשלט לקום ולרקוד." כתבו ברזידנט אדוויזר, ואנחנו, שמעריצים אותה בזכות הכישרון, האנרגיה, הכריזמה על העמדה, היופי עוצר הנשימה והיכולת לומר תמיד את האמת, לא משנה מה, לא יכולים שלא להתרגש מהרגע הזה, בדקה 08:57 של הבוילר רום החדש שלה, כשהקהל מאחוריה קורא בשמה והיא מתמסרת לאהבה, חיוך של שמחה והקלה זורח על פניה וכל האנרגיה והמתח העצורים משתחררים החוצה, לתוך המוזיקה: https://bit.ly/2KgpfKT

בשישי הקרוב, אחרי שניגנה לצד בן קלוק בפסטיבל ראש השנה בדרום הפרוע 2017, נסטיה חוזרת לרחבה הראשית של מועדון הבלוק. זיקוקים.

נסטיה מעיפה את פסטיבל מיוריטמיק ברומניה (שימו לב לשימוש המדויק שלה בקטעי ברייק ביט בתוך סט טכנו-האוס. כרגע אנחנו לא מכירים מישהו שמצליח לעשות את השילוב הזה יותר טוב ממנה וזה מרגיש Fresh במיוחד):http://bit.ly/2kFd67u
סוף סוף בוילר רום: https://bit.ly/2KgpfKT
הסט שלה מאוגוסט 2016 בבלוק. צמרמורות ברחבות: http://bit.ly/2lCHBbD
בפסטיבל BPM בפורטוגל: https://bit.ly/2JtZqpr
מנגנת דראם אנד בייס בסט שקיעה באיביזה למיקסמאג: https://bit.ly/2Khr0Yn
יום עם נסטיה: http://bit.ly/2kgz2Hl
הסט שלה מה-DC10 באיביזה: http://bit.ly/2jtB6IE
עוד באיביזה, סט הבכורה שלה במסיבת קוקון של פאפא סוון:http://bit.ly/2kgrfJz

הלהיט המטורף של Matteo Papacchioli וריץ' מדינה א.ק.א הנשק הסודי (כמעט אפשר לומר ה-signature song) של נסטיה, שגם החתימה אותו בלייבל שלה פרופגנדה. זהירות מדובר באחד מהנשקים המסוכנים ביותר שנוצרו אי פעם בידי אדם או מכונה: https://bit.ly/2r2DMkm
רמיקס טרי של נסטיה: https://bit.ly/2r2cmfi
הרמיקס שלה למטדור: http://bit.ly/2bKqKTJ
שתי דקות מתוך הריליס האחרון שלה בפרופגנדה: http://bit.ly/2bT715x
שלוש דקות מתוך הריליס הראשון שלה, תופים: http://bit.ly/2blGI5J
עוד מתוך אותו ריליס, מינימליזם מודרני, נסטיה יודעת: http://bit.ly/1XrgSMv

Lena Willikens - Cómeme, Cologne

"אני אף פעם לא מנתחת מוזיקה כשאני מקשיבה לה, וכשאני מפיקה או מתקלטת, אני מנסה להגיע לרגע בו המוח שלי מפסיק לעבוד ואני לא חושבת יותר. זו התחושה שאני מנסה להעביר לקהל. אני מקווה שגם המוחות שלהם יפסיקו לעבוד בזמן שהם רוקדים."

במגזין XLR8R סימנו אותה כאמנית המבטיחה של השנה הבאה כבר לפני שלוש שנים, ב-Resident Advisor כתבו עליה במאי האחרון - "אבסטרקטית, פאנקית, אפלה, אינטנסיבית וחמקמקה, אחת מהסלקטוריות הבולטות ביותר שתוכלו לשמוע ברגע זה", וב-FACT Magazine קראו לה: "אחת מהתקליטניות הטובות ביותר בעולם, הסטים שלה הם חוויה חוץ גופית", רזידנטית המועדון הגרמני המפורסם Salon Des Amatuers בדיסלדורף (שם שכללה את אמנות התקלוט שלה בערבי שישי הארוכים והמיוזעים של הקלאב בחמש השנים האחרונות), חברה בלייבל המשפיע Cómeme ועורכת מוזיקלית בתוכנית הרדיו Sentimental Flashback ברדיו קוממה (שנבחרה למיקס הטוב של השנה ב-Juno Records הלונדוני), המפיקה והתקליטנית לנה וויליקנס היא אחד מהדברים החמים ביותר בסצינה הבינלאומית נכון לכתיבת שורות אלה.

בשישי הקרוב היא חוזרת לדרום הפרוע עם סיגריה נצחית בפה (ומזל שהיא מנגנת בסקוואט), גישה רוקנרולית ולוק של פרנסס מקדורמנד. צפו לחוויה אבסטרקטית, פאנקית, אפלה, אינטנסיבית וחמקמקה שעלולה להכיל הכל מסינת'-פופ, דרך טרייבל אפריקאי ועד לאסיד טכנו עמוק ואיטי. נוכחות חובה!

הרמיקס של לנה ויליקנס למוזיקאית היווניה לנה פלאטונוס. יפהפה: http://bit.ly/2D4Yaa4
רמיקס שבטי מ-ט-ו-ר-ף של לנה לאוגויה ננגו וקבוצת הנשים של דודו (!): http://bit.ly/2CP0k06
עוד רמיקס מהפנט מ-2017. זה לא מפסיק להתגלגל: http://bit.ly/2CQBVIs
מתוך הריליס ב-Cómeme ב-2015: http://bit.ly/2CLicZQ

5 וחצי שעות של חלום במאי האחרון בניו יורק: http://bit.ly/2m7ysuy
הסט שלה בפסטיבל דקמנטל השנה: http://bit.ly/2yhqndJ
ב-Stange Sounds Froom Beyond השנה: http://bit.ly/2m236og

Vladimir Ivkovic - Offen Music, Düsseldorf

ביקור בכורה בדרום הפרוע של רזידנט Salon Des Amatuers בדיסלדורף, יליד בלגרד, התקליטן הסרבי המדובר ולאדימיר איבקוביץ'. הוא החל את קריירת התקלוט שלו אי שם בשנות התשעים, במועדונים שאביו ניהל בבירה הסרבית, Sara ו-Omen. "הייתי יושב במרפסת בלילה עם כמה חברים ומוזיקה ואז עוד אנשים התחילו להופיע," הוא נזכר. "שכרתי מערכת סאונד גדולה יותר כדי שאנשים יוכלים לשבת במרפסת או על החוף, ולילה אחר לילה הפכה שרה דוגמא לארגון עצמי ולתחושה של קהילה. למשך קיץ אחד, שרה לא היתה אוטופיה במובן של קהילה מדומיינת, כי היא באמת התקיימה." בסוף העשור הוא עבר לגרמניה, שם החל את הרזידנסי המיתולוגי וארוך השנים שלו ב-Salon Des Amatuers, הקים את הלייבל העצמאי Offen Music המתמחה לדבריו ב-"סובייקטיביות אותנטית", הפך למנהל הלייבל של לוקו דייס Desolat (הפוך על הפוך?) ויצר שיתופי פעולה פוריים ומרגשים עם תקליטנים כמו לנה וויליקנס ואיוון סמאג' (שאמר עליו "ולדימיר הוא אחד מהטובים ביותר בגלל סיבה אחת בלבד - אכפת לו מספיק כדי שלא יהיה לו אכפת.").

בשישי הקרוב הוא מגיע לסט הבכורה שלו בדרום הפרוע, בק טו בק עם לנה וויליקנס בסקוואט.

בוילר רום ולדימיר: https://bit.ly/2KiNRCO
טרי מהתנור - ולדימיר ברינס אף.אם: https://bit.ly/2EzN24f
ולדימיר ולנה לפני שבועיים: https://bit.ly/2HZAF4L
מיקס לפוניקה: https://bit.ly/2vOcUKR
ולדקמנטל רדיו: https://bit.ly/2I4kgwc
ארמה פודקאסט: https://bit.ly/2r22vW7
עוד המון סטים בעמוד הסאונדקלאוד שלו: https://bit.ly/2ynWNmu

Autarkic LIVE - Disco Halal, Turbo - Tel-Aviv

"נדב שפיגל, המכנה את עצמו אוטרקי, הוא מפיק מוזיקה אלקטרונית חוצת ז'אנרים וגם סוג של משורר מודרני. בהאזנה ראשונה קשה להבין את העומק שבשיריו המינימליסטיים, אבל ככל שמתעמקים בטקסטים ובצלילים מגלים עולם חדש, מיוחד ושונה ממוזיקת הרחבות הטיפוסית והמוכרת." כתבו בהארץ. יוצא להקת קומפיוטר קאמפ, נדב שפיגל א.ק.א Autarkic הוא אחד מהיוצרים היותר מוכשרים בעיר ובשנה האחרונה מתחילים להבין את זה גם בעולם הרחב ששולח הזמנות לגיגים במועדונים ובפסטיבלים מובילים כמו רום 1 של פבריק הלונדוני, פסטיבל פרימוורה בברצלונה ו-Convenanza, פסטיבל הבוטיק של אנדרו וודרהול, תקשיבו:

רוטיישן רוטיישן: http://bit.ly/2EuFc03
הרמיקס של רד אקסס: http://bit.ly/2gjdB31
מתוך הריליס הלו לגברת בלאנק, נפלא: http://bit.ly/2eFzziW
והקליפ: http://bit.ly/2dfOcZV
אפשר להעביר את הסכין?: http://bit.ly/2ekh80l
תל אביב בדיסקו חלל: http://bit.ly/2EBf8jX
עוד בדיסקו חלל: http://bit.ly/2dTpQD3
בפסטיבל של וודרהול: http://bit.ly/2G4SBcg

נתראה ברחבות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.