Matrixxman, Marcel Fengler, Praslea // 25.5.18

שימו את זה ברקע: http://bit.ly/2kg1aKp
ואת זה בסקוואט: http://bit.ly/2kXnlSf

מועדון הבלוק גאה להציג: שישי ה-25 במאי 2018, מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע -


בלוק - ליינאפ טכנו הארדקוריסטי עם אחד האמנים המחוננים והמדוברים ביותר הפועלים כרגע בסצינה האלקטרונית העולמית, המפיק והתקליטן האמריקאי המחזיק בתואר הנכסף: מפיק מוזיקלי באלבום החדש של דפש מוד, צ'ארלס דאף א.ק.א Matrixxman חוזר לדרום הפרוע כדי לבשר את בוא האפוקליפסה. אחריו יעלה אקס הברגהיין המיתולוגי, יום לפני שהוא חוזר למקדש הטכנו הברלינאי, המפיק והתקליטן הגרמני מרסל פנגלר בא לתת עבודה. יפתח לוחם המחתרת והרזידנט הטרי של המועדון שגם יחגוג יומולדת שמח, קווין אזולאי על העמדה. יסגור, המומחה, המפיק, התקליטן והלייבל בוס נמרוד קציר א.ק.א פרעה.

סקוואט - חיכינו לרגע הזה כבר יותר מדי זמן. המפיק והתקליטן הרומני, בעל החיוך ממיס הלבבות והמיקסים ממיסי הרחבות, פלורין קונטן א.ק.א Praslea, חוזר לתל אביב ויקבל את הרחבה הפאנצ'ית ביותר בדרום הפרוע לסט ארוך ללא תאריך תפוגה מוגדר מראש (בפעם שעברה שזה קרה זה נגמר ב-8 שעות שלא נשכח עוד שנים). יפתחו הדואו העולה של סצינת המינימל המקומית ISAAC, יסגור רזידנט המועדון, אדון הגרוב האפל והקיק השמן, טל "הקיק" כהן. יחגוג יומולדת - בונה המיקסרים ירון טראקס.

לאונג' - עוד משהו שהיה צריך לקרות כבר מזמן, המפיק והתקליטן התל אביבי אוריה "רוקנרול" קלפטר יקבל את הרחבה האינטימית של המתחם לפיקודו לאולנייטר אולטימטיבי מחצות ועד בכלל. מסיבה.

Friday 25.5.2018 at the wild wild south:
- - - - BLOCK - - - -
Kevin Azoulay - The Block, Tel-Aviv
Matrixxman - Dekmantel, Ghostly International, San Francisco 
Marcel Fengler - IMF, Mote Evolver - Berlin
Pharaoh - The Block, Parallax, Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
ISAAC - Tel-Aviv 
Praslea - [a:rpia:r], Understand - Bucharest
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv
- - - - LOUNGE - - - -
Uriah Klapter - News, Tel-Aviv (All Nighter)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
לוח זמנים יתפרסם בקרוב.

Matrixxman

וויליאם אורביט ומדונה, גיא גרבר ופאף דאדי, הרשימה של תקליטני ומפיקי אנדרגראונגד שחברו לכוכבי פופ להפקות משותפות היא מצומצמת ויוקרתית במיוחד ובשנה שעברה, מפיק ותקליטן הטכנו האמריקאי, צ'ארלס דאף א.ק.א Matrixxman הצטרף לרשימה הזו עם צאת האלבום החדש של להקת Depeche Mode, אותו הפיק אלקטרונית (סינטים ומכונות תופים). "גם אני לא בטוח איך בדיוק זה קרה, אני מתאר לעצמי שהיו כמה מועמדים לתפקיד הזה ומסיבה כלשהי, מרטין [גור] התחבר לסאונד שלי", הוא מספר בצניעות אופיינית בראיון מלפני מספר חודשים, אבל אם תקשיבו למוזיקה שהוא יוצר בשנים האחרונות, תבינו שמדובר באחד מהמפיקים המחוננים ביותר שפועלים כרגע בסצינה האלקטרונית העולמית ומהיחידים שהיצירה שלהם מתפרסת על קשת מוזיקלית כל כך רחבה.

המוזיקה של מטריקסמן חולשת על צומת הדרכים שבין דטרויט טכנו קלסי, שיקגו דיפ אסיד האוס, וטכנו מודרני של המאה ה-21, אפקטיבית בכל תנאי שטח ומזג אוויר ומנוגנת למוות על ידי רשימה בלתי נגמרת של תקליטנים כמו רודהאד, ריצ'י הוטין, בן קלוק, דאבפייר, ג'וזף קפריאטי, ג'ף מילס ואחרים; אלבום הבכורה שלו, שיצא בלייבל Ghostly International, נבחר ובצדק לרשימת האלבומים הטובים של השנה ברזידנט אדוויזר; הסטים שלו הופכים באחוז נכבד מהמקרים לסטים המדוברים של האירוע בו הוא מענן (ראה ערך פסטיבל דקמנטל ו/או הברגהיין), ומעבר לשיתוף הפעולה הלוהט עם הדפש מוד, הוא עובד כבר שנים על פרוייקט סודי במיוחד עליו הוא לא מוכן לחשוף יותר מדי פרטים, מעבר לרמזים אבסטרקטיים על רחבת הריקודים, אבל ממה שהצלחנו להבין מדובר ביצירת פסקול ל-Technological Singularity, הרגע בו הבינה המלאכותית תעבור את הבינה האנושית ועולם חדש ומופלא יתגלה, או במילים שלו עצמו: "אני פשוט רוצה ליצור שיט פוסט אפוקליפטי בועט".

בשישי הקרוב Matrixxman ינגן ברחבה הראשית של הבלוק - אפוקליפסה עכשיו!

ישר לווריד: http://bit.ly/2kg1aKp
קבלו את זה: http://bit.ly/2keQkAp
מהריליס החדש שלו בלייבל של דקמנטל: https://bit.ly/2kaF6P5
עוד מאותו ריליס. הצד הדיפ האוסי של מטריקסמן פשוט יפהפה: https://bit.ly/2kePEwZ
עוד באותו סגנון. כנראה שדיפ האוס כזה חם יכול לצאת רק מאמריקה. מטריקסמן אה לה מיסטר פינגרז: http://bit.ly/2b8XyWA
בדקמנטל: http://bit.ly/2lqr5hv
ארייבל, גם בדקמנטל: http://bit.ly/2EkHfkj
פיץ' בלאק: http://bit.ly/2BYAR0l
רוזבאד רמיקס: http://bit.ly/2loTy7l
האלבום של דפש מוד: http://bit.ly/2kMw6my

הסט המדובר בדקמנטל: http://bit.ly/2eVYnip
בוילר רום בדקמנטל: http://bit.ly/1NRcekQ
בן קלוק מעיף את המועדון האיטלקי Clorophilla לאוויר (כן, זה מועדון על צלע הר מוקף ביער!) עם הלהיט הראשון של מטריקסמן, Protocol - דיג׳יי טול 909 על זמני: http://bit.ly/2brMboy
והקטע המלא. כשהמהנדסים של Roland ישבנו במעבדה וליטשו את מכונת התופים המיתולוגית TR909, אי שם בשלהי שנת 1983, אנחנו די משוכנעים שזה (לא) בדיוק מה שעבר להם בראש: http://bit.ly/1ykb3nv

Marcel Fengler

יום לפני שהוא חוזר למקדש הטכנו העולמי בברלין א.ק.א הברגהיין, כמו קיסר גולה שחוזר לממלכתו, המפיק והתקליטן הגרמני מרסל פנגלר ינחת בתל אביב כדי להצטרף לליינאפ טכנו הארדקוריסטי, אחרי מטריקסמן ברחבה הראשית של הבלוק.

פנגלר התחיל להפיק ולתקלט במסיבות טכנו אי שם באמצע שנות התשעים ביחד עם חברו הטוב ביותר מרסל דטמן בעיר הולדתם בגרמניה, עשר שנים מאוחר יותר ולמשך יותר מעשור, הוא היה אחד מאבני היסוד של הברגהיין א.ק.א מקדש הטכנו הברלינאי, כרזידנט די.ג'יי, מפיק מוזיקלי ואחד מהקולות המשפיעים בסצינה. ב-2016 הכריזו אוסטגוט טון ופנגלר על פרידה מסתורית שהזכירה את הדרמה סביב פרידתו של פרוסיומר, אבל בניגוד לרזידנט המיתולוגי של הפנורמה בר שלא חזר לנגן במועדון הברלינאי מאז ועד עכשיו, פנגלר דווקא חזר בשנה שעברה לתקלט בקלאבנאכט ויום אחרי המסיבה בבלוק, הוא חוזר לשם שוב, בפעם הראשונה השנה, כך שתהיו בטוחים שהוא מגיע אלינו חד וחמוש בחומרים הטובים ביותר.

הרמיקס ללוק סלייטר: http://bit.ly/2yUJ0Fy
נוק אאוט. אווירה: https://bit.ly/2IQ98G5
אם תרצו: http://bit.ly/2htpFnI
מטרופוליס: https://bit.ly/2wTzfXW
מתוך האי.פי האחרון בלייבל שלו: http://bit.ly/2cNXrjC

הבוילר רום האחרון: http://bit.ly/2cC6uRk
ואם כבר, אז הנה הבוילר רום המפורסם מ-2014: http://bit.ly/XxVjRy
בלאבלנד פסטיבל: https://bit.ly/2wVjjEp
דקמנטל פודקאסט: https://bit.ly/2IW2w95

Praslea


גם אחרי שלושה ביקורים בדרום הפרוע, אנחנו עדיין לא יודעים יותר מדי פרטים ביוגרפיים על המפיק והתקליטן הרומני פלורין קונטן א.ק.א Praslea. "אמן פורץ דרך ומסתורי" קראו לו ברזידנט אדוויזר, ואכן, הוא מעולם לא התראיין; הפרסקיט שקיבלנו מהסוכנות, כמו גם כל מידע שתוכלו למצוא עליו אונליין, מעודכן ל-2010 פלוס מינוס; הוא לא מקליט סטים כבר שנים וחוץ מריליס אחד, מלפני קרוב לעשור, הוא לא מפרסם קטעים בכלל. זה לא אומר שהוא לא מפיק. מה שאנחנו כן יודעים זה שיש לו מספר לא ידוע של אנריליסים שממשיכים לזלוג החוצה עד היום, ושמנוגנים על ידי כל תקליטני המינימל בעולם (את חלקם הצלחנו לאתר עבורכם אחרי חפירות ממושכות במקורות מפוקפקים א.ק.א יוטיוב). אנחנו יודעים שיש לו טכניקה שגרמה לנו לעצור את הנשימה, שהוא החבר הכי טוב של רארש, איתו הוא מופיע ומפיק כפראסלש, שיש לו אוזן חדה באופן מבהיל (איך הוא הצליח להבחין בטעויות מזעריות של דיליי במערכת שלנו כבר בביקור הראשון שלו עדיין לא ברור), שהוא מנגן בק טו בקים עם ריקרדו וילאלובוס ועם סוניה מוניר חבריו הקרובים, שהחיוך שלו ממיס לבבות והסטים שלו ממיסים רחבות ושהוא נחשב לאחת מהדמויות המסתוריות והנערצות בבוקרשט, שזה הישג די מרשים בעיר בה מסתורין היא התכונה הראשונה המתבקשת אם אתה רק חושב על להיות די.ג׳יי.

קלאס אורגני ברמה של שלושה כוכבי מישלן א.ק.א פריסליאה, פריקו ודן אנדריי. או מיי גאד: http://bit.ly/2kXnlSf
זה ממש על הגבול של לאבד את זה לגמרי על הרחבה, ביחד עם סזאר וקוזו. לייב במועדון מידי בקלוז' נאפוקה, שימו לב לטכניקה באצבעות האלה: http://bit.ly/2lkAzts)
זה מה שרארש, קריסטי קונס ופריסליאה עושים כשהם נפגשים אחרי העבודה. הם קוראים לזה "פרודוקטיבה": http://bit.ly/2vgSkAT
טריפ עם סזאר: https://bit.ly/2ICZq6j
עם רארש וסאזר. האנשים האלה משדרים באטמוספרות אחרות: https://bit.ly/2GA6ajE
ועוד אחד של הטריו המפחיד הזה: http://bit.ly/2lxcUI4
עולמות: https://bit.ly/2wZ4RLE
עם רארש, שיירה פסיכדלית בדרך לנצח: http://bit.ly/2kXgokc
הריליס הראשון שלו מ-2008. מנטרה של פרקשן שהקדימה את זמנה: http://bit.ly/2jA0W0M

פודקאסט טרי של פריסליאה: https://bit.ly/2s1rN7s
עם רארש בדיומון: https://bit.ly/2rTQNhp
תנו לנו רחבה כזו ואנחנו לא צריכים יותר כלום בחיים: https://bit.ly/2rYnrhh
בק טו בק עם ריקרדו וילאלובוס בסאנוויבז. כך יעשה לאיש אשר המלך חפץ ביקרו: http://bit.ly/2lkm3lu
ועכשיו גם סוניה מוניר הצטרפה לבק טו בק: http://bit.ly/2lAnw9T
בלונדון עם רארש, במרתון המינימליסטי "הום", שבע בבוקר טראנס: http://bit.ly/2arek0t
ורגע של קסם מהלילה. האנרגיות: http://bit.ly/2kCqlrh
פודקסט. היי אנרג'ייה קלאברייה: http://bit.ly/2kC9VyW
עם רארש בסאנוויבז. תנו לנו עוד: http://bit.ly/2acnp0x
עם סזאר וקוזו בקלאב מידי: http://bit.ly/2lxibPS
עם פטרה אינספרסקו, סוף 2012, ואיפה אנחנו היינו אז: http://bit.ly/29JKq98

נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.