שימו את זה ברקע: 
https://bit.ly/2Q4S03I
ואת זה בחצר: https://bit.ly/2AHd31J



מועדון הבלוק גאה להציג: שישי ה-7 בדצמבר 2018, נר שישי של חנוכה, מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע - 

בלוק - שנה אחרי הפעם האחרונה, כהן הטכנו הגדול, המפיק, התקליטן והלייבל בוס הברלינאי לן פאקי, חוזר לתל אביב והפעם מלווה בשני אורחים נוספים, נוקאו הרוסי ורומן פונסט הצרפתי, לערב לייבל חגיגי של הלייבל בבעלותו, פיגר, החוגג 15 שנות יצירה ואת הריליס בעל המספר המונומנטלי 100.

חצר + סקוואט - לכבוד החג, חוזרים לחצר האורבנית ומדליקים חנוכיה! הרזידנטים ג'ונס חסן וטל כהן יהיו אחראים על משבצות הפתיחה והסגירה בהתאמה, וביניהם, התקליטנית הרומניה, יקירת הבלוק, מיס איי שחוזרת לדרום הפרוע בפעם הרביעית בשנה האחרונה (רמז לעד כמה אנחנו אוהבים אותה), וביקורו השני והמרגש של התקליטן והמפיק הרומני, רזידנט פסטיבל סאנוויבז ומיוריטמיק, דן אנדריי.

לאונג' - מי שהיה בבלוק בסופ"ש האחרון כבר יודע, מועדון חדש נפתח במתחם והוא צפוי לעבוד חזק במיוחד בתקופה הקרובה. קבלו את שלושת המופלאים אדר כהן, עשהאל וייס ויבגני שינעימו את זמנכם עם שירי חג לכבוד החנוכה.

Friday 7.12.2018 at the wild wild south:
- - Hanukkah Block Party - -
- - - - BLOCK - - - - 
Figure Nacht 100 feat:
Adi Shabat - The Block, Tel-Aviv
Nocow LIVE - Figure, Saint Petersburg
Len Faki - Figure, Berlin
Roman Poncet - Figure, Paris
- - - - YARD / SQUAT - - - -
Jonas Hassan - The Block, Clouds Collective, Tel-Aviv
Miss I - Misbits, Bucharest
Dan Andrei - [a:rpia:r], Bucharest
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv
- - - - LOUNGE - - - -
Adar Cohen - The Block, Clouds Collective, Tel-Aviv
Asael Weiss - The Block, Tel-Aviv
Evgeny - Roof Animals, Tel-Aviv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - הכניסה מגיל 23 ומעלה בהצגת תעודת מזהה בלבד.
קוד לבוש: אין כניסה עם כפכפים או עקבים גבוהים. 
כשהמקום מלא תינתן עדיפות בכניסה לחברי מועדון ולמוזמנים. 
- - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים: https://bit.ly/2QuC621
- - - - - - - - - - - - - - - - 
לוח זמנים יתפרסם בקרוב. 

Figure

מעטים הלייבלים שהצליחו להישאר בעניינים תקופה מספיק ארוכה כדי להיחשב לקלאסיקה אמיתית ובעת ובעונה אחת גם לדחוף ללא הרף את הז'אנר קדימה ובכך להפוך לזרז לצמיחתה של הסצינה כולה. פיגר של לן פאקי, החוגג השנה יומולדת 15, הוא אחד מאותם לייבלים יוצאי דופן, כשבמשך שנים קידם סאונד המאפיין את התעוזה הגדולה של הימים הראשונים של הטכנו, תוך כדי שהוא משלב את המינימליזם והיעילות המודרניים של המאה ה-21. עם הריליס מספר 100 המונומנטלי, הלייבל אסף את קבוצת האמנים הבולטים הפעילים בו כדי לפרסם אוסף מיוחד ולצאת למסע הופעות במועדונים המובילים של אירופה (וכמו באירוויזיון וביורוליג, גם במקרה הזה אנחנו נחשבים לאירופאים). בשישי הקרוב, שנה אחרי הפעם האחרונה, כהן הטכנו הגדול, המפיק, התקליטן והלייבל בוס הברלינאי לן פאקי נוחת בתל אביב ביחד עם עוד שניים מחברי הלייבל, לערב לייבל הראשון בישראל של פיגר, ברחבה הראשית של מועדון הבלוק.

Len Faki 

עצם אזכור שמו מטיל מורא בליבם של קלאברים בכל רחבי הפלנטה. הוא אחד מאמני הטכנו המובילים של המאה ה-21, רזידנט הברגהיין מאז הקמתו, הבוס של לא פחות משלושה לייבלים פורצי דרך שעזרו לפסל את הז'אנר לדמותו הנוכחית, חבר של כבוד במועדון המיליונרים האקסקלוסיבי של הבוילר רום, עם מעל 5 מיליון צפיות לסשן שהפך לאגדה אורבנית והוא ידוע לשמצה כדי.ג'יי שלא מוכן לרדת מהעמדה עד שלא מכריחים אותו. בשישי הקרוב הוא ימתח את הסאבים הגדולים של הבלוק עד לקצה גבול היכולת בזמן ובמרחב, קבלו את המפיק והתקליטן הברלינאי האגדי, לן פאקי חוזר לדרום הפרוע.

מתוך הריליס מספר מאה של הלייבל. אבולוציה רובוטית. פאקי לוהט: https://bit.ly/2Q4S03I
בפסטיבל טיים וורפ השנה: https://bit.ly/2AM00vQ
אגדה אורבנית בבוילר רום. 5.5 מיליון צפיות: http://bit.ly/1MLUCdw 
האסנשל מיקס החדש: https://bit.ly/2Q7kNof
רמיקס טרי לאודיסי אוף נויזס משנות ה-90 בלייבל הרמיקסים שלו: https://bit.ly/2QuZFro
ועוד מאותו הלייבל: https://bit.ly/2E5yXzK
הסט שלו למיקסמאג אין-סשנס: http://bit.ly/2zZjLmc
כמעט שעתיים מצולמות מהסט שלו ב-ADE אמסטרדם: http://bit.ly/2i9YdIi
בטיים וורפ מנהיים: http://bit.ly/2nnGx1l
פיגר 100 האוסף: https://bit.ly/2xlBtNy
הבוילר רום האחרון: http://bit.ly/1NOmBuC
הרמיקס לדי.ג'יי בון מרגש: http://bit.ly/2AqLuZW

Nocow

המפיק והתקליטן מסנט פיטרסבורג אלכסיי ניקיטין א.ק.א נוקאו משייט בין גבולות ההאוס, הטכנו והאלקטרוניקה המודרנית ועם רפרטואר עשיר הכולל עשרות ריליסים ולא פחות מתשעה אלבומים, הוא נחשב לאחד מהשגרירים העקביים והמסקרנים ביותר שיצאו מהעיר בשנים האחרונות.

טרי מהתנור. האלבום החדש ב-Rekids פשוט יפהפה: https://bit.ly/2E6dDdr
סט שלו לרקידס: https://bit.ly/2Qbm4dV
עוד סט מהשנה: https://bit.ly/2FRn1n5
עמוד הסאונדקלאוד: https://bit.ly/2S2wWHK

Roman Poncet

הישר מלב המאפליה של המחתרת הפריזאית מגיע אמן בעל יכולות מולדת לארוג נרטיבים עדינים ומקצבים מלאי ניואנסים עמוק לתוך מוזיקה מינימליסטית ומהפנטת. הוא החל את הקריירה המוזיקלית שלו לפני כשמונה שנים כמפיק טכנו בלייבל הצרפתי סקריפטום, אבל בשנים האחרונות הסאונד שלו התרכך והזדקק, מה שהוביל אותו להקים את הלייבל הלייבל גטראום, שם הוא משחרר את טראקים על קו התפר שבין האוס למינימל. אך תוך כדי שהוא מטפח את הצד המינימליסטי בתור טארומר (הפסדונים תחתו הופיע לפני מספר חודשים בסקוואט במסגרת יום ההולדת למועדון הפריזאי רקס), הוא לא מזניח את הצד האפל והטכנואידי יותר שלו, הנקרא רומן פונסט, אשר הוציא את אלבום הבכורה שלו, ג'יפסופילה, בלייבל של לן פאקי השנה.

עמוד הסאונדקלאוד: https://bit.ly/2afQKVA
מסלול הכאב: https://bit.ly/2RtC9Zd
סחלב שחור: https://bit.ly/2obNLAw
נובה מיקס: https://bit.ly/2BMbdhS

Dan Andrei

הוא נחשב לאחד מהמפיקים החשובים ב-[a:rpia:r], הלייבל של רארש ראדו ופטרה, וכתקליטן יש לו קילומטרז׳ מרשים הכולל בק טו בקים ממלכתיים עם ריקרדו וילאלובוס ולוצ׳יאנו. יש לו טכניקה שאנחנו עוד לא ראינו מעולם, רוב הסט פתוחים שלושה או ארבעה ערוצים במקביל והוא ממקסס ביניהם כמו מכונה מושלמת ללא מאמץ. תשכחו מאגדות העבר, מדובר כאן בדרגה אחרת לגמרי והוירטואוזיות הטכנית הזו בשילוב עם מראה שברירי ואצילי (תחשבו על מתי כספי של שנות השבעים), יגרמו לכם להבין שהוא מייצג דור חדש של תקליטנים. די.ג׳ייז גרסה 2.0. הוא טוען שהוא אינו מושפע ממוזיקת האוס, אלא מרוק, היפ-הופ, סול, פאנק וטריפ הופ, אבל כדי להבין את ההשפעות האלה צריך לחקור את המוזיקה שלו לעומק. לנו זה נשמע כמו מוזיקה קוביסטית, אבסטרקטית, אורגנית ומרעננת כמו טפטפות ביום חם במיוחד במדבר. בשישי הקרוב, שנה וחצי אחרי הפעם האחרונה, המפיק והתקליטן הרומני דן אנדריי מגיע לישראל בפעם השניה, והפעם לסט הבכורה שלו בחצר האורבנית.

קבלו את דן אנדריי בפודקאסט הטרי לאקסלרייטור: https://bit.ly/2U3TzNw 
סצינה מתוך מסיבה עם קוצו השנה: https://bit.ly/2Sre3OT
מי אוהב את טולוז? עם קוצו: https://bit.ly/2reZYZh
הרמיקס של דן אנדריי לפריקו. קשה להאמין שהדבר הזה בן 6 שנים: http://bit.ly/2gnh54t
טבעי כמו הגשם והרוח: http://bit.ly/2prxPyd
פפפפפ איזה גרוב: http://bit.ly/2qcXqMr
כשמו כן הוא - YYY, מפחיד: http://bit.ly/2oO8L0r
אולד בט גולד: https://bit.ly/2AFnv9R 
מונולוגים של מכונות. מתוך אלבום האמן שלו ב-[a:rpia:r]. למי שמבין: http://bit.ly/2qguVJT
וזה ממשיך: http://bit.ly/2oQM6l0
האלבום המשופע סינטים במלואו: http://bit.ly/2p8zBnk

ב-Dommune, טוקיו. טכניקה אלוהית ולוק של מתי כספי בסבנטיז. מינימל קוביסטי: http://bit.ly/2pn4naM
הפודקאסט לארמה 17 הרוסים: http://bit.ly/2acrayA

Miss I

ארבע פעמים בשנה אחת זה דבר נדיר, אולי חסר תקדים, אבל מאז הפעם הראשונה שהיא נחתה בתל אביב לסט בלתי נשכח בלאונג' באוקטובר 2017, הפכה התקליטנית הרומניה איונה פרלוג א.ק.א מיס איי לבת בית יקירת המועדון. ככה זה כשאוהבים.

פרלוג, בעלת חנות התקליטים מיסביטס בבוקרשט, היא אחת מדמויות המפתח של סצינת המינימל הרומנית. היא גדלה בבית מוזיקלי, עם אמא אמנית ואבא תקליטן חובב שטיפח אוסף עצום של קלטות, ניגנה פסנתר מגיל צעיר והחלה לאסוף תקליטים בעצמה לפני ארבע עשרה שנים. שנה מאוחר יותר היא קיבלה את הגיג הראשון שלה בבוקרשט ולפני חמש שנים פתחה את חנות התקליטים החשובה ביותר בעיר (וזה אומר שיש לה את כל הוינילים שאי אפשר להשיג). בשישי הקרוב, מיס איי תעלה לסט השני שלה בחצר האורבנית. צפו למוזיקה הרומנית המעודכנת ביותר שאפשר לשמוע כרגע ביקום המוכר.

אפילו ההרים רוקדים: https://bit.ly/2AHd31J
עמוד הסאונדקלאוד: https://bit.ly/2SuGZWj
מתברר שחוץ מגברים בעלי מראה אצילי ויכולות טכנית של גיבורי על, יש ברומניה גם תקליטניות נשים, והן יכולות ללמד את הגברים שיעור או שניים בסבלנות ובזרימה אורגנית. הירינג איז ביליבינג: http://bit.ly/2y7LyhB
סט מהרדיו הרומני: http://bit.ly/2y8Kz1a
עם קוצו בבוקרשט: http://bit.ly/2g23d4j

נתראה ברחבות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.