Kompakt End Of The Year Special - 28.12.18

שימו את זה ברקע: https://bit.ly/2SfxfPR

מועדון הבלוק גאה להציג: שישי ה-28 בדצמבר 2018, ספיישל סוף השנה, מחצות עד שבת בצהרים בדרום הפרוע - 



בלוק - ספיישל סוף השנה של קומפקט בניצוחם של הפאוור קאפל מייקל מאייר ופטריס באומל. טל כהן יפתח, אוריה קלפטר יסגור והשמחה רבה.

סקוואט - עכברי הטכנו של העיר, הבטחנו לכם שתקבלו את המנה שלכם: פרטוק, בוריס ויוג בק 2 בק פרעה.
It doesn't get better than this.

לאונג' - מנהיג הטריו הצרפתי מנדר, סמואל אנדרה מדסן א.ק.א ס.א.ם בביקור סולו ראשון בישראל שיהיה גם סט הבכורה של אורח מחו"ל בלאונג' המחודש. ג'ונס חסן יפתח, איזאק יסגרו והרמקולים ישירו...


Friday 28.12.2018 at the wild wild south
- - - - BLOCK - - - - 
Kompakt End Of The Year Special feat.
Michael Mayer - Kompakt, Cologne
Patrice Baumel - Kompakt, Afterlife, Amsterdam
Tal Cohen - The Block, Tel-Aviv
Uriah Klapter - News, Tel-Aviv
- - - - SQUAT - - - -
Partok - The Block, Berlin
Boris - Ostgut Ton, Berlin
Yogg b2b Pharaoh - The Block, Parallax, Tel-Aviv
- - - - LOUNGE - - - -
Jonas Jassan - The Block, Clouds Collective, Tel-Aviv
S.A.M - Mandar, Delaphine, Paris
Isaac - The Block, Tel-Aviv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
שימו לב - הכניסה מגיל 23 ומעלה בהצגת תעודת מזהה בלבד.
קוד לבוש: אין כניסה עם כפכפים או עקבים גבוהים. 
כשהמקום מלא תינתן עדיפות בכניסה לחברי מועדון ולמוזמנים. 
- - - - - - - - - - - - - - - - 
כרטיסים: https://bit.ly/2T6mjns
- - - - - - - - - - - - - - - - 
לוח זמנים יתפרסם בקרוב. 

Patrice Baumel - Kompakt, Afterlife, Amsterdam 

הוא נולד במזרח גרמניה בתקופת הגוש הקומוניסטי למשפחה מוזיקלית דרכה ספג את היסודות הראשונים של יצירתו, מג'אז, פרנק זאפה, ניק קייב, לורי אנדרסון, דרך להקות רוק ופאנק כמו הרולינג סטונס, הסקס פיסטולס והראמונס ועד לאובססיות הנעורים שלו עם הדפש מוד והקיור, להקות שהיסוד המלנכולי בסאונד שלהן מלווה אותו עד היום. הוא עבר לאמסטרדם ב-1996, יצא לגיחה לרד בול מיוזיק אקדמי בסאו פאולו, ממנה חזר לאמסטרדם עם החלטה להפוך את ההובי למקצוע, ובהמשך ניגן כרזידנט בשניים מהמועדונים המיתולוגיים של עיר הקסם והקופי שופס: Club 11 ואחר כך Trouw. שלוש השנים האחרונות היו הפוריות ביותר בקריירה שלו, עם הזמנה להקליט סט לסדרה המיתולוגית 'אסנשל מיקס' ברדיו 1 הבריטי, ריליסים שנוגנו ברחבות בכל רחבי הפלנטה בלייבלים כמו קומפקט וקרוסטאון רבלס, רמיקסים לאנדרוורלד וסטיב רייך והחתמה מדוברת באפטרלייף של טייל אוף אס + ריליס ששני הקטעים מתוכו נבחרו לרשימת הקטעים הטובים ביותר ב-2017 של מגזין מיקסמאג.

בשישי הקרוב המפיק והתקליטן הגרמני המתגורר באמסטרדם, פטריס באומל, חוזר בפעם השנייה לדרום הפרוע במסגרת ספיישל סוף השנה של קומפקט.

האור: https://bit.ly/2SfxfPR
עולה לי ולא יורד לי: https://bit.ly/2QJKxHu
הקטע Glutes מתוך הריליס שלו ב-Afterlife של טייל אוף אס נבחר על ידי מגזין מיקסמאג לאחד מהקטעים הטובים ביותר של 2017. עדיין קורה: http://bit.ly/2ptfkWY
הקטע שהפך להמנון הסיום של הסטים של טייל אוף אס ושגרם לצמד האיטלקי להחתים את באומל באפטרלייף. דרמה ברחבה: http://bit.ly/2sndP38
עבר את המיליון: http://bit.ly/2jVrN3w
עמוד הסאונדקלאוד: https://bit.ly/1ESi4gj
סט שקיעה: https://bit.ly/2BEctlV
ברזיזטנס איביזה: https://bit.ly/2V8LDuS
בוילר רום אמסטרדם: http://bit.ly/2EvB4Nk

Michael Mayer

הוא גדל ביער השחור, אי שם בשנות השמונים של המאה שעברה, ליד שכן שעבד בתור די.ג'יי ומעצב תאורה. לא ידוע מה ראה אותו שכן בעיניים של הילד הגרמני הצנום, אבל הוא נתן לו קלטת עם מספר קטעים ואחר כך גם הגניב אותו למועדון שבו עבד. באמצע המועדון היתה בריכה עם מגלשות מים, לצדה היה כלוב ובתוכו אריה חי, הרמקולים העצומים ירו מלודיות דרמטיות ומתוקות של איטלו-דיסקו והרחבה התפוצצה לרסיסים. מיכאל בן ה-14 חווה התגלות. "התמונה של האיש מאחורי עמדת התקליטן נצרבה לי בזיכרון" הוא נזכר שנים מאוחר יותר, "ידעתי מיד שזה מה שאני רוצה לעשות".

כיום נחשב מאייר לאחד מתקליטני העל של אירופה ואת הסטים הנרטיביים שלו מלמדים בבתי הספר למוזיקה. הוא קידם ונתן גב לאמנים כמו מתיאס אגויו, קוצה, הו מייד הו, גאסגאס וגי בוראטו, הוא רקח רמיקסים לשמות כמו דפש מוד, מובי והפט-שופ-בויז והיה אחראי למה שגם "רזידנט אדוויזר", גם "פיצ'פורק" וגם "פאקט", הכתירו בתור אחד מהמיקסים הטובים ביותר של שנות האלפיים.

מעבר לקריירה שלו כתקליטן וכמפיק, הוא גם הבעלים של אחד מהגופים המשפיעים והמוערכים ביותר בסצנה - לייבל העל קומפקט, שהוכתר על ידי העיתונות הבריטית כ-"לייבל שתרם יותר מכל לייבל אחר לדומיננטיות הגרמנית במוזיקת המועדונים האלקטרונית של ימינו".

טרי מהתנור, רמיקס מבריק לארתור בייקר: https://bit.ly/2EHH98T
עוד רמיקס טרי לסירקל סקיי. זה יפה: https://bit.ly/2EDnUNE
בראנץ' דיגיטלי. סט מצולם: https://bit.ly/2EO7nYe
2017 במלט: https://bit.ly/2EO80B4
ככה אנחנו אוהבים את זה: https://bit.ly/2ntLfdv
הציפור השחורה דיברה. דמעות: http://bit.ly/2oOQ1CJ 
קונספירציה של קרניים: https://bit.ly/2KXhOrq
לזה אנחנו קוראים "רגל עבה". הכינו את נעלי הריקוד שלכם. מאייר ובארנט: http://bit.ly/2ph4bss

Boris - Ostgut Ton, Berlin

הוא מחזיק בשיא המספר הרב ביותר של תקלוטים במועדון הברגהיין מתחילתו ב-1999 ועד היום, בשיא דומה בפנורמה בר ובשיא הכמעט מקביל - האורח הבינלאומי שתקלט הכי הרבה פעמים - גם במועדון הבלוק בתל-אביב (במקום השני, עדיין די הרחק מאחור, נמצא מסאטר פריקו); הוא נודע בעולם בתור הדי.ג'יי שמנגן כבר יותר מ-30 שנה סטים מרתוניים שחלקם עשויים להגיע גם ל-12 שעות רצופות, עד כדי כך שדי נדיר למצוא אותו שלא מאחורי עמדה; כמי שהקדיש את הקריירה שלו למחקר מוזיקלי, הוא מגיע לכל סט עם ספקטרום בלתי הגיוני של מוזיקה, בתוכו הוא מלהטט באינטואיציה ורגישות. מזוהה בעיקר עם טכנו אבל אחראי גם על כמה ערבי האוס בלתי נשכחים בפנורמה; כאייקון בחיי הלילה ועמוד תווך בסצנה הברלינאית בוריס מתחזק קהל מעריצים הדוק שנשאר איתו גם בשעות האחרונות של כל מסיבה. "הקהל הרבה יותר פתוח ומקבל מוזיקה בסוף מאשר בתחילת הערב, אני מעדיף לקבל את ההזדמנות להציג חומרים לא רגילים ובשעות האלה אני נותן לאמוציות שלי לרוץ בחופשיות".

באוסף העשור לאוסטגוט טון: http://bit.ly/1WhZZ9O
פודאקסט לצאת איתו לקרב: http://bit.ly/1rB2c34
מיקס ברגהייני למיקסמאג: http://bit.ly/1Q4KLi1
אמביינט פודקאסט מדהים לסמוק מאשין: http://bit.ly/2C1cAGX
פותח את בברגהיין: http://bit.ly/1UJnCX9
שלוש שעות מהברגהיין: http://bit.ly/1O7W3p2
סט אמביינט: http://bit.ly/24EGXeZ
בוריס והתחנות בחייו: http://bit.ly/2d9aPOV 

S.A.M - Delaphine, Paris

"הדבר העיקרי שנותן לי השראה הוא השקט. פשוט כך. כשאני עושה הפסקה ממוזיקה ומדיבורים ומאמץ את הבדידות לזמן מה, אני מרגיש דחיפה גדולה של אנרגיה ורעיונות שאני רוצה לנסות."

כפי שהרכבים כמו אפולוניה ופרמייסקו הוכיחו, לפעמים שלוש הוא מספר המזל. הטריו הצרפתי מנדר המורכב משלושת המפיקים, התקליטנים ובעלי הלייבל Lazare Hoche, S.A.M. ו-Malin Génie, שנפגשו לראשונה באולפן ביתי בפריז ב-2013 ויסדו שותפות מוזיקלית אמיצה ומרגשת, הוא טריו המינימל/האוס המדובר ביותר של התקופה האחרונה. כמו צרפתים אחרים וטובים במהלך ההיסטוריה וגם היום (ראה ערך ורהאט וג'נרה), מנדר מצליחים לגרום לדיפ האוס להישמע שוב fresh כמו בשנות התשעים העליזות ולהזריק למינימל המודרני את החום, הנשמה והפוש הידועים והאהובים של הסאונד הצרפתי. בשישי הקרוב, המנהיג האניגמטי של הטריו הצרפתי, סמואל אנדרה מדסן א.ק.א ס.א.ם בעל המראה החייזרי מגיע לסט הבכורה של דיג'יי בינלאומי בלאונג' במתכונתו החדשה.

תקשיבו -
סשן על הפטיפונים ביויאקו: https://bit.ly/2GEqrtI
האלבום מ-2016: https://bit.ly/2Ab5W2g
דיפ: https://bit.ly/2V4KULy
מהריליס האחרון: https://bit.ly/2SfJkob
וגם זה: https://bit.ly/2SfQ31f
לצרפתים יש נשמה: https://bit.ly/2GIqgMF
וגם קסם. כוכב בניסיונות סאונד של הבלוק: https://bit.ly/2GIqxiF
מנדר במעבדה של מיקסמאג: https://bit.ly/2pWcH1T

נתראה ברחבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.